Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavný fotograf narazil v Sydney s akty náctiletých

Jsou akty dospívajících dětí uměním, nebo jsou to vábničky pro pedofily? Nebo jsou obojím? Takové a další otázky nyní padají v aféře v australském Sydney, kde úřady zakázaly výstavu světově uznávaného fotografa Billa Hensona. A policie dokonce zvažuje, že budou padat žaloby. Otázek je nyní víc než odpovědí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peteo

nahota náctiletých

si myslím, že nahota sprevádza človeka od malička - veď nahí sme narodili. a predburtálne hry na "doktora", ktoré sa dotýkali najmä nahoty, poznáme všetci. . podobne je to i s erotikou - koľko 13-ročných (veľa) žije pohlavným životom! a to máme odsudzovať? podotýkam, že nie som pedofil, ale madé dievčatá sú to, za čím sa, keď to stojí za to, aj otočím (iné mi už neostáva, fňuk). som zásadne proti, aby sa podobné veci nezverejňovali, nieto ešte zakazovali - je to únik od reality. a na umeleckých aktoch, i s erotickým podtextom, nevidím nič nebezbečného, naopak, si myslím, že poukazujú na skutočnosti života. iné je to s pornografiou, ale to sa netýka tejto témy.

0/0
27.5.2008 20:31

captain cook

Re: nahota náctiletých

Polemizovat muzes nahoru a dolu jak chces. Pohlavni zivot 13 letych je nezakonny a oduvodnovat jeho existenci jako duvod proc by se mely zavirat oci pred erotickymi pozami 12 letych na verejne vystave, kategorizovat co vsechno se vejde pod zaminku umeni a kde se to zacne pricit zakonu nikam nevede. Krast je take nezakonne, znamena to, ze budeme kategorizovat kde to omluvime a kde ne?

0/0
27.5.2008 21:53

9645

bagatelizace pedofilie

http://domaci.ihned.cz/c1-24869140-v-cesku-zmizelo-od-ledna-pres-3000-deti

0/0
27.5.2008 14:34

Monstrum Anonymič Anonymov

Umělci jsou zbyteční

Makat do dolů, těžit...;-)

0/0
27.5.2008 7:51

Lemaxik

Re: Umělci jsou zbyteční

no jo pile, ne kazdy ma sanci na kanadskou socku!

0/0
27.5.2008 7:56

iPilat

ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

malovali to vsichni slavni maliri a taky u toho bylo hodne sexu a pak se jen domalovali k tem prdylkam kridelka a byli to stastni andelicci. Ti co neumi malovat se daji na fotografovani a rikaji si taky umelci. Vono kdyz naflakas 2000 fotek tak ti z toho par dobrejch vyleze. Proc musi byt na fotce 12 lete devce nahe ? tezko vysvetlit mozna, ze stejneho duvodu proc "bambini de prague" chodili do sauny se svym panem sbormistrem ;-)

0/0
27.5.2008 6:21

Lemaxik

Re: ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

tak od tebe tyhle kecy o kumstu sedi krivaku! To co jsi udelal na rssart.cz nema obdobi takovy krivarny co jsi tam hazel spatny body jen aby jsi snizil kvalitu bodovani. Misto aby jsi si to rozdal se suntou, tak zakerne na jeho webu srazis i body, kde je nejvice 5 nej bodovani. Vubec se nedivim ze te tu kazdej kope do(Y),protoze je videt co jsi za zakernyho xindla! ty jsi ale krivak! Splachni se do kanalu.

0/0
27.5.2008 7:32

Mak1

Re: ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

a s kým měly holky dle Vás chodit do sauny? Předpokládám, že kdyby je tam pustil samotný a nějaké by se něco stalo, tak by byl popotahovaný za zanedbání dozoru.

0/0
27.5.2008 8:04

arrosage

Re: ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

zkusil jste někdy udělat dobrou fotku?.. myslím tím dobrou.. nikoli ostrou a tuze barevnou.. je to mnohem těžší než malovat.. protože můžete pracovat jen s tím co je dáno, nemůže si nic domyslet jako malíř.. asi nezkusil, jinak byste nemohl vypouště do klávesnice takové pitomosti..

