Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodina a kolegové se rozloučili s vojákem padlým v Afghánistánu

V obřadní síni krematoria v pražských Strašnicích proběhl pohřeb padlého příslušníka kontingentu ISAF-SOG v Afghánistánu Milana Štěrby. Obřad s vojenskými poctami byl na přání pozůstalých přístupný jen rodině a pozvaným hostům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qoknu

Nechte už toho

trapného vykecávání a hodnocení.

0/0
27.3.2008 19:18

kolacos

Re: Nechte už toho

jeste jednou pro cenzora : kdyz se ti to nelibi tak sem nelez ;-)R^

0/0
27.3.2008 19:38

kolacos

a kde maji stefku ???

ten jako lampion , zlodej a zelena guma extra tridy by tam nemel chybet, at vime za co ceska armada stoji ;-D;-D;-D

0/0
27.3.2008 18:48

cejkis

Čest jeho památce

[>-]

0/0
27.3.2008 17:45

ix.

Re: Čest jeho památce

[>-]

0/0
27.3.2008 20:31

Doktor69

Ať se na mně nikdo nezlobí...

...ale jenom tupec může jít dobrovolně do války a jenom tupec vypočítavý tam jde za peníze. Navíc jde o válku vyhlášenou na základě lží o přítomnosti chemických a jaderných zbraní, což jak se později ukázalo byl od počátku výmysl. Chápu rodinu, která oplakává syna, manžela a otce dětí, chápu kamarády co teskní nad ztrátou přítele, nechápu ostatní litující vojáka, který se nechal najmout mj. na zabíjení lidí. Kolik obětí amerických vojáků má celá válka v Iráku - 4000. Oproti tomu je nejnižší oficiální odhad civilních obětí iráčanů 80000 lidí. Tvrdit, že zabíjel na příkaz nadřízených je stejné jako tvdit o STBácích, že ubližovali lidem na rozkaz Rv

0/0
27.3.2008 16:54

Vespea

Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Já zase nemám nic proti lidem , kteří mají jiný názor a nesouhlasí , aby naši vojáci jezdili na mise do Afghánistánu.Jenže pokud těmto vojákům  někdo přeje smrt a má z toho vysloveně radost , tak to je už o něčem jiném a takovýto člověk je duševně nějak nemocný.Taky tady spousta přispěvatelů přesně ví, jací jsou tito vojáci lidé a přitom na můj dotaz jestli někoho z nich znají osobně, mi bylo zodpovězeno- "Kdo by o to stál někoho takového poznat". 

0/0
27.3.2008 17:36

Doktor69

Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Souhlasím s Vámi a smrt nepřeji nikomu, ani vojákovi, který jede za peníze a mj.střílí civilisty - jemu podobným přeji více vlastního rozumu a především lepší práci, aby tohle nemuseli pro peníze dělat. Smrt je v tomto případě de facto pracovní úraz. 

0/0
27.3.2008 18:56

ruleta_

Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

No ono o tve inteligencni dispozici i vypovida veta "Navíc jde o válku vyhlášenou na základě lží o přítomnosti chemických a jaderných zbraní, což jak se později ukázalo byl od počátku výmysl. " Vlastne Irak Afganistan neni to jedno, ze?;-D

0/0
27.3.2008 17:50

kolacos

Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

prakticky je , v obou statech nemaji cizi vojaci co delat , v obou statech bojuji za prachy, dobrovolne , za zajmy usa ;-)R^

0/0
27.3.2008 18:52

ruleta_

Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Nepravda. V obou statech, armady maji co delat, v obou statech armady maji mandat OSN, a v obou statech nasi vojaci nehaji zajmy USA.:-P

0/0
27.3.2008 18:57

kolacos

Re: Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

;-D;-D;-D jo to jsme videli ten mandat osn , kdyz usa zautocilo na irak . komu tyhle nesmysly cpes ??(Y)

0/0
27.3.2008 18:59

ruleta_

Re: Re: Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Kdyz zautocila mandat nemela, ted ho ma, nemuzu za to, ze to nevis.:-P

0/0
27.3.2008 19:02

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

takze ho nemela pri utoku, takze tam nema co delat ;-)R^ ty mandate ;-€

0/0
27.3.2008 19:04

ruleta_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Ma tam co delat, protoze mandat OSN v soucasne chvili ma ;-D zkus se postavit na hlavu....mozna ti to vyjde.:-P

0/0
27.3.2008 19:06

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí..

no tak at si pak lampioni nestezuji a nedelaji chudinky kdyz je tam nekdo a neco roztrha na kusy ;-):-P

0/0
27.3.2008 19:11

Doktor69

Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Možná je to pro vás nové, nicméně válka v Iráku a v Afghánistánu spolu velmi úzce souvisí.

