Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražané se připojili do celosvětového kruhu za odzbrojení

Náměstí Míru v Praze dnes večer rozzářil "symbol nenásilí". Vytvořilo jej téměř tři sta lidí se zapálenými loučemi, kteří v kruhu požadovali kompletní jaderné odzbrojení, stažení cizích vojsk z okupovaných území nebo odmítnutí amerického projektu protiraketové obrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

hm

Nejlepší by bylo odzbrojit svět a ponechat si zbraně.

0/0
16.3.2008 17:05

stardust85

Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

1. humanisté nechtění vyřešit problém Afriky migrací afričanů do Evropy, ale tím, že jim pomůžou žít lépe přímo v Africe - pomáhají zakládat školy, zemědělské farmy a učí afričany, aby dělali sami něco pro svoje dobro.

2. bumanisté nemají nic proti bílé rase (samozřejmě ani proti žádné jiné)

3. všíchni aktivisté za práva zvířat, které znám (a není jich málo) vědí dobře proč to dělají a žádný zvířecí produkty nenosí.

4. globální odzbrojování není nic nereálnýho, první vlna proběhla v 70. letech, američani i rusové zničili tisíce svých jaderných hlavic v reakci kubánskou krizi, kdy lidstvo stálo jen pár centimetrů od svého vlastního vyhubení. Nejde donekonečna jen zvyšovat jadernej azenál.

5. Humanisté ostře kritizují nejen politiku Bushe a USA, ale taky Putinovo rusko a čínskou diktaturu - kdybyste se přišli podívat a viděli tam výstavu "20 největších diktátorů světa", tak byste nemohli napsat takovou kravinu jako že je platí Rusko (copak Putin vypadá, že by chtěl odzbrojovat?!)

0/0
16.3.2008 12:29

blekkal

Re: Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

V pohodě, nikdo jim nebrání "zakládat školy, zemědělské farmy a učí afričany, aby dělali sami něco pro svoje dobro." Škoda jen, že jich při tom hromada zemře, než pochopí, že afričané o nic podobného nestojí a poslední co by je zajímalo je práce.

.

My se tu zatím postaráme o obranu naší země a o to, aby se ty zbytky přeživších humanistů měli kam vrátit a měli se kde mlátit do hlavy, že byli tak naivní. R^

0/0
16.3.2008 12:43

stardust85

Re: Re: Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

1. oni nejezděj tam kde se válčí

2. ty jsi tam asi nikdy nebyl a znáš to jen z televize. Tam většinou ukazujou jenom ty války, ale už neukazujou že spousta lidí je tam v pohodě a války nesnášej.

3. víš o nějakým případu kdy byl někdo z Humanistickýho hnutí zabitej? Kámoš pravidelně jezdí do Kení a vždycky ho tam vítaj jako člověka co jim jede pomoct a jako kamaráda. Takže příště si o tom zkus nejdřív něco zjistit;-)

0/0
16.3.2008 12:52

rohatey

Re: Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

Nechápu proč se s nějakou pomocí vláčet až někde do Afriky, řekl bych že i u nás v Česku máme obdobné lidské kmeny kterým je nutno obdobně pomáhat. Což kdybyste si vy humanisté upravili pár vybydlených bytů třeba v Chánově začali učit tamější romské kmeny  jak správně žít, jak sázet brambory, sekat trávu, chodit do práce atd. atd. Nebo kdo jiný než vy by těmhle lidem toho pozitivního vzora mohl dělat, tyhle naše spoluobčany  necháte živořit a trpět a  někde v daleké Africe budete pomáhat. V tom Chánově by to mělo tu zásadní výhodu že byste mohli pomáhat celoročně.

0/0
16.3.2008 14:45

stardust85

Re: Re: Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

No, budeš se divit ale i v čr je spousta neziskovek co pomáhaj romům. Humanisti se zaměřujou na Afriku asi proto, že tam ti lidi nemůžou pracovat ani když chtěj - není kde. Chybí tam základní infrastruktura, školy, nemocnice, silnice...

0/0
16.3.2008 14:56

denny2006

Re: Pokus o vysvětlení spousty mýtů a deinformací

Pojem "globální odzbrojování" je nesmysl. Něco jiného je omezení zbrojení v určitých zbraňových segmentech. Mimochodem,kde by dle tebe a tobě podobně zaměřených pomatenců mělo to "globální odzbrojování "skončit? V jakém okamžiku odzbrojení?Úplném,minimálním,částečném,menším než malém? A kdo to bude kontrolovat,kterej trouba se vzdá prostředků na sebeobranu?

