Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodiče se už rok perou o děti. Nikdo tomu nedokázal zabránit

Manželé Jan a Jana z Chrudimi jsou nyní v rozvodovém řízení, dvě děti jsou předběžně v péči matky, jedno v otcově. Jana tvrdí, že Jan brání dceři v návštěvách s ní, Jan si myslí, že matka zbylé dvě děti ovlivňuje proti němu. Poslední předávka se neobešla bez rvačky. Asistovala u ní i policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clodek

Blbost je vecna

Neustale se dovidame o ruznych problemech pri predavani deti ,jednoho rodice,druhemu.Vyvolavane nedorozumneni a sarvatky zamestnavaji verejnost,policii,soudy a jine organizace ,"pecujici o blaho deti".Pritom reseni je velice proste.Jeden rodic odveze predavane dite na okrsek policie ve stanovenem case,kde si jej druhy rodic vyzvedne tez v urcitem case.Ti dva se pri to nemusi vubec potkat.Policie je organ,ktery je placen z nasich dani a jeji povinost je Chranit a stihat proti zakonne jednani.Bohuzel ,tak daleko ceska spolecnost,jeste nedospela.Volte ODS a platte i za to,ze jste se zde narodili.Preji stastne zitrky.

0/0
26.4.2008 5:59

kerim003

Re: Blbost je vecna

v zasade souhlasim ale proc by mel rodic nekam jezdit s ditem - notabene na policii, mame snad malo socialnich pracovnic? Muj navrh je nasledujici socilani pracovnic e se dostavi dejme tomu do bydliste matky 15 minut pred prichodem otce veme dite a to pred domem preda otci a hotovo. Je ihned jasne zda bylo dite na setkani s otcem pripraveno i to zda byl otec v poradku - tim myslim treba to ze nebylo nemetenej. A je po problemech jenze to by musely damy ze socialek opustit kancelare a vyrazit do terenu a to se nikomu nechce.

0/0
26.4.2008 9:21

captain cook

Re: Blbost je vecna

dite vyzvedavat na okrsku policie? To je vase policie tolik nezatizena, ze by mela cas hlidat houfy deti v ruzne predavaci casy, vest v evidenci jestli je predava tomu spravnemu rodici, jestli jeden rodic privede dite vcas a druhy se vcas dostavi...v opacnem pripade by si tam mohli rovnou zaridit jesle a druzinu s teplym a chladnym obcerstvenim a previnovnu plenek kvuli rodicum, kteri se zpozdi, nebo privedou dite nepripravene.;-D

Ja myslel, ze vase policie ma tolik prace, ze se z nedostatku casu nedostavi k obycejnym domacim vloupanim pod urcitou skodu a take ani ne k dopravnim nehodam pod urcitou sumu. Ty bys od ni navic chtel, aby delala safare a provozovala hlidaci a predavaci sluzbu pro rodice, kteri si delaji si naschvaly a nechteji se shodnout s partnerem pro dobro deti?8-o

0/0
26.4.2008 10:54

Sid2007

Blbost a blbost: Priorita: OBMĚNA SOUDCOVSKÉHO STAVU

1) Aby byly děti předávány na policii ... to snad, alespoň když si to po sobě přečtete, nemůžete myslet vážně, ikdyž jste to napoprvé napsal(a). Jednak z hlediska nákladů-výnosů je asi hodně málo občanů, kteří by považovali toto za policejní úkol, hodný utrácení daňových prostředku. Potom také by to byl nepřijetalný ústupek rodičům, kteří se nedokáží ovládat. Jedině bych pro to byl (třeba předávání za pomoci pracovníků OPD), kdyby za každé rodiče na prkno museli zaplatit náhrady, řekněme min. 500 Kč (výchovný trest za neschopnost se chovat žádoucím způsobem, dítě řádně, bez traumat předat). 2) Zásadní problém je, že minimálně jeden rodič nemá věci v hlavě srovnané tak, aby se mohl chovat tak, jak se patří, jak si to především zájmy dítěte (pozor, rozvedená matka nebo ani pracovnice OPD nejsou vždy a nezbytně závazné interpretky těchto zájmů) a zákon (kterýž má hlavně zájmy a ochranu práv dítěte zajišťovat). .... V tomto ohledu je statisticky evidentní, že v drtivé většině (pokrač.)

