Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radní odmítají spojit letiště s Masarykovým nádražím, chtějí tunel na hlavní

Praha 1 se postavila proti plánované výstavbě železničního spojení mezi ruzyňským letištěm a centrem hlavního města. Radním se nelíbí, že by vlaky z Ruzyně končily na Masarykově nádraží. Přišli proto s návrhem, aby koleje od Negrelliho viaduktu pokračovaly tunelem pod hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm

když vlakem, tak na masarykovo - teda pokud je tam pořád ten týpek s buřtama R^R^R^

0/0
24.4.2008 12:39

corvus frugilegus

drahá řešení

Nevím proč mi přijde, že pražští radní v čele se současným primátorem neustále hledají v pražské dopravě velmi drahá a přitom ne úplně nejúčinnější řešení. Že by zatím bylo cosi nevoňavého...? :-©

0/0
24.4.2008 12:36

m-v

přece ten vlak

nemusí jet jen na Masaryčku, klidně může z Negreláku po trase Libeň-Malešice-Vršovice-Smíchov/Hlavní..... a hned by byl přestup na rychlíky do všech směrů, nestálo by to 2 miliardy a řešilo by to jak spojení na letiště, tak i městskou linku. Zastávka u Florence by umožnila přestup na utobusy i na metro B místo MasaryčkyR^

0/0
22.4.2008 1:08

Pája Hav

Re: přece ten vlak

Taky by mohlo být řešením vybudovat železniční spojku z letiště na trat´ č.091  Praha- Holešovice / Praha hl.n. - Masarykovo nádraží.Vzájemný přestup mezi nádražím lze vyřešit plánovanou stavbou metra linky D z Masarykova nádraží na Hlavní nádraží .R^    

0/0
22.4.2008 20:42

Pája Hav

Kocourkov...

 ...Který  Pepík to zas vymyslel , nakonec by se mohla zrušit  poloprůjezdná Masaryčka!Vždyť poté co bude železnice do Kladna elektrizována, a se zprovozněním Nového Spojení může úvratí poloprůjezdné Masarykovo nádraží kapacitou sloužit  pro přímé posilové spoje z Ostravy či Brna až na letiště Ruzyň.V brzké době po revitalizaci  severojižní magistrály na městský bulvár se propojí nástupiště na Masaryčce rampou.Po které líní pěší cestující mohou být obsluhováni přímo nízkopodlažní mikrobusovou kyvadlovou dopravou z Hlavního nádraží.Tak proč vyhazovat další miliardy, které se mohou investovat účelněji?

0/0
21.4.2008 3:39

Dolorez

Re: Kocourku

Že Ty budeš z Moraví? Masaryčka je NEPRŮJEZDNÁ, je to nádraží koncové s nárazištěm. Cesta z Ruzyně na Hl.N. by tak byla obohacena o čtvrhodinkou zajížďku. Kyvadlová doprava busem mezi oběma nádražími je zajímavý nápad, ale jen přes noc. Ve dne se stojí v zácpě. Momentálně je dobrodružství překonat těch pár ulic bez kufrů a dětí, natož s nimi. To není lenost, chtít přestoupit  místě, to je NORMA. A závěrem, čím dražší bude projekt, tím větší šance na realizaci. Levná a jednoduchá řešení nemají šanci.

0/0
21.4.2008 10:26

Pája Hav

Re: Re: Kocourku

 Masaryčku znám jak svoje boty,s kterýma když potřebuji jdu klidně pěšky na Hlavní nádraží.Docházková vzdálenost mezi Hlavním a Masaryčkou mi nedělá problém.S přehledem to jde do 6.minut chůze i ze zavazadlem.Stačí jenom jít v trase směru z prvního nastupiště Masarykovo skrz areál parkoviště zaměstnanců ČD a pošty přímo na křižovatku Hybernská-Opletalovu a poté parkem k Hlavnímu nádraží. Co se týče neprůjezdnosti, tak Masaryčka je průjezdná pro jednotky pantografu či pendolína, aníž by docházelo k zbytečným prostojům vlaku ve stanici tím že se musí úvraťovat lokomotiva.Z toho vyplývá, že rychlíky či spěšné vlaky ze směru Libeň mohou s přehledem jezdit , poté co bude trať elektrizována, až k letišti. ;-)