0/0
27.3.2008 18:59

ruleta_

Re: Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

Nezamaskujes svou chybu milej zlatek. :-P

0/0
27.3.2008 19:03

armyshop

Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

RvRvJen tupec může napsat takový příspěvek. Vy nerozlišujete mezi Afganistánem a Irákem. Nejspíše nevíte, že to jsou dva státy. Kde jste vyčetl, že byl najmut na zabíjení lidí?RvRvRvRv

0/0
27.3.2008 18:43

kolacos

Re: Re: Ať se na mně nikdo nezlobí...

k cemu jsou lampioni ?8-o

0/0
27.3.2008 19:12

hella.k

Hrdina

A máme dalšího hrdinu, který byl vyznamenán za statečnost. Stejně jako bratři Mašínové & spol., kteří podřezali spoutaného policistu, otce dvou dětí a zastřelili při loupeži pokladníka, otce jednoho dítěte.

Přeji vyznamenanému žoldnéři , aby si své vyznamenání náležitě užil v posmrtném životě a uvědomil si, že je pro národ USA nezapomenutelný hrdina, stejně jako těch 4000 padlých amerických žoldnéřů.

Doufám Jane Dvořáku, že tento příspěvek není hrubě urážející mrtvého a dnes pochovaného ze všemi poctami HRDINY.:-(

0/0
27.3.2008 12:00

Horolezec-29

Re: Hrdina

;-D  Hrdina? K tomu měl daleko.. Mě spíš šokuje, jak se jeho rodina nechá ulatit penězi, namísto toho aby si řekla: máme prachy, nemáme syna. KDO NA TOM VYDĚLAL???? HNUS, jak se¨dnes lidi nechají uplatit a zacpat "hubu" :-©:-©[>-]Rv

0/0
27.3.2008 12:06

klv

Re: Re: Hrdina

a ty máš zase prd, viď

0/0
27.3.2008 13:41

armyshop

Re: Re: Hrdina

Ubožáčku, co je ti?8-o;-€;-ORv

0/0
27.3.2008 18:48

kolacos

Re: Re: Re: Hrdina

nic mu neni , co jako ??;-D;-D

0/0
27.3.2008 18:55

armyshop

Re: Hrdina

Komunistický policista,  i když má dvě nebo deset dětí, může být nebezpečím, a pak ho musíte zneškodnit, abyste sám nezemřel. To, že má někdo děti, neznamená, že není nebezpečný. Je zvláštní, že Vám nevadí, že bylo komunisty popraveno,zabito nebo dlouhodobě žalářováno mnoho lidí, i tito lidé měli děti, ale to nebyla polehčující okolnost.8-o8-o;-€Rv

0/0
27.3.2008 18:47

kolacos

Re: Re: Hrdina

no tobe to evidentne take nevadi , jinak bys nemohl dopustit aby ksc byla ve snemovne ;-)

0/0
27.3.2008 18:56

bluetake

riziko smrti k vojakovi proste patri

Je skoda kazdeho promarneneho zivota, zejmena mladeho kluka, ale smrt a riziko smrti proste k povolani profesionalniho vojaka patri. Jel tam na zaklade vlastniho rozhodnuti, at uz z jakychkoliv duvodu, nikdo jej k tomu nenutil a nikdo jej tam neposlal proti jeho vuli. Sel ta s vedomim, ze muze padnout a mel smulu. Tot vse. Delat z neho hrdinu za pritomnosti statnich panaku, salv z del a vselijakych saskaren okolo je uz jen trapne divadlo,ani ne tak pro pozustale ale hlavne pro politiky a media , ale budiz.......

0/0
27.3.2008 11:11

Horolezec-29

Re: riziko smrti k vojakovi proste patri

Přesně tak, pane R^ 

Ale dnes se každý nechá uchlácholit penězi, jedním přeletem vrtulníku a lacinými výstřely. Ale co ta jeho dcerka, až se jednou zeptá: "kde je táta"????

