Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potraty si vzít nedáme, říkají Češi

Většina Čechů je proti jakémukoliv omezování potratů. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK Praha, který exkluzivně poskytla MF DNES. Proti omezení potratů bylo 71 procent z více než tří tisíc dotázaných. Naopak omezit právo na potrat by chtělo 25 procent Čechů. A osm procent bylo dokonce pro zákaz interrupce bez výjimky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IoannesBaptist

Zachyceno v jiné diskusi

Stejně jako nacisté zastánci potratů tvrdí, že to, co je z čistě bologického hlediska jednoznačně lidským jedincem, je ve skutečnosti jedinec méněcenný, form;pod-] form;ne-]lidský, kterého je možné a morálně přijatelné zlikvidovat. Rozdíl je jen v tom, že u nacismu byl méněcenný jedinec definován rasou, tady je definován fází vývoje.

0/0
1.4.2008 9:47

Vanislav

Re: Zachyceno v jiné diskusi

pani, jste naivni. Clovekem dela cloveka jeho inteligence. Nebyt inteligence jsme jen druhem opic. Nase seda kura mozkova nam dava potencial menit svet. Dokud neni seda kura mozkova dostatecne vyvynuta neni clovek clovekem. Navic bych te chtel videt, co by jsi rikala kdyby te znasilnil nakej cerchno a ty jsi otehotnela. Urcite by jsi dite zahrnovala laskou a ani jednou by dite nepoznalo ze te jeho otec znasilnil. Takove chudinky miluju, nechapu co kecate do zivotu jinych lidi. Napriklad pri umelem oplodneni se oplodnuje vice vajcek aby byla vetsi sance na poceti. V pripadech kdy se chyti vice vajicek nez matka chce deti necha se prezit jen jedno ci dve vajicka, proste podle prani matky. Toto je dle vas take vrazda? Btw kdyz nechces jit na potrat tak nesouloz.

0/0
1.4.2008 10:44

IoannesBaptist

Re: Re: Zachyceno v jiné diskusi

Vanislave, nevím, z čeho jste usoudil, že jsem osobou ženského pohlaví. Není tomu tak.

Argumentovat znásilněním pro obhajobu plošné legalizace potratů - to přece sám musíte cítit, že je nehoráznost a pouhý úhybný manévr z nedostatku relevantnějších argumentů.

A redukce počtu embryí při fertilizaci in vitro? Ano, já osobně i takové konánání považuji za nepřípustné, protože je při něm zabíjena lidská bytost.

Proč tedy nedokáže vámi opěvovaná věda zajistit, aby při oplodnění ze zkumavky přežilo právě to jedno "vědecky" vybrané embryo (nejsilnější, nejlepší atd., prostě podle posledních poznatků eugeniky)? Že by v tom zázraku početí hrál přece jen rohodující roli někdo jiný?

A k poslední větě: Ano, žena má svobodu počít nebo nepočít dítě. Pak ale, v případě početí, její svoboda končí, protože je konfrontována se svobodou jiného, právě počatého člověka.

0/0
1.4.2008 12:26

Pan Navratil

Vanislave,

argumentuješ tu "kusem drátu přes čípek" - víš, jak se takový abort provádí ve špitále? ;-)

0/0
1.4.2008 8:49

_m-

Re: Vanislave,

kyreta je přece jenom něco jiného než kus drátu. A gynekolog ví trošku víc než sousedka

0/0
1.4.2008 9:49

Pan Navratil

Re: Re: Vanislave,

Jasně, drát beru, ale ten čípek...;-)

0/0
1.4.2008 10:47

Vanislav

Re: Vanislave,

ale Pane navratile, nedelejte  ze sebe  hlupaka. Jiste chapete rozdil mezi potratem v nemocnici, v cistem prostredi kde na zakrok dohlizi odbornici a potratem ktery si  zena navodi sama. Jiste metoda zustava temer stejna, nicmene u potratu v nemocnici umira podstatne mene matek nez u potratu delanych na kolene

0/0
1.4.2008 10:41

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Přibližně stejná procenta, jako u

ateistů a věřících   ;-)

0/0
31.3.2008 23:27

habit

... absolutní souhlas s titulkem...