0/0
16.3.2008 18:04

Karelur

humanisté - jak pro koho

Humanisté je zvláštní spolek lidí, kteří věří že za všechny problémy světa - jako je málo žrádla v africe, tsunami v Indonésii a pod můžou specielně bílí lidé, protože "vytvářejí nadnárodní korporace" . Jejich cílem je mimo jiné likvidace bílé rasy lidí a tím pádem odstranění něčeho jako jsou hranice a státy (v Evropě) jako takové. Ano , až tady budou všichni hnědo-černé barvy tak ty státní aparáty nebudou potřeba(a taky na ně nebou jaksi peníze, že). Humanisté hodlají spasit problémy světa tím že umožní masovou imigraci afričanů a asiatů do Evropy. Tady je jídla dost. Je otázka zda tomu tak bude vždy?

0/0
16.3.2008 9:35

fleret1

tihle me prijdou stejne jako ti,co demonstruji

za prava zvirat a protestuji proti vyrobe konfekce ze zvireci kuze - pak daji rozhovor s nejakym timto a ejhle,on jest nadity do kozene bundy s kozesinovym limcem,jeho vedle stojici samice ma kozich a oba se citi byt zaskoceni otazkou : Proc ? --- nasleduje obligatni odpoved : Bez komentare - a je to.Pak se jdou nekam zadarmo obejmout.:-/

0/0
16.3.2008 6:31

dan640

Nadpis clanku

Na to, aby nekdo oznacil 300 magoru za Prazany, na to musi byt nejspis hodne sjetej!!!!

0/0
16.3.2008 0:25

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Nadpis clanku

Kdyz povazim, ze v Magorove nad Vltavou ziji prevazne jen magori, tak tech 300 z Hradcan pripojenych do kolecka a hopsajicich "Kolo kolo mlymsky" je teda neobycejna sila, to se teda musi nechat.R^:-P;-D;-D;-D

0/0
16.3.2008 0:57

Jen Aby

Re: Re: Nadpis clanku

naprosto souhlasím - nadpis článku, to je výplod novinářské stupidity prvního řádu.

0/0
16.3.2008 8:21

TomášM

Jasně

všichni se odzbrojíme, a pak sem přitáhne pár hajzlíků co se na to vykašlali a podřežou nás....

0/0
15.3.2008 23:44

agnofon

Re: Jasně

kdyz tem hajzlikum americani prodaji zbrane jak je bezne zvykem tak je to mozne:-P

0/0
16.3.2008 0:26

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Re: Jasně

8-oNechapu proc tady ze sebe delas vola, kdyz nato nemas?Rv:-P;-D;-D;-D;-D;-D:-P

0/0
16.3.2008 0:53

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Jasně

Naopak na delani vola ze sebe ma vylozene dispozice.

0/0
16.3.2008 5:56

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

Já se nikam nepřipojil

a ani se nikdy k takové ptákovině nepřipojím. Kdysi někdo moudrý latinsky konstatoval, že Kdo chce mír, musí chystat válku. Ono to má něco do sebe, když se nad tím skutečně zamyslíte

Zajímalo by mě, kolik z těch "humánistů" by se kdyby se nedejbože něco semlelo, začalo dožadovat od eráru a ostatních ochrany jejich zcela zbytečné osoby.

0/0
15.3.2008 23:36

IvorS

Re: Já se nikam nepřipojil

Jak říkal jednen z předků našeho knížecího ministra zahraničí: "Kdyby potkal Kain Abela ozbrojeného, nemuselo k této první vraždě na světě nikdy dojít" ....

0/0
15.3.2008 23:55

IvorS

Poslušné loutky

Od 60. let byly za každou "mírovou" a odzbojovací iniciativou na západ od nás krvavý bolševický prachy a aktivity KGB. Kdopak dneska platí zmíněnou soudružku s její aktivisty a všechny soudruhy starosty z Brd? V Anglii a v Německu a v Itálii to už po roce 1990 nějak skončilo a aktivisté začali dělat něco užitečného. Kdypak se dočkáme my? [>-]

0/0
15.3.2008 23:17

sojkal

Re: Poslušné loutky

Tak teď si to těm starostům /soudruhům/ nandal. Jenže oni tam ty vole žijí. Nejen že jsou terč prvního úderu, navíc naprosto znehodnocené majetky. Zrovna tady u nás /daleko od cíle  / slavil kolega že před rokem podal barák v Mirošově.

0/0
16.3.2008 8:51

IvorS

Re: Re: Poslušné loutky

Kde jste protestovali, hrdinové, když se tam proháněli Rusáci a spol. se všema svejma raketama? Že byly Brdy plný radarů a PVO základen a ještě dneska je toho spousta živýho, tak to taky někde slavíte? Já tam taky žiju, ale taky čtu noviny, (ne jenon Haló ...).

0/0
16.3.2008 11:19

Hrdý Budžes

Paneboze

damo, vy nedokazete ani primet tuctoveho radikala aby si ty jaderne zbrane behem pristich 3 roku neporidil, ne tak abyste dokayala yaridit, aby se jich vzdaly takove staty jako Cina, Pakistan nebo Rusko. Dekujte za to, ze je maji taky demokraticke staty, protoze jinak byste uz davno kopala latriny na Sibiri.

