Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do české policejní uniformy se chystají Vietnamci i Ukrajinci

Přes padesát Poláků, Romů, Ukrajinců a Vietnamců se přihlásilo ke studiu na Střední policejní škole v Holešově. Ohlas projektu Policie pro všechny, který má do řad policie vtáhnout právě příslušníky národnostních menšin, tak předčil očekávání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hedlik

good

jsem pro! je to dobry napad! rozhopdne lepsi , nez kdyz fizla dela nakej dutohlavej nazi....ci jak se dnes pokroucene rika ...vlastenec...;-€

0/0
20.3.2008 6:58

baloo_baloo

Re: good

KAZDEJ NACEK JE PODLE TEBE VLASTENEC???? NEZNAMENAJI TY DVE SLOVA UPLNE NECO JINYHO???....alespon ja si ty dve slova vysvetjulu trochu jinak....

je mi lito, ze takovy lidi jako jsi ty tu jsou mezi nami....pouzij treba google a zkus si vyhledat vyznam tech dvou slov;-)

0/0
20.3.2008 8:37

kral sumavy

KONEČNĚ!!!!!

Budeme moci o nás hrdě říci, že jsme evropané. Ostatně viděli jste, jak to vypadá ve Francii?Rv

0/0
19.3.2008 21:07

SergeS

Mno

To nedopadne dobre ... me staci videt jak vietnamci drzi pri sobe .... na sveho nic neprasknou a jeste zametaji .... jesli to tak bude i u policie ... no - se radeji odstehuju nekam do Australie.

PS. ja jsem tez cizinec , a jsem spis proti tomu ( a malo kdo pozna ze jsem cizinec a ze nejsem tu dlouho )

PPS bez hacku pisu ze zvyku

0/0
19.3.2008 19:48

Lumen Co-morous

Ukrajinci

To jak moc negativně se stavíme k Ukrajincům bude naše chyba v budoucnu. narozdíl od jiných neadaptovatelných, k nám přijíždějí Ukrajinci ve velké většině za prací, nikoliv pro sociální dávky, pracovat umějí a chtějí a jsou byť to může mnohým připadat divné i normálně vzdělaní. Už během pobytu první generace se naučí dobře česky, další generace už bude od nás etnickcý Čechů k nerozeznání.

Kdybychom využili toho, že k nám občané UA jezdí a navázali s nimi i bližší vztahy - tak jak to dělají Poláci, kteří Ukrajinu podporují diplomaticky ve světě, tak z toho můžeme jednou těžit. V Evropě se bude rozhodovat podle počtu obyvatel a Ukrajina jednou v Evropské Unii bude a jejich 50 milionů bude znát. A Poláci chtějí v EU hrát prim, proto takto kalkulují. Podívejte na ME ve fotbale, to je jedna z viditelných věcí...

0/0
19.3.2008 16:24

Clar

Re: Ukrajinci

Lumene a potkals někdy úkáčka na venkově v hospodě? Nechci paušalizovat, ale většinou nakonec dojde na bitku... Ať se řežou mezi sebou nebo s místníma... To je celkem jedno.

0/0
19.3.2008 18:45

PedroKV

Re: Re: Ukrajinci

já do hospody nechodím, proto si dovolím možná troufalý dotaz: co je příčinou bitky ÚKáček s místníma?

Souhlasím s předchozím kvalitním názorem, že Ukrajinci sem chodí makat, dost často za mrzký peníz, ale sílu mají jako traktor a píli též a nejsou to neandrtálci. Narozdíl od Vietnamců neojebávají stát na každém kroku, protože od státu nechtějí nic jiného než pokoj, berou si svoji mzdu a mají klid.