0/0
26.4.2008 20:46

Sid2007

Re: Blbost a blbost: Priorita: OBMĚNA SOUDCOVSKÉHO STAVU

V tomto ohledu je statisticky evidentní, že v drtivé většině případů je to matka, protože náš z komunismu - hlavně personálním obsazením soudů - zděděný systém defakto automaticky dává dítě, byt ("v zájmu dítětě") atd. rodiči, který má 2 mléčné žlázy a orgán, jehož název v řečtině dal jméno hystérii, mnohými způsoby omezuje, znesnadňuje, brání nebo maří kontakty a i soudem nařízený styk dítěte s otcem. Navíc ex-soudružky soudkyně, které si do justice podle svých kritérií vybrala KSČ a režim ČSSR, ne tedy demokratický režim, m.j. obecně nezohledňují systematické, nežádoucí a protizákonné ovlivňování dětí matkami vůči otcům, včetně pěstování tzv. SYNDROMU ZAVR6ENÉHO RODIČE. Trestání rodiče za tyto věci, ikdyž si zákon postih vyžaduje a soudkyním dává bohatou škálu účinných nástrojů na vymáhání nápravy jsou stále - zejména s ohledem na masivní porušování těchto povinností rodiči (tedy pčředevším matkami) - spíše jen čestnou vyjímkou.

0/0
26.4.2008 20:51

captain cook

Re: Re: Blbost a blbost: Priorita: OBMĚNA SOUDCOVSKÉHO STAVU

Napsal jsem ti odkaz dole o situaci v zamori, v tom proklatem kapitaaaaalismu kde v justicnim systemu uz od jeho zacatku s velkou prevahou prevladaji muzi. To proto, ze v dobach kdy studovali bylo zvykem, ze zeny vetsinou zustavaly doma jakmile mely deti namisto aby si budovaly vlastni karieru. Ackoliv byl v poslednich 15 letech zaznamenan priliv zen do justice a zvlast do jejich nizsich echelonu, muzi si nadale zachovavaji vetsinu.

To ale nic nemeni na skutecnosti, ze rodinny soud po leta a ve VELKE VETSINE pripadu prirknul peci o dite matce (tj tvymi slovy "rodiči, který má 2 mléčné žlázy a orgán, jehož název v řečtině dal jméno hystérii").

Otec vetsinou dostava deti obligatne kazdy druhy vikend a cast prazdnin. V naproste nepritomnosti ex-soudruzek soudkyn s praxi z totace na ktere by se to mohlo svadet, jak tohle vysvetlis?

Jak vysvetlit priklady z jinych zapadnich statu...napr. USA?

0/0
26.4.2008 22:38

captain cook

Re: Re: Re: Blbost a blbost: Priorita: OBMĚNA SOUDCOVSKÉHO S

pokr.

Tam si muzi uz leta stezuji, jak jejich byvalym manzelkam justice nadrzuje, ze zena dostane deti, barak a jak oni jeste musi platit jak mourovati......nejake ex-soudruzky soudkyne vystudovane na komunistickych univerzitach? Ani napad!

0/0
26.4.2008 22:49

Lilith+

Re: Re: Blbost a blbost: Priorita: OBMĚNA SOUDCOVSKÉHO STAVU

Sid2007:

Copak se stalo, když už ti vadí i ty "mléčné žlázy"???

Komplex nekojených dětí anebo diagnóza K213???

0/0
27.4.2008 15:17

Sid2007

HANBA Vodičkové (FOD) nejen viz únoskyně HORVÁTHOVÁ

Jiř v roce 2006 se Vodičková, FOD, na ČT o INTERPOLem stíhané únoskyně dítěte, PABLA A. SANTANy, VERONIKY HORVATHOVÉ, která jej, proti rozhodnutí podle bydliště příslušného soudu v San Francisku (potvrzeném okresním soudem v Náchodě) a BEZTRESTNĚ se, nakonec po 2 roky, skývala v ČR řekla......

"Matka přirozeně udělá COKOLIV, aby dítě neztratila. Každý z nás nakonec také udělá nějaký ten přestupek, přejde křižovatku na červenou, atd. " ........ Tedy příklad toho, jak ta, která je placena státem (tedy NÁMI, daňovými poplatníky), aby její Klokánci atd. chránily zákony a práva dětí je vlastně ličkou v kurníku. ....... Totální ZKORUMPOVANOST stále ze 70% exkomunistické, oproti Západu také díky komunismu 4-krát víc FEMINIZOVANÉ justice a to, jak DISKRIMINUJE otce a jejich děti je známý fakt. Jako v kauze KUŘIM (zkorumpovaná Šabatová, soudkyně, lékařky) do OK "adopci Aničky", kryly BESTIALITY, lékařky pomohly Horváthové že syn "trpí chonickou zácpou střev způsobovanou stresem z otce"!

