Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Afghánští poslanci chtějí zakázat make-up a džínsy

Když před lety padlo v Afghánistánu radikální hnutí Taliban, zdálo se, že se většině lidí uleví. Nyní ale poslancům leží na stole návrh zákona, který by ženám zakázal používání make-upu a mužům nošení džínsů a dlouhých vlasů, píše britský list The Guardian.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fantasy

Naprostý souhlas

"Afghánští poslanci chtějí zakázat make-up a džínsy" ... osobně taky preferuji přirozenou krásu a sukně nad kolena. Jde vidět, že páni posRanci mají vkus :-)

0/0
25.4.2008 14:11

barbudo

Demokraticky ...

... jménem Boha všemohoucího ...

0/0
25.4.2008 13:05

pvl1

To není tak špatnej nápad.

To by se doma ušetřilo.

0/0
25.4.2008 12:08

anžto

no

a je to tady....vše se pomalu(rychle) vrací do starých kolejí.....zničeho nic v takových zemích nastolit demokracii prostě nejde - toto je toho jasný příklad....mentalitu nejde předětlat z hodiny na hodinu, nakonec to tam bude stejné jako kdysi ba dokonce možná horší, pokud to vůbec jde.Rv 

0/0
25.4.2008 11:24

PetrRi

a co to nechat na lidech??

Kurnik ze se vsichni hne ohaneji  narodem a jak to vlastne delaji pro blaho obyvatelstva. Ze to nenechaji na samotnych lidech at si chodi, ziji a vyjadruji jak sami chteji. Proc by mel nekdo rozhodovat v takovychto vecech za ne?? Co trosku svoodbdy , svobodneho mysleni a moznosti rozhodnout se?? Jo to nee aha to by neslo to by je potom nemohli ovladat a perzekuovat. Tot muj nazor. 

0/0
25.4.2008 7:43

czechian

Re: a co to nechat na lidech??

Islám zažívá středověk. V křesťanských zemích ses v odpovídajícím stádiu vývoje civilizace také nemohl producírovat, jak se ti zachtělo - byl bys upálen, u nich ukamenován. Rv:-© Původcem všeho zla je vždy náboženství. :-©

0/0
25.4.2008 8:48

PetrRi

Re: Re: a co to nechat na lidech??

souhlas, proto taky nemam rad vlastne jakekoliv nabozenstvi a hlavne jejich dogmata a jakykoliv -ismus.

0/0
25.4.2008 11:46

erben3

Re: a co to nechat na lidech??

Vládnoucí hrstce středověkých kreténů jde především o udržení moci. A tu udrží pouze v případě, že národ bude mít okleštěnou svobodu. takhle funguje každá diktatura, ať náboženská, komunistická, nebo jakákoliv jiná.

0/0
25.4.2008 9:57

pvl1

Re: Re: a co to nechat na lidech??

..a policejní  :-)

0/0
25.4.2008 14:40

captain cook

pod burkou

make-up ani dzinsy stejne nejsou videt;-)

0/0
24.4.2008 22:16

Blbec z Xenemunde

<>

arab s make-upem a v džínách vypadá jak dement .....

0/0
24.4.2008 20:44

Pro-amnesty

Aby v horlivosti nepředstihli i Írán...

...ve kterém sice ženy čelí mnohým omezením, kde ale zároveň mnohé z nich i přes šikanování a hrozbu vězení za svá práva bojují:

http://www.amnesty-brno.estranky.cz/stranka/iranska-zenskopravni-aktivista-khadijeh-moghaddam-byla-zatcena

0/0
24.4.2008 20:42

pes Muki

Vecny Kipling

To bělochů je břímě:/ své syny vyšlete,/ ať v cizích krajích slouží/ těm, jimž prý pány jste;/ ať obranný jsou pancíř/ divochům divných ras,/ z nichž každý plaše zírá,/ půl děcko a půl ďas./ To bělochů je břímě:/ svou pýchu nedat znat/ mít nervy ze železa; /a třeba tisíckrát/ vždy opakovat znovu,/ že spásu dá jen klid;/ zisk hledat pro jiného;/ a za jiné se dřít./ To bělochů je břímě:/ boj věčně podnikat,/ vyhlásit zápas moru/ a nasycovat hlad;/ a válka-li se končí,/ v níž o věc míru jde, /pohanů blud a tupost/ vše v niveč uvede!/ To bělochů je břímě:/ ne králů doprovod,/ však všední metařina/ a nevolníků pot./ Zde přístav – nevkročíš tam,/ však dej zaň život svůj!/ Zde silnice: ne sobě/ ji krví dobuduj!/ To bělochů je břímě:/ to dávná jejich mzda:/ od těch, jimž neseš dobro,/ jen zášť, jen úhona;/ a pokřik těch, jež zvolna/ uvádíš k světlu dne:/ „Chcem zpátky k nevolnictví/ a k egyptské své tmě!“/ To bělochů je břímě,/ k mdlobě se nesmíš znát,/ ni frází o svobodě/ svou mdlobu zastírat

