Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vládní strany chtějí mírnit vlastní reformy, blíží se volby

Reformní odhodlání koalice slábne. Obavy z možného rozpadu vlády nutí strany k ústupkům. Občanští i křesťanští demokraté budou navíc v podzimních volbách obhajovat téměř neobhajitelné, z krajů proto zaznívá kritika razantních řešení, upozorňují politologové. Politici to popírají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baronfonlempl

Již nejméně stokrát jsem vám tady domlouval,

nečtete to a pořád sníte a blouzníte. V Česku ještě nejméně 20 let neprosadí nikdo nic na podporu poctivých a pracovitých proti lumpům a lenochům. Tak se s tím konečně smiřte a vklouzněte do řed chráněných. Nebo si dělejte vlastně co chcete, éto vaše dělo...

0/0
16.4.2008 21:08

fleret1

Re: Již nejméně stokrát jsem vám tady domlouval,

100% souhlas !!! R^

0/0
16.4.2008 21:19

Hofos_

Jak zmírnit????

Co je to za blbost? Kvůli hrstce kvičících sockomančských závistlivců

nenecháme naši ekonomiku plout na vlnách socialistické logiky do

p*dele, ne?!?!?! Už tak ta reforma stojí za houno, je málo razantní a i

to málo přeformátovat po vůli blbečků? I kdyby to měla být poslední

vláda ODS, tak my ty reformy, KU*VA, POTŘEBUJEM!!!

0/0
16.4.2008 21:01

baronfonlempl

Re: Jak zmírnit????

Potřebujeme, potřebujeme, a opravdové reformy... Oni ale potřebují moc a koryta. Takže, tipni si, jak to bude...

0/0
16.4.2008 21:04

fleret1

Re: Jak zmírnit????

mas pravdu Bedrichu - CR republika poterebuje reformy,ne marmeladu kolem huby,tak jak je to predvadeno dnes,aby se nejneschopnejsi z neschopnych drzeli zuby nehty,jako tchyne ;-DRv

0/0
16.4.2008 21:22

baronfonlempl

A co jste čekali, mládežníci.

Každému poslanci, každému senátorovi, každému členu vlády, hejtmanovi, ... , ... , prostě každému, kdo se v "demokracii" dostane k moci či korytu jde pouze a pouze a pouze o jeho zájmy a zájmy těch, které slíbil hájit, aby se dostal k moci či korytu. Slušný a schpný člověk nikdy moc a koryto nepřijme.

Kdy to již ponečně pochopíte, takovou jednoduchou tisíciletími prověřenou pravdu.

0/0
16.4.2008 20:49

me2di

Lidi budou chtit reformy az budou ryt bradou v zemi

pokud je sice smradek, ale teplicko, tak to vetsine lidi nevadi. Spise maj starosti jak se prihrat na polivcice souseda, nebo ho o ni nejak socilane pripravit

0/0
16.4.2008 19:28

ČeStNý PřEdSeDa

menší okrádání je také okrádání

Už jsme zažili jedny reformy ala ODS , které skončily balíčky a následnou vládou opoalice ČSSD a ODS. Ani jedna ze stran neprokázala, že jim nejde jen o vlastní obohacení.

Je nejvyšší čas připravit vidle a hnát ty zloděje z parlamentu a ze senátu.

0/0
16.4.2008 19:17

aveius

Já to říkal

Umím krásně předpovídat :-)) http://www.koment.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=165

0/0
16.4.2008 18:02

Sharkee

POLITICI - antichytraci? Nebo jenproblem volicu

Je pro politiky problem vysvtelit volicum to, ze krajska zastupitelstva nemaji s vykonem funkce vlady, PS nebo Senatu nic poslecneho?

Snizovat se k populistickym predvolebnim gulasum je to posledni co nase zeme potrebuje.

Rv

0/0
16.4.2008 17:53

vojcek_p

Re: POLITICI - antichytraci? Nebo jenproblem volicu

R^

0/0
16.4.2008 17:54

jka2005

reformy

ODS nebo ČSSD jsme stejně povětšinou spolužáci z VUMLu. Každý VŠ starší 45 let se s marxákem zapletl. Jediný předmět na který nikdo otevřeně nekašlal a nekritizoval. V době rekordního růstu průmyslové výroby, exportu a HDP vyrobí deficit a rekordní inflaci. Babička by takhle nemohla hospodařit a já jsem přesvědčen,. že to politici dělají schválně s úmyslem škodit zemi. Jedině komouši se této sviňárny s rozpočtem už 18 let neůčastní. 

