Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zloděj plenil terezínský hřbitov, způsobil milionovou škodu

Z Národního hřbitova v Terezíně, kde jsou pochovány oběti holokaustu, ukradl neznámý zloděj minulý týden z hrobů 327 bronzových desek se jmény pohřbených. Škoda se vyšplhá až k milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fomacka

?

Proc ti blbove neudelaji ty desky rovnou zulove? Kdo by je pak kradl?

Nebo to neni pro zidovske padle vezne nobl?;-)

0/0
16.4.2008 14:04

Arston

Re: ?

No, ony ty desky žulové jsou a bronzové tabulky se jmény byly do nich zasazeny. Možná máte pravdu, že stačilo jména do žuly vytesat, ale jak jsem napsal níže s použitím vypůjčeného verše: byla by to chyba plivat na pomníky. Totiž i kdyby tam byly ty bronzové desky jen položeny, není přijatelné co se stalo. Dokud se nebude delikvent bát trestu, nic proti němu neobstojí.!

0/0
16.4.2008 18:59

Ludánek Homolka

Re: ?

prispevek s nimz lze jen souhlasit.

az na tu posledni poznamku (Nebo to neni pro zidovske padle vezne nobl?) - to je dooost hloupy...

0/0
17.4.2008 13:05

Arston

z novinů

Byla by to chyba plivat na pomníky, to my tady rovnou desku z bronzu berem, a než vy se domluvíte s politiky, tak už zase jinde s plnou károu jedem.

:-P

0/0
16.4.2008 14:00

modem

.

Stačilo by dodržovat toto: viz Vyhláška 383/2001 Sb.

(2) Provozovatel zařízení ke sběru nebo výkupu odpadů je povinen v souladu s § 18 odst. 3 zákona vést evidenci osob, od kterých odebral nebo vykoupil následující druhy odpadů podle Katalogu odpadů:

měď, bronz, mosaz

hliník,olovo,zinek,cín,směsi kovů,kabely.

(3) Evidence osob podle odstavce 2 obsahuje druh a množství odebraného nebo vykoupeného odpadu podle Katalogu odpadů, jméno, příjmení, místo trvalého pobytu nebo pobytu a číslo občanského průkazu, nebo jiný průkaz totožnosti každé z osob, od které byly odpady odebrány nebo vykoupeny.

0/0
16.4.2008 10:10

WIFI

Tresty

Dokud budou takovýhle zlodějíčkové odcházet při případném dopadení od soudu s podmínkou, tak se jich nikdy nezbavíme, protože krade stále stejný okruh lidí. Míč je tedy na politické straně hřiště, tedy sněmovna, vláda, senát

0/0
16.4.2008 6:52

HolmesS

Re: Tresty

rasisto !!

0/0
16.4.2008 8:24

pes Muki

z novin

V prosinci 2007 zatkly bulharské úřady dva německé státní příslušníky a jednoho bulharského armádního důstojníka, kteří údajně ukradli nedaleko města Jambul jeden z tanků a pokusili se ukrást druhý. -To by se v cesku nemohlo stat

0/0
16.4.2008 1:38

pes Muki

no jo

Kdyz nekdo ukradne zeleznicni most a nikdo nebyl dopaden, jak se tu nedavno psalo, tak se neni mozno divit.

0/0
16.4.2008 1:12

jan52

Není

 politická vůle našich poslanců takže toto bude pokračovat a bude ještě hůře.....podnikání má zelenou..........;-O!

0/0
15.4.2008 19:30

ragingox

Re: Kradlo se, krade se,bude se krást. Jen..

Nejde o evidenci sberacu kovu, jde o to ze jistej "socialista" jmenem S.Gross si v ramci zlepseni statistik posunul hranici trestneho cinu kradeze z 2000,- na 5000,-. Zlodejna je zlodejna i kdyz nekdo ukradne kacku. Melo by to fungovat tak ze zlodejicek prichyceny by mel byt okamzite souzen rychlosoudem ( neco jako v USA ) pokud by se odvolal a sel k "normalnimu soudu" mela by mu hrozit tvrdsi palka. Takze by vetsina zlodejicku prijala "rychlosoud" no a ten by jim naparil pokutu nebo vezeni ( samozrejme nemaj prachy, takze basa ) no a ta basa by ovsem nesmela byt takovy zaopatrovak jako dneska, takze hezky chleba,voda ... a 8hodin denne pracovat. Neni prace ? Nevadi, haldu sutru a vozit to sem a tam ... oni by si priste rozmysleli jestli krast a nebo si radsi najit poradnou praci !!!.