0/0
25.4.2008 20:49

:-(

Kdybych byl to dite,

nechtel bych zit u zadneho z techto rodicu. Oba jsou nasilni primitivove. :-(

0/0
25.4.2008 16:41

Mira Kapr

WWW.RODICE.WZ.CZ

Lidi,lidi. Pro soudy není nic jednoduššího,než neplniče rozsudků potrestat?!?!   Je jen otázka,proč to stále nedělají. Že by to bylo tím,že většinou rozsudky neplní matky dětí?   Klasická vyjádření samozvaných ,,obhájkyň,, dětí není možné brát vážně,ale jsou velmi nebezpečná - např.p.Vodičková NIKDY neměla vlastní děti,nebyla NIKDY vdaná a radí jen to fičí.  Chucpe.

Kdy už konečně tato společnost pochopí,že děti potřebují OBA rodiče?   Na co se čeká?

0/0
25.4.2008 16:21

kerim003

Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

naprosta pravda - rodic ( v drtive vetsine matka) brani ci se snazi dite od otce izolovat i presto ze ma soudem jasne stanoveno kdy ma byt se svym ditetem a na urgence zadny urad nereaguje - preci pokud nekdo neplni usneseni soudu mel by byt potrestan v pripade ze se jedna o dite melo by to byt nesmirnwe rychle nebot kazdy tyden je stzrasne dlouha doba a dite se den po dni odcizuje. Na coz nase soudy reaguji tak ze po nekolika letech rozhodnou ze uz neni v zajmu ditete aby se s druhym rodicem vubec stykalo - to se stat me tak budu nastvanej take.

0/0
25.4.2008 16:31

captain cook

Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

no a co jako? Katolicti knezi nebyli NIKDY zenati, pokud zili podle zakonu cirkve NIKDY oficialne nemeli sex ani nemeli s rodicovstvim VUBEC zadnou praxi (a pokud meli podloudne, sve deti stejne nikdy nevychovavali)...a presto narizuji vericim, jak si maji vest manzelsky zivot!

0/0
25.4.2008 16:32

kerim003

Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

ale sakra to snad patri do jine diskuze ne?

0/0
25.4.2008 16:41

captain cook

Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Minil jsem to trochu cynicky jako podobnost "např.p.Vodičková NIKDY neměla vlastní děti,nebyla NIKDY vdaná a radí jen to fičí." Je snad pozadovano, ze kdo u vas rozhoduje o rodinnych zalezitostech, MUSI mit zkusenost s manzelstvim a byt rodic? Platilo by to stejne, kdyby byl reditelem svobodny muz? Ja myslel, ze jde o vysledky na zaklade studia, osobnich kvalit, PRACOVNICH zkusenosti, ale rodinne detaily by nemely hrat roli.

V Australii doslo vloni ke slovni potycce, kdyz se senator  tehdejsi vladni konzervativni koalice Bill Heffernan vyjadril na adresu nove zvolene mistopredsedkyne opozicni Labour Party Julie Gillard, ze jako "neplodna zena" nevi o cem je zivot a nema narok na to nekdy vest narod. Dostal to ze vsech stran a jeho velky pritel John Howard se od nej musel verejne distancovat. Bill se musel verejne omluvit. Ve volbach pozdeji konzervativci prohrali, Julia Gillard je zastupkyni min. predsedy (premiera) Kevina Rudda a v jeho nepritomnosti ridi Australii.

0/0
26.4.2008 4:00

rohatei_1

Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

No jo ale to sem moc nepatří to se týká jenom té tvé naboženské komunity, normální člověk si nikdy nenechá radit od nějakých náboženských fanatiků. 8-o

0/0
25.4.2008 20:56

Lilith+

Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

captain cook: R^R^R^

0/0
25.4.2008 20:58

rohatei_1

Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Hm, hm mamenec,  capatin cook a Lilith+ toď známé trapné postavičky  feministických hlupek které mají v lebeční dutině akorát velmi a velmi hladovějícího brouka mozkožrouta :-)

0/0
25.4.2008 21:22

Lilith+

Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Co se ti to stalo s "nickem"?;-D;-D;-D

Jak já s tebou cítím...:-)

0/0
25.4.2008 21:28

rohatei_1

Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

To víš diskuze o bronzově opálených zběračím bronzových destiček ty jsou velmi a velmi nebezpečné, tam často řádí sběrači nicků.