0/0
27.5.2008 8:19

Lemaxik

Re: Re: ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

skoda slov s takovym diletantem umeni!! Tenhle tomu nerozumi ani za mak. Tady jsem mu napsal pred 3 dny ze nicemu nerozumi at nekyda a on srazel body na rossart.cz aby se pomstil, a pritom nebyll schopen obhajit co napsal kdyz sem se ho tu ptal. Ipilat je krivej charakter a spise kecalek a zvanil. Sam nedokazal v zivote nic a proto tomu tak "rozumi"!!;-D;-D;-D

0/0
27.5.2008 8:25

Lemaxik

Re: Re: ono kumst s nahymi zadky byl vzdycky

ze mu odpovidas, ten tu hodi plky a pak se tu uz neukaze. Kdyz jsem ho vyzval at neco ukaze co umi, tak se neozval ale naopak za chvili na to srazel body za malbu na rossart.cz a tim si kompezoval svou slabost a zbabelost.

0/0
27.5.2008 8:28

captain cook

nedoslo jim o co skutecne jde

Jak procitam prispevky tech, kdo se pohorsuji na "moralisty" a prudasy, z vetsiny je zrejme, ze vubec nepochopili skutecnou pricinu proc byly nektere exponaty z vystavy stazeny.

nevadila naha tela

nevadily eroticke pozy

vadil vek ditete...ze si pan umelec vybral jako modelku 12letou divku. Vehlasnost umelce neni pro to zadnou omluvou, pred zakonem si je rovny s kazdym obycejnym amaterem. Podle mistnich zakonu je 12 lete dite dosud dite a zodpovednost za ne ma nalezet rodicum. Pokud to rodice dostatecne nedelaji, muzou si to ods*at u soudu a s nimi vsichni ti, kteri toho vyuzivaji. Kdyz nemaji dost rozumu a respekt pro zakon oni sami, prislusne urady musi zasahnout . Nemaji jinou volbu.

Kdyby si pan umelec pro ty same snimky vzal 16letou holku, nikdo by ani nemrknul.

0/0
27.5.2008 3:55

captain cook

Re: nedoslo jim o co skutecne jde

16 let je zakonna vekova hranice (age of consent)

0/0
27.5.2008 3:56

Lemaxik

Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

nebylo 17let?;-DR^

0/0
27.5.2008 7:33

captain cook

Re: Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

ne, 16. Australska media rikala, ze kdyby ten wul umelec vzal 16letou holku namisto 12lete, visely by mu vsechny fotografie.

0/0
27.5.2008 7:56

Lemaxik

Re: nedoslo jim o co skutecne jde

predstav si, ze ten krivak ipilat naflakal na ty aussie obrazy ty nejmensi body aby snizil bodovani oblibenosti obrazu na rossart.cz. to je kripl co, i tu kookaburu jsem prebodoval na zpet. To je krypl vid?

0/0
27.5.2008 7:36

captain cook

Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

Nechal jsem ti odkaz dost dole pod jinym clankem (o Terezce?), ze jsem ti tam hodil par hlasu a take jsem okomentoval fotku;-) Tu modernu jsem ale nijak hlasy neoznacoval, na tu nejsem a tak jsem radsi nechal hlasovani tem, kdo tomu lepe rozumi. ha-ha, to jsem se sekl s tim, ze na to pujdou experti, vid?

Koukam, ze pilatus ze sebe dela kunst-experta;-D;-D;-D Co od nej cekas? Pet hvezdicek??? Hele pilatusi, dej sve spinave pracky pryc od te kookaburry, ta je skvostna a jestli to nechapes, tvoje skoda.