0/0
19.3.2008 21:02

totalkeks

Je to skvělé

, díky. Zase jsem se skvěle pobavil nad výlevy několika "vlasteneckých" jedinců tady na diskuzi. Myslím, že by bylo zajímavé, kdyby byla vytvořena speciální vietnamsko-romská jednotka, která by z podobných dutohlavů vymlátila tonfami a projektily zbytek rozumu, když by dělali bordel cestou na fotbal. Taky by mě zajímalo, kolik z nich se hlásilo do policejní praxe a nevzali je pro velké sklony k agresi, nebo jenom proto, že jsou blbí jak brikety (bílé).

0/0
19.3.2008 15:52

baloo_baloo

Re: Je to skvělé

myslis ze kazdej, kdo je vlastenec musi bejt dutohlav???

ja osobne jsem vlastenec a nesnasim jak nacky, tak nesnasim ani ty anarchisty....a to co predvadely v Praze a Plzni....kdyby mi pujcily to BVPcko...tak bych je vsechny rozjezdil....a to jsem vlastenec....i kdyz vidim napriklad na tobe, ze nemas citeni pro vlast....proto zvazuju o zmene obcanstvi....TENHLE STAT JE UPLNE POHRBENEJ

0/0
20.3.2008 8:34

baloo_baloo

budou objektivni???

osobne ze sve zkusenosti vim, ze treba rom se vzdy postavi za roma....a bilej ma proste smulu i kdyz je v pravu....to je jedna vec, ktera se me osobne nelibi

jinak bych proti tomu nebyl....ale zname jejich pripad, kdy jsou vsichni tito lide utlacovani....tyrani spolecnosti...a vsechno je rasismus....nebude dochazet pak k rasismu z jejich strany, ktery bude jeste podporovan statem????....

PROSTE A JEDNODUSE TOHLE NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

0/0
19.3.2008 12:25

zdeseny obcan

Re: budou objektivni???

Nebudou. Etnicka solidarita jim bude prednejsi nez nejaky Cechy vymysleny zakon.

0/0
19.3.2008 14:14

totalkeks

Re: budou objektivni???

Bílí policisté jsou objektivní vždy?

0/0
19.3.2008 15:36

Clar

Re: budou objektivni???

A zažils někdy bílýho policajta, jak se staví za cikána v konfrontaci s bílým? Za koho se asi staví...

0/0
19.3.2008 18:47

baloo_baloo

Re: Re: budou objektivni???

ale kolikrat bejvaj cikani v pravu?....dyt vsechno je rasismus....podle nich...

napr. kdyz tu holku vyhodily z x-factoru, tak to byl hnedka rasismus....

jako slusny cikani mi nevadej...jsou kriplove i mezi bilejma...to uznavam....

jenze proste podle me cikan cikana nikdy nebude pokutovat a tak...protoze by se stal vyvrhelem v jejich komunite....a uznavam ze bily nejsou vzdycky objektivni....jenze bohuzel vetsinou bejvaj...

0/0
20.3.2008 8:29

baloo_baloo

Re: Re: budou objektivni???

treba proti vetnamcum ani ukrajincum nic nemam...i

kdyz u nich se nabizi, jak se budou chovat ke svejm (vetsinou) dobre

organizovanejm mafianskejm skupinam tyto lidi jsou snadno

uplatitelny...ba co dokonce lechce utlacitelny....vzdyt jich tady dela

spousta na cerno jen diky tomu, ze jim doma mafie drzi rodinu pod nozem....takze myslim ze tyhle lidi nebudou nikdy objektivni....zkratka sme v cechach a at to delaj cesi...ty taky nejsou objektivni, ale lepsi neobjektivni cech, nez nejakej cizak...JE MI LITO, ZE KDEJAKEJ VYHULENEC, RADOBY ANARCHISTA SE K TAKOVEJMHLE OTAZKAM STAVI TAK JAK SE STAVI....A NE KAZDEJ MUSI BEJT NACEK, KDYZ SI STOJI ZA TIM, ZE NEMA RAD CIKANY

0/0
20.3.2008 8:32

gully

Tak toto uz prestava vsechno!

Bez komentare.

0/0
19.3.2008 12:11

brecule

Privilegia nebo pozitivní diskriminace ?