0/0
24.4.2008 20:39

pes Muki

Re: Vecny Kipling

./ Ať tak, ať onak jednáš,/ ten dusný, chmurný lid/ tím vším chce jen tvým bohům/ a tobě přitížit./ To bělochů je břímě:/ je navždy po dětství,/ je veta po předčasném/ a levném vítězství:/ teď nevděčné jdi dílo/ vždyť muž jsi! – podniknout,/ k moudrosti zraj a předstup/ před sobě rovných soud

0/0
24.4.2008 20:40

belgian chocolate

jak poznáte, že muslim dospěl?

vytáhne si plínku z kalhot a dá si ji na hlavu

0/0
24.4.2008 20:24

Tetex

Re: jak poznáte, že muslim dospěl?

;-D;-D;-D! R^

0/0
25.4.2008 7:58

erben3

Re: jak poznáte, že muslim dospěl?

;-D;-DR^

0/0
25.4.2008 9:57

mikd

Re: jak poznáte, že muslim dospěl?

super R^R^R^

0/0
25.4.2008 12:43

Tryskomys Muf

Hmmm

Nesmysl. Od zacatku je jasne, ze USA do Afghanistanu nesli kvuli boji za svobodu, ci kvuli Al-Kajde/Talibanu, ale proto, aby Cine preventivne dopredu odrizli pristup k rope. Obdobne jako postavili vojenske zakladny v stredoasijskych republikach, ci podporuji pakistanskou vladu. A bin Ladin/Al Kajda se zase objevi, az zacne Cina delat problemy a ve stredni Asii bude treba posilit americky vliv.8-o

0/0
24.4.2008 20:08

LimonadovyJoe

Re: Hmmm

To je spíš tvoje přání ne ? :-) Ale co, každý z nás je tak trochu romantik a občas se zasní.

0/0
24.4.2008 20:11

Tryskomys Muf

Re: Re: Hmmm

Ale kdepak. Nesmis verit jen tomu, cim te krmi americke medialni agentury, ale musis alespon obcas pouzivat mozek.

To co rikam dava z pohledu USA velmi dobry smysl. Rozvoj Ciny je tak rychly, ze jejich vlada musi dopredu planovat jak zajistit prirodni zdroje a energii. Proc myslis, ze v soucasnosti tolik investuji v Africe?

8-o

0/0
24.4.2008 20:18

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Hmmm

Ale jo, vždyť já to chápu. My když se s klukama trošku nalejem, tak vymýšlíme, s kým vším byl Hitler v kontaktu z představitelů GB, jaké to byly komploty atd. atd. a někdy jsou to úplně vážný debaty ;-D ;-D Takže pro to tvé mudrování mám pochopení R^ Ale nesmíš tomu uvěřit, to je potom průšvih.

0/0
24.4.2008 20:25

Tryskomys Muf

Re: Re: Re: Re: Hmmm

Mudrovani? Bez radsi chlastat, tomu zrejme rozumis vic.:-)

0/0
24.4.2008 20:30

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm

Ale tobě ne. Vždyť jsem psal, že ti rozumím.

0/0
24.4.2008 20:32

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm

V tom smyslu, že si rád představuješ různé komploty a zákulisní hry - docela zábava.

0/0
24.4.2008 20:33

Tryskomys Muf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm

Pokud naivne veris vsemu, co se pise v novinach, tak te lituju. Dlouhodobe strategie svetovych velmoci a jejich motivace je dost odlisna od toho co si muzes precist v novinach. Mimochodem, zatim jsem od tebe krome par pripito-melych komentu neslysel jediny rozumny argument.8-o

0/0
24.4.2008 20:54

armyshop

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm

Tak to asi praktikujete vy, že? Podle toho vaše příspěvky vypadají;-D;-D;-D

0/0
24.4.2008 21:45

danax

a což kolem nich postavit zeď a počkat

dřív či později se vyvraždí či umřou zfetovaní hlady, určitě by zeď vyšla levněji

0/0
24.4.2008 19:54

LimonadovyJoe

Re: a což kolem nich postavit zeď a počkat

Také fetuješ ?

0/0
24.4.2008 19:58

Tryskomys Muf

Re: a což kolem nich postavit zeď a počkat

Tvoje tupost dosahuje nevidanych proporci.8-o

0/0
24.4.2008 20:10

LimonadovyJoe

No to je toho,

v ČR je zase za zneužívání jedenáctiletých sboristek podmínka. Všude mají něco.

0/0
24.4.2008 19:52

Hrustic

Re: No to je toho,

Vazne?? Tak to zkus a uvidis kolik dostanes :-P

Jestli nemas dolaroveho strycka v Kataru (nebo v Jihlave), tak jsi nahranej :-P

0/0
24.4.2008 20:08

danax

navrhovala bych zákaz žen

všechny i s dětmi bych vyhnala do Evropy a v afganistánu bych nechala samotné chlapy...

