Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident mluvil o tradicích, média ho podezírají z nevěry

Václav Klaus má rád tradice. Včera proto nemohl na svou první cestu do ciziny v novém funkčním období vyrazit jinam než na Slovensko. S prezidentským kolegou Ivanem Gašparovičem se v Bratislavě bavili o plánované stavbě amerického radaru v Brdech či o vyhlášení nezávislosti Kosova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

budoucnost

Jak se žije s jedním rodičem?

Kdo si myslí  ,že nevěra je v Čechách znak chlapa , je hlupák.

0/0
14.4.2008 22:03

Sid2007

Klaus a HEARTLAND: Zasloužíme si takového prezidenta?

O tom , jak před znovuzvolení - zase slibujíci "důstojnost, vážnost, perstiž a obhajobu národních zájmů" - Klaus za půl roku již podruhé vědomě zneužíval a zase za úplatu nechal zneužívat propagandistickým nástrojem tabákových a naftařských firem, Heartland "institutem" (který je isntitut jako naše CEVRO je "akademie") viz. obsáhlý faktografický komentář "archiváře" v iHned.cz pod článkem "Spokojenost s prací prezidenta je rekordně nízká" zde:

http://domaci.ihned.cz/1-10070920-23358370-002000_d-68

s odkazy včetně zvacího dopisu na "konferenci" Hearlandu, "prestižní" interview s pravicovým hulvátem Glenn Backem, atd. atd.

0/0
18.3.2008 4:08

JetMeresjev

Je to facka vsem

slusnym. Klaus predvedl vrchol drzosti - sukat devku v den inaugurace to je neco nepredstavitelneho. Je to dukaz jak arograntni jsou ti chlapci z ods cssd atd. hruzaRv

0/0
16.3.2008 0:55

Sid2007

Posl. Zvěřina, teď Pohanka VK chytá druhou mízu

Prý je pokrařující cizoložství báťušky Klause pro nás, prosté gojimy, důvod k radosti: Vůdce chytá druhou mízu.

Že si, "sebevědomě", hledá oběti své gratifikace mezi podřízenými pracovnicemi, letuškami vládní letky, dále dokazuje patologickou ubohost tohoto "důstojného" sobce.

0/0
18.3.2008 4:11

aBBa

KLAUS svou homosexualitu nezakryje nicim i kdyby mel 1000

milenek. Je to buzik od narozeni.... coz se v teto republice toleruji i poddanym ;-D8-o;-D...;-O:-©Rv

0/0
15.3.2008 20:32

rebbe

Nějak se to podezření z homosexuality musí vyvrátit

0/0
13.3.2008 17:03

trojuhelník

kamufláž Klausovi homosexuality - nevěra...

Poslanci a senátoři KDU-ČSL  zapomněli na desatero, když při volbě presidenta zvedali ruku pro Klause.

0/0
13.3.2008 12:51

tenisovej loket

Re: kamufláž Klausovi homosexuality - nevěra...

ty jsi zase zapomněl gramatiku;-D

0/0
13.3.2008 12:55

opportunity

Re: Re: kamufláž Klausovi homosexuality - nevěra...

což není pro tuto zemi až tak tragické :-)

0/0
13.3.2008 19:13

Philosopher

Hanba presidentovi

Topolánek přiznal milenku, Paroubek přiznal milenku. I starosta naší malé vísky má milenku ... A náš pan president jí nechce přiznat nebo jí opravdu nemá. Žabař .... Takový nás má reprezentovat ?

0/0
12.3.2008 11:27

Kleki Petra

Re: Hanba presidentovi

Vás ne. Nás!;-D

0/0
13.3.2008 12:46

opportunity

Re: Hanba presidentovi

Topolánek ji dlóóóuho zatloukal... až to bylo trapné...

0/0
13.3.2008 19:15

kozak52

si zahrávají

0/0
12.3.2008 11:06

madqwert

cestnej neni muj prezident!

;-D

0/0
12.3.2008 11:04

Kleki Petra

Re: cestnej neni muj prezident!

Tak to doufám, že se to nedozví. Z toho by ho ranila mrtvice a sešli byste se v eldéence.