0/0
27.5.2008 8:05

trbnjy

Re: nedoslo jim o co skutecne jde

Jo, možná máš v určitém směru pravdu, ale na druhou stranu: co je tak strašného na fotografii nahého člověka/dítěte? Navíc, jak sám píšeš, kdy nešlo o erotické pózy či tak něco, ale POUZE o fotografii nahého dítěte. Já autora ani jeho dílo nehájím, jak jsem psal níže, tak si myslím, že by se svět umění bez těchto fotek obešel, ale prostě si myslím, že se to s tím tabuizováním nahoty přehání. Komu to pomáhá? Koho to zachrání? Je to jenom honění politických bodů v situaci, kdy je snadné je získat, zatímco skutečně zneužívané děti někde pláčou a trpí... Záměrně jsem použil tuhle zkratkovitou argumentaci, protože takhle to prostě je. Úřady, politici, pseudoochránci lidských/dětských práv mohou zakřičet: Koukejte, jak něco děláme, jak se staráme a jak konáme. A přitom řeší kauzy, které žádnými kauzami vlastně nejsou a kdyby do nich nevrtali, tak by se kauzami ani nikdy nestaly...

0/0
27.5.2008 8:01

captain cook

Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

promin, ale neporozumel jsi mi...nevadily samy o sobe nahe holky nebo eroticke pozy, ale nahota + erotika VE SPOJENI s 12 holkou. Znamena to, ze 12 leta byla vystavena vlivu, pod ktery podle platneho zakona ve svem rannem veku nemela byt vystavena. tolik zakon.

0/0
27.5.2008 8:09

leontýnka

Re: Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

Takže pokud tomu rozumím, když by u mého táty našly mojí fotku jak pasu koníčky, zavřeli by ho, protože je to erotické.

To je mi vás docela líto, že máte tak idiotské zákony.

0/0
27.5.2008 14:04

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

To není třeba, beztak je to tam samej blb.

0/0
27.5.2008 16:13

captain cook

Re: Re: Re: Re: nedoslo jim o co skutecne jde

ne, bud tomu skutecne nerozumis, nebo to tahnes schvalne do absurdity a delas ze sebe idiota. Mas na vybranou.;-)Navratila si nevsimej, ten je jen takova mistni pestra kvetena, u toho je jasne kam patri;-D.

0/0
27.5.2008 21:44

trbnjy

Porno?!

Jako laik si myslím, že by se svět umění bez těchto fotografií obešel, ale dělat z každého obrázku (polo)nahého dítěte dětskou pornografii, je skoro stejná úchylka jako pedofilie sama o sobě. Je to prostě fotka nahého děvčete, kterých se po nuda plážích prohánějí desítky a v logice "ochránců práv dětí" bychom dětem měli přístup na tato místa zakázat. Vlastě bychom jim měli zakázat i koupání na veřejných místech v plavkách, protože i v tomto oblečení dokáží být ženy velmi sexy a přitažlivé a bezpochyby se najdou i tací, kteří mrknou i na teenagerky. Takže jde vlastně také o porno. Ano, chraňme děti před zvrhlými dospělými (typu Kulínský apod.), ale tohle je obyčejný hon na čarodějnice, který hněte z prdu pořádnou kouli a zneužívaným dětem v ničem nepomáhá. Viz právě případy od nás: sbormistr, katarský princ atd.Rv

0/0
26.5.2008 17:36

arrosage

on problém je v tom..

že nevzdělanec nedokáže odlišit akt od pornografie.. jak je tam nahý zadek, je to porno a basta... je vždycky zvláštní, že ti co toho nejméně vědí mají nejradikálnější názory..

0/0
26.5.2008 16:14

Pan Navratil

Re: on problém je v tom..

To je ale typické...

0/0
26.5.2008 17:28

duhastrecht

Moralisti jsou směšní,

tady stejně jako v Austrálií, že se dítě musí denodenně odmala dívat na vzájemně se ochmatávající párky homosexuálů  a na různé jejich teplé pochody a je mu státem vnucováno, že je to  "normální" a že ho brzy odeberou rodičům a dají homosexuálům k adopci, aby bylo také "normální", je OK, to nikomu nevadí.