0/0
16.4.2008 17:51

_Aleister_

Re: reformy

;-D komik dne...

0/0
16.4.2008 17:53

vojcek_p

Re: reformy

komunisté se sviňáren s rozpočtem účasnili přes 40 let a všichni vidíme, kam nás dovedli. Jestli se ti po nich stýská, Kuba je ono vysněné místo, kde to můžeš stále zažít na vlastní kůži.

0/0
16.4.2008 17:54

mayqo

Re: reformy

delas si prdel nebo to myslis vazne?? Pokud vazne tak si skutecne neco precti nez zacnes placat peetchoviny, a ne aby to byla Jyrkova megakniha, tam se dovis houno, stejne jako v lihovem dome ;-D

0/0
16.4.2008 18:00

winzigm

ODS = Zóny placeného stání

 

ODS žřízením zón placeného stání na praze 2,3, 7 a 10 jen zkomplikovala dopravu, přes den jsou ulice poloprázdné, ale v okolních čtvrtích panuje chaos, parkují tam meněcení občané kteří dojíždějí do práce nebo mají v praze podnájem bez trvalého bydliště, takže se teď spustila lavina která způsobí že ostatní časti prahy( praha 4, 5, 6, 8 a 10 ) budou zavádět źony placeného staní.

No

Tím se přesune chaos do okolních částí prahy, které zavedou zónu placeného stání zase o rok později, no a v před volbami do pražského zastupitelstva bude Praha plná nasranejch voličů kterým konečně dojde co je do za póvl v pražské ODS jmenovitě zasloužilý straníci Bém a Blažek.

Návrh na zavedení elektronického mýta na dálnicích pro osobní vozy je jen malá domů od Topolánka,  pro jeho kamarádíčky na pražském magistrátu. Kteří díky tomu budou moct zavést elektronické mýto v Praze.

0/0
16.4.2008 17:44

obc

Asi takhle

stádo bude vždycky řvát proti reformám.

Ovšem chce to začít reformovat od koryt.

ODS by si měla uvědomit, že když chce dělat reformy, a já jim v tomhle fandím, že by taky měli začít dělat pořádky v tom, když se utrácejí prachy ze státního rozpočtu do kapes kamarádíčků, stejně jako vlády před touto !

0/0
16.4.2008 17:25

Modrý král

Re: Asi takhle

Tak za prvé - žádné reformy ale deformy.

A za druhé - ODSS je banda nenažranců kteří chtějí nakrást co se dá. Netahej sem teď jiný strany, u moci je ODSS a za lži a prasárny co dělá, je potřeba aby odtáhla.

0/0
16.4.2008 18:14

čukAgek

zmírnění reforem je pro ODS sebevražda,

podobně i bursíky, pro černoprdky klasická šikana uprostřed nejrychlejšího úseku tratě - trochu pomoct, trochu škodit, to se může vždycky hodit ;-) . Jestli to fakt zbrzdí černí, tak zmizí mimoparlament - a taxi myslím že ještě vymyslí  nějaký ten veletoč takaby se koza nažrala a vlk nescipnul.

0/0
16.4.2008 17:24

h@luzak

Re: zmírnění reforem je pro ODS sebevražda,

Ano, jsem stejného názoru. ODS by tím rozhodně ztratila tvář (pro své voliče).

0/0
16.4.2008 17:30

Modrý král

Re: Re: zmírnění reforem je pro ODS sebevražda,

Naprostý souhlas.R^

0/0
16.4.2008 18:15

Tomáš Nemravný

Re: Re: zmírnění reforem je pro ODS sebevražda,

ODS ji pro své voliče, kteří nemají IQ tykve, ztratila záhy po volbách. Já jsem se třeba nevšiml, že při volbách slibovali pětinásobné zvýšení daně z nemovitosti.

0/0
16.4.2008 18:45

Queribus

Nemám rád Klause,

protože v devadesátých letech dal přednost korytu před pokračováním reforem. Důsledky tohoto zbabělého činu pociťujeme dodnes. A nyní to vypadá na další zradu. Asi budu volit Národní stranu...