... co bychom byli bez Paroubka a Ratha?

0/0
31.3.2008 17:32

j@ck

Re: ... absolutní souhlas s titulkem...

klid, jeste porad by nam zustal klaus :-)

0/0
31.3.2008 18:11

moko1

Kdyby rodili chlapy

tak by bylo potratů 1000x tolik,protože jsou to poserové!!!Taky umějí do všeho jen kecat.Co vymyslet zákon na kastaraci chlapů?Pokud by se nechtěli starat o své potomky tak šmik a bylo by;-D;-D

0/0
31.3.2008 17:30

Vanislav

Re: Kdyby rodili chlapy

holcicko, doporucuji navstivit lekare na hlavu. Tva ocividna nenavist ke druhemu pohlavi je do oci bijice. Btw kdyby zenske chodily povine na vojnu, kdyby zenskou nekdy nekdo kopnou do kouli, nedej boze kdyby zenska zazila rupturu varlete. To by jsme videly jake jsou zenske hrdinky. Btw sestrenka si treba na porod vubec nepamatuje jak ji doktrori napraskovali, tak vo co go?

0/0
31.3.2008 18:09

_m-

Re: Re: Kdyby rodili chlapy

No její příspěvek je sice poněkud emotivní, ale ten tvůj zase trošku nepravděpodobný. To o  tvojí sestřence se mi nějak nezdá - pokud nerodila císařem, tak musela být při sobě a musela minimálně cítit stahy (netvrdím, že bolest, od dob, kdy jsem rodila já se mohlo něco změnit), protože MUSELA tlačit a musela tlačit podle porodních stahů - ono to totiž jinak nejde.

Jinak je  známo že ženy všeobecně (nemyslím tím jedna každá) snášejí bolest líp než muži - asi je to dáno právě tou nutností rodit a chránit děti.

Upozorňuju že proti chlapům nic nemám  - mám doma tři :-)

0/0
31.3.2008 18:20

vasapro

Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

... to je dosti sporne ... zeny snaseji bolest lepe nez muzi v tom okamziku kdy jim zacina fungovat hormonalni bariera prave bolest omezujici ... prah bolestivosti je hodne odlisny u ruznych jedincu ... treba u mne ( a to presto, ze jsem chlap ;-) ) je docela vysoky, kdyz mi delali lymfografii v Motole a zapichovali jehlicky s kontrastni latkou mezi prsty u nohou, tak se pan primar podivoval, ze sebou nemelu jako vetsina pacientu ;-) ... na druhou stranu to neni ma zasluha, ale jen geneticky podminena vlastnost meho organismu :-)

0/0
31.3.2008 18:25

_m-

Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

Jistě každý jedinec je jiný - můj starší syn má práh bolestivosti velmi nízko a i když se naučil to překonávat (je přece chlap) tak pro něj je každá návštěva zubaře utrpením, mladší naopak zvládá podstatně bolestivější výkony ( bronchoskopie musí být lahůdka) bez oka mrka.

Ale obecně nám to matka příroda nadělila takhle.

0/0
31.3.2008 18:29

vasapro

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

asi ano :-) ale jak rikam ja to mam opravdu zkreslene, kdyz jsem si privodil padem z kola AC luxaci ( pretrhane vazy drzici klicni kost a lopatku ), tak jsem zkusil rameno o kterem jsem myslel, ze je jen vykloubene, nahodit zpatky a kdyz tam ta "divna" boule byla stale, tak jsem nasedl na kolo, ruku strcil za popruh od batuzku a dojel domu ;-) ... no a treba moje pritelkyne kdyz se o neco uderila, tak se z toho vzdy temer rozplakala¨8-o ... je to individualni a nejde to bagatelizovat ... nejsem doktor, ale mam dojem, ze pri porodu je ta bolest tlumena vylucovanim hormonu ;-)

0/0
31.3.2008 18:40

j@ck

Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

Ona ta citlivost na bolest je skutečně velmi individuální, ale obecně se dá říct, že muži jsou o něco citlivější než ženy. Možná to má souvislost s tím porodem, možná ne, těžko říct.

