Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholožka: Dívky zneužité Kulínským mají dodnes potíže

Jedna z dívek zneužitých Bohumilem Kulínským stále dochází k pražské psycholožce Alexandře Fraňkové na terapii do Dětského krizového centra. I to dokazuje, že ani po mnoha letech nejsou oběti sbormistra v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kerim003

Pani Psycholozko

a co rodice tech divenek a byvala manzelka pana Kulinskeho jak to ze cela leta nic nenahlasila a prisla s tim az ted pokud dobre chapu nase pravo tak nenahlaseni trestneho cinu je minimalne povazovanoi za spoluucast - nechci se zastavat pana Kulinskeho trest zrejme dostane a doufäm ze po pravu ale na druhou stranu jak ma soudce prokazat jeho vinu kdyz jde o tžvrzeni proti tvrzeni a dukaz neexistuje?

0/0
5.5.2008 11:48

BingoXX

Re: Pani Psycholozko

i když všichni víme, že s dívkami něco měl, pak po právu musí být osvobozen pro nedostatek důkazů, když nejsou důkazy není ani trest, to jen místní Bubligové by ho hned upálili i bez soudu

0/0
5.5.2008 12:46

Gmur

Re: Pani Psycholozko

Neexistuje zakon, ktery urcuje, ze  obet musi ohlasit trestny cin! Kde jste vzal tu pitomost?

Obet nemusi hlasit NIC! Nikdy za cely zivot!

S obvinenim Kulinskeho prisel muz. A prokazat vinu lze tim , ze tvrzeni jsou verohodna. Coz je jasne a jsou svedci.

0/0
17.1.2009 12:45

iuos

hmm

docela by mne zajímalo "od kdy" mají potíže...člověk by si mohl myslet, že od doby, co na ně šáhnul poprvý... a že to na nich muselo být vidět... no, asi ne...

0/0
5.5.2008 11:18

pvl1

No, často potíže

rostou úměrně s vymahatelností odškodného.

0/0
5.5.2008 11:08

Nazdar blbci

Škola života

Kulínský je úchylák. O to nic. Ale uvědomujete si, že se to provalilo až když jej práskla ze msty jeho exmanželka? Do té doby - nic. Sqělá škola života pro naše sufražetky, s kterými si mnozí zasviní domacnost.

0/0
4.5.2008 17:40

:-(

Re: Škola života

Ano, jsem si vedom toho, ze obeti sexualnich zlocinu, a ve zvlastni mire pohlavne zneuzivane deti, maji v dusledku zneuzivani deformovanou osobnost, maji (pro nas zcela nepochopitelny a "neopodstatneny") strach o svem trapeni hovorit.

Jsem si vedom toho, ze jen asi deset procent obeti sexualniho zlocinu promluvi, devadesat procent obeti mlci cely svuj zivot!

Jsem si vedom toho, ze tyto obeti potrebuji pomoc.

Jsem si vedom toho, ze ceska spolecnost v neuveritelne mire obhajuje pachatele a psychicky ubiji obeti. Ano, jsem si toho vedom. :-(

0/0
4.5.2008 17:50

margaretka

Re: Re: Škola života

Konečně jeden pravdivý příspěvek!!

0/0
4.5.2008 20:24

rohatey

Re: Škola života

Nazdar blbče ale pokud vím tak to nebyla exmanželka co to oznámila ale jejím manžel který se docela přirozeně dost naštval když se dozvěděl co Kulinský prováděl se setřičkou exmanželky už od 12 let.

0/0
4.5.2008 18:01

Nazdar blbci

Re: Re: Škola života

Tebe musím ještě jednou pozdravit.

0/0
4.5.2008 18:42

rohatey

No tady koukám

by také bylo dost práce pro toho odborníka s takovými chromovanými kleštěmi, psychopatičtí devianti mají evidentně svůj den. 8-o Bejt váma tak se jdu léčit ono nechat si to ufiknout to je daleko lepší než si to potom nechat rozkopat v base od muklů. :-)

0/0
4.5.2008 16:40

BingoXX

Re: No tady koukám

beranale fotře od dcer léčit by ses měl ty!!!!:-)

0/0
4.5.2008 17:30

rohatey

Re: Re: No tady koukám

Hele víš co, pořiď si nějakou dceru a s tou si můžeš uspokojovat svoje deviatní choutky tak dlouho dokud tě policajti nechytnou, třeba si k tomu můžeš vybudovat i podzemní bydlení jako ten deviant z Rakouska.