0/0
26.4.2008 8:14

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Zlobil jsi, chápu...:-),

(ani ypsilon ti už nepovolili...;-D;-D;-D)

Neboj, jednou se to "všichni zlobiví kluci" také naučí (dodržovat pravidla...:-)).

0/0
27.4.2008 15:12

captain cook

Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

zase dalsi nick, co ?rohatey berunel rohatei...ten se vzdycky pozna podle smradu na dalku....zase jsi tu nekde lidem vypravoval, jak se dcery pred tebou oz od malicka zacaly zamykat v koupelne, protoze jim bylo neprijemno pred tatickem...nebo jim to tak poradila jejich mama?...jak jsi chtel, aby co nejdrive odesly z domu jakmile dosahly dospelosti....jak pod prisnym dozorem manzelky smis dat 1x za rok lehce naznaceny polibek dceram na celo v den jejich narozenin, jinak ze z toho bude mazec? Jo a takovej vysinutec (jsem k tobe nesmirne slusny) ze sebe dela odbornika na sex, dusevni schopnosti a kapacitu diskuteru...predem se odhadnout pod kterou kategorii clanku se vy:-© ...ma pifku na zenske v jakekoliv kapacite, tak kdyz se mu postavi chlap, chorobna mysl rohatyho z nej udela zenskou ;-D

0/0
25.4.2008 22:23

rohatei_1

Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Hele klokanošuku nevím proč sem zase píšeš ty svoje chorobné bludy, vyměň klokanici za ženskou, plechovou chýšku za byt v paneláku, pořiď si dvě dětičky a potom budeš mít elementární předpoklady na zdejších diskusích mudrovat o dětech nebo o funkci dveří. Ono vychovávat děti to je úplně něco jiného než chovat klokánky.:-)

0/0
26.4.2008 8:11

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

jakepak chorobne bludy;-D, temi ja netrpim - na rozdil od tebe. Opakuji informace, ktere jsi sam o sobe tady vyjevil a ja si v nich jen doplnil mezery.

K bludum jimiz trpis ty patri predevsim tva hodne divoka predstava zivota v Australii;-D, ta me nechava ROTFLMAO. Jo, clovek s rodinou a mit byt v panelaku, ;-Dto bych si polepsil! Abych te aspon trochu osvetlil, v panelacich tu bydli jen rodiny, ktere si nemohou dovolit koupit rodinny domek. Do nekterych z nich umistuji bezence ze Somalska, Iraku a pod. rozvojovych zemi. Nemuzu si pomoct, ze pro tebe je byt v panelaku porad jeste obydli luxusu.:-P

0/0
26.4.2008 8:34

rohatei_1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Akorát je tady ten problém že ty si každou informaci upravíš dle toho svého myšlení sexuálního úchyla, znova ti úchyle opakuji pokud si např. holka začne někdy v 5 letech v koupelně zavírat dveře tak to není z toho důvodu že má nějakého otce typu Kulinský, to dělá z toho důvodu že se chce chovat jako dospělá tedy se opičí po svých rodičích. Pokud takovéhle jednoduché věci nechápeš nelez na diskuze o dětech, protože na nich vypadáš potom jako dement.:-) Znovu ti opakuji pořiď si byt s koupelnou a dveřmi a potom můžeš mudrovat o dveřích v koupelně. :-)

0/0
26.4.2008 8:53

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

porad meles to same. Jak tu cancas, vrchol pohodli je pro tebe byt s koupelnou a dvermi;-D...... zatimco nase domy tady maji koupelny aspon dve, nekdy tri;-) jo a dvere tu take zname:-P

0/0
26.4.2008 10:42

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

PS jo a nejakem uchylactvi, byt tebou, bych byl hodne tise. Takove prasarny, ktere jsi tu jeste pod nickem berunel vypoustel, to jsi se hodne ukazal jake uchylarny se ti honi hlavou!:-©

0/0
26.4.2008 12:06

rohatei_1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Jo, jo klokanošuku takovým jako jsi ty tady v Čechách říkáme kozomrd. Úchyl který si všechno přepracuje okamžitě v mozku  podle svých tajných sexuálních představ vůbec nechápe že takto na sebe prozrazuje mimoděk zcela všechno. Ty když někdo napíše že byl na plovárně tak si to hned přetransformuješ na to co děláš sám, tedy že tam jako úchyl chodíš vočumovat nezletilé děti.:-)