Citát:"...Uchazeči, kteří projdou testy, budou přijati do řádného studia. Žádný privilegovaný status mít ale nebudou. ...Ve spolupráci s krajskými samosprávami, úřady práce nebo romskými aktivisty škola vytipovala a oslovila vhodné zájemce o studium...Ty, co si podali přihlášku, chce škola v krátkém kurzu připravit na přijímací pohovor..."

Tak nevim, jestli si to trochu neodporuje. Zajímalo by mě, podle čeho děti tipovali? A všichni mají rovné šance a nejsou privilegovaní?! Příliš nevěřím - škola je placená podle počtu žáků, čím víc, tím líp a navíc tzv. programy "začlenění menšin do společnosti" jsou velmi dobře dotované.... Osobní zkušenost naučí.

0/0
19.3.2008 10:51

Leto_Atreides

Pokud nebude pro béžové/fialové platit tzv. pozitivní..

...diskriminace, nevidím v tom nejmenší problém. Nakonec, třeba děti Vietnamců se s českým prostředím během jedné generace asimilují lépe než Cikáni za celá staletí. A Ukrajinci, ti nám jsou kulturně docela blízko už když přijedou. Proč ne: je-li ten člověk schopen udělat férově přijímačky, ať má stejnou šanci jako (zatím?) většinová bílá populace.

0/0
19.3.2008 10:08

Mar__tanka

Re: Pokud nebude pro béžové/fialové platit tzv. pozitivní..

PŘESNĚ TAK....pokud nepůjde o to, za každou cenu dostat určité procento "cizinců" do řad policie,a  půjde o lidi, co udělají přijímačky, maturu, budou mluvit plynule česky a pod. nemám s tím jediný problém.

0/0
19.3.2008 10:47

Horakos

hmmm

Třeba to budou dělat stejně jako když jsem si kupoval zimní bundu v "normálním obchodě". Při výběru mi pomáhala příjemná paní mé národnosti a když přišlo na placení tak přiběhl "já nerozumět česky" ;-€

0/0
19.3.2008 7:48

mikd

kvalita/ ?/ za rozumnou cenu, co?

..no potěš prso mámino, už teď je policie na prd a ještě tohle ??

0/0
19.3.2008 6:26

Lucinka18

Neskutečné

:-©

0/0
18.3.2008 22:44

neurol23

spravne

jen tak dal R^

0/0
18.3.2008 19:16

von_bahnhof

Re: spravne

Jasně, prý se cvičně přihlásily i dvě ovce a pes Pluto.....[>-]R^

0/0
19.3.2008 13:17

ODSakEda

Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

Ostatní je pouhý NACIONALISMUS plný předsudků! Tedy do české policie se hlásí lidé(!) Z(!!!) Ukrajiny, ZE(!) Slovenska, a pod. Nikoliv Slováci, Ukrajinci!!!;-€ Pak by Vás tatio zpráva nemohla vzrušovat, kdyby jste pojali národní příslušnost geograficky: ODKUD jsou ti lidé a JACí!!! a né nacionálně: KDO jsou ti lidé!

0/0
18.3.2008 16:13

zdeseny obcan

Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

Jsou to lide kteri preferuji predevsim zajmy sve etnicke skupiny a tezko predpokladat ze uredni placka je najednou zmeni.

