Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští nacionalisté nabídli, že zveřejní výbušný protiislámský film

Národní strana nabídla pomocnou ruku nizozemskému krajně pravicovému poslanci Geertu Wildersovi. Na svém serveru chce zveřejnit jeho krátký protiislámský film Rozvrat. Wildersův snímek odmítly holandské televize a americký provozovatel mu zrušil webové stránky, kde ho chtěl vysílat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ventre__Saint__Gris

To, že se podobných témat

chytají extremisté je důsledek nehorázného defétismu a ubohosti a mainstreamových politických reprezentací západních zemí. Když je o některých tématech (jako třeba cikáni) ve jménu úchylné politické korektnosti zakázáno mluvit (nehledě na kritiku), tak se nedivte, že se takové téma stane věcí "ulice".

0/0
28.3.2008 12:22

biteme

stavební uzávěra

Lidi a co by jste řekli tomu,že by na Letné místo Kaplického blobu vyrostl takový malý útlý čtyřiceti metrový minaretek ze kterého by na nás občas zahulákli ,že máme sebou  švinout na zem.....to se muže za pár let klidně stát.Když uznáme Kosovo tím posuneme hranice čistě islamského světa blíže k nám,a za chvíli je máme v kuchyni,přestaneme jíst vepřové,svoji starou manželku poznáme jen podle barvy šátku.Ještě že se toho snad nedožiju.Na to ,že v naší Ústavě přibude stavební uzávěra na minarety taky moc nevěřím.

0/0
24.3.2008 19:09

La dolce vita

film

jeste jsem ho nevidela,neda se najit pac ho vsichni zakazali,byly jine obrazky co nebyly prijemny nebavim co o tech co byly nedavno.ja nejsem extremista jsem normalni v tom je rozdil.

0/0
24.3.2008 15:26

Auggiecz

Re: film

Ten film nebyl zakázán, pouze ho oslovené televize nechtěly odvysílat. To není jedno a totéž. Pokud by ho autor chtěl zveřejnit, může to udělat v podstatě okamžitě. Chápu ale že na tom chce trochu vytřískat politické body.:-)

0/0
24.3.2008 15:32

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: film

Obávám se, že je to stejné. Že se to nejmenuje přímo zákaz, je jenom díky tomu, že zoufalé západní politické reprezentace se ještě definitivně nerozhodli zda se bojí víc musulmanů nebo důsledků jednoznačného zákazu kritiky musulmanůa co by to vyvolalo. Proto na to jsou ještě nehorázněji a ubužeji všemožnými obstrukcemi....

0/0
24.3.2008 15:36

Auggiecz

Re: Re: Re: film

Nemá cenu z toho filmu dělat nějaký zázrak. Pokud by ho zveřejnit chtěl, udělá to. On ho teda zveřejní i tak, ale až po tomhle "nutném" divadýlku kolem. Jinak by si toho totiž nikdo nevšiml. Filmů o militantním islámu je relativně hodně, lepších i horších, a s tím problémy nebyly. Takže jestli to nebude spíš snaha jednoho politika upozornit na svou osobnost.

0/0
24.3.2008 15:49

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: film

Ale to snad ne. Zákazy demonstrací proti islámu, postoje záp. pol. reprezentací třeba k Ayaan Hirsí Alíové a spousta dalšího, to jen zapadá do rámce obstrukcí jako u tohoto filmu.

Máš pravdu, že v podstatě vůbec nejde o tento konkrétní film. To může být úplná pitomost, ale rád bych se přesvědčil a rozhodl sám....;-)

0/0
24.3.2008 15:57

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: film

Já nemluvím o žádných zákazech demonstrací. Pouze o tom, že si jeden vcelku bezvýznamný politik sbírá body popularity a všichni mu na to skáčou. Pak se ani moc nedivím, že to nikdo nechce odvysílat. Ono to konec konců vůbec nemusí být o islámu ale o tom, že jde o vlastní PR na které se ne každý chce účastnit.

Určitě se budeš moct o kvalitách toho filmu sám přesvědčit. Až politik nasbírá body, film bude zveřejněn. No a pak to utichne jako většina podobných kauz.;-)

0/0
24.3.2008 16:02

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: film

A není ten humbuk spíš následkem těch reakcí?

0/0
24.3.2008 16:05

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: film

Já spíš právě myslím, že to ty reakce od počátku vyvolat mělo. Podle všeho je to jeden z nějakých národoveckých politiků, takže pokud taková osoba vytvoří něco "kontroverzního", vždy to vyvolá reakce. No a tihle politici s tím obvykle od počátku počítají. Je to v podstatě jediný způsob, jak na sebe upozornit.