Zato nevinná nahatá, nebo polonahatá fotka, která nikomu neškodí, kterých mají naši prarodiče v albech mraky je "pornografie", běžte se vycpat, šašci.:-©:-©:-©

0/0
26.5.2008 15:57

9645

Re: Moralisti jsou směšní,

denodenně odmala dívat na vzájemně se ochmatávající párky homosexuálů  a na různé jejich teplé pochody

Kde to bydlíš? Tak to tě lituju, pokud ovšem nekecáš. U nás ve městě ještě teplý pochod nikdy nebyl, ale děcko už se u nás ztratilo.

0/0
26.5.2008 16:02

captain cook

Re: Re: Moralisti jsou směšní,

nejspis je v San Francisku;-D

0/0
26.5.2008 16:04

9645

Re: Re: Re: Moralisti jsou směšní,

Tak to je potom pochopitelné. Že si ještě s sebou vzal českou klávesnici (nepředpokládám, že je tam v prodeji).

0/0
26.5.2008 16:09

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Moralisti jsou směšní,

Budeš se divit, ale já píšu na německé klávesnici. To je ale příšerně podivné, že?

0/0
26.5.2008 17:29

9645

Re: Re: Re: Re: Re: Moralisti jsou směšní,

Není, ale je podivné, že sis změnil nick.

0/0
26.5.2008 18:24

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moralisti jsou směšní,

Já jsem si změnil nick? Nemáš teplotu nebo tak něco?

0/0
27.5.2008 16:14

Tessien

Re: Moralisti jsou směšní,

tyjo kde to bydlíš...? Já v Praze a ochmatávající se párky homosexuálů jsem snad ještě neviděl 8-o

0/0
26.5.2008 18:30

svazak1

zvlastni..

dole je clanek o milionu bukwic co se exhibuji za bileho dne uprostred velkomesta a tady nenechali bezet vystavu na ktere se nechali decka dobrovolne vyfotit v evidentne neskodnych pozicich... Argumentoval-li bych stejne jako odpurci techto fotografii tak reknu zakazte pruvod bukew, vzdyt je toik normalnich lidi kteri nejsou bukwy ale po shlednuti toho pruvodu si reknou: "WOW to je supr , sem nevedel ze to klukum tak slusi. JE TO FAJN!!!"........ si moralisti uz ani nevidi do huby....

0/0
26.5.2008 15:39

iPilat

Re: zvlastni..

az tam ty tve bukvice budou tahat nahe pomalovane deti at je primo postrili, ;-)

0/0
26.5.2008 15:44

svazak1

Re: Re: zvlastni..

a v cem konkretne nevidis paralelu mezi argumentaci "pohled na nahe deti v normalnich lidech vyvola chut" a "pohled na homosexualy v normalnich lidech vyvola chut"????? Jo ono jedno je vlastne moderni a to druhe ne... nebo je to obracene???

0/0
26.5.2008 16:40

iPilat

koukam ze je cesko plne mladych nadejnych pedofilu

;-D;-D;-Dzacinam si vice vazit Ruzena;-)

0/0
26.5.2008 15:12

arrosage

Re: koukam ze je cesko plne mladych nadejnych pedofilu

a taky nevzdělaných hlupáků.. bohužel..

0/0
26.5.2008 16:16

Jack777

...

Pokud vím, tak porno je definováno také tak, že jde o fotky nebo video, kde jsou detailně vidět genitálie...

P.S.

Tu holku na tom obrázku bych raději viděl u sebe v posteli, než na výstavě :-)V

0/0
26.5.2008 14:33

sphagnum

Tu holku na tom obrázku bych raději viděl u sebe v posteli,

"Tu holku na tom obrázku bych raději viděl u sebe v posteli, než na výstavě"

právě jsi objevil metodu rozlišení mezi pornografií a uměnímR^

0/0
26.5.2008 15:33

9645

Souhlas s premiérem Austrálie

 K tématu pocítil nutnost vyjádřit se i australský premiér Kevin Ruud:  "podle mě v tom žádné umění není - tak říkám: Proboha, nechte děti, aby byly dětmi!"