0/0
12.3.2008 11:09

Philosopher

Seriozní deník

Jsem seriozní deník a žádnej bulvár. Bulvár je nečestný, špinavý a vůbec fůj. A teď vám na svých stránkách (a nebude toho málo) seriozně sdělím, co uveřejnil Blesk, Aha .....;-D

0/0
12.3.2008 11:00

Kleki Petra

A to po nás chtějí v Kodexu diskutéra:

Vulgární jazyk, urážky, pomluvy či ponižování jednotlivce či skupin osob je nepřípustné. Diskutér musí respektovat soukromí jiných osob – nesmí zveřejňovat jejich telefonní čísla, adresy či jiné soukromé informace.

Mají jedinou kliku, že ta Klausova nevěra je zveřejněním v Blesku nepochybně prokázána a není tedy pomluvou.;-D;-D;-D

0/0
12.3.2008 11:03

bývalý volič ČSSD

Levičácká chátra se opět předvádí

:-©

0/0
12.3.2008 8:35

bluetake

Re: Levičácká chátra se opět předvádí

klid, nech je tlachat, na nic jineho se nezmohou. Na svou omezenost a hloupost budou nastesti cely zivot doplacet jen a pouze oni sami.......;-)

0/0
12.3.2008 10:48

Kleki Petra

Re: Re: Levičácká chátra se opět předvádí

...tedy pokud se nedostanou znovu do vlády.

0/0
12.3.2008 10:50

bluetake

Re: Re: Re: Levičácká chátra se opět předvádí

Ahoj Kleki..... No, uprimne, vis ,ze by mi to ani nevadilo ? Takovy krasny bordel v zakonech a moznosti optimalizaci ,to nam nikdo jiny neda.... takze pokud se dovedu oprostit od subjektivniho pocitu, ze "vladnou"kreteni, tak mi jejich pripadna vlada je uplne volna. Dovedu se o sebe postarat sam, stejne, jako o sve deti, bez jakekoliv pomoci statu a diky tomu, ze to jsou hlupaci se mam v realu vlastne docela dobre. Uprimne, rovna dan a zjednoduseni danoveho systemu by se me dotklo vic, nemel bych tolik moznosti uniku....;-) To ale neznamena, ze bych je kdykoliv v budoucnu volil....

0/0
12.3.2008 10:58

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Levičácká chátra se opět předvádí

Souhlas. Nic to ovšem nemění na tom, že na jejich způsob vlády doplácejí PŘEDEVŠÍM jiní.

0/0
12.3.2008 11:04

George63

?

No a....

0/0
12.3.2008 8:07

mfVčera

Klaus je podvodník po všech stránkách, nevěřím mu ani slovo!

:-©    

0/0
12.3.2008 4:02

bluetake

Re: Klaus je podvodník po všech stránkách, nevěřím mu ani sl

to nemusis, predstav si, ze ale existuji lide s opacnym nazorem......:-) A to je pro tebe nepripustne, ja vim...... Ale i tom je demokracie.... respektovat jiny nazor.... Umis to ?

0/0
12.3.2008 10:44

iDaddy

Homosexuál milenku mít nemůže.

Nebo jsem hluchý??? Ale maskuje to se slečnou dobře, ne???;-D;-D;-D

0/0
12.3.2008 0:25

unmensch

Re: Homosexuál milenku mít nemůže.

ty máš konkrétní zkušenosti, nebo pouze z doslechu plkáš?   

0/0
12.3.2008 0:47

bluetake

Re: Re: Homosexuál milenku mít nemůže.

zrejme dobre vi, o cem placa, ale me sexualni orientace zadneho cloveka, tedy i tohoto ubohehho pisalka, vubec nevadi.....;-)

0/0
12.3.2008 10:45

Jára C.

Tady je zase nablito....