0/0
26.4.2008 12:57

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

zajimave pozorovat jak se vyzivas na detailnim popisu svych uchylackych kozom*dskych fantazii.....jsi zrejme lepe nez kdokoliv z nas tady zbehly v terminologii...je videt, ze v tom mas praxi a to se nezapre;-D...protoze vis co jsi a jak ti lide rikaji.... take jsi to byl ty, kdo do toho opakovane zatahoval sve holky ...nejakej tata! :-©.... jenom proto se mne snazis obvinovat z toho, co se honi v mozku tobe, abys ti to dalo zaminku sve prasarny pekne do detailu popsat.....tak co u delal ses? :-P

0/0
26.4.2008 22:21

rohatey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Hele když něco píšeš ty pošuku bez mozku tak alespoň neopisuj to, co já tady píšu o tobě. Ty jsi kriplík který už několikrat vyhrotil tu diskusi ke vzájemnému urážení a to vždycky stejným způsobem, tedy lživým výmýšlením něčeho co jsem nikdy nenapsal. Už jsem tě jednou debílku žádal ať vůbec nereaguješ na mé příspěvky , ty jsou určené pro normální lidi a nikoliv ubožáky jako jsi ty, jenom hloupá slepice s miniaturním mozečkem opakovaně skáče na stále stejnou rozžhavenou plotnu.

0/0
27.4.2008 8:12

Sid2007

TRESTUHODNÁ Vodičková (FODú viz HORVÁTHOVÁ

Jiř v roce 2006 se Vodičková, FOD, na ČT o INTERPOLem stíhané únoskyně dítěte, PABLA A. SANTANy, VERONIKY HORVATHOVÉ, která jej, proti rozhodnutí podle bydliště příslušného soudu v San Francisku (potvrzeném okresním soudem v Náchodě) a BEZTRESTNĚ se, nakonec po 2 roky, skývala v ČR řekla......

"Matka přirozeně udělá COKOLIV, aby dítě neztratila. Každý z nás nakonec také udělá nějaký ten přestupek, přejde křižovatku na červenou, atd. " ........ Tedy příklad toho, jak ta, která je placena státem (tedy NÁMI, daňovými poplatníky), aby její Klokánci atd. chránily zákony a práva dětí je vlastně ličkou v kurníku. ....... Totální ZKORUMPOVANOST stále ze 70% exkomunistické, oproti Západu také díky komunismu 4-krát víc FEMINIZOVANÉ justice a to, jak DISKRIMINUJE otce a jejich děti je známý fakt. Jako v kauze KUŘIM (zkorumpovaná Šabatová, soudkyně, lékařky) do OK "adopci Aničky", kryly BESTIALITY, lékařky pomohly Horváthové že syn "trpí chonickou zácpou střev způsobovanou stresem z otce"!

0/0
25.4.2008 20:48

Lilith+

Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Cože??? "... rozsudky neplní matky..."???

Četl jste ten článek vůbec?

Ukázkový příklad zaslepenosti "aktivisty"....

0/0
25.4.2008 21:16

Sid2007

ŽADEJME OBMĚNU SOUDCOVSKÉHO STAVU

Stále ze 70% ex.komunistická, oproti Západu, také jako dědictví komunismu 4-krát více feminizovaná justice (celkově 72%, v opatrovnických senátech soudů 1. stupně defakto 100%) je - jako by byla, navíc 19 let po pádu komunismu, ze vlída ČR vytvořená ze 70% soudruhy ministry vlády ČSSR, nebo parlament ČR ze 70% ye soudruhů poslanců FS ČSSR - absolutně netolerovatelná žába na prameni. Přitom v demokratické zemi je právě státní moc justiční nejednou tou nejdůležitější (oproti exekutivě a legislativě), protože interpretuje a zajišťuje výkon zákonů země. Žádejme poslance, politické strany aby prosazovaly co nejrychlejší, pločnou obměnu soudcovského stavu. I Klaus by měl vědět a jednat tak, že je pro zemi a občany lepší mladý, za scovody vystudovaný soudce než typická "zkušená" 55-letá exsoudružka soudkyně.

0/0
25.4.2008 21:42

captain cook

Re: ŽADEJME OBMĚNU SOUDCOVSKÉHO STAVU

michas dohromady 2 ruzne zalezitosti - obnovu justicniho systemu CR a pohlavi soudcu v systemu. Naprosto s tebou souhlasim, ze je narodni ostudou mit v 2008 tak velke % soudcu vystudovanych a ustavenych do funkce v dobe totality nadale ve funkci.;-€ RvTo je pro mne hlavni duvod proc nemam duveru v ceskou justici. Nevim jak dlouho u vas trva takovemu absolventu PF nez splni predpoklady a vysplha dostatecne vysoko po kvalifikacnim zebricku, aby mohl zacit soudcovat. IMHO 19 let je urcite dost dlouha doba na to, aby jich bylo v systemu o hodne vic.

