Diskuze

Opozice hrozí kvůli smlouvě o radaru Ústavním soudem

Opozice zvažuje, že smlouvu o radaru předá k posouzení Ústavnímu soudu. Reaguje tak na podobný postup ODS v případě Lisabonské smlouvy. U obou jde však spíše o zdržovací taktiku. Dokud nebude ve Sněmovně podpora pro radar, neschválíme Lisabon, tvrdí zase ODS. ČSSD zatím podobný obchod odmítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Boobis

17. 4. 2008 4:32
kam jdem s Radarem?

A před cca 40 lety rozhodoval kdo?

Budu Vás citovat:

"otazka pro referendum: Souhlasite s umistenim cizich vojsk na uzemi Ceske republiky?

to neokecas [>-]R^ "

Volil jste před pár lety? Svobodně? Takže? Vraťte se k mému nározu a jinak si dál volte svobodně... Volbu jsem Vám dal, vám všem. Pokud máte přátele, kteří mě přehlasují, poslužte si. Váš, s pozdravem, Boobis, který své názory neokacává... [>-]V.

0 0
možnosti

júLinek šíšaL

17. 4. 2008 4:53
Re: kam jdem s Radarem?

ano --- v tvé otázce jsem byl dosud a stále budu "proti", neboť cizí vojska bývají vojska států (například ruska ) ... anebo také vojska zájmových skupin (například us-administrativy) ... ;-D ...jak pak by se ti líbilo umístění například vojsk teroristů? ... a tuhle tvou blbost zase neokecáš ty ... :-)

0 0
možnosti
S

smokeflypaper

16. 4. 2008 11:25
RadaR, Prčice, Brdy, Jan Tleskač

My to tu asi nevyřešíme, můžeme jen tlachat a stejně to dopadne tak jak rozhodnou jiní. Můžeme jen každý sám za sebe doufat, že to dopadne tak jak každý z nás chce. Když si položím otázku zda-li je dobré aby o těchto věcech rozhodovali jiní (sofistikovanější) tak musím souhlasit. Podívám-li se ale na tu skupinu nemotorných "diplomatů", kteří nám občanům předhazují samý plevy a dělají si co chtějí bez potrestání tak zvažuji útěk někam pryč. Asi sever, nebo možná Prčice.... Stínadla?...

BTW: ta stránka od boobise sradaremdoprcic.cz je pěkná recese, jen by mě zajímal profil uživatelů, kteří tam hlasují.... ;-D

0 0
možnosti
KA

denny2006

16. 4. 2008 9:52
Jiří Svoboda, bývalý člen a předseda KSČM (do r. 1992):

"Bude-li na našem území jakákoli složka amerického bezpečnostního systému s americkými vojáky, máme o suverenitu a bezpečnost postaráno. Zranitelní budeme v takovém případě jen tehdy, odváží-li se nějaká země globálního konfliktu. Ale v takovém případě nebudeme ušetřeni ani s americkými radary, ani bez nich. A Americká technologická dominance, předstihující součet zbytku světa, dává nám velkou šanci, že ani v takovém případě nebudeme mezi poraženými a okupovanými. Americká vojenská přítomnost na našem území nás bezpečně ochrání před silami z různých azimutů, které historicky prokazovaly pokušení získat nad zeměmi koruny české protektorátní dominanci - ať to byli Němci, nebo Rusové. A ať nás ti, či oni chtěli vystěhovat kamkoli. A že americký radar nebude namířen jen proti Iránu, ale bude monitorovat i dění na ruském území, to bychom neměli zpochybňovat - spíše bychom to měli dát Američanům jako podmínku."

0 0
možnosti
B

Boobis

17. 4. 2008 4:44
Re: Jiří Svoboda, bývalý člen a předseda KSČM (do r. 1992):

souhlas. Můj názor zůstává, že to není otázkou referenda, resp. referendum v této otázce nedává smysl. Pokud si myslíte jinak, vyjádřete se jasně a svobodně.... na http://www.sRadaremdoPrcic.cz si hlasujte, quo vadis země [>-]. Jaký je Váš názor?

0 0
možnosti
MK

briza

16. 4. 2008 9:45
V klidu

V tomhle ODS taha za kratsi konec a CSSD nic neriskuje. Casem vznikne tlak na rozhodnuti v otazce Lisabonske smlouvy a ODS bude tezko vysvetlovat proc jeste smlouva neni schvalena v zemi, ktera za jeji vlady bude predsedat EU,  navic v situaci kdy opozice je pro. Vymluvy na jakysi radar budou ostatni zeme povazovat za nas vnitrni problem, ktery si vlada ODS neni schopna vyresit. Takze si Zahradil & spol. sice muze chvili honit triko, ale to je tak vse.

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

16. 4. 2008 8:53
l e o

už se klepu strachem

;-D

0 0
možnosti
A

akzamsejkebuoraP

16. 4. 2008 8:41
Cenzore

to už fakt přeháníš ;-D;-D

rudí noci, tak kdo jste mě zase napráskal? ;-D;-D

0 0
možnosti

WIFI

16. 4. 2008 6:49
Souhlas

Bud at projdou obě smlouvy (Lisabon i radar), nebo žádná. elikož Lisabonskou považuji za docela hnus, je třeba nějakou smlouvu, která nás jen nedegraduje.

0 0
možnosti
A

akzamsejkebuoraP

16. 4. 2008 8:37
Re: Souhlas

jakpak ty dvě spolu souvisí?

0 0
možnosti
B

Boobis

16. 4. 2008 1:55
Referendum?

Tak já nevím.

Referendum o otázkách týkajích se otázek reforem (kde všichni tratí) a otázek geopolitických či vojenských by mělo být na úrovni orgánů zvolených občany. Vždy existuje možnost odvolání vlády...

Tyto otázky by neměly být populizovány a vházeny v plénům voličů formou referenda, protože řadový volič má dostatečný problém volby strany /zástupce strany (dle volebního programu) a zvolený zástupce/strana s dodržením své příslušnosti ke straně/dodržení volebního programu.

V e stavu nedostatku informací není možné žádat voliče o vyjádření názoru. Pokud se někdo tak profiluje, jde pouze o šachy před pomalu blížícími se volbami.

Pokud si někdo přeje vyjádřit svůj názor, doporučuji stránky http://www.sRadaremdoPrcic.cz - a důkladné čtení, o čem volba vlastně je, jak v kontextu stránek, tak v kontextu právě vloženého příspěvku - tedy - kdo rozhoduje a co jedinec sám zmůže a může.

0 0
možnosti
LEO

l e o

16. 4. 2008 2:30
Re: Referendum?

otazka pro referendum: Souhlasite s umistenim cizich vojsk na uzemi Ceske republiky?

to neokecas [>-]R^

0 0
možnosti
L

Lubos1390

16. 4. 2008 1:46
Když se neschválí Lisabonská smlouva, tak vláda padne.

To by mohlo ČSSD celkem vyhovovat, když se tak snaží o pád vlády :-)R^

0 0
možnosti
B

Boobis

16. 4. 2008 1:58
Re: Když se neschválí Lisabonská smlouva, tak vláda padne.

Pravda, stále stejné..šachy.

0 0
možnosti
A

akzamsejkebuoraP

16. 4. 2008 0:43
end d altymt wankr íííííz

ajfáááááá ;-D;-D;-D

0 0
možnosti