- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proto mám raději auto
Autem je to určitě bezpečnější. Ani nepamatuju, že by se někdy nějakému automobilu přihodila dopravní nehoda. A dálnice jsou dokonale zabezpečené - pokud by některý řidič třeba jen na chvilku překročil nejvyšší dovolenou rychlost, tak ho zásahová jednotka okamžitě odstraní z provozu. V případě nehody následující vozidla bezpečně zastaví, protože všichni dodržují bezpečnou vzdálenost. A jestli ještě neumřeli, tak žijí dodnes, zazvonil zvonec a pohádky je konec.
Jednokolejných vlakových tratí je prý u nás až 10%.
Kupte si kolo
Jo, akorát přemýšlím, že kdyby pasažéři z tramvají začli jezdit na kole, tak jestli by z toho poměrně vzhledem k počtu ujetých kolimetrů tak jako u cestování tramvají byli 3 mrtví, tak jestli mrtvých cyklistů by bylo stovky nebo tisíce nebo snad ještě více??? Aneb tramvaj versus kolo, letadlo versus auto... Když spadne letadlo, tak je to taky událost nejvyššího kalibru, ale stejně jako cestování letadlem je nesrovnatelně bezpečnější vůči autu, tak i cestování tramvají je bezpečnější vůči kolu... Ale dokonalost není nikde...
rozdělili na prémiích 5 000 000 Kč, je nám to líto, ale na zabezpečení nebezpečných úseků už nezbylo
veselý pohřeb... pomocí tlačítka pod sedadlem si zvolte kytky na věnec, platí to pan náměstek z připravených rezerv, tovíte na zbytečnou signalizaci nemáme a o to ho.no co v kase zbylo se rádi podělíme. Světlu blíž...
co nejupřímněji omlouvá. Taková nehoda se může stát maximálně jednou za deset let, takže pravděpodobnost opakování srážky tramvají je v nejbližších dnech velmi malá.