Protoze prvnim pozadavkem pro soudce je naprosta nestannost a rozsudek podle platnych zakonu s prihlednutim k bodum pripadu, nemelo by pohlavi soudce hrat vubec zadnou roli. Rozsudek by mel znit naprosto stejne od muze nebo zeny.

0/0
26.4.2008 5:02

captain cook

Re: Re: ŽADEJME OBMĚNU SOUDCOVSKÉHO STAVU

pokr.

Rikas, ze nejvetsi problem v CR je s 55letymy ex-soudruzkami v roli soudkyn. To je podle meho jednak zalezitost jejich studia a praxe ziskane z dob totality a jednak statistiky. Kdyby bylo v totaci ustaveno vetsi % soudcu-muzu a vsichni pretrvali ve funkcich dodnes jako tyto ex-soudruzky, domnivam se, ze byste dnes stejne nadavali na ex-soudruhy v justici. Leopard zustane leopardem, skvrny v kozise nikdy nezmeni.

Vase justice je prevazne zenska protoze za totace muzi s ambicemi vetsinou splhali ve strane a sli do politiky, kde mnozi z nich pretrvavaji dodnes, zatimco ambiciozni zeny sly na prava a staly se soudkynemi. Tak jako tak vasim hlavnim problemem je vyrovnani se s prezitky totace a vychovani nove generace politiku a soudcu. Meli byste se take zamyslet nad tim proc i dnes, pokud mi je znamo, miri ambiciozni zeny radsi do pravnickych povolani, nez do politiky. Ze by se jim justice zdala cistsim povolanim nez politika?

0/0
26.4.2008 5:20

captain cook

Re: Re: Re: ŽADEJME OBMĚNU SOUDCOVSKÉHO STAVU

BTW pro srovnani: v australske justici po mnoho let jednoznacne prevladali muzi a ackoliv se to meni, porad je v nem jeste o poznani vic muzu nez zen, zvlast ve vyssich echelonech justicniho systemu. Presto rodinny soud ve velike vetsine pripadu prirknul peci o dite matce a otec dostal obvykle navstevy kazdy druhy vikend a cast prazdnin.

0/0
26.4.2008 6:13

rohatei_1

Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Ale ta Vodičková na druhé straně má bohaté zkušenosti jak vychovat děti patologické, jak je známo v panelovém bytě chovala cca 7 osvojených děvčat + 2 psy chovatelskou metodou alá Džamila, tedy zásadně netrestat,  neomezovat a o nic se nestarat. Děvčata jak líčí sousedi se často rvala do krve, a sousedi trpěli. Později se např. zjistilo že u nejméně dvou děvčat se jaksi neprobudil po porodu mateřský pud, což soudružka Vodičková určitě využila jako známá to obchodnice s dětmi. Opravdu by bylo zajímavé nějak vysledovat jak se v životě daří těm děvčatům odchovaným soudružkou Vodičkovou.

0/0
26.4.2008 8:23

Lilith+

Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Nerada ti to říkám, ale tvoje úvaha je značně laciná a "prostinká"...:-)

Ty opravdu nevidíš rozdíl mezi výchovou vlastního dítěte "od mimina" a mezi výchovou deprivovaného dítěte, osvojeného kupř. ve 3 či 5-ti letech?

Opravdu nevíš, že 1) dítě má již jistou "genetickou výbavu" a 2) zanedbaná péče (zejména citová, sociální ale i smyslová) v prvních letech života už NIKDY nejde "dohonit"?

Jak jen bych ti to "přiblížila", když vím, jakou máš představu o "náplni mozku"...

No, budu předpokládat, že "...jako kluk jsi se rád motal v kuchyni, když máma pekla...;-D" - tad tedy: Chápeš, že "kypřící prášek" se musí přidat v určité fázi (na začátku) a pokud ho přidáme uprostřed či na konci "procesu" nebude to totéž???

0/0
27.4.2008 15:37

rohatey

Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

No ale tahle zanedbaná výchova a genetická výbava to se nedá napravit tak že si nějaká bláznivá ženská z titulu toho že je prokurátorka ve svém bytě shromáždí 7 takto zanedbaných děvčat a začne je vychovávat alá Džamila, tedy nezasahovat do ničeho ať si děvčata nějak poradí.