0/0
24.3.2008 16:39

jjumbik

urbancová, urbancová

máš toto zapotřebí??? ;-D;-D;-D

0/0
24.3.2008 15:26

me2di

Nejde o zesměšňování Mohameda

Výsměch karikatury je namířen proti lidem zneužívajícím právě této svaté a nedotknutelné autority. To oni vetkli bombu s doutnákem do pokrývky hlavy muže zobrazeného na plakátu. Vražedný fanatismus by se měl stát traumatem muslimů, ať žijí kdekoli v Arábii nebo v Česku. Proti němu by měli obracet hněv. Zatím, jak se zdá, jsme svědky opačného jevu. Muslimové se snaží vyvolávat v naší sekulární či křesťanské společnosti pocit viny. Ten musíme rozhodně odmítnout.

0/0
24.3.2008 15:26

La dolce vita

Re: Nejde o zesměšňování Mohameda

ja se taky o tom nedohaduju.

0/0
24.3.2008 15:29

me2di

Re: Re: Nejde o zesměšňování Mohameda

tak si to doma nejak vyreste a nedivte se, az to budem resit za vas

0/0
24.3.2008 15:30

pancho10

Re: Re: Nejde o zesměšňování Mohameda

Ani já....

0/0
24.3.2008 19:02

me2di

Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

nebo poustet film...muslimove jsou prece inteligentni narod, plny lasky a pochopeni. Nam jejich obrazky taky nevadi....

0/0
24.3.2008 15:15

me2di

Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

teda spis neco jako nabozenstvi:-)

0/0
24.3.2008 15:16

La dolce vita

Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

jo postet film a davat obrazky ok me to taky neva ale slusne a ne urazlive,i zapornej nazor se da prohlasit jinak ne!!

0/0
24.3.2008 15:18

me2di

Re: Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

jak vis, ze je film urazlivej?...Co je na tom obrazku spatnyho, vzdyt je pravdivej. Dela si srandu z extremistu, kteri jsou case ostuda a zostudili vaseho boha

0/0
24.3.2008 15:21

me2di

Re: Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

udelejte si poradek pred vlastnim prahem, pak prijdte a muzete kritizova nas

0/0
24.3.2008 15:21

Auggiecz

Re: Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

A už jsi ho viděla? :-)

0/0
24.3.2008 15:22

me2di

Re: Re: Re: Nevim proc se bat vyvesovat obrazky

no nevidela, ale uz si dela zasoby na molotva....samozrejme maj pravo nam palit auta, je to primrena reakce

0/0
24.3.2008 15:24

La dolce vita

PROC Ne

ale jo proc ne ted taky neziju v cz ale SA,nerikam ze jsem v tech zemich nebyla,byla jsem a  to neni hezkej pohled taky se spoustou veci nesouhlasim,ale nehazim vsechny lidi na jednu hromadu

0/0
24.3.2008 14:34

Ventre__Saint__Gris

Re: PROC Ne

Tak začni s konstruktivní kritikou tam, dřív než začneš kritizovat západní společnost. Rovnoprávnost žen, homosexuálů, diskriminace náboženských menšin, odluka státu a církve, fanatismus tamních imámů..

Snad to stihneš dřív než budeš ukamenována či přinejmenším zmrskána zato, že jsi co já vím -třeba se "nechala dobrovolně znásilnit ", čehož budiž důkazem odhalený kotník na veřejnosti.......

0/0
24.3.2008 15:05

unbelieving dog999

Re: Re: PROC Ne

Je to urbancova, nereagovat!!!:-©:-©

0/0
24.3.2008 15:08

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: PROC Ne

hmm, potrhlé kavky se tu vydávají za muslimky, muslimové (majkyho pupík) se tu vydávají za potrhlé pseudohumanistické volky....;-D

0/0
24.3.2008 15:11

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: PROC Ne

R^:-©

0/0
24.3.2008 15:24

La dolce vita

muj nazor je...

vas zdravim,nejak jsem sem vlezla jako novacek ale po precteni vasich diskuzi no to fakt koukam.taky jsem muslimka a priznam to verejne,at me tu budete kamenovat nebo ne;-D.hodne lidi tady i vsude jinde porad plete slusny muslimy o kterych ani nikdo nevi ze zijou s nejakyma potrhlima teroristama ktery na nabozenstvi svedou vse a ani to nema co dočineni s nabozenstvim pouze s jejich mylnym chapanim ktery rotciluje ty PRAVE MUSLIMY.tady jsem zadny muslimy utocit na cechy nevidela.jinak souhlasim s dosti nazory zde s:muslym.

0/0
24.3.2008 13:50

singlemalt

Re: muj nazor je...

na to, že´s tu nováček se orientuješ velmi rychle ( souhlasíš s tím, že madqwert je  dámské rodidlo);-)

0/0
24.3.2008 14:11

La dolce vita

Re: Re: muj nazor je...

nic takovyho jsem nerekla ani nenapsala

0/0
24.3.2008 14:14

ciankal

Re: muj nazor je...

ale odstehovat se do Afganistanu, Iraku, atd.   To ne co ?