Uvědom si jedno žádný rodič  necpe do dítěte peníze, čas a energii aby tady byl nějaký materiál pro vás devianty,  za tohle by automaticky takovýmhle "pedagogům" měli sekat pazoury a všechny údy, na cizí majetek se nešahá, to chápe každý, jednom   bolševici a psychopati se hrozně diví proč by se nemohlo.

0/0
4.5.2008 17:59

Monstrum Anonymič Anonymov

hudebníci klasické hudby

Jsou všichni prasáci a úchylové. Zamlada seděli doma a cvičili na housle, nikdo si s nima nechtěl hrát. Když jim někdo dal do držky, tak se akorát rozplakali a utekali k mamince. Pak vyrostli a začali masturbovat místo toho aby si našli holku. Později se z nich staly vážení lidé, tak si to začali kompenzovat na svých obdivovatelkách...:-)

0/0
4.5.2008 16:34

Jan.Emil

Jedna otázka

Z úvodního článku mne zaujala jedna věta: Byly závislé na autoritě člověka, který jim suploval rodiče.

Co dělali rodiče když je musel suplovat ÚDAJNĚ zvrhlý sbormistr?

Kde byli ti rodiče? Co to bylo za lidi? Co to bylo za "rodiče"? Neznáte někdo někoho z nich? Co dělají a čím se živili tehdy a čím se živí dnes? Nezabývají se snad kuplířstvím? Jak své selhání prožívají? Připouští si vůbec že dělali něco špatně? Posílat děcko někam a nestarat se vůbec kam snad nikomu nepřipadá normální? Jaká byla komunikace mezi rodiči a dětmi v jejich rodinách? A šlo vůbec o normální rodiny?

Co se to tam vlastně dělo?!

0/0
4.5.2008 15:01

rohatey

Re: Jedna otázka

Bože to je opravdu karneval hlouposti co tady předvádíš, takže jestli dobře rozumím tak posílat dítě do školy na kroužky nebo na sport to je  prosté kuplířství které normální rodiny nikdy nedělají.

Řekl bych že tebe by snad měli zavřít namísto Kulinského ale nikoliv do vězení ale na izolované psychiatrické oddělení. 8-o

0/0
4.5.2008 16:35

Jan.Emil

Re: Re: Jedna otázka

Především děcko neposílám někam aniž bych se staral co se tam s ním vlastně děje. Pokud se o dítě skutečně staráš, tak ho taky trochu znáš a nepovšimnout si, že se s děckem děje něco neobvyklého a natolik závažného jako je sexuální útisk v tak masovém měřítku a takovým způsobem prováděný jak je nám tu předkládáno, to se na mne nezlob ale pokud je to všechno pravda tak nebylo všechno v pořádku nejen se sbormistrem ale taky s rodiči sboristek.

Troufám si tvrdit, že já bych sexuální útisk svého dítěte v takovém měřítku si troufal postřehnout po příchodu domů a když ne já, tak moje manželka jistě. Jenže to chce se o dítě taky trochu starat a nebýt zaslepen závratnou kariérou dítěte jak sboristky v Bambini. 

Mějte oči otevřené a naslouchejte svému dítěti, všímejte si jeho nálady a duševní pohody (vyjádřeno ve zkratce). Je to dobrá prevence a to nejen ale taky proti zneužívání Vašeho dítěte.

Rozhovor s rodiči zneužívaných sboristek by mne stále zajímal a rád bych se jej on line zúčastnil.

0/0
4.5.2008 18:27

Pacholik

Jak soudit prase...

Abych to dobre pravnicky formuloval. Domnivam se ze pan Kulinsky je PRASE ;-€ a to se vrele omlouvam vsem chovatelum prasat a prasatum zvlaste! Myslim si ze rozhodnuti soudu bylo zcela ZASADNE chybne, velmi by mne zajimalo jak by pan soudce rozhodoval kdyby nejake podobne individum zneuzivalo jeho dceru? Nejen ze se domnivam ze pan Kulinsky velmi pospinil jmeno republiky v zahranici, ale ikdyby byl zcela neznamy je to odsouzeni hodne. Clovek, ktery tak hrube ZNEUZIJE sveho postaveni v praci s detmi podle meho nazoru NESMI byt podminene odsouzen. Pokud se tak stane je bohuzel zrejme Cesko rajem pedofilu a nasilniku !!!!

0/0
4.5.2008 11:05

Filip007

Re: Jak soudit prase...