Soudružka Vodičková jasně prokázala jak skončí takováhle lajdacká ženská výchova bez toho potřebného mužského elementu, který zajistí alespoň minimální kázeň a stanoví nějaká minimální pravidla. Ale jak je vidět tak ta baba je zcela nepoučitelná, ta de fakto propaguje soustavně že ten mužský element je v té výchově zcela zbytečný, že dítěti postačí ta patologická matka které zpracuje dítě k odporu k otci.

0/0
27.4.2008 15:59

Lilith+

Re: Re: Re: Re: WWW.RODICE.WZ.CZ

Nikdo nikdy netvrdil, že "mužský element je ve výchově ZCELA ZBYTEČNÝ"...

Fakt nevím, kam na to chodíte - zavání to paranoiou: Vymyslíte si nějakou tezi (kdo co tvrdí) a pak proti "té smyšlence" bojujete. Uklidni se, prosím...:-)

Samozřejmě by bylo ideální takové děti umístit do úplné početnější rodiny (z pohledu "vzorů" i "interakcí") - problém je v tom, že se o tyhle děti zrovna nikdo nepere...

COKOLI (kromě týrání a zneužívání samozřejmě) je lepší než ústav!!! Tedy i "singl" Vodičková anebo třeba adopce homosexuálními páry.

A porovnávej prosím "porovnatelné" - nevím sice, jak ta děvčata "skončila" (dá-li se to tak nazvat, protože KDY to končí...?), OTÁZKOU spíš je, jak by holky SKONČILY "bez Vodičkové", když holt měly takovou smůlu na vlastní rodiče... (Zda měly či neměly "aspoň minimální pravidla" nemohu posoudit)

0/0
27.4.2008 17:47

kerim003

Chovani soudu Zlin

prectete si jak se dovede chovat soudce k otci ktery se snazi aby mohl vychovavat sve dite - http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=786 - to je fakt sila

0/0
25.4.2008 15:18

mARKETAVIK

Dnešní rozvodová doba

Mně připadá, že v dnešní době, kdy je tolik rozvodů, by bylo rozumnější, kdyby si ženy pořizovaly děti bez manželů. Nějaký táta se vždycky najde a je přece nejdůležitější, jestli bude mít rád. Ve Švédsku je nejvyšší počet svobodných matek na světě a děti jsou v pohodě. Jenže to by chtělo větší podporu pracujících matek,  aby nemusely tři roky být uvázané na mateřské.

0/0
25.4.2008 15:18

Sid2007

71% rozvodů podávají ženy: Udělala přídoda muže tak špatnými

Jinak Skandinávie,přes obrovské výdaje, které, jako nejbohatší země na podporu rodin, matek dávají, včetně flexipracovní doby, školek, atd. vymírá, Švédsko ná jen 1,4 dítěte na ženu (k udržení počtu obyvatelstva, tedy poplatníků na penze atd. důchodcům, třeba 2,1 dítěte). Takže vymírání rodin, národů západní civilizace jen štědrými sociálními dávkami neřeší.

Jinak stojí za zamyšlení, zda bůh nebo příroda udělali polovinu lidstva tak nedobrýni, že to v uvedené míře maýelky řenou na rozvod (a ty, co se nerozvádí si pilně stěžují). Názor, že "nějaký táta se vždycky najde" neodpovídá skutečnosti, kdy sociálky, feministické organizace aatd. naříkají jaká je porozvodová "feminizace chuidoby". Ono totiž ženám, které se rozvádějí, protože mají dojem, že kamarádky a matka mají pravdu, že "by mohla mít mnohem lepšího" (rozuměj bohatšího) se ukáže vetšinou lichý: Tělo po dětech vytahaní, mírně otylé a atraktivní nápadníci se také k tomu, aby živili a vychovávali geny cizího chlapa moc neženou.