0/0
18.3.2008 16:31

killy

A hlavně,

..některý jejich slova a věty si budem muset..........dávat překládat....;-D

0/0
18.3.2008 16:39

ODSakEda

Re: A hlavně,

Vy jste asi nečetl nějaký protokol "českého" policisty nikdy že?!...;-D;-O

0/0
18.3.2008 16:40

ODSakEda

Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

Kteří?! Je opovážlivé takto zobecnovat!!!;-€ POLICISTOU se přece nestane jen tak někdo bez zkoušek a min. středního vzdělání a tedy i bez znalosti češtiny!!! Co se morálky týče, zatím jsem osobně viděl spíše český zkorumpovaný policajty a hlavně celníky, píšící na psacím stroji, natož na PC klávesnici nejvejš dvěmi prsty-ukazováky!...;-€ Znám zrovna tak plno vzdělaných přistěhovaných lidí, dokonce píšící česky s méně hrubkama než já!!! O morálce je pak řeč individuálně! Je to  člověk od člověka bezohgledu na původ!!!!!! Nejvíc bezohlední k cizincům jsou právě čeští policisti, tedy mnozí, at také nezobecnuji!, především pro mindrák z neznalosti jazyků zahraničních  turistů...;-O

0/0
18.3.2008 16:39

JakToDe

Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

;-D Tak to jo a kterou nám povíš teď - O perníkové chaloupce ?

0/0
18.3.2008 16:43

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tí

Já to konstatuji ze své životní zkušenosti! Přece se nestanou POLICISTY zrovna Ti nejhorší, tedy riziko je to stejné, jako nejhorší lidé i když původem Z(!) česka! Já bydlím na malém městě a sousedili dlouho se mnou rodiny původně z Větnamu, pak jedna smíšená rodina (od z Větnamu, ona z česka-z Moravy) ale i z Jugoslávie je tady hodně lidí a někteří jsou taktéž NACIONALISTI, jako Vy!..., ale mnozí NE! Od toho jsou i testy a nutné vzdělání, chceteli být policistou!!! Né předsudky!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
18.3.2008 16:50

Korsičan

Re: Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

těžko se věří tomu, že děti větnamských obchodníků jsou na tom v českém jazyce lépe, než někteří zde diskutující, že?

0/0
18.3.2008 16:54

zdeseny obcan

Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tím!

Podivejte: domnivat se ze etnicka a kulturni soudruznost je prezitek, harampadi z predminuleho stoleti a prekazka ke skvelym zitrkum kdy narody vymizi a vsechno se tak nejak pekne promicha je jen jeden ze zpusobu videni sveta. Nikdo vam ho nebere ale to ze necemu verite vy jeste neznamena ze tomu veri i vsichni ostatni a zejmena pak ze je to nazor lidi mimo okruh evropske civilizace.

Ja netvrdim ze mistni policiste/clenici nejsou zkorumpovani ani netvrdim ze mezi cizinci neni mnoho vzdelanych lide. Rikam to ze oni vyrazne preferuji zajmy sveho etnika, nikoliv zajmy celospolecenske. Pokud jim date pravomoce budou sve etnicke zajmy prosazovat na ukor ostatniho obyvatelstva. Jisteze to neplati absolutne pro kazdeho ale vetsina se tak chovat bude.

0/0
18.3.2008 16:57

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mezi tí

Dobrá tedy, s tímto varovaním, ale přijímat! A kontrolovat a kontrolovat a kontrolovat činnost, a né jen těch původně odjinud, od toho jsou nadřízení a inspekce ne?!

0/0
18.3.2008 17:04

zdeseny obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mez

Maly problem je v tom ze uredni kontrola (hlavne tady v Kocourkove) sotva vyvazi natlak komunity.

Predstavte si situaci: policista odhali kriminalitu uvnitr sve skupiny. Dostane se pod tlak - ma vse ututlat a nebo se necha vyobcovat, udela ze sebe slouhu Cechu a zradce? A kdyby jen on ale cela jeho rodina tim bude mit cejch na cele.

0/0
18.3.2008 17:40

Celestyn z Celestynowa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lidé se dělí na dobré a špatné a vše mez

policista odhali kriminalitu uvnitr sve skupiny .... a bude oznacen za rasistu

0/0
19.3.2008 9:33

karel19

Mezi policisty už dávno jsou Slováci, Poláci i Řekové

Zase jednou jeden zavádějící článek nebo minimálně titulek. ! Podle zákona č. 361/2003 Sb. může být přijat do služebního poměru pouze občan České republiky [>-]. Takže třeba studovaný státní občan Slovenské republiky má smůlu. Nicméně v české uniformě slouží spousta Poláků, Slováků nebo dokonce i Řeků. Národnost totiž není rozhodující... Asi autor chtěl zdůraznit, že i Cikáni budou zastoupeni.