0/0
15.4.2008 19:31

otmara

Re: Re: Kradlo se, krade se,bude se krást. Jen..

Jednoznačný souhlas! Jsme jediný stát, který  finančně "ohodnotil" co NENÍ krádež. Všiml jste si, že odpovídáte na můj neeksistující příspěvek. To vidím poprvé!  8-o

0/0
15.4.2008 20:10

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Re: Re: Kradlo se, krade se,bude se krást. Jen..

bylo by potřeba to vrátit zpět na 200 Kč

0/0
16.4.2008 0:03

slatin

Je to společný kšeft s majiteli sběren !!!!!!!!!!

Dokud tresty budou legrační,a majiteli se ponechá  koncese, bude se krást cokoliv a kdekoliv. Je to vina sběren !!!!!!!

Jenže Klaus odmítl kdysi,aby každý sběrač předkládal OP !!!!!!

0/0
15.4.2008 18:46

wopi

Re: Je to společný kšeft s majiteli sběren !!!!!!!!!!

je to tak, dokud sběrny budou brát, tak se budou krást kanály a podobně... :-©

0/0
15.4.2008 19:15

franta_straka_unban

landa

zase radil;-€RvRvRvRvRv

0/0
15.4.2008 18:16

Pilát

to je nehorazne

Rv

0/0
15.4.2008 17:58

Montaigne

Neví o tom něco

policejní mluvčí Alena Romová?;-)

0/0
15.4.2008 17:52

trampino

At se na mne nikdo nezlobí

Ale těm co to ukradly bych dal pořádně přes držku, protože vězení je nenaprví. Těm co od nich ty desky případně vykoupili bych napařil takovou pokutu, aby ji spláceli do konce života a především bych jim doživotně zakázal podnikat ve výkupu barevných kovů. A našim poslancům bych sebral aspoň jeden měsíční plat za to že ještě nevymysleli takovou normu, která by výkup barevných kovů dala do rozumných mantinelů, aby se takovéhle šílenosti nemohly dít. Je to něco podobného jako s fotbalovými fanoušky. Taky se čeká až kvůli ukradenému poklopu od kanálu na nějaké silnici budeme mít prvního mrtvého, nebo první mrtvé. Pak se možná páni poslanci rozhoupou. Ach jo :-(

0/0
15.4.2008 17:50

p.sp.

...

je to ve sběrnách...kdyby to nevykupovaly, tak se to nekrade. Snad každý dělník ve sběrně je schopný rozeznat náhrobní desku, pokud jich někdo přiveze sto, asi to není úplně v pořádku. taktéž s litinovými kříži, co občas mizí, novým měděným okapem atd. Stačilo by, aby měď a podobné drahé kovy vykupovala např. jen jedna licencovaná sběrna v kraji. Na průmyslový sběr by to stačilo. I dnes existuje zákon o sběrnách, kde se mají lidé prokazovat, ale zjevně na to výkupčí kašlou. A otáka pro policii: Je tak těžké najít ve sběrně v okolí několik desítek náhrobních desek?

0/0
15.4.2008 17:08

Tomáš Nemravný

Re: ...

Těžké to není, ale je to PRÁCE, musí se vylézt ven z kanclu a venku prší... A nakonec mu dobrý muž ve sběrně řekne, že mu ty desky někdo naházel do sběrny přes plot a soudce tomu bude věřit...

0/0
15.4.2008 17:35

karel60

Re: ...

Ono se z toho dobře odlévá, takže to nutně nemusí skončit ve sběrně jako odpad, ale třeba jako zvon v kostelní věži.

0/0
15.4.2008 18:06

slatin

Re: Re: ...

Jasně.Každý sběrač má svou soukromou slévárnu? Pokud ne,tak každý slévač je schopen rozeznat náhrobní  desku (ale také urny,svícny a pod) od nepotřebného kovu.Napařit 10 mil Kč pokuty i  těm,co  spolupracují se zloději.

0/0
15.4.2008 18:50

VentreSaintGrisII

Multikulti obohacení

0/0
15.4.2008 17:07

poiuz

Spíše multikulti odbohacení...