0/0
16.4.2008 17:17

h@luzak

Re: Nemám rád Klause,

Mám podobný pocit. Topolánka sice moc nemusím, nicméně je vidět, že to s reformami myslel vážně. A hýbou se konečně věci, které ležely ladem (např. církevní restituce - mj. na jejich proběhnutí čeká strašně moc lidí, protože bývalé církevní pozemky jsou §29 zákona o půdě momentálně nepřevoditelné).

Bursíkovi Zelení (i když si tou barvou nejsem moc jistý) se chovají jako typičtí likvidátoři "společného reformního úsilí". Kalouskův návrh na spojení daně z příjmu a sociálního pojištění by pro změnu znamenalo zmizení nadějí na reformu důchodového systému (a jeho oddělení od státního rozpočtu). I příště budu volit ODS. Rozhodně mimo jiné proto, aby měli šanci sestavit vládu bez Bursíka.

Národní strana bude mít velký problém dostat se do PS (pokud se tam dostane, budu se hodně divit). A já svůj hlas nechci nechat drolit tak, aby část zůstala ČSSD a část KSČ.

0/0
16.4.2008 17:28

Queribus

Re: Re: Nemám rád Klause,

Já vím, je to tak s těmi hlasy. Jenže tady jsou vlastně dva tábory voličů a jedni volí stále modré a druzí oranžové, protože nectějí svuj hlas "věnovat" jiné straně. Ale takhle mají politici jistotu, že ať udělají jakýkoliv podraz, znovu se do sněmovny dostanou. A to je špatně.

0/0
16.4.2008 17:42

vojcek_p

Re: Re: Re: Nemám rád Klause,

To bych netvrdil, skalních voličů není zas tak moc, viz propad ODS. Ta rozhodující většina jsou ti nerozhodní a ti všechno určitě neprominou.

0/0
16.4.2008 17:43

Queribus

Re: Re: Re: Re: Nemám rád Klause,

Vždyť se podívejte na ČSSD. Za všechno, co tady napáchali, v průzkumech vedou... Lidi rychle zapomínají... Chce to někoho nového.

0/0
16.4.2008 17:51

mayqo

Re: Re: Re: Re: Nemám rád Klause,

ODS ma porad kolem 30 %, to jsou lidi co se nedaj zmast populistickyma kecama, nalevo se to prelejva mezi komousema a oranzovyma komousema, taky u zelenych neni ta volicska zakladna extra pevna a navic je tady dost tzv. nevolicu co sice kecnou ze by volili KSCSSD ale nakonec se na to vykado nebo se z ato stydi a volit nepujdou, o ODS moc strach nemam, reformy zacnou fungit a vysledky se dostavi ;-D

0/0
16.4.2008 17:53

vojcek_p

Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád Klause,

doufám, doufám...ale poslední průzkumy ve mně optimismus moc nevyvolávají.

0/0
16.4.2008 17:55

NAVSTEVAK

Reformy? Na ty zatim nedoslo

probehlo par uprav v ramci stabilizace verejnych rozpoctu. Kdy zacnou reformy jako je spoluucast pacientu na 35%, zavedeni moznosti nadstandartu, trojpilrovy duchodovy system ci zruseni natahnute ruky statu ke kdekomu?

0/0
16.4.2008 17:17

jka2005

Re: Reformy? Na ty zatim nedoslo

Na rozdíl od vás jsem neviděl ani tu stabilizaci. Rekordní růst průmyslové výroby a HDP a opět deficit a inflace. Nevím co udělají modří až přijde recese. A ta přijde.

0/0
16.4.2008 17:23

mayqo

Re: Re: Reformy? Na ty zatim nedoslo

hadej kdo by nejvic rval, kdyby topol skutecne stabilizoval skokem rozpocty, blbe, socky by se posrali a ty s nima zrejme ;-D

0/0
16.4.2008 17:46

Pilad

Re: Reformy? Na ty zatim nedoslo

Já bych dal tu spoluúčast tak 95%.

0/0
16.4.2008 17:26

jka2005

Re: Reformy? Na ty zatim nedoslo

Jen pro připomenutí. Podporu v nezaměstnanosti a systém soc. dávek zavedla ODS. Ministr Vodička.

0/0
16.4.2008 17:26

vojcek_p

Re: Re: Reformy? Na ty zatim nedoslo

Ale no tak. Rozhodně to nezavedl v tom stavu, v jakém ho ODS sdělila po socdem.

0/0
16.4.2008 17:42

pacers

Co takhle oprášit Smlouvu s občany.

