Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf ostravské MHD: Trať je bezpečná, vinu nese řidič

Řidiči oblíbená trať, kde jsou občas vidět srnky. Tak popisuje ostravskou jednokolejku, kde v pátek došlo k tragické srážce tramvají, František Kořínek, náměstek pověřený řízením Dopravního podniku Ostrava. Podle něj byla trať v pořádku a chyboval mladý řidič jedné z tramvají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Akela Dlouhán

Nebezpečná trať v Ostravě - nehoda

  Takto zabezpečenou trať je nutno považovat za značně nebezpečnou,což ukázalo již v minulosti 2 x vyjetí druhé tramvaje proti jiné tramvaji.Trať by měla být zabezpečna minimálně tak jako pražská splitka v Letenské ulici,kde je zabezpečení jednak signalizací pro tramvaje,jednak dopravními značkami pro tramvaje určující jednoznačně přednost tramvají v případě výpadku signalizace pro tramvaje a určením jakým způsobem se postupuje.Mimo to jsou pražské tramvaje vybaveny vysílačkami,které je spojují s Centrálním dispečinkem.A to je na tuto splitku z prostisměru vidět.

   I  zabezpečení ostravské jednokolejky blikajícím výstražným světlem je nedostatečné.DP Ostrava by měl tuto jednokolejku vybavit,přenosnou signalizací,podobnou jako se používá např.při objížďkách,nebo při opravách na dálnici.Systém výstražného světla a spojení mobilem je sice lepší než předchozí stav,ale stále nedostatečný.Rv

0/0
26.4.2008 21:09

Márty 22

chytrá hlava

Kořínek je zjevně odborník na svém místě. Jistě má ten kuní ksicht odježděno minimálně dvacet let s tříkolkou, tak jistě ví o čem mluví. Kuní ksicht není urážka, ale nomen omen. A je nejslušnějším výrazem, který se dá pro člověka jeho formátu použít. Je něco jako Šteiner u nás v Praze nebo Kotas v celé ČR ;-€

0/0
25.4.2008 23:40

Blbec z Xenemunde

<>

ředitel MHD se uspokojí, jen když hrocha rozpustí v kyselině sírové, lumpa jednoho - takhle veřejně pošpinit jméno a renomé ostravské MHD ;-D

0/0
24.4.2008 19:57

Blbec z Xenemunde

<>

zkraťe hrocha o hlavu, ať není DPMO tak nervózní ;-D

0/0
24.4.2008 19:53

C-l-a-u-d-i-u-s

Ta trat je pro tramvaje bezpecna...

...asi jako pro letadla letiste v mlze bez radaru. Tam se zrejme jezdi takhle: "Tady na papire vidim, ze ted nema v protismeru nic jet, tak se na to spolehnu a vjedu tam. ... Co to proti mne jede?" Bum!!!

0/0
24.4.2008 19:39

Viados

Re: Ta trat je pro tramvaje bezpecna...

Přesně tak. Pokud byla tato trať bez zabezpečení v pořádku, tak proč jsou semafory na železnici? Proč jsou semafory ve městech na křižovatkách? Vždyť i bez nich by to bylo naprosto v pořádku a podle předpisů a nic by jim nechybělo. Jen těch mrtvých by bylo "o něco" více ...

0/0
25.4.2008 14:30

palmic

petice

http://www.petice-za-tramvajaka.cz/

0/0
21.4.2008 19:22

kvadr

František Kořínek, náměstek pověřený řízením Dopravního podn

Zaregistrovali jste už nějakou žalobu na Dopravní podnik v souvislosti s páteční nehodou?

Zatím ne, i když nevylučuji, že nějaká žaloba bude. Ale myslím, že to bude podobné jako u dopravních nehod, že zodpovědnost převezme řidič. Pokud budete řídit firemní auto a způsobíte nehodu, bude poškozený vymáhat škodu na vás, ne na vaší firmě.

0/0
20.4.2008 13:57

kvadr

Re: František Kořínek, náměstek pověřený řízením Dopravního podn

A já si až dosud myslel, že podle smluvních přepravních podmínek vydaných Dopravním podnikem Ostrava a.s. nástupem do vozidla MHD uzavírám přepravním smlouvu s Dopravním podnikem Ostrava a.s. Tudíž je věcí Dopravního podniku, koho nechá soupravu řídit. Ale za bezpečnost odpovídá Dopravní podnik a.s. Nebo že by to bylo jinak?

