Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Napojení na neonacisty Dělnické straně voliče nepřivede, soudí politolog

Dělnická strana, pohrobek Republikánské mládeže Miroslava Sládka, vzala pod svá křídla neonacisty. Tímto spojením před časem marginální partaj získala řadu nových členů. Přinese jí to úspěch v nadcházejících krajských volbách? Čím bude vábit voliče? Politolog Jan Charvát z Karlovy univerzity jí velké šance nedává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LimonadovyJoe

Vůbec by neškodilo, kdyby zahráli více na sociální strunu

a přebrali nějaké to procento ČSSD.

0/0
19.5.2008 17:14

Deliveres

Politolog by si měl dávat pozor

na hubu co říká, nebo ho brzo budou soudit za nactiutrhání. Koukám, že politologa může v České republice dělat kdejaký magor propuštěný z Bohnic.

0/0
19.5.2008 16:52

GalileoGalileovič

už opět "politolog soudí, že..."

Rv

0/0
19.5.2008 15:11

Všejsoucí a všeprostupující

Re: už opět "politolog soudí, že..."

tomu se říká pravá tvář demokracie...

0/0
19.5.2008 16:48

pepe999 from Salford

Clanek je stejne zbytecny, jako jeho

exneonacistickej autor..:-©:-©

0/0
19.5.2008 14:25

Forrrest

Re: Clanek je stejne zbytecny, jako jeho

Neni. Je dobre vedet, pred cim se mit na pozoru;-)

0/0
19.5.2008 15:11

Ahaman

Re: Re: Clanek je stejne zbytecny, jako jeho

:-) správně, a to bychom bez článku nepoznaliR^

0/0
19.5.2008 16:09

Forrrest

Re: Re: Re: Clanek je stejne zbytecny, jako jeho

Vsichni lide nejsou tak chytri a bystri jako ty a ja;-) Nekterym to proste dochazi... krapet... pomaleji...

0/0
19.5.2008 17:48

mtis

Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

.. dobré našlápnutí nacionálních vlastenců směrem do koalice s ostatními socialisty.... :-):-):-)

0/0
19.5.2008 12:01

Brancaleone da Norcia

Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Já myslím, že je to spíš dobré našlápnutí do něčeho hnědého...

0/0
19.5.2008 12:06

mtis

Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

To se nijak nevylučuje..,.:-):-):-)

0/0
19.5.2008 12:20

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

to se samozřejmě vylučuje, tyhle strany mají vždy blízko ke konzervativní pravici. Stačí se podívat do 30. let. Jejich největším nepřítelem odjakživa byla sociální demokracie.

0/0
19.5.2008 13:05

sikin13

Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D panebože

0/0
19.5.2008 13:25

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

směješ se akorát vlastní blbosti.

0/0
19.5.2008 14:00

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Takže podle tebe NSDAP měla a prosazovala pravicový program? :-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:07

Ahaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dě

Ty jsi ten bouřlivý víkend táhnul s ním, viď ?;-D

Dole ti to napsal-"co měla za program je jedno" a v parlamentu to táhla s pravicí.;-D

0/0
19.5.2008 16:31

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dě

Čili tedy ve skutečnosti vládla NSDAP ve stejné koalici s liberály a klerikály, jako Šidlovská ČSSD, že a proto je NSDAP pravicová a ČSSD levicová strana? ;-D;-D;-D

0/0
19.5.2008 16:35

Ahaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konver

;-D ;-DNo vidíš, jak jsi na to přišel. Šikulka.R^

0/0
19.5.2008 16:41

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dě

Špidlovská :-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:35

tuccy

Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" stra

Jejich největším nepřítelem byla proto že volila v podobných vodách podobným programem ;-D

0/0
19.5.2008 13:32

tuccy

Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické"

err... lovila

0/0
19.5.2008 13:32

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

tak NSDAP mela konzervativni program jak vysitej ;-D

www.holocaust.cz

0/0
19.5.2008 13:41

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

já psal, kdo byl jejím partnerem. Rozumy Klause a spol. o společných kořenech nacistů a sociálních demokratů jsou kraviny. Co měla za program je jedno, důležitý je, co dělala. NSDAP obecně slibovala všechno všem. Hitler usedl do vlády s konzervativci a ti společně s liberály a katolickým centrem následně odhlasovaly zmocňovací zákon pro Hitlera, kterým začala nacistická vláda. Jediná proti byla skutečně sociální demokracie.

0/0
19.5.2008 13:59

tuccy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnic

Strana, ne voliči, ti naopak byli plně pro Kraft durch Freude a další výdobytky :-P

0/0
19.5.2008 14:06

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Ááá, oblibeny mytus, ze Hitler sice sliboval levicovou politiku, ale nakonec se choval pravicove ;-D takze neco pro osvetu: "Schacht was one of the few finance ministers to take advantage of the freedom provided by the end of the gold standard to keep interest rates low and government budget deficits high, with massive public works funded by large budget deficits"; "The right to quit also disappeared: Labour books were introduced in 1935, and required the consent of the previous employer in order to be hired for another job"; "In place of ordinary profit incentive to guide investment, investment was guided through regulation to accord with needs of the State";"Heavy taxes on profits limited self-financing of firms";" The largest firms were mostly exempt from taxes on profits, however government control of these were extensive"

0/0
19.5.2008 14:08

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Jo a ze byli socani proti nedela jeste z Hitlera pravicaka. Vsadil bych se, ze liberalni pravice (pokud tam tehdy neco takoveho bylo) byla proti jeste daleko silneji.