Naprosto souhlasím - toto udělat učitel nebo vychovatel tak ho zavřou až zčerná. V každém případě se jednalo o sexuální zneužívání osob svěřených do výchovy a na to je jen jeden trest - pěkných pár let natvrdo !! Inu dnes jsme si všichni rovni, ale někteří jsou rovnější !!Rv Pan Sokol se vyzná !!:-©

0/0
4.5.2008 16:29

Nazdar blbci

Re: Pro jkoho je jen tento výčet málo?

Zklidni se, troubo.

0/0
4.5.2008 11:05

Muslym

Re: Pro jkoho je jen tento výčet málo?

Máme tomu rozumět tak, že všechny, až na poslední, měly dětinskou, později puberťáckou, později dospěláckou a dnes infantilně stařeckou radost z toho, že v tom nejedou samy a zvráceně o tom mlčely, dokud nesvitla naděje na vytřískání popularity či odškodného?

Zlomyslnost a cynismus, s jakým potměšile svým mlčením a tedy schvalováním této (údajné?) aktivity Kulínského, je hnus a zaslouží opovržení.

0/0
4.5.2008 11:13

Muslym

Re: Re: Pro jkoho je jen tento výčet málo?

Vida, sice byl smazán nenávistný příspěvek, na který jsem psal tuto repliku, ale náhoda tomu chtěla, že má reakce skončila jako odpověď na ještě hloupější příspěvek...

0/0
4.5.2008 11:17

_m-

Kolik z těch dívěk

resp. žen pozorovalo své potíže už před vypuknutím kauzy? Kolik se jich léčilo? Sice jde o lékařské tajemství, ale alespoň ten počet by mě docela zajímal - a o něčem by určitě svědčil.

0/0
4.5.2008 10:45

_m-

Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Možná tě to překvapí, ale číst umím a kopírovat taky.  Přesto se ptám: Jak je možné že si nikdo za celých cca 20 let nevšiml, že ty dívky, resp.ženy mají potíže? Jakto , že žádná z nich se nesvřila rodičům nebo partnerovi? Jakto , že žádná se nesvěřila do péče psychologa resp. psychiatra? jakto že žádná Kulínského mladšího ani staršího (protože hlas lidu praví, že zneužívání dívek se vleče už od dob jeho šéfování sboru) nenahlásila policajtům, resp.VB.  Je sice vysoce pravděpodobné, že by tahle oznámení zmizela na dně šuplíku, ale teď by se jistě našla, kdyby nějaká byla. Jak to, že celou kauzu odstartoval současný manžel Kulínského exmanželky?

Prostě ta kauza smrdí jako žumpa.

Netvrdím, že Kulínský je nevinný protože to NEVÍM, ale pokud je pravda, co tvrdí obžaloba tak rozhodně není jediný, kdo by měl být v této kauze obviněn.

Mimochodem já jsem taky chodila nahá, a po svých dětech jsem stříkala vodu. Tyhle věci myslím do obýžaloby nepatří.

0/0
4.5.2008 11:08

_m-

Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

No bezvadný - tak po cenzorově zásahu nakonec odpovídám sama sobě:-/. Ach jo.

0/0
4.5.2008 11:09

BingoXX

Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

proč se nikomu děvčata nesvěřila je jednoduchá odpověd.....jejich vztahy s Kulínským se jim líbily, potěšení bylo oboustrané a žádné psychické problémy neměly tehdy ani dnes...sex dvou sexuálně vyspělých lidí je normální a zdravá činnost, nehledě na věk:-)

0/0
4.5.2008 11:23

Páter

Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

R^ R^ R^, ;-D ;-D, ;-)

0/0
4.5.2008 13:30

Nazdar blbci

Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhl

Konečně rozumný názor. Mého nicku si nevšímej.

0/0
4.5.2008 11:51

Pacholik

Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Pouze k posledni vete: Vite a to je prave ono ... chodila jste naha pred SVYMI detmi a strikala ste vodou SVE deti. Dokazete si predstavit ze by vase deti chodili do krouzku kde by pan vedouci uprdnostnoval ty ktere tzv. "daji". Urcite vite ze ne vsechny deti se hned s podobny doma sveri... povazuji to za svou ostudu ze podlehli. Nepral bych vam to ani v nejhorsim snu. O dalsich obvinenich jak rikate lze jen spekulovat. V tom byla komunistika minulost zcela zrudna ... vsichni jsme si byli rovni... jen nekteri byli ROVNEJSI. VZPOMINATE????