0/0
15.4.2008 18:56

Hail Eris

mrtví prd ví

krást je sice špatné, ale krást na hřbitově je stejně špatné jako kdekoli jinde

(nebo dokonce men spatne, ve srovnani s misty, kde kradezi vznika nejake ohrozeni)

0/0
15.4.2008 16:50

Better red than dead

Re: mrtví prd ví

treba poklopy vod kanalu - to je svinarna prvniho kalibru...

0/0
15.4.2008 16:50

poiuz

Mrtví taky potřebují...

poklopy vod kanálu...???  8-o8-o;-D

0/0
15.4.2008 18:58

VentreSaintGrisII

Re: mrtví prd ví

Přece nejde o mrtvé, ale o postoj živých k památce mrtvých...

0/0
15.4.2008 17:08

Zuzka08

A co prekupnici?

Kdyby se nenasli obchodnici kteri neco takoveho koupi, tak by nikdo nic takoveho nekradl. Prekupnici na tom vydelaji nejvic. Tak dokud nebudou kontrolovani oni, nic se nezmeni. Ale je to hruza...

0/0
15.4.2008 16:46

PES na cesneku

Všichni vědí kdo to na 99% udělal.

Ale nikdo to na plnou hubu neřekně. Jinak to příjmení policejní mluvčí je slušná provokačka ;-D;-D;-D;-D

0/0
15.4.2008 16:41

Better red than dead

Re: Všichni vědí kdo to na 99% udělal.

R^

0/0
15.4.2008 16:43

kraxna

Re: Všichni vědí kdo to na 99% udělal.

Opakuju poněkolikátý,že je to realita...proč myslíš ,že nikdy nepovýší do Ústí nad Labem ? ;-)

0/0
15.4.2008 16:44

Better red than dead

.

pokud ty penize pak chteli dat kanade, tak bych jim to vodpustil... ...a este by se mely prihodit naky internetovy penize!!!

0/0
15.4.2008 16:39

jarda1530

rešení

jednoduše uříznout ruku zloději i tomu kdo to vykoupí ve sběrně

0/0
15.4.2008 16:33

Better red than dead

Re: rešení

a pro jisotu i tomu, kdo pude kolem

0/0
15.4.2008 16:35

Sunny29

Re: Re: rešení

Přestaň blbnout, takhle to vypadá, že jsi fakt nemocný.

0/0
15.4.2008 16:37

Better red than dead

.

promin ze sem drzej, ale do toho ti nic neni...

0/0
15.4.2008 16:40

Better red than dead

.

...s cinem dotycneho nesouhlasim, ale plne ho respektuji R^[>-]

0/0
15.4.2008 16:22

Fanda Šmanda

Re: .

To seš ale hodně blbej. Rv

0/0
15.4.2008 16:23

Better red than dead

Re: Re: .

to zcela urcite

0/0
15.4.2008 16:23

Sunny29

Re: Re: Re: .

To si děláš legraci, ne?

0/0
15.4.2008 16:25

Better red than dead

Re: Re: Re: Re: .

ne - to myslim docela sedi

0/0
15.4.2008 16:29

Sunny29

Re: Re: Re: Re: Re: .

Co sedí, to, že přiznáváš, že jsi hloupý, nebo že respektuješ zloděje?

0/0
15.4.2008 16:30

Better red than dead

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

taci pozorne cist - zas tolik slov to nebylo... ...oboji samozrejme...

0/0
15.4.2008 16:31

Sunny29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Jo, dobrá schíza. Nesouhlasím s krádeží, ale respektuji zloděje, jsem blbej. 8-o8-o:-P

0/0
15.4.2008 16:36

Better red than dead

.

mi to jako schiza nepride - nic z toho si nevodporuje

0/0
15.4.2008 16:37

Sunny29

Re: .

Tak jo. No comment, ztráta času...Rv

0/0
15.4.2008 16:39

Better red than dead

Re: Re: .

no konecne - ti to dycky dlouho trva ;-D

0/0
15.4.2008 16:41

kraxna

Hernajs,když už buzerují s kamerami

pomalu na každé ulici v Ústí,to by se nenašly čtyři kusy i na terezínskej hřbitov ?

0/0
15.4.2008 16:08





Najdete na iDNES.cz