Doufám, že jí to Parkanová a další vládní sígři vysvětlí.. (Y)X:-©

0/0
27.3.2008 11:16

pedr64

Re: Re: riziko smrti k vojakovi proste patri

proč by měla Parkanová? Měla by jí to vysvětli máma:"Víš, chtěli jsme hodně penízků a tak šel táta dobrovolně dělat práci, která je nebezpečná"

0/0
27.3.2008 13:03

armyshop

Re: Re: riziko smrti k vojakovi proste patri

Kdo to bude vysvětlovat Vaší dceři, až se zabijete v autě?

0/0
27.3.2008 18:50

gagaryn

***

Pracovní úraz.X

0/0
27.3.2008 10:58

Horolezec-29

Re: ***

X ať si kdo chce říká, co chce, je to tak, pane R^ Posunovači vagónů jsou na tom velmi podobně..

0/0
27.3.2008 10:59

barbudo

A bude pohřben na čestném místě ...

... vedle sovětských spolubojovníků?

0/0
27.3.2008 10:56

Horolezec-29

Co k tomu říci?

Že jeho smrt byla naprosto zbytečná. Ale to ti, kteří tady pořád mluví o nějaké "rudé lůze" nikdy nepochopí. Ten voják padl za mocensko-politické zájmy USA, nikoliv za zájmy naší České republiky..

0/0
27.3.2008 10:45

celoush

Re: Co k tomu říci?

Nesouhlasím, ale akceptuju váš názor.

0/0
27.3.2008 10:51

Horolezec-29

Re: Re: Co k tomu říci?

R^ děkuji

0/0
27.3.2008 10:52

Majkyho_pupik

Re: Co k tomu říci?

Ten vojak pad v misi na niz ho vyslala nase armada. Je naprosto spravne ze byl Afganistan napaden a nebylo to v zajmu USA ale v zajmu cele zapadni civilizace

0/0
27.3.2008 10:53

Horolezec-29

Re: Re: Co k tomu říci?

Nesouhlasím s Vámi z mnoha důvodů, ale jak výše psal kolega, akceptuji to..

0/0
27.3.2008 10:55

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Co k tomu říci?

z jakych mnoha duvodu se mnou nesouhlasite?:-)

0/0
27.3.2008 10:56

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

Je zbytečné sem cokoliv psát, prootže cenzor tyto příspěvky maže.

I tak vypadá DEMOKRACIE PO ČESKU. I proto byla jeho smrt zbytečná. Jinak děkuji za pochopení..

0/0
27.3.2008 11:00

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

bojite se diskuze?:-)

0/0
27.3.2008 11:02

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

Vážně nebojím. Cenzoři tyto příspěvky mažou. Je zbytečné sem cokoliv psát. Podívejte se na odkaz "cenzore, ty svině modorbolševická".. A do diskuse.

0/0
27.3.2008 11:06

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

myslite ze vam nekdo smaze prospevky v kterych nebudete nikoho urazet?:-)proc by to kdo delal?priznejte ze se bojite nebo uvedte duvody proc se mnou nesouhlasite

0/0
27.3.2008 11:08

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

Stačí kritizovat vládnoucí ODS. Dnes už se mi to stalo 2x (že mi byl příspěvek smáznut) ale dovolil jsem si nazvat Václava Havla člověkem SPOLU zodpovědným za morální rozvrat naší země po r. 1989.  Nebylo tam jediné vulgární slovo (pokuď mezi ně cenzor počítá slovo "senilní" pak měl důvod).

0/0
27.3.2008 11:10

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

tak zkusme jestli vas nekdo smazne nyni, moc vasi historce neverim:-)mate zajimave nazory, proc je prosim Vas havel spoluzodpovedny za moralni rozvrat po roce 89?ostatne jaky moralni rozvrat?po 40 letech vlady Rudych ksin*lu tady ani zadna morlaka nebyla, tak nebylo co rozvratit...

0/0
27.3.2008 11:16

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

Věřte mi, že nije úplně jedno, jestli mi věříte nebo ne..

0/0
27.3.2008 11:50

armyshop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co k tomu říci?

Vy nejste horolezec, vy jste srabRvRvRv

0/0
27.3.2008 18:51





Najdete na iDNES.cz