0/0
22.4.2008 0:36

m-v

Re: Re: Re: Kocourku

...... a že by ani fíra nemusel přecházett a přepínat řízení???8-o čili neprůjezdná i pro panťáky;-D;-D;-D a pendolino je podstatně delší, už vidím, jak fíra sprintuje na druhej konec, aby do jedné nebo dvou minut odjel

0/0
22.4.2008 1:15

Pája Hav

Re: Re: Re: Re: Kocourku

.......8-o ??? A jak pak to asi konají ČD na příměstských pantografových jednotkách na  železniční trati  č.231 Kolín - Lysá nad Labem - Masarykovo nádraží v úvrati stanice Libeň.Zdalipak tam běhá strojvůdce, aby mohl během dvou minut odjet, když má volnou vlakovou cestu ???8-o....

0/0
22.4.2008 2:37

Dolorez

Re: Re: Re: Kocourku

Vy ste dobrej, tak přes plácek pošty doporučujete cestujícím hromadně odcházet pod kola aut 4.proudé Hybernské? Pro okamžitou úvrať soupravy musíte mít 2 fíry. S tou přímou cestou z Libně na Ruzyň, se zastávkou na Masaryčce, to už nestojí za komentář.

0/0
23.4.2008 11:29

Pája Hav

Re: Re: Re: Re: Kocourku

 Věcí názoru je proč nepoužívat pravidlo přednosti chodce přes  přechod Hybernské u pošty pro docházku pěšky, než bude zřízena linka Metrobusu obsluhující autobusové nádraží Florenc- Masarykovo nádraží - Hlavní nádraží .A co se týče obsluhy  letiště Ruzyně, je spousta rozumnějších variant než vyhozené miliardy za realizování sci-fi projektu výstavby tunelu od Negrelliho viaduktu.  V návaznosti na to výstavba dalšího železničního nádraží pod Hlavním nádražím a zrušení výhodného  Masarykova nádraží ,které momentálně slouží pro posilové příměstské vlaky a se zprovozněním Nového Spojení bude vhodným doplňkem k průjezdné variantě Hlavního nádraží.;-)

0/0
23.4.2008 15:54

Dolorez

Velký posun

Buďme rádi, že páni konšelé vůbec vzali tuto samozřejmou a logickou myšlenku za svou. Letiště potřebuje napojit na dráhu. Donedávna to vypadalo, že Bém a modrá smetánka z Ořechovky nepřipustí ani utažení šroubů na stávající trati, natož její modernizaci. Pohyblivej chodník Masaryčka - Wilsoňák byl byl super :-)

0/0
20.4.2008 22:51

chikochiko

Zase ta gramatika

H!lavní nádraží je název onoho nádraží!, opravte si ta velká písmena nebo rovnou piště i masarykovo n. Vypadá to silně lajdácky.

0/0
20.4.2008 17:08

TigerM

Spekulace? Develeperi?!

A co takhle postavit zeleznicni trat z Letiste kolem Nebusic a tunelem jej napojit na N.Podbaba? Letiste by ziskalo napojeni vlaky na N.Holesovice a take Hl.N.

Z druhe strany by pak slo trat prodlouzit  pres Hostivice, Rudnou a napojit ji trianglem na berounskou trat a Smich.N. Na tuto trat pak lze napojit i kladenskou rychlodrahu u Hostivic.

Clanek pusobi spekulativne, nebot se trat na Masarykovo N. rekonstruuje a (mozna) jde nekterym investorum o to, presvedcit radni aby zmenili nazor (uplatky) a tak ziskali cenne pozemky, nehlede na to, ze Masarykovo N. je pamatkou.