0/0
31.3.2008 18:30

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

toto neni uplne pravda, nejsem doktor, ale cetl jsem na toto tema nake knizky a shodne se tvrdi, ze mozek zeny zacne pri porodu uvolnovat do krve nake latky ktere bolest silne potlacuji. Tj. tvrdit, ze kdyz zacnes rezat zenskou a chlapa tak zenska vydrzi vic je krapet zcestne

0/0
31.3.2008 19:48

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

http://www.bbsonline.org/Preprints/OldArchive/bbs.neur5.berkley.html

podle tohoto clanku zadne velke rozdily neexistuji

0/0
31.3.2008 20:00

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

a ja jsem snad tvrdil neco jineho?

0/0
1.4.2008 8:03

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

;-D;-DMno................ to mi pověz jak by to bolelo kdyby ta bolest nebyla "silně potlačena". 

Pro tvou informaci - bolí to několik hodin (v tom lepším případě) jak prase.

0/0
31.3.2008 20:07

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

já myslím na škále bolesti - to je taková stupnice od 1-10 používaná v medicíně k hodnocení bolesti - má porod asi 7, víc má třeba ledvinná kolika nebo akutní pankreatitida

0/0
31.3.2008 20:09

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

Tak ledvinovou koliku jsem měla, pankreatitidu ne, rodila jsem 2x, ale nejvíc mě bolel zánět vaječníků a zub moudrosti - to je na kterém místě škály?;-)

0/0
31.3.2008 20:13

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

me nejvic bolelo kdyz jsem videl jak mi bandicka ukrajincu pustila na auto nalozenou paletu

0/0
1.4.2008 8:04

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

Ty majetnický necito! ;-D

0/0
1.4.2008 8:47

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

;-D;-D;-D

0/0
1.4.2008 9:50

moko1

Re: Kdyby rodili chlapy

Pro méně chápavé to byl vtip jen jsem byla zvědavá jak chlapy budou obhajovat svoje ego;-D;-D;-D

0/0
31.3.2008 20:05

j@ck

Re: Re: Kdyby rodili chlapy

No Vanislav se chytil ;-D

0/0
31.3.2008 20:09

vasapro

Re: Re: Kdyby rodili chlapy

... mno mne zase neprijde moc vtipne zertovani na toto tema, je to jako bych si zazertoval, ze predejit potratum lze take prerusenim vejcovodu ... tato temata dle meho nejsou moc vhodna k zertovani :-/ ... a jen pro uplnost ... poprve jsem to nekomentoval nebot jsem myslel, ze pisatelka se uklepla, ale vidim, ze asi ne ;-) ... v tomto pripade bych radeji napsal CHLAPI ;-)

0/0
31.3.2008 21:54

_m-

Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

;-)

0/0
31.3.2008 23:25

Pan Navratil

Re: Re: Re: Kdyby rodili chlapy

Pisatelka asi zatím viděla jenom chlapy s tvrdým.

0/0
1.4.2008 8:52

Vanislav

Re: Re: Kdyby rodili chlapy

dost ubohy humor, asi jako ja bych zertoval o tom jak vas znasilnuje bandicka cikanu.

0/0
1.4.2008 10:47

malej pipík

No tak pozor

Potrata je třeba si nechat vzít. Vždy lépe, jako by se měl narodit druhej Jirka...;-D

0/0
31.3.2008 15:55

martiXXX

Re: No tak pozor

Že si Klausovi nenechali vzít svoje děti...podívejte jak vypadají....