0/0
25.4.2008 21:01

Amálie

Kdo své děti opravdu miluje,

...ten nedopustí, aby měly traumatické zážitky z hádek, nebo dokonce rvaček mezi rodiči, a je-li rodič opravdu milující a rozumný, nebude před dítětem druhého rodiče očerňovat - tím možná uleví jen sobě samému, ale dětskou psychiku tím poškodí. Každé dítě potřebuje mít pocit, že jeho táta je ten nejskvělejší, nejsilnější, nejchytřejší a vůbec nejlepší chlap na světě a jeho maminka ta nejmilejší, nejkrásnější, nejchytřejší a vůbec nejlepší ženská na světě. A každé dítě chce věřit, že se narodilo z lásky a chtěné. Pokud jeden rodič pěstuje v dítěti pocit, že druhý rodič je nějaký "závadný" typ, kterému je radno se vyhýbat, pak tím dítě ztrácí i vlastní sebeúctu a sebevědomí, protože se se svými rodiči nemůže identifikovat. V případě opravdu problematických rodičů (kriminálníků, alkoholiků, prostitutek, deviantů, neplatičů apod.) je asi obtížné o nich mluvit hezky, ale ani pak by se to dětem mělo nějak uměřeně vysvětlit, a ne jen nadávat. 

0/0
25.4.2008 14:06

:-(

Re: Kdo své děti opravdu miluje,

Naprosty souhlas. U vetsiny rodicu mam pocit, ze sve deti nemilujou a ze si jich ani nevazi. Namisto hazet vinu na soudy, meli by se rodice ptat, proc nejsou schopni se rozumne dohodnout.

0/0
25.4.2008 16:48

Sid2007

VINNA: především Ex-komunistická feminizovaná justice

Lidé se nikde mnohdy nechovají tak, jak by měli a jak to i zákony nařizují. Civilizovaná, slušná, žádoucí společnost se ale pozná podle toho, že má systém, který - oproti neslušné, nefungující společnosti - dokáže mnohem lépe žádoucímu chování a dodržování zákonů napomáhat a zajišťovat. Obecně na Západě je tedy i situace dětí po rozvodech lepší, protože společnost tomu naponáhá: 1) všeobecně rozšířenější znalostí psychologie dítěte mezi veřejností, viz. třeba také kolik lidí tam má alespoň nějaké VŠ kurzy psychologie 2) Soudy jsou obsazeny lidmi, kteří se obecně svými kvalifikacemi blíží principu nezávislého soudce, nestraného. Naše justice je nejslabší částí státní moci, oproti vládě a parlamentu stále ze 70% obsazena těmi, které si tam vybrala KSČ a ČSSR. Ministra vlády ČSSR nebo poslance FS ČSSR by dnes nikdo netoleroval: soudci ČSSR stále o nás rozhodují. Přitom v demokracii je justice často nejdůležitější státní mocí. U nás 4-krát víve (72%) než na Západě FEMINIZOVÁNA

0/0
25.4.2008 21:11

Ragupki

Chudáci děti

Ať už je vinen kterýkoliv z rodičů nebo oba dva, je to dost sobecký a bezohledný přístup, využívat děti k válce mezi rodiči. V první řadě si musí děti říct, jak to chtějí, a rodiče se tím musí řídit. Bohužel maminka pomlouvá tatínka, tatínek pomlouvá maminku, dětem dávají najevo, že si musí vybrat mezi jedním nebo druhým. Jakmile mezi sebou rodiče takto válčí a zatahují do toho děti, pak ony cítí, že si musí vybrat. A když si nějak vyberou, přestože mají rády maminku i tatínka, ten druhý je bude citově vydírat. Stačí nasadit smutný tón "A copak ty se se mnou nechceš vidět?" a dělat ze sebe chudáčka, který bez svého dítěte snad umře. A to je strašná sviňárna, kterou bohužel znám.

0/0
25.4.2008 13:40

kerim003

prvni uspech nespokojenych otcu

http://domaci.ihned.cz/c4-10070920-24277970-002000_d-soudkyne-ktera-zabavovala-mobilni-telefony-se-vzdala-funkce

0/0
25.4.2008 12:43

rohatei_1

Re: prvni uspech nespokojenych otcu

No to je opravdu potěšující zpráva, to znamená že snad u nás přeci jenom občas platí něco z těch zákonů a že ani tyhle jmenované soudkyně si nemohou vytvářet nějaké paralelní soukromé zákonodárství.

Ještě by bylo dobré zahájit karné řízení proti té soudkyni která na chodbě soudní budovy vydala "usnesení soudu" o nějaké pokutě a potom ještě křivě obvinila před policií ty lidi že se tam na té chodbě kde se žádný soud nekonal dopustili nějakého znevažování soudu.:-)

0/0
25.4.2008 13:02

Depek

Já mám taky jakousi zkušenost se zdejšími soudy.

A můžu jen potvrdit, že soudci soudí především tím způsobem, aby si zajistili alibi sami pro sebe. Je to neveselé zjištění, ale je to tak.

0/0
25.4.2008 12:12





Najdete na iDNES.cz