0/0
20.4.2008 14:01

čukAgek

60-ka v lesním úseku kde běhá srnčí????

kde jsou NEPŘEHLEDNÁ místa???? Kde jsou vzrostlé stromy zakrývající pohled??? No na tom má vinu tramvaják, že nejí tvaroh aby viděl za roh, že si nevozí pilu, aby to prořezal. Že na konci 12h šichty vidí šišatě??? Že toho má plný kecky a jede na plný pecky, protože už nevnímá tachometr??? Že má blbý chronometr??? Mají DPO na vozech hodiny s centrálním časem??? Nějaký semafor na výhybce a výjezdu ze stanice??? No pardón - dětské hračičky nejsou pro chlapy.

Že má chlap zničené zdraví, život???? No nebuďte změkčilí, to je prostě daň civilizaci... Pokrok nezastavíš. Že se tam jezdí 70roků a nic??? Odkdy je tam 60ka??? Kdo našponoval jízdní řády? Kdo srazil jejich platy na úroveň uklizečky??

To sou samé kecy, ja sem šef DPO a gdo je vic, no ni??? :-P

0/0
18.4.2008 14:32

*MILAN*

chyba vedení 2

co tedy v tu chvíli dělal dispečer a celej počítačovej

systém co viděl jak proti sobě jedou dvě soupravy?pokud to vůbec

Ostrava má....ale pokud na té zastávce není upozornění

-značka-o tom aby na sebe tramvaje čekaly nevidím vinu na straně

řidičů...jsme jen lidi a člověk si nepamatuje všechno[>-]

0/0
18.4.2008 9:15

*MILAN*

chyba vedení

Pochybuji o tom že tam na té poslední zastavce je značka ČEKEJ

DO PŘÍJEZDU PROTIJEDOUCÍ TRAMVAJE...proto jako řidičovi to prostě mohlo

jen vypadnout..mimochodem každý dopravní podnik  se chlubí jak jejich

vozy jsou sledovány satelitem-navigací a když jedou dřív dispečer je

upozorní...

0/0
18.4.2008 9:15

Fredi_

NECÍTÍ SE ZODPOĚDNÝ!

Tohle mě dostalo:

"Necítím se zodpovědný za to, co se stalo. Ta trať je v pořádku, nikdo

nezjistil opak. Škoda že lidé, kteří teď tvrdí, že je nebezpečná, to

neřekli dříve."

A kdo se teda podle něj má starat o bezpečnost když né on? Cestující? Někdo už za to přece bere nemalé peníze a teď když by se měl hlásit k odpovědnosti se tváří, že o ničem neví a nic neslyšel. Navíc se snaží nakecat že tramvaj párkrát přejela na křížení o pár centimetrů. Prd. Několikrát couvala pořádný kus, což mám potvrzené od několika místních. Je jasné, že od policie jim nic nehrozí, ale měli by se vykašlat na koryto a aspoň charakterně odstoupit. A tím myslím celé vedení DP.

0/0
18.4.2008 8:47

Lord Helma

A co tak popravit

všechny, kdo mají co společného s touto nehodou. Nesmírně se mi líbí, jak tady spousta hlavně mimoostravských je si naprosto jista chybou všech mimo řidiče a navíc do toho motají plesky o ježdění na silnici. Kua uvědomte si, že tohle je železnice a tam platí trochu jiné předpisy a když se jezdí podle jízdního řádu, tak to musím dodržet. A ne usoudit, že můžu jet, tady se nesmí myslet ale dodržovat jízdní řády. A pokud tram přejede výhybku jen přední nápravou, musí ji přejet celou soupravou, protože výhybka se automaticky vrací zpět a při couvání by najela půlkou soupravy na druhou kolej. No a pokud se v protisměru objevila tram (a je velká pravděpodobnost, že ano, protože dle jízdního řádu má zrovna přijet), tak musí brzdit, což ale zas tak velký problém není, protože už přijíždí na výhybku, takže dojíždí pomalu a je tam navíc dobře vidět. A navíc musí pak souprava procouvat celou výhybnu, aby mohla z druhé strany najet zase na svou kolej (výhybka je zajištěna proti přehození). Tož tak

0/0
18.4.2008 7:03

231

Nejsem příznivcem NOVY,

ale doporučuji reportáž z dnešních nováckých zpráv. (http://www.nova.cz/Nova/videoarchive/playlist.wvx?134685) Kořínkek komentuje, "potkání" tramvají na jedne koleji. "Vzhledem k tomu, že nedošlo K ŽÁDNÉMU OHROŽENÍ, nejednalo se o dopravní nehodu, NEBYLA TO MIMOŘÁDNÁ UDÁLOST" a pak střih.