0/0
4.5.2008 11:53

BingoXX

Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

a odkud víte že někoho za sex upřednostnil? to je jen vaše domněnka a nikde v procesu to nebylo ani uvedeno natož dokázáno...a podívejte se do sobotních LN do Názorů, kde očitý svědek zákulisí soubou BK to popisuje velice jasně

0/0
4.5.2008 11:58

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

proc... pouze z logiky cele situace. Nemyslim si ze vsechny deti jsou andilci se svatozari a kridylkama a nepochybuji ze min jedna ze slecen mu se sladkym usmevem zdelila "Bohumile nepojedu li ...tam a tam ..... reknu na tebe co si me delal". Jenze to vubec nesouvisi s tim ze dospely muz ktery ma na starosti skupinu divek dopusti aby k necemu podobnemu doslo. To je vic nez neprofesionalni!!!

0/0
4.5.2008 12:16

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

přečti si ten příspěvek v LN, zdá se, že dívky se o BK s radostí a bez žárlivosti dělily a určitě ho žádná nevydírala jak píšeš, nakonec musely všechny umět dokonale zpívat, to ostatní bylo až na druhém místě a jen jako příjemný doplněk pro všechny a pěvecký sbor není dílna nebo kancl ve fabrice

0/0
4.5.2008 12:33

_m-

Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Ano, máte pravdu, já jsem saunovala SVOJE děti. A to vyvolává dálší otázky - KDO měl chopdit do sauny s dívkami ze sboru? Byla tam učitelka, zdravotnice, psycholožka? Pokud ano, jakto, že si ničeho nevšimla? Pokud ne, jak je možné, že dívčí sbor jezdil na dlouhé zájezdy bez ženského vedení? To měly dívky chodit do sauny samy, když stará Kulínská má třeba vysoký tlak?

Ne všechny děti se doma svěří, to je fakt. Ale ANI JEDNO? Ani jedna z těch dívek neměla doma s rodiči dobrý vztah? Ani jedna kamarádka, které se postižená svěřila to neřekla doma rodičům? Vždyť to je obrovské kvantum lidí!!!

 Pokud je vše tak, jak tvrdí obžaloba, tak Kulínský by měl jít sedět až zčerná, ale spolu s ním by mělo být souzeno mnoho dalších lidí - z řad rodičů, pracovníků tehdejšího ministerstva školství a kultury, lékařů a já nevím kdo všechno měl informace  co se ve sboru děje a možnost to zarazit.

0/0
4.5.2008 12:34

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

žádnou dívku neznásilnil a potom nezavraždil, tak nevím proč by měl jít sedět až zčerná...nebylo nijak dokázáno že zneužil svého postavení a zdá se že dívky vše absolvovaly zcela dobrovolně a s radostí, za to by byla úměrná podmínka jeden rok na dva roky

0/0
4.5.2008 12:44

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Pokud je pravda, že s těmi dívkami měl sexuální kontakty bez ohledu na to, jestli s tím souhlasily nebo ne a dokonce i bez ohledu na to jestli jim bylo 15 nebo míň tak porušil zákon i etické normy. On jako jejich vychovatel  si to prostě neměl dovolit, ani kdyby ho uháněly. Já chápu že to je těžké, zvlášť v dobách kdy jemu bylo 20 a těm holkám 15, ale je to bohužel tak.

Když jsem studovala VŠ chodila moje spolužačka s našim učitelem - a zoufale to skrývali, protože by měl opletačky minimálně s vedením školy .

0/0
4.5.2008 12:52

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

SOUHLASIM naprosto bez pripominek !!!!

0/0
4.5.2008 12:57

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

dokud bude sex považován za zločin srovnatelný s vraždou nebude naše společnost v pořádku a normální

0/0
4.5.2008 13:01

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

sex ne. Ale zneužití sexu. Protože když se taková 12 letá holka naučí, že sexem je možno vydírat a platit tak to není zrovna dobře ani pro ni, ani pro její příští partnery.

0/0
4.5.2008 13:06

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

to je ale jen něco co si sama myslíte,nevíte že to tak bylo tak nemá cenu to tady uvádět

0/0
4.5.2008 13:18

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Po pravde sem se musel usmat... moc rad bych znal Vas vek... Ikdyby divky vse jak pisete absolvovali s radosti a tim nejvetsim usmevem na rtech jaky si jen dokazete predstavit, bylo jim pod 15 let ;) a ikdyby vsechny takrikajic "vypadali" na 22 je tu zakon, ktery plati pro vsechny BEZROZDILU. Bezni lide nebo ti s provarenymi ksichty a jmeny :) PS: soukroma rada davejte si pozor na radostne a chtive 14 ky ;)!