0/0
19.5.2008 14:09

daemonův komentář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

1) jediní liberálové byli ddp, ale ti se zdrželi hlasování. proti hlasovali jen soc.dem., ostatní byli pro (komunističí poslanci už byli zavření).

2) nsdap byla stranou ultrapravicovou, stejně jako jejich mentálně-retardovaní pokračovatelé v česku - dělnická strana, národní odpor a podobné z nedostatku inteligence vytvořené spolky.

0/0
19.5.2008 14:31

tuccy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k

Sorry, v čem byla pravicová? Rozšiřovala snad ekonomické svobody, limitovala rozsah a moc státního aparátu? A tak dále :-P

0/0
19.5.2008 14:57

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Prosazovala snad individualismus proti kolektivismu či svobodu proti sociálním regulaci? :-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:10

mtis

Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

Dneska nejsi po bouřlivém víkendu moc ve formě, viď? :-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:05

Ahaman

Re: Re: Re: Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" stra

správně, Jindřichu, jen do nějR^

0/0
19.5.2008 16:06

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Ale každopádně je konverze k "dělnické" straně ...

pokud budou nacionální...

0/0
19.5.2008 13:05

marmota

Levicové souručenství

NSDAP, co to vlastně tato strana byla za spolek? Němečtí levičáci. Národní socialistická dělnická a pracovní strana. Typická levice. Mýlím se? Můj názor. 

0/0
19.5.2008 11:58

Brancaleone da Norcia

...

Kam se to řítíme? Vždyť ty dvě děti z fotky by si měly ještě na písku plácat bábovičky a oni už si hrajou na vojáky...:-)

0/0
19.5.2008 11:52

Ahaman

Re: ...

jasně, a študáci si v 89-tém taky mohli leccos odpustit, že ?:-)

0/0
19.5.2008 11:56

Brancaleone da Norcia

Re: Re: ...

Vlastně jim jde o to samé...;-DR^

0/0
19.5.2008 12:00

mtis

Re: Re: Re: ...

Když dva dělají dotéž, tak je to od každého z nich něco úplně jiného ... ;-);-);-)

0/0
19.5.2008 12:04

Ahaman

Re: Re: Re: ...

Samozřejmě že nejde. Ale proč by se ve svém věku neměli angažovat ?

0/0
19.5.2008 16:03

mtis

Re: Re: ...

Považovat 89 za věc študáků, může opravdu jenom velmi omezený omezenec ... :-):-):-)

0/0
19.5.2008 12:03

Ahaman

Re: Re: Re: ...

Hráli jednu z hlavních rolí, omezený vykladači názorů.

0/0
19.5.2008 16:05

mtis

Tak náš SS-áček nám trpí krom ztráty soudnosti ...

... i ztrátou paměti, hmmm....:-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:11

Ahaman

Re: Tak náš SS-áček nám trpí krom ztráty soudnosti ...

(Y)

0/0
19.5.2008 16:18

mtis

Re: Re: Tak náš SS-áček nám trpí krom ztráty soudnosti ...

A ještě navíc dokonce i zažívacími problémy .... es tut mir weh ... :-):-):-)

0/0
19.5.2008 16:36

Ahaman

Re: Re: Re: Tak náš SS-áček nám trpí krom ztráty soudnosti .

Nevím, jak ty, ale já konečníkem nezažívám, nybrž vylučuji.:-)

0/0
19.5.2008 16:42

1-tinkturak-1

.......

Neonacisté, neofašisté, neonowá swítidla, xenofobní a xenonowé lampy společně w jednom šiku....

 

 

Je to rizoto, použíwat cizí termity.....:-)

0/0
19.5.2008 11:52

Brancaleone da Norcia

Re: .......

;-DR^

0/0
19.5.2008 11:53

tuccy

Re: .......

Náhodou, cizí termity ovládám naprosto suterénně !

0/0
19.5.2008 12:03

Ahaman

Pokud si neudělají pořádek

na vlastním hřišti a nevytvoří jasně definovanou a bezkompromisně uznávanou hierarchii, tak ničeho nedosáhnou.:-)

Pak by se mohli jasněji vymezit proti Národní straně, neboť ta je prorežimní.

0/0
19.5.2008 11:34

cerrt

Uz tata Zeman rikal,

ze volici Sladkovych republikanu jsou jen zdivocelymi volici socialni demokracie, je to proste takove extremistictejsi kridlo mladych socialnich demokratu.

0/0
19.5.2008 11:01

KocourkovNews

Protest against Terrorism and Fascism in the Czech Republic

verejnost chce JMENA tech tri elitnich grazlu, jmeno STATNIHO ZASTUPCE, ktery je pustil z vazby a jsou vysetrovani na svobode v uniformach Utvaru rychleho nasazeni!!! Posle je jejich velitel, znamy pplk.Ing. Pavel Rous, ve snaze je ukryt pred spravedlnosti do Afganistanu nebo Iraku,  aby tam pod vlivem drog a alkoholu brutalizovali civilisty nebompojenecka vojska? Nebo je svlekne z uniforem a zavre je do doby soudniho rizeni? Nebo bude i nadale predstirat, ze se nic nestalo??!!! Hanba ceske armade a jejim nadrizenym!! tinyurl.com

0/0
19.5.2008 10:40





Najdete na iDNES.cz