:-)

0/0
11.3.2008 23:50

tomasncb

dobytek

0/0
11.3.2008 23:45

slim5

ubožák

pan Klaus je ubožák, přesvědčoval národ a volitele, aby ho jako ctitele tradičních křesťanských hodnot zvolil, případně kdo tyto hodnoty nectí nezvolil. Vzápětí se zachoval opravdu, ale opravdu stejně falešně jako topol. Jako evangelickému bratru mu chybí už jen vztah k nějakému hermafroditu, s ohledem na jeho nosovky. Když hovoří, je to jako kdyby mu někdo tisknul varlata. Opravdu, ale opravdu. Je tragedií tohoto národa, že tento agent z expozitury KGB, "Prognostického ústavu" byl presidentem zvolen de facto hlasem zhrouceného agenta VKR potažmo STB soudruha pana Snítílého, dnes odizolovaného ministrem vnitra, proslulého falšováním své rigorózní práce. Jsou to paradoxy, pane Vaněk. Co by s tím měl udělat seriozní konzervativní novinář, aby neurazil a přitom byl objektivní ke svým čtenářům? Pane redaktore, zkuste o tom něco napsat! Vždyť jsou to prosté kupecké počty. Má dáti, dal! 

Slim5[>-]

0/0
11.3.2008 23:02

PetrB.

Ubožák hradní pták

"Je to hnus velebnosti, je to hnus"

Který padá na hlavy rádoby křesťansko demokratických volitelů, kteří vysadili tohoto exkrementa do nejvyšší funkce. Kalousek, Kasal, Ambrozek, Svoboda a další by měli chodit kanálama, za to proč a koho nám zvolili prezidentem. Jenže teď už na ně může s klidem dělat dlouhý nos a roztáčet své choutky třeba přímo na hradním nádvoří a celý národ bude muset je mlčky přihlížet. To jsme to teda dopracovaly.

0/0
12.3.2008 0:43

mfVčera

Re: Ubožák hradní pták

Přesně! Lépe bych to nenapsal!  

0/0
12.3.2008 4:07

bluetake

Re: Re: Ubožák hradní pták

pravda, psat a cist je asi to jedine, co jsi v zivote dokazal.......;-D

0/0
12.3.2008 10:47

poberta

ze by uplatek

a nebyl to nahodou nepovedeny uplatek ala rozhodci zejda od  majitelu psu norniku

0/0
11.3.2008 22:53

Sid2007

inžeko Lívie: 1. dámou: ne v LOŽI, alespoň na ZÁMKU

V jednom si s Václavem už neuveřitelných 50 let, půl století, co jsme, hlavně díky komunistické angažovanosti našich otců, poprvé dostali od strany a vlády zelenou přijetím na stalinskou VŠE a tam na nejvíce prokádrovaný směr, zahraniční obchod, především rozuméme:

V oportunistickém, kalkulovaném prospěchářství a materialickém pragmatismu.

Já říkám už od doby, kdy echte liberál, Petr Kratochvíl (který také ví, že by se se svým divadlem v njújorku neuživil, že je mnhem lepší kumšt, jakékoliv "kvality" dělat tady, za státní nebo EU dotace) poprvé Václavovi propadchtoval Lucinku Blbinku Vůdcovu Fanynku Zaňákovou-Bílou, že "jseme všichni dobří přátelé". Tedy já, Václav, Lucinka, Klárka Lohniská, Petra Bednážová, atd. Každý z nás je spokojen: Holky jsou rády, že se Václav pokouší "to" s nimi dělat, jsou rády za jeho "moudra", jsou prostě normální ženy.

Z Klárky Václav udělal i finační poradkyni, což je, na letušku, hezké. Já mám své "nejlepší přátele", jak říká Taylorka, diamanty.

0/0
11.3.2008 22:15

Sid2007

Po ztrátě ŠPERKů za 5 mil hrozila EMIGRACÍ

Když v jedné z rezidencí v roce 1998 Lívii ukradli šperky za 5 mil Kč, byla, východňárská materialistka právem naštvaná nad ztrátou toho, řeho si cení.

V Právu pak dokonce mluvila o tom, že by nejraději emigrovala. Ale Václav, jsa ještě větší pragmatik než ona, která - jako vzor naší mládeži, zvláště dívkám a ženám, nechává BLESKové a jiné CIZOLOŽSTVÍ svého "chotě" klidně běžet, ani na okamžik neuvažuje o rozvodu, protože chce, prospěchářka celý život, za komunismu i po něm - si ponechat materialistické výhody a prestiž "1. dámy", protože má ráda výhled z Hradčan i