Docela by mě zajímalo jak ta věta pokračovala, případně jestli se týkala této situace. Podle sestavení reportáže ano. Většinou jsem k NOVĚ skeptický, ale v tomto případě jí věřil.

0/0
17.4.2008 23:00

trenchard

Re: Nejsem příznivcem NOVY,

...a co na to drážní inspekce? když se potkají dvě tramvaje proti sobě na jedné koleji, to není nehoda???

0/0
18.4.2008 0:31

231

Re: Re: Nejsem příznivcem NOVY,

Nevím já jsem jen citoval.

Chápu, že když to ubrzdí, že se nejedná o nehodu, ale prohlášení, že nejde ani o mimořádku, a že nedošlo k ohrožení, mě dostalo.

0/0
18.4.2008 7:39

boudicca

Re: Nejsem příznivcem NOVY,

Věříš tomu, protože chceš věřit. Ale neměl bys - je to sestříhané a vytrhané z kontextu. Nechcí bránit Kořínka, jen říkám, že Nově se věřit rozhodně nedá. Ostatně skoro žádnému mediu se nědá věřit. Ty věříš

0/0
24.4.2008 16:05

LanceA07

PROMIŇTE

ale ruku na srdce....vždy to odsere ten, který je bez známých......ředitel dopravních podniků chodí na pivko se šéfem police, jeho náměstek s náměstkem dopravních podniků, ředitel policie navštěvuje (tajně) manželku ředitele dopravních podniků, ředitel dopravních podniků navštěvuje (tajně) manželku ředitele policie.........ředitel policie má příjem 150000 tisíc, ředitel dopravních podniků má příjem 150000......................................a řidič tramvaje má nebo měl příjem 13000, ....zná jednoho prodavače, zná jednoho chlapa který pracuje u linky za 12000 kč........................kdo to vždy odsere???????????????????????????

0/0
17.4.2008 22:35

plech (Anonym)

Může

mi někdo říct, proč jsou v řízení něčeho vždycky nekompetentní ovádi? To máte primátora Prahy v roce 2002, ředitele Radiožurnálu, vedení státu odr.1938 do teď, tvárnice, překlady, krovy okapy, elektroměr dráty, tašky...  Je to prostě vůl, pan šéf. Šéfe, pro vás: (Y)

0/0
17.4.2008 22:00

major Terazky

Re: Může

:-/????????????????????:-/?????????????????????:-/, zajímavé, všichni češi a moraváci, sedící i nesedící v hospodě, přesně vědí, kdo je kompetentní a taky to, že kromě nich, nikdo kompetentní není. :-/

0/0
17.4.2008 22:09

major Terazky

Vina na obou stranách

;-OVina je samozřejmě na obou stranách, řidič je vinen přímo a vedoucí pracovníci morálně nepřímo. Zvláště když se dnes profláklo, že tato krizová situace nastala už vícekrát a jen náhodou se nic zatím nestalo.  Vrcholový managemant je zvyklý brát vysoké odměny, ale za nic nechce odpovídat. Své vysoké odměny zdůvodňuje velkou odpovědností. Je to absurdní stav. Jen ať je vyhodí, ;-O

0/0
17.4.2008 21:49

stev

Viník do kriminálu, vedení od válu.

Tak to asi dopadne. Po zásluze. A moc bych se nedivil, kdyby v tom nic nedělání šéfů policie neshledala trestný čin.

0/0
17.4.2008 21:39

halv

Re: Viník do kriminálu, vedení od válu.

Jste velice naivní.Řidič půjde do kriminálu a vedoucí zůstanou na svých místech a nebo jim dají jiné lepší místečka.Dělám v DP už 25 let tak vím jak to chodí.;-D;-D

0/0
17.4.2008 21:51

*MILAN*

VINA DPMO

Jak může šéf dopravního podniku hodit vinu na řidiče???Přitom vina je pouze a jen na straně dopravního podniku!!!měli mu umožnit dostatečně vyhovující pracovní podmínky...;-O;-O;-O

0/0
17.4.2008 21:20

chassis hunter

Re: VINA DPMO

;-D;-D;-D

Kazdy by mel mit nejlepsi podminky,ale dodrzovat nejake predpisy,to uz je trochu moc...