0/0
20.4.2008 10:55

jeen

Radovan Šteiner ?
Je-li kdekoliv zmíněn nedouk Radovan Šteiner, tak zpozorním.
O peníze (do jeho kapsy) jde až v první řadě
0/0
20.4.2008 8:52

captain cook

jako zahranicni navstevnik

podporuji plan na vlakove spojeni ruzynskeho letiste s Hlavnim nadrazimR^R^R^R^R^

uz aby cesky uredni siml prestal rehtat, bylo to odklepnute a zacalo se na tom delat namisto o tom vecne kecat!

0/0
20.4.2008 7:24

babacek

Masarykovým nádražím ........

Jak je daleko Masarykovo nádraží od hlavního nádraží, že je nutno dělat takové obstrukce.

Jedině, že by radní chtěli aby cizinci neviděli to co ukrývá ´´park ´´ kterým se k hl. nádraží musí projít. Což pokazuje na jejich neschopnost věc řešit. Rv

0/0
20.4.2008 7:07

Dr. Fe1

Štajner je čudák

0/0
20.4.2008 1:54

Jablkon

tunel na Smíchov??

Proboha proč stavět další tunel z hlaváku na Smíchov? Vždyť tam koleje už asi 150 let vedou... to že nemaj dostatečnou kapacitu je v první řadě problém zastaralého zabezpečení a komunikace. Myslim že když by se věnovalo pár set milionů na nové koleje (případně i třetí, čtvrtou, pokud by se vešla) a kabely, žádné nové tunely nepotřebujem...

0/0
19.4.2008 21:05

(@)

Re: tunel na Smíchov??

Projeď si nejdříve zkrznazkrz takový "S-Bahn", naříklad v Mnichově, a pak tady rozumuj s tímhle...;-D

0/0
19.4.2008 23:29

________________________________

To bude tunel!

A k olympijskému stadionu tunel nepovede?

0/0
19.4.2008 20:54

mplusx

jak dlouho to uz trva

hmm, takze nejblizsi termin 2050 a do te doby se budem kodrcat z ruzyne busem,  v lepsim pripade metrem.

0/0
19.4.2008 20:22

mike04

Tunel

Ať to bude tunel kamkoliv, každopádně to bude tunel na státní prachy jako při každé takové zakázce... Rv

0/0
19.4.2008 18:57

kxb11

Opravdu?

Kohopak na ministerstvu napadlo zakoncit vlak tak blbe? Ci zajmy obhajuje? Kdo za tim stoji? Nebo ma doopravdy v hlave prazdno? V obou pripadech je to duvod se nad tim zamyslet, pane ministre. Ze ano?

0/0
19.4.2008 18:24

milok

Re: Opravdu?

Tohle nádraží už funguje desítky let a nikdy si nikdo nestěžoval,nádraží je přímo v centru u metra i tramvaje,navíc s Hlavákem má být spojeno podzemním pojízdným chodníkem (což je v zahraničí poměrně běžné a dobře to funguje),tady vůbec nejde o nádraží a nebo dokonce o lidi,tady jde o pozemky,na které si developeři brousí zuby a které jistě přinesou i zajimavé "všimné" do správných kapes :-©

0/0
19.4.2008 19:07

houba_

Re: Opravdu?

co je na tom blbyho? a co s tim ma spolecneho (jakykoliv) ministr?

0/0
19.4.2008 19:49

JBetak

Re: Re: Opravdu?

Patřím k lidem, kterých se to týká, a jednoznačně dávám přednost Masarykovu nádraží.

0/0
19.4.2008 20:20

JBetak

Re: Re: Re: Opravdu?

Příspěvek patřil o úroveň výš.

0/0
19.4.2008 20:21

Kylchap

Úplně nejdůležitější

je získat  ty pozemky. To si páni radní namastí kapsu na provizích!

0/0
19.4.2008 17:49

marte

Re: Úplně nejdůležitější

nezáviď ;-DR^V[>-]

0/0
19.4.2008 18:00

sherman

Re: Úplně nejdůležitější

jj

0/0
28.4.2008 16:06





Najdete na iDNES.cz