0/0
15.3.2008 22:51

agnofon

Re: Paneboze

predpokladam ze mezi demokraticke staty zahrnujes USA;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.3.2008 0:27

mimouch

Pražané se připojili???

Já jsem se teda nepřipojil a názory lidí, jako je Dana Feminová mi připadají spíše úsměvné :-/

0/0
15.3.2008 22:36

mpixel

Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

Já z Prahy nejsem, takže se k nim nepřipojuju, mír trpícím lidem v Barmě či Severní Korei vůbec nepomůže.(Y) 

0/0
15.3.2008 22:30

barbudo

Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

... bombardovat ...

0/0
15.3.2008 22:33

Hrdý Budžes

Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

Chodicimi nalozemi nebo raketami vyrabenymi na kolene v garazi?

0/0
15.3.2008 22:52

barbudo

Re: Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

... demokraticky přece ...

... z pěti kilometrů a tunovými bombami ...

0/0
15.3.2008 22:59

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

Exploze chodici naloze na trzisti nebo v pizzerii je mnohem demokratictejsi, protoze ani nepripousti elitarskou myslenku, ze mel byt zabit nekdo konkretni., napriklad bojovnik protistrany.

0/0
15.3.2008 23:10

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

... po Koreji chodí nálože?

0/0
15.3.2008 23:11

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

Tam se pohybuje vas mozek. Pozadejte ho aby se vratil na puvodni stanoviste.

0/0
15.3.2008 23:19

agnofon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem naopak pro odpor proti zlu i se zbraněmi

a jestlipak tvujmozek uz doputoval alespon k bushove appendixu;-D;-D;-D;-D

0/0
16.3.2008 0:28

Cislo 2

Jací Pražané ?

Já s touhle bandou pitomců nemám nic společného ;-€

0/0
15.3.2008 22:13

mh_ringo

Jasne

odzbrojme se a cekejme na ty, kteri nejsou takovymi humanisty a zustali ozbrojeni. Plno kecu o 2. svetove a nikdo asi nestudoval nebo co, ze nepochopil, ze pacifisticke vasne zpusobily silne Nemecko, Mnichov a 2. svetovou valku. Tesne pred ni si totiz Anglani a francouzi potopily z pacifistickych vasni a prehnaneho humanismu sve flotily.

0/0
15.3.2008 22:11

prasák

tomu

Tomu říkáte živá diskuse ??? 8-o

0/0
15.3.2008 22:09

pepe999 from Salford

Nejakej pravda a laska spolek??

Venca veskrna uz se taky pripojil??:-©Rv

0/0
15.3.2008 22:09

denny2006

Re: Nejakej pravda a laska spolek??

Jo,ale ve Střešovicích na hadičky;-(!

0/0
15.3.2008 23:40

Vestor

Hmm

Předpokládám, že odzbrojit by podle nich měly především zlé státy jako USA a Velká Británie, zatímco hodné státy jako Čína, Írán a Rusko si budou moci pár zbraní ponechat pro stýčka příhodu. ;-)

0/0
15.3.2008 22:07

mh_ringo

Re: Hmm

R^;-D

0/0
15.3.2008 22:11

Yaroukh

Spolčení hlupců

Ty žijou ve vlastním světě

0/0
15.3.2008 21:57

Norkey

...

šílenci..

0/0
15.3.2008 21:49

inedible

Re: ...

"nebo se nechat dvěma dobrovolníky - chlapcem a dívkou - zdarma obejmout" ;-)

0/0
15.3.2008 21:54

amenite

Otroci vlastních předsudků

- souhlasím, že titulek je zavádějící ... akce jsem se zúčastnila a nejsem Pražačka!

- zdarma obejmout: A co takhle to brát trochu s nadhledem...  :-)

- nejsem členkou Humanistického hnutí a s mnoha názory humanistů nesouhlasím, ale toto byl SYMBOL a když jsem se sebe sama zeptala, jestli chci války, zbraně, násilné řešení problémů apod., odpověděla jsem si JÁ NE! Nejsem idealistka, nemyslím si, že lidstvo dosáhne stavu míru, ale proč symbolicky nevyjádřit, že já nechci násilí??? Navíc lidé páchají násilí na úrovni svého okolí...jen si uvědomte, jak chcete měnit své partnery apod. ;-D

- !!!!!!!!!!!! Humanisté byli jen organizátoři!!!!!!!!!!!!!! a to, že se s nimi v některých pohledech neztotožňuji, mi nebránilo zapálit symbolickou louč...jsem nezávislá a svobodně vyjadřuji svůj názor...Je mi líto těch, kteří jen škatulkují a jsou otroky svých předsudků...

0/0
16.3.2008 23:03





Najdete na iDNES.cz