0/0
17.4.2008 21:26

swmaurice

Re: Re: VINA DPMO

Ze nelze postavit zodpovednost za zivoty lidi jen na dodrzovani predpisu se myslim vi uz hodne davno! Prekvapuje me, ze tady nekdo dava na stejnou uroven vizualni kontrolu rozpisu a dodrzovani predpisu s aktivni zabezpecenim jako jsou semafory, zavory apod. To bychom mohli rovnou zrusit semafory, hlavni/vedlejsi silnice a kruhove objezdy, vzdyt predpisy jsou jasne (navic po celou denni dobu plati stejne), kdo je porusi je jasny vinik a my mame ciste ruce a jeste jsme usetrili. No, a ze je to postavene jen na lidech a nekdo semtam umre, to je holt zivot, vzdyt kolik lidi umre jen na infarkt...

0/0
17.4.2008 23:34

chassis hunter

Re: Re: Re: VINA DPMO

prijede tramvaj,jedu dal...neprijede,nejedu,cekam,volam dispecerovi...do teto chvile je vesekra zodpovednost na ridici..pokud ho pote na trat vysle dipecer,pak uz je odpovednost na nekom jinem...

Predpis = semafor...v tomhle pripade

Ne na kazde krizovatce je semafor a tak se tam ridime podle znacek a pokud tam nejsou znacky,tak podle dalsich pravidel ...je to jasne???

0/0
18.4.2008 0:19

*MILAN*

Re: Re: VINA DPMO

Pochybuji o tom že tam na té poslední zastavce je značka ČEKEJ DO PŘÍJEZDU PROTIJEDOUCÍ TRAMVAJE...proto jako řidičovi to prostě mohlo jen vypadnout...mimochodem každý dopravní podnik  se chlubí jak jejich vozy jsou sledovány satelitem-navigací a když jedou dřív dispečer je upozorní...co tedy v tu chvíli dělal dispečer a celej počítačovej systém co viděl jak proti sobě jedou dvě soupravy?(viz. http://www.izdoprava.cz/view.php?cisloclanku=2006100024 ; http://www.inbrno.cz/view.php?cisloclanku=2008030008 )pokud to vůbec Ostrava má...

nevím...ale pokud na té zastávce není upozornění -značka-o tom aby na sebe tramvaje čekaly nevidím vinu na straně řidičů...jsme jen lidi a člověk si nepamatuje všechno....[>-]

0/0
18.4.2008 9:10

Frances Farmer

Re: VINA DPMO

Evidentní manipulace. Řekl, že řidič jezdil od rána, tak už se asi viděl doma. Ono to taky klidně mohlo být: řidič jezdil od rána, tak už toho měl plný kecky a jazyk na vestě. Zvedá se mi kufr z DPO.:-©

0/0
17.4.2008 21:35

chassis hunter

docela by me zajimalo...

Jak by se nekteri staveli k tomu,kdyby tam bylo nejake zarizeni,treba semafor a ridic ho i tak prejel...Co by nasledovalo potom???ZAVORY???Pokud si nebyl jisty,mohl zavolat na dispecink a zeptat se jestli je posledni na trati nebo ne...Tak to vzal do svych rukou a vyjel a dojel...Vcera touhle dobou taky nic nejelo...

Ta trat je v provozu 60-70 roku a mozna i vice...

Vinna je 100% na strane ridice...Neprimy vinik,muze byt kdokoliv...DPO,drazni inspekce...Vse zalezi na pravnikovi...

0/0
17.4.2008 21:06

Frances Farmer

Re: docela by me zajimalo...

Nezdá se ti trošku divné, že o vině rozhoduje šikovný právník a ne zjištěná realita? Já vím, že v praxi to tak chodí, ale v tom případě je něco prohnilého ve státě dánském, jak pravil už kdysi dávno jeden pošuk s lebkou v dlani.

0/0
17.4.2008 21:38

chassis hunter

Re: Re: docela by me zajimalo...

vitej ve svete,kde penize a sikovni pravnici rozhoduji o tom,kdo je vinen a kdo ne..;-)

0/0
17.4.2008 22:16

Frances Farmer

Re: Re: Re: docela by me zajimalo...