Ano, jsem rád, že mně nikdo dětství neukradl. Dneska dětem krademe jejich dětství, které má člověk jen jednou v životě a už nikdy se neopakuje. Proč tak silně chce někdo děcka kazit, prznit, dělat z nich dospělé, ač na to nejsou připraveny mentálně ani fyzicky?

0/0
26.5.2008 14:20

captain cook

Re: Souhlas s premiérem Austrálie

pan redachtor si nevsiml, ze prijmeni je Rudd

0/0
26.5.2008 14:24

pvl1

Re: Souhlas s premiérem Austrálie

Kdo z nich dělá dospělé?

0/0
26.5.2008 14:30

inedible

Re: Souhlas s premiérem Austrálie

nejsou pripraveny mentalne ani fyzicky? Ty uz jsi asi dlouho nepotkal 14letou slecnu co?

0/0
26.5.2008 14:32

iPilat

Re: Re: Souhlas s premiérem Austrálie

chuaci 14 ti lete, ktere ty potkavas :-/

0/0
26.5.2008 15:18

iPilat

Re: Re: Souhlas s premiérem Austrálie

ty by jsi je mel za trest vitat tehotne u gynekologa, tam bys potom videl jak jsou pripravene :-/

0/0
26.5.2008 16:25

inedible

Re: Re: Re: Souhlas s premiérem Austrálie

ve 14 nemaji poneti o antikoncepci? Tak mozna v preminulem stoleti, ale dnes? Nenech se vysmat. Ta poznamka vyse znamena jako co? Kdyz reknu, ze ve 14 letech to jsou uz vyspele slecny, tak to znamena, ze je nekde chodim nahanet a prznit? Podle sebe soudis ostatni, co, sklepmistre :-©

0/0
26.5.2008 16:40

9645

Re: Re: Re: Re: Souhlas s premiérem Austrálie

12, 13,  14 lete děti jsou děti, které patří rodičům. Jsou to děti ze základní školy. Kdo je sex. zneužívá, nebo je zobrazuje v sex. polohách, zobrazuje jejich genitálie, rozšiřuje to na internetu, měl by být ve vězení. Tuto diskusi by měla sledovat policie. Kdo navádí ke trestným činům, nepatří do svobodného světa. Zatím jsem to nahlásil redakci. Ta by měla nezákonné příspěvky vymazat a podat podnět policii k prošetření.....

0/0
26.5.2008 18:03

duhastrecht

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas s premiérem Austrálie

Do svobodného světa nepatří fanatici jako jsi ty, za starých časů jsi odhaloval všudypřítomnou plíživou kontrarevoluci a dneska bys chtěl pro změnu odhalovat všudypřítomné pedofily;-D

Dávej si fakt dobrý pozor a pečlivě se rozhlížej okolo sebe, jestli tě nějaký ten pedofil nesleduje a neplánuje si tě pohlavně zneužít a poznamenat tě tak na celý život, může to být kdokoliv koho uvidíš, než půjdeš spát, podívej se do ledničky a pod postel, tam se úchylové s oblibou schovávají a opatrně otevírej konzervy, mohl by z nějaké vyskočit pedofil a zneužít tě. A bojuj za nás ostatní, nevědomé, držíme ti palce.;-D

0/0
26.5.2008 18:44

Jack777

Re: Souhlas s premiérem Austrálie

Když mi bylo 16 spával jsem se 12,5 letou a ta byla docela

spokojená a neměla pocit, že je okrádána, spíš naopak :-))) Já osobně

jsem začal ve 13, zaučila mě 15ctka a jsem rád, fakt jsem neměl pocit, že mi někdo něco

krade :-)))

Jste stará panna nebo starý panic? :-) Nechápu moralisty...

0/0
26.5.2008 15:23





Najdete na iDNES.cz