Záleží jen jestli vám to někdo uvěří.;-)

0/0
16.4.2008 17:16

vojcek_p

Re: Co takhle oprášit Smlouvu s občany.

voliči ODS nejsou debilové, ví kolik toho ODS v rámci koalice mohla ze svého programu prosadit, proto je nějak ne*ere, že se neprosadilo vše z té Smlouvy. Je zajímavé, že nejvíc se o plnění slibů ODS starají rudí nokové jako jsi ty, kteří ODS nevolí. Co kdybyste se přestali laskavě starat o voliče ODS a hleděli si svých komunistů light?

0/0
16.4.2008 17:52

Modrý král

Re: Re: Co takhle oprášit Smlouvu s občany.

Hehehe jseš komik dne ;-D  Jsou to debilové.

0/0
16.4.2008 18:20

070707

Vládní strany chtějí mírnit vlastní reformy, blíží se volby

Proč si zase nezalhat,že modrobolševici.

0/0
16.4.2008 17:11

NAVSTEVAK

Zaruceny zdroj informaci

mimoradne tiskovky neobolsevika Pohrobka, a parlamentni kreace hovada co nema strop dRATHa, opeprene nejakym obecnym blabolenim na B jako bolsevickych listech. Tak to je ovsem zaruka kvality...

stale tvrdim ze hlasovaci pravo by melo byt omezeno vzdelanim a slozenim kauce ve vysi alespon 250.000 na delku daneho volebiho obdobi.

0/0
16.4.2008 17:08

jka2005

Re: Zaruceny zdroj informaci

Jsem rád, že máme silnou opozici. V diktatuře jsem žil 40 let.

0/0
16.4.2008 17:19

Anabo

Re: Zaruceny zdroj informaci

Podle toho tvého klíče by ses k volbám zřejmě nedostal. Ke vzdělání patří také slušnost a tolerance.

0/0
16.4.2008 17:21

NAVSTEVAK

Nizsi spolucast pacientu...

uz ma jen KLDR a Kuba, ovsem je zajimave ze nikdo z mistnich bosleviku se tam nejezdi lecit. Cimt o asi bude?

Takze regulacni poplatky zrusit a spoluucast na 35%. A je po problemu.

0/0
16.4.2008 17:05

NAVSTEVAK

Soucasne pokuy teto vlady o priblizeni se potrebnym reformam

jsou skutecne spise z dilny levicove koalice nez opravdove pravice. Bohuzel je to dano slozenim nasei politicke sceny, nebot ta je vyrazne posunuta doleva, jelikoz v normlanich zapadnich zemich by lide jako Filip s Ransdorfem vykladali sve bludy po kavarnach skupince nadsenych marxistu s tim ze by je pravidelna zatykala policie za narusovani sutavniho poradku a panove jako Paroubek a Sobotka by dostali opratku ackoliv jsou tresty smrti zakazane.

0/0
16.4.2008 17:00

conoco1

Re: Soucasne pokuy teto vlady o priblizeni se potrebnym reformam

presne tak, nase ODS je silne levicova i proti americkejm demokratum. CSSD by u nich byla totalni krajni levice.

0/0
16.4.2008 17:03

Modrý král

Nestoudná banda

"Ve všech evropských zemí neplatí poplatky děti zpravidla do osmnácti

let, ve Švédsku dokonce do dvaceti. V Česku se platí bez výjimek."

Politika ODS v praxi .... nenažraná a nestoudná banda.

0/0
16.4.2008 16:59

NAVSTEVAK

Re: Nestoudná banda

Bolseviku, bud reaguje na vlakan ktera si sam zalozis, nebo tahni prudit jinam. PAROUBKOVI SMRT. R^

0/0
16.4.2008 17:01

conoco1

Re: Re: Nestoudná banda

Rath rikal, sobotka rikal, Paroubek rikal. Je to pravda. I stara novakova od vedle to rikala.

0/0
16.4.2008 17:05

Mácin

28.10.2008

Právě na korbě vojenské Tatry na Václavském náměstí prohlašuje Ing. Paroubek: "Právě jsem se vrátil z Hradu, pan prezident demisi celé Topolánkvy vlády přijal. Huráááááááááááááááááá zní jednohlasně.

0/0
16.4.2008 16:50

pzdepa

Re: 28.10.2008

vojenská Tatra - není to náhodou Topolánek - bývalý voják z povolání?;-)

0/0
16.4.2008 16:57





Najdete na iDNES.cz