0/0
24.4.2008 19:50

LimonadovyJoe

Re: navrhovala bych zákaz žen

No, jestli bude islamizace Evropy pokračovat tímto tempem, tak vás už brzo vyženou do Afganistánu.

0/0
24.4.2008 19:53

danax

Re: navrhovala bych zákaz žen

ženy by mohly i v Evropě nosit kukly, když by chtěly

0/0
24.4.2008 19:53

Pilát

takovy zakon

by nemel byt prijat bez celonarodniho referenda  ;-)

0/0
24.4.2008 19:44

LimonadovyJoe

Re: takovy zakon

;-D

0/0
24.4.2008 19:53

briza

Petra Prochazkova

Hned jsem si na ni vzpomnel. V jednom clanku napsala, ze i kdyz Americane dozenou a zabiji v Afghanistanu posledniho Taliba porad jim tam zbyde vetsina obyvatelstva, ktere vyznava stejne hodnoty jako Taliban akorat se je (zatim) nesnazi sirit nasilim. Rekl bych ze vedela o cem mluvi.

0/0
24.4.2008 18:09

Azarael

Re: Petra Prochazkova

presne amici sou gumovy palice, mysli si ze celej svet prahne po jejich stylu zivota, po mekacich a pornu:-/ a ze pokud to nekde neni tak to musi byt jistojiste dusledkem tvrde diktatury, ted vidi ze je to i dusledkem demokraticky zvolene vlady, jelikoz se jedna o vuli lidu

0/0
24.4.2008 18:17

pes Muki

Re: Re: Petra Prochazkova

To a k sou gumovy palice jako ty, ktere veri, ze zenske si preji chodit zahalene takovem spacaku nechodit skoly a nemit vetsi cenu nez dobytek

0/0
24.4.2008 20:45

regulator

Re: Re: Petra Prochazkova

........spravne !!!!!!!! ..a proto emigranti z celeho sveta smeruji do Afganistanu.....protoze prahnou po Afganskem zivotnim stylu....spraaaaaaavne!!!,,vyborne!!! ,skvely.,

..........o jak jste moudry!!8-oR^

0/0
24.4.2008 22:25

Azarael

Re: Re: Re: Petra Prochazkova

hele ty zmetku plechovej, nerekl sem ze afghansky styl zivota je skvely a prikladny pro cely svet, ale ze je to jejich styl zivota a oni ho nehodlaji menit jen proto ze si nekdo mysli ze bikyny sou lepsi nez fusak

0/0
25.4.2008 0:07

REDD-Grrr

Re: Re: Re: Re: Petra Prochazkova

hele ty zmetku plechovej, duvod, proc se chteji vratit ke starym otrokarskym korenum je ten, ze o zpusobu zivota na zapade nemaji ani sajnu. Jsou nahusteny dogmatama islamu, ze si nedokazou svobodny zpusob zivota tak, jak jej zname tady, vubec predstavit. To by se musel kazdy zakonodarce nasilim odvezt do ameriky a tam mu ukazat jak se zije tam. Ale stejne by to nepomohlo, protoze ten jeho Allah je do nej tak zarostli, ze by si myslel, ze si ho k sobe po jeho smrti nevezme. Zapadni svet nedokaze prevychovat kovane islamisty, ale muze ukazat mladym lidem, jake muzou mit moznosti. (Tim zapadem nemyslim USA, klidne to muze bejt skandinavie, nebo Nemecko...)

0/0
25.4.2008 11:15

Pilát

vy tam

uvedomujete si, ze nekteri lide z donuceni nosi na hlave zaclony a zavesy ?  ;-)

0/0
24.4.2008 18:05

Azarael

Re: vy tam

uvedomujete si ze nekteri lide je nosi dobrovolne?;-)

0/0
24.4.2008 18:13

Alijenka78

A tohle je možné v 21. století??

Neskutečné ;-€  Díky, že tohle nemáme tady .. !! :-P

0/0
24.4.2008 17:52

Yurek

Re: A tohle je možné v 21. století??

Neb ojte se, to přijde. Je to otázka tak deseti-patnácti let.

Stačí schválit euroústavu, vzít Turecko do EU, Kosovo do Nato a je tu šaríja coby dup.

Alláh je velký...:-©

0/0
24.4.2008 18:24

erben3

Re: Re: A tohle je možné v 21. století??

R^ A protže tento scénář nechci, volím Národní stranu. [>-]R^

0/0
25.4.2008 9:59

klauzkomik

armáda

alespoň vidím zaco mrhá naše armáda peníze v Avgánistánu,ti naši hlavouni jsou nepoučitelní,nebo spíš tupouni??Rv

0/0
24.4.2008 17:35

Hekynen

Nepoučitelní tupci...

0/0
24.4.2008 17:32





Najdete na iDNES.cz