0/0
4.5.2008 12:54

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

jistě je tu zákon, ale otázka je nakolik je v té podobě jak platí  ještě pro dnešní dobu vhodný! víte o tom kdy a jak tento § vznikl a proč ? asi ne

0/0
4.5.2008 12:58

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Nevim jestli je pro tuto dobu vhodny nebo ne... je platny a byl platny. A kazdy normalni dospely muz o nem vi. Podobny zakon plati vsude v civilizovane spolecnosti. Ostatni netusim, prosim poucte mne. ;) Jen uplne nechapu proc sex s nezletilymi srovnavate s vrazdou... Zacinam mit pocit ze diskutuji primo s panem Kulinskym ;)

0/0
4.5.2008 13:09

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

já ne to paní _m-, ....zavřít až zčerná...

0/0
4.5.2008 13:10

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

mluvím o tom protože podobnou zkušenost mám a je to vše o něčem úplně jiném než o zneužívání a následných psychických problémech a situaci BK plně chápu i když ho neomlouvám, jestliže není proti němu žádný důkaz není důvod aby se k něčemu přiznával, zejména když se jedná o "zločin"

0/0
4.5.2008 13:13

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Wow tedy tomu rikam doznani ;) tusil sem to.... :) a je mi vas zaroven i lito vy jste v podstate s panem Kulinskym takovi bratri v triku... kteri nevi ze pod patnact zkratka NE a ani za cokoli na svete. Pak i o Vas si bohuzel myslim ze jste zrejme nechutne PRASE, samozrejme se omlouvam prasatum a jejich chovatelum. Skutecne prase domaci i divoke by podobneho odsouzenihodneho chovani nebylo schopno.

0/0
4.5.2008 13:22

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

myslet si a říkat můžete co chcete ale to nic nezmění na faktu, že pro mě i pro to děvče to byl krásný zážitek

0/0
4.5.2008 13:40

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

Ale to Vam moc rad verim... docela se mi ulevilo ze to nebyla skupina zboristek kterou jste vedl. Ale az zase nejakou podobnou krasnou chtivou, ale pod zakonem potkate... Moc velke doporuceni UDELEJTE SI NA NEM UZEL ;) verte mi ze ikdyz to zni desne je to rada nad zlato ;) Typuji vas vek prave na 20 let nebo neco kolem... po pravde vam zavidim vasi bezelstnost a odvahu. Zrejme jste pro Svedsky model :) a at je to jak chce sboristkam bylo pod 15 a pan Kulinsky zrejme uzel zapomel udelat, nebo jeste hure to povazoval za normu ktera jak musel vedet je protizakonna. Kazde prestoupeni zakona se musi trestat zvlaste tvrde pokud se tyka skupiny deti.

0/0
4.5.2008 14:00

Pacholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhle?

a jeste takova drobnost ;) vite vubec ze jste se priznal k trestnemu cinu??? Modlete se aby tenhle nesledovala policie ;) a ikdyz vam verim ze ste si krasne uzili a bylo vam spolu dobre pokud jste byl v dobe styku plnolety pak bohuzel jste prestoupil zakon a muzete byt trestne stihan a verte mi soud nebude ani malinko zajimat jak hezky jste se spolu meli... nespravedlive??? Nikoli takove je pravo... a predstavte si ze vas za takovy krasny "ulet" odsoudi ... nepodminene... budete porat hajit pana Kulinskeho ;) zauvazujte prosim...

0/0
4.5.2008 14:19

:-(

Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhl

"Přesto se ptám: Jak je možné že si nikdo za celých cca 20 let nevšiml, že ty dívky, resp.ženy mají potíže?"

Spolecnost se nezajima o priciny dusevnich poruch mladych zen.

"Jakto , že žádná z nich se nesvřila rodičům nebo partnerovi?"

Pohlavni zneuzivani deti deformuje osobnost ditete. Dite vyrusta v nekonecnem pocitu strachu, viny a studu. Nejzavaznejsim dusledkem pohlavniho zneuzivani deti je trvala deformace osobnosti.

0/0
4.5.2008 12:36

BingoXX

Re: Re: Re: Ach zase jedem prole macho "expert"? Co říkáš tomuhl

to je velmi jednoduché, ty dívky ani dnes ani nikdy předtím žádné potíže neměly takže si nikdo neměl čeho všímat a ony se neměly s čím svěřovat a to to co píšeš níže jsou opravdu jen kecy, které platí v ojedinělých případech

0/0
4.5.2008 12:41





Najdete na iDNES.cz