- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No bohužel to se dalo již dávno čekat. Můj kamarád jezdí také do průmyslové zóny - ale z Chomutova a říká, že to je vždy ten správný adrenalin. Teď už to jde, ale v zimě autobusy netopily, řidiči se stále střídají a neví kudy mají jet, stále nějaké technické problémy s autobusama a už se několikrtá stalo, že ani nedojeli domů. V autobusech špína, všude všechno bouchá a řidiči jsou jak vagabundi a nevychovaní. Už několikrát si stěýovali na tohoto dopravce pana Kavku, ale stále se nic neděje, tak snad už teď opravdu firmy v průmyslové zóně zjistily, že tudy cesta nevede - doufám. Jinak podle toho autobusu je vidět, že má celé zadní kolo od oleje, takže zřejmě i v budnu a proto to taky asi nebrzdilo, nechápu teda smysl toho proč zatočil do leva, když měl jet do prava. Pan Kavka nemá servisní zázemí a vše opravuje na koleni a pouze až něco upadne. Jeho autobusy jsou v hrozném stavu a busy co koupil od DPÚK jsou už tak zničené, že u jiného dopravce starší vůz vypadá lépe.
Tu Karosu už nikdo opravovat nebude... takže šrot... Oprava by přišla dráž než koupě autobusu stejného typu někde v bazaru....
Na fotografii je vidět totálně slisovaný Fiat Punto. Tady je vidět, že proti přesile autobusu (náklaďáku, kamionu) je osobák (jakýkoli) pouze krabička od zápalek. Třebaže má 20 airbacků. Ovšem lid žije v naivní představě, že když reklama automobilek mluví o pěti hvězdičkách v testu nárazu a jeho silný stroj má tolik a tolik koní a vzduchových vaků, je mu zajištěna nesmrtelnost. Mnozí podle toho pak jezdí. Tzv. nesmrtelní. (já dodávám, že pouze dočasně). Na silnicích je snad polovina všech vozidel náklaďáky, autobusy, tiráky, tranzity atd. K tomu, aby se mohl člověk cítitabsolutně bezpečně, musel by jezdit v tanku.
Když se na ten autobus zadívám a odmyslím si to poškození tak bych ho stejně viděl tak na šrot nebo přinejmenším na muzeum ne však na přepravu lidí.
Správná hromada šrotu, hlavně ,že jsou všichni živý a o jednu Krosu míň
..teda aspoň o tu půlku co už se nedá slepit FIXizolačkou a kytem do podoby ani přibližné krychlé, že ta zadní část může ještě 20 let bezpečně vozit děti do školy je jasný
U toho zadního kola jsou vypadané nýty na karoserii. Ten autobus musí být úplně shnilej, jen ho přestříkali. Ta barva vydrží dýl než to celé shnije.
z fotografie "místní přihlížejí" (fotograf je z TV Nova, že?) je jasně vidět, že naboural VPRAVO do domu...kola má zatočený doleva proto, že to chtěl vybrat, nebo se ztočily při recyklaci Punta. navíc tam teda nevidim nikde pravotočivou zatáčku, ale nevidím nic jiného, než výřez...
"autobusu selhaly brzdy, proto v PRAVOTOCIVE zatacce strhl ridic rizeni DOLEVA..." ... něco mi tu nehraje...
Tak hlavně na ty fotce je buď zatačka do leva nebo "Tečko" a bus jel evidentně vlevo kde asi nečekal parkující Punto a pač do ty zatáčky vletěl s nebrzdícím shnilym střepem tak ho samozřejmě nabral i s barákem
ale to neni podstatne. Nikdo neni mrtvy...zraneni se daji opravit. Vsechno je relativni, ale nastesti je dnes nekolik "stastnych" rodin !
To Punto fungovalo jako zpomalovací bariéra, zkrátka ty plechy zachránily lidi.
Nějak jsem z té fotky zadního kola nepoznal, že by byl mastný buben, potažmo brzdové obložení... Navíc, vzhledem k tomu, že BUS má vzduchový brzdy, tak přímo na obložení do bubnu nemá moc mastného možnost vytéct.
Pokud mu opravdu selhaly brzdy, tak bych to viděl na nedostatek vzduchu. Kdo ví, jestli nejel na vykvaltováka, aby ušetřil nějakou tu decku nafty a pak neměl nafoukáno.
Ale to se tady můžem jen dohodovat, každopádně ta Karosa vypadá, že měla jet spíš na vrakáč, než vozit lidi...
Z té fotky zadího kola je patrné, že náboj kola má možná vytečený mazací tuk, takže se dá předpokládat,ale není to jistota, že se tuk dostal na třecí obložení...se vzduchovýma brzdama to nemá žádnou souvislost. Nicméně podle fotky se nedá určit nic-z pohledu práva a techniky.Tak to neřeš a konstr.vozidel dostuduj.Píšeš celkově moc spekulací. Ani bych nereagoval,ale na tohle musím, jinak docela nechápu,proč to redakce nestopne.Diskuse ke zprávám-nevidím důvod.Po měsíci nahlédnu na iheute a zase...