- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já poprvé když jsem ten BB uviděl, tak jsem se tak začal chlámat, že jsme málem jebnul do auta přede mnou. Proč pro reklamu nevyužít takovou parádní chvilku
ubohe a upocene ceske svejkovani v podstate nezajima a uz rozhodne ho nezajimaji novodoba ceska zaklinadla,jako jsou uhly pohledu a pod.- Nu a pan Dostalik je obycejny provincni dusevni chudak - az do dnesniho dne o nejakem zpocenci Dostalikovi nikdo nevedel a opet vedet nebude (je to jen bezvyznamny blb z ceskych kotaru )
už zmizí. Výrobky této firmy bojkotuji a neuvažuji o nákupu výrobků, které jsou propagovány podlým a odporným způsobem. Ano, tato reklama je účinná v tom smyslu, že si je zapamatuji, takže je dlouho nebudu kupovat.
Já tyhle dryjáky taky nekupuju, ale plakát byl roztomilý a pokud někomu vadil klimbající Karel, tak na to mám jediný, ale pádný argument: p"odřimování byla jediná smysluplná činnost, která se dala při masturbacích antiklausovského křídla ve Španělském sále provozovat."
Ten chlapík se mi líbí čím dále, tím více. Bylo mu to úplně jedno. Všichni kolem ho otravovali, co na to říká a on je poslal do háje. Musím konstatovat, že jeho popularita vzrostla o dalších 100%.
No to snad ani není možné!!!
Samotný pan kníže se chechtá a má to na háku. Tak co se to tady, proboha, řeší?
Ty jsi právník, viď? Je to asi obdobná situace, jako když muž ztluče svou ženu a PČR se o tom dozví. Poškozená by sice takovou věc asi nerozmazávala, ale soukolí se roztočilo, tak smůla. Radě musel dát někdo podnět na projednání, Rada je povinna se podnětem zabývat a vydat rozhodnutí dle regulí (Etický kodex reklamy). Reklama je neetická a není nefér jen vůči panu ministrovi (tomu je to evidentně šumák), ale vůči ostatním reklamním subjektům, kteří Kodex dodržují. Použít něčí obličej bez svolení na celostátní billboardovou kampaň je neslušné.
Ja mam Schvarzenberga rad, protoze je nad veci. A snad je i dobry politik. Ale jedna vec je zasadni: Quod licet Jovi, non licet bovi, coz prave hezky zpracoval Jaroslav Hasek ve vyse uvedene povidce.
Kór když je to kníže. Takových mít tak 5, mohli by tvořit celou vládu is královským stolcem, to by se nám vedlo. Dokonce má nebývalý smysl pro humor. My sme tu monarchii opravdu neměli bourat!
>>>>> Ministru Schwarzenbergovi reklama nevadí. "Ať mají lidi srandu, já jim
to přeji," citoval dnes ministra deník Právo. Na otázku, zda tedy firma
Tecfood nemá stahovat reklamní kampaň, prohlásil: "Nemá. Opravdu, ať
jdou všichni do prčic." <<<< (Jen si nejsem jistej s těma prčicema) !