:-( já vím, že jsem idealistická naivka(Y)

0/0
17.4.2008 22:25

chassis hunter

Re: Re: Re: Re: docela by me zajimalo...

sikovny pravnik to svede na stres,nevyhovujici prac.podminky,maly plat,unava,nedostatecne zabezpecena trat atd.atd...Tak to proste v zivote chodi...

0/0
17.4.2008 22:31

231

Re: Re: docela by me zajimalo...

Co je zjištěná realita a kdo ji zjišťuje. Já se domnívám, že žalobce má své argumenty a právník zase své, na zákadě nich soudce zjistí realitu. Občas blbě, ale takový je život a nic lepšího zatím vymyšleno nebylo.

0/0
17.4.2008 22:41

nejchytrejsi

cumim..

"Myslím, že to je tak jasně barevně odlišeno, že by se to stát nemělo. Ten řidič jezdil od rána, ta nehoda se stala krátce před šestou a on měl už po šesté končit, myslím, že i tam mohl být motiv té chyby, že už se prostě viděl doma." -- takze nejdriv prizna ze cela bezpecnost byla zalozena na barevnejch polickach na jizdnim radu, pak rekne ze kluk usata chtel bejt doma, proto boural, ten clovek se mi snad zda, toho bych nepustil ani na vyhybku 

0/0
17.4.2008 21:01

chassis hunter

Re: cumim..

ty kdyz u usnes za volantem a zpusobis nehodu,tak koho ji vinna???Policie CR,Ministerstva dopravy,vyrobce automobilu nebo prodavcky v Kauflandu???

0/0
17.4.2008 21:09

Frances Farmer

Re: Re: cumim..

Hele, nezlob se na mne, ale mícháš hrušky s jabkama. Když způsobím nepozorností nehodu já, je to moje chyba, jsem soukromá osoba. Ale tu tramvaj provozuje DPO, tato organizace je za provoz zodpovědná. Zodpovídá za to, kdo s tou tramvají jede, jaké má pracovní podmínky atd. Neříkám, že ten kluk má z toho vyjít čistý jako lilie. Mně se tohle stát (že díky mé nepozornosti zahynou lidi), tak nějak z principu budu chtít být nějak potrestaná. Ale bojím se, že jestli se z toho nevyvodí pořádný postih pro tuhle organizaci, sveze se všechna špína po jednom člověku a bordel ve veřejné dopravě v Ostravě bude trvat dál.

0/0
17.4.2008 21:43

chassis hunter

Re: Re: Re: cumim..

Pises to na zacatku...Svou nepozornosti zpusobil nehodu...Je to uplne to same,jako by prejel na semafor...Na cerveneou kdyz vjedes do krizovatky,tak se taky automaticky nevypnou svetla...

NEPOZORNOST a PORUSENI BEZPECNOSTNICH PREDPISU!!!

Prima vinna je jeho,neprima na vsech ostatnich...

0/0
17.4.2008 22:15

Frances Farmer

Re: Re: Re: Re: cumim..

Hele mne nezajímá přímá a nepřímá vina - navíc úplně tak docela nevím, co těmi pojmy myslíš. Nepřímá vina, co to je???? To je nějaký právnický terminüs technicus? Jak se to trestá??? Vina je na straně řidiče  a zároveň DPO: řidič měl dávat pozor a DPO nese zodpovědnost za to, že se cestujícím nic nestane. Koukni - heparinový vrah Zelenka: jasně, jeho vinou, a co horšího - jeho úmyslem - umřeli lidi. Ale nemocnice, potažmo kraj, za jeho čin nesla zodpovědnost (to, že takového člověka někdo zaměstnal a umožnil mu pracovat s lidmi) a z toho byly vyvozeny širší důsledky a padaly hlavy. Připadá mi jako špinavost nejhoršího kalibru říct: my nic, to jen ten blbec řidič. Možná je to i tím, že, bohužel, jsem klient DPO ;-(

0/0
17.4.2008 22:37

231

Re: Re: cumim..

Pokud by pravidla provozu byly ve stylu že každý řidič bude mít papír, na kterém bude např. napsáno: Křižovatka Anglická/Legerova (Loc: 50°4'37.58"N, 14°25'49.899"E)

15:00 až 15:05 povolen průjezd jen po Legerově

15:04 až 15:05 povolen průjezd po Legerově a povoleno odbočení z Anglické do Legerovy, pokud po Legerově nejede žádné auto

15:05 až 15:10 Na křižovatce platí pravidlo pravé ruky atd.