0/0
18.3.2008 16:02

RaPLovo

Re: Re: Mezi policisty už dávno jsou Slováci, Poláci i Řekov

Co se týče policistů, tak máte i nemáte pravdu. Policista by měl být především z ČR a měl by být národností české. Důvod je celkem prostý. Při výkonu služby mohou nastat situace, kdy je nezbytná znalost kultury a prostředí a jedině tak se může policista správně rozhodnout. Příklady neuvádím, jistě jste dost inteligentní a napadnou Vás samy.

0/0
18.3.2008 17:29

real_goldie

Re: Re: Re: Mezi policisty už dávno jsou Slováci, Poláci i Ř

To je docela demagogicky. Pro znalost kultury a prostredi nepotrebujete ceskou narodnost. A naopak policajt, kterej zna nejen ceskej jazyk, prostredi a kulturu, ale i nejaku jinou se urcite bude pri urcitej situacich hodit. Priklady taky neuvadim, jiste jste dost inteligentni a napadnou Vas samy. :-))

0/0
19.3.2008 10:41

celtic

to je dobře....

:-)

0/0
18.3.2008 15:46

ODSakEda

Re: Tak to už je siiiiiiiiiila.

Mrkněte do Anglie nebo Franmcie! Možná se ve Vás-zakukleným českým nacionalistovi něco pohne a budete být také světoví! Zatím jsem se setkal s nejvíc zkorumpovanými celníky a policisty především těmi Z(!) česka!... A jaký má policajt oči je šumafuk, hlavně at umí úřední řeč mluvenou i psanou (mnozí píší i lépe česky než já od narození z Moravy!) a je poctivý a nezaujatý a umí i cizí jazyky, at není arogantní na zahr. turisty trapně, jak dneska mnozí policajti původem přitom z česka...

0/0
18.3.2008 16:44

Korsičan

Re: Připadám si jako bojovník za svobodu v Číně

panečku ty jsi hrdina 8-oR^R^

0/0
18.3.2008 15:35

cufir-mufir.reinkarnace

Re: Připadám si jako bojovník za svobodu v Číně

Zmláceny nebo přejety tankem ?

0/0
18.3.2008 15:40

rybizek

Dostal jsem banana az do roku 3000....Co to jako je????

z laptopu se uz nemuzu zalogovat....

0/0
18.3.2008 15:19

Jujing

Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co to jako je????

no to asi znamená že stvůj pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra pra vnuk z tvýho laptopu nepřihlásí :-P

0/0
18.3.2008 15:22

rybizek

Re: Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co to jako je????

jsem bojovnik, preziju to a prihlasim se hned prvni den po:-P

0/0
18.3.2008 15:23

cufir-mufir.reinkarnace

Re: Re: Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co to jako

me to strihli vcera.... uz jsem posilal ofiko stiznost na iDnes !!! ze k tomu nemeli zadny duvod ! Zatim to precetli, ale jeste se nevyjadrili ! To vis, jsme bananova republikaR^

0/0
18.3.2008 15:26

rybizek

Re: Re: Re: Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co to jako

zatrhnout nick....dejme tomu, ale ip adresu????

0/0
18.3.2008 15:28

cufir-mufir.reinkarnace

Re: Re: Re: Re: Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co

nojo, uz je to tak ! kdyz hrnec trpelivosti pretece :-D

Jsem zvedav, jestli mi odpovi ! Pocitam ze ne, takovych mailu tam asi, s novym cenzorem, maji kvanta...

0/0
18.3.2008 15:30

rybizek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dostal jsem banana az do roku 3000....Co

mne to je jedno.

0/0
18.3.2008 15:33





Najdete na iDNES.cz