0/0
24.3.2008 14:30

Auggiecz

Re: muj nazor je...

A nebude to tak trochu o tom, že nejde o muslimy, ale právě o ty, kteří hlásají islám takový, jaký se mnohým nelíbí (at už takový je nebo není)? ;-)

0/0
24.3.2008 15:04

HolmesS

Re: muj nazor je...

Pár citací z koránu:2.65: Zajisté znali jste ty mezi sebou, kdož sobotu znesvětili a jimž jsme řekli: „Buďte opicemi opovrženými!“ (týká se židů) 5.60: Rci: „Mám vám oznámit něco horšího než odplatu, která je u Boha? Ti, které Bůh proklel a na něž se rozhněval a z nichž učinil opice a vepře, a ti, kteří uctívají Tághúta - ti jsou v nejhorším postavení a nejdále zbloudili z cesty rovné.“ (opět se to týká židů) 47.4: A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte! A potom je buď omilostněte, anebo je propusťte za výkupné, pokud válka neodloží své břímě. A tak budiž! Kdyby Bůh chtěl, pomohl by si sám proti nim, avšak nečiní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkoušce. A Bůh nedopustí, aby se ztratily skutky těch, kdož byli zabiti na cestě Boží. 4.56: Věru ty, kdož neuvěřili v Naše znamení, My v ohni sežehneme, a kdykoliv vyschnou kůže jejich, vyměníme je za jiné, aby tak trestu okusili. A Bůh zajisté je mocný, moudrý.

0/0
24.3.2008 15:09

La dolce vita

Re: Re: muj nazor je...

ja ho znam neni treba mi ho recitovat

0/0
24.3.2008 15:12

HolmesS

Re: Re: Re: muj nazor je...

Tak nám tu NELŽI!!!

0/0
24.3.2008 15:16

La dolce vita

Re: Re: Re: Re: muj nazor je...

ja tady nelzu ty nevzdelance nejdriv se nauc jak se koran rozdeluje,neco je minulost historie a neco pritomnost a casti budoucnost patreji k tomu sunny a hadisy o kterych ty nemas ani paru.,ktery jsou uplne jinak napsany a vysvetleny nez koran a navic ten koran vysvetlujou

0/0
24.3.2008 15:20

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: muj nazor je...

A není to náhodou sunna? ;-) Jinak komentář je tafsir... hadity jsou sice někdy zdrojem pro výklad, ale ne vždy. Kromě toho... z toho co říkáš... hadith je jinak vysvětlen než Korán? Ale hadith přece nesmí odporovat Koránu, ne? ;-)

0/0
24.3.2008 15:30

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: muj nazor je...

A co klitoris? Už máš ufiklý?

0/0
24.3.2008 22:19

unbelieving dog999

ruml???

;-D;-D(Y):-©

0/0
24.3.2008 13:23

unbelieving dog999

mohameduv pupek, piss off...

0/0
24.3.2008 13:13

1_130_202_135

Asi tak bych to řekl -

Madqwert je piča napříč i nadél politickým spektrem...

0/0
24.3.2008 13:12

unbelieving dog999

Re: Asi tak bych to řekl -

;-D;-DR^

0/0
24.3.2008 13:13

Muslym

Re: Asi tak bych to řekl -

... i na rub a na líc...

0/0
24.3.2008 13:15

unbelieving dog999

cinska velvyslankyne...

:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
24.3.2008 13:10

B.A.D.Y.

*

at to hodi na torrent nebo dc a ma to po celem svete behem par hodin ;-)

0/0
24.3.2008 13:02

madqwert

pane prezidente havle, dekujeme za prijemnou hodinku s CT

R^;-D

0/0
24.3.2008 13:02

unbelieving dog999

Re: pane prezidente havle, dekujeme za prijemnou hodinku s C

Proc mnozne cislo, ty zoufala bolsevicka nulo??8-o8-o:-©

0/0
24.3.2008 13:04

aJFa against censorship terror

Re: pane prezidente havle, dekujeme za prijemnou hodinku s CT

;-D;-D ty wle, nejzoufalejší OVM v dějinách Rv;-D

0/0
24.3.2008 13:05

madqwert

Re: Re: pane prezidente havle, dekujeme za prijemnou hodinku s CT

dneska to zabal, jsi trapnej ;-D

0/0
24.3.2008 13:06

aJFa against censorship terror

Re: Re: Re: pane prezidente havle, dekujeme za prijemnou hodinku s CT

PROTI VŠEM ? husito? 8-o no ok ..........frajere ;-D;-DR^

0/0
24.3.2008 13:10





Najdete na iDNES.cz