Pokud by si řidič nebyl jist časem, měl by za povinnost zavolat si na informaci o přesném čase. Myslíte si, že za případné nehody by mohli řidiči, kteří tyto pravidla porušili?

0/0
17.4.2008 22:16

Chytracisko

Re: Re: Re: cumim..

:-) Velmi trefné.

0/0
18.4.2008 0:05

auratus

!!!

hlavně že ti blbci z vedení DP Ostrava, to mají na koho shodit, přeci za své nehorázně nestoudné platy neponesou za něco odpovědnost!!!!!!!!!!!!!Rv

0/0
17.4.2008 20:53

halcyon

Zmetek

Typicke pro manazery statnich firem - vysoke platy, nulova odpovednost. Vsechno to hodi na ridice neboli toho nejnizsiho v hierarchii, ale on pro sebe zadne dusledky nevyvodi. V civilizovane zemi by v tomto pripade byl sef dopravniho podniku prvni kdo by odstoupil.

0/0
17.4.2008 20:45

MelSi

ven s vedením,ať jdou makat od píky jako řidiči !

bezpečná pro koho? pro vedení asi ano,ale pro lidi ne,takové platy berou,ale ani základní zabezpečovací zařízení tam nedali,na to nebylo,ale platy si zvedat mohou,zodpovědnost jde vždycky odshora ne? tak ať jdou jako první !!!!!!Rv

0/0
17.4.2008 20:30

chassis hunter

Re: ven s vedením,ať jdou makat od píky jako řidiči !

do garaze mas taky semafory nebo jine zabezbecovaci zarizeni???

Pokud jsou dvere do garaze zavrene,tak tam snad nevjizidm...Pokud vim,ze mam pockat na protijedouci tramvaj,tak na ni cekam...Je to krute,ale za chyby se plati...Zbyva posledni moznost a to najit si velmi dobreho pravnika...;-)Veskera zodpovednost totiz lezi na ridici,ne na DPO

0/0
17.4.2008 20:46

__XXXX___

Re: Re: ven s vedením,ať jdou makat od píky jako řidiči !

Pane vachmajstr, vy jste hlava!

Ale teď vážně. Do své garáže, kde můžež ohrozit maximálně tak Ferdu mravence, opravdu semafor mít nemusíš. Zde se ale jedná o ohrožení desítek lidí, když tu závisí pouze na občas chybujícím lidském faktoru. A že lidé nejsou neomylní, to je věc známá už z pravěku a nikdo s tím nic neudělá. Ale zabezpečit trať, byť obyčejným semaforem, to jde....R^

0/0
17.4.2008 21:55

chassis hunter

Re: Re: Re: ven s vedením,ať jdou makat od píky jako řidiči !

tak by prejel semafor a bylo by to to same...Zase by se hledala vinna vsude jinde,jen ne u vinika(ridice)...Priste se tam daji zavory a ty i tak ridic prorazi a tak na vine bude znovu nekdo jiny jen ne ridic,protoze zabezpecovaci zarizeni nebylo dostatecne...

0/0
17.4.2008 22:28

__XXXX___

Re: Re: Re: Re: ven s vedením,ať jdou makat od píky jako řidiči !

Podívej, já neříkám, že za to může na 100% DPO, ale zrovna tak za to na 100% nemůže ani ten řidič. Ono je moc jednoduchý za to potrestat jednoho člověka, kterej tu nehodu způsobil neúmysně. Ten člověk toho bude do konce svýho života litovat a asi se na tuto práci se směšným platem a obrovskou zodpovědností do budoucna vykašle. A co názor vedení DPO? Ten je jednoznačný - DPO za to nemůže a šmitec. Je zajímavé, že za 70 let nebylo na tomto úseku žádné zabezpečovací zařízení. A teď, když se stala ta nehoda, tak se tam dalo alespoň to provizorní. Bejt tam o tejden dřív, tak k tomu nemuselo dojít. Ale v tomto státě se šetří, kde se dá. Hlavně aby zbylo na předvolební kampaň, dotaci fotbalovému klubu a kapříky do kapes zastupitelům....[>-]:-©

0/0
17.4.2008 22:51





Najdete na iDNES.cz