0/0
31.3.2008 16:18

j@ck

Re: Re: No tak pozor

toto je fakt debilni humor. Klaus starsi ma poporodni obrnu facialis, to vzniklo az behem porodu a pred porodem se to nedalo zjistit. Jakkoliv Klause nesnasim pro jeho charakterove vlastnosti, tak takto daleko bych nikdy nesel.

0/0
31.3.2008 18:15

_m-

Re: Re: Re: No tak pozor

Máš pravdu, tohle mi taky vadí. V této souvislosti je ovšem docela pikantní, že většině Klausofilů (teď opravdu  nemám na mysli tebe) vůbec nevadí vtipné poznámky na obličej páně Ransdorfa.

0/0
31.3.2008 18:22

j@ck

Re: Re: Re: Re: No tak pozor

Ono vůbec jakékoliv komentáře na vzhled vypovídají o nízké úrovni jejich autora, ať už to jsou komentáře na Paroubka, jeho ženu nebo Klausova syna. Rád bych někdy viděl autory těch vyjádření. Mám pocit, že někteří lidé absolutně nemají sebereflexi. Jednou jsem zažil jednoho fakt ošklivého uhrovatého kluka, jak prohlásil o docela pěkné holce, že s takovou šeredou by nikdy nešel :-)

0/0
31.3.2008 18:28

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: No tak pozor

Nojo - tomu se říká kyselý hrozny..........

0/0
31.3.2008 18:33

tenisovej loket

...a

Potkají se dvě kámošky a jedna se ptá druhé: „Bereš antikoncepci?”

„Ne, já žeru antidepresiva.”

„A funguje to?”

„Perfektně! Mám už pět harantů a je mi to úplně u (Y)!”

0/0
31.3.2008 15:34

Vanislav

Zivot nezacina kdyz zacne bit srdce, zivot

nezacina ani pocetim. Zivot zacina kdyz deti vykopnete z bytu a postavi se na vlastni nohy.

0/0
31.3.2008 15:31

tenisovej loket

Re: Zivot nezacina kdyz zacne bit srdce, zivot

souhlasR^;-DR^

0/0
31.3.2008 15:32

IoannesBaptist

Re: Zivot nezacina kdyz zacne bit srdce, zivot

Sejdou se tři duchovní, aby rozhodli, kdy začíná život. Katolík povídá: život začíná v okamžiku početí. Budhista povídá: život vůbec nezačíná, protože nikdy nekončí. A na to řekne rabín: život začíná, když odejdou děti a chcípne pes.

0/0
31.3.2008 15:34

mtis

Re: Zivot nezacina kdyz zacne bit srdce, zivot

A už se ti to povedlo, nebo tě pořád ještě smíme potratit? :-):-):-)

0/0
31.3.2008 15:42

Vanislav

Re: Re: Zivot nezacina kdyz zacne bit srdce, zivot

potratit 23 let stareho chlapa by uz asi vrazda byla :)

0/0
31.3.2008 15:45

modrá šlápota

Když čtu tady příspěvky pravicových pionýrů

tak si říkám - všichni a povinně.:-):-):-)

0/0
31.3.2008 15:19

Monstrum Anonymič Anonymov

Republiku si rozvracet nedáme

:-P

0/0
31.3.2008 15:11

kozak52

co na to adamec ?

0/0
31.3.2008 15:05

tenisovej loket

Re: co na to adamec ?

tomu to je u(Y)

0/0
31.3.2008 15:08

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: co na to adamec ?

No říká, že potrat nikdy absolvovat nemusel :-P

0/0
31.3.2008 15:09

kernel32.dll

Mimochodem....

Přemýšlel jste někdo nad tím, co by se dělo, kdyby se u nás interrupce fakt zakázaly? Já svou představu mám a nijak se mi nelíbí.

0/0
31.3.2008 15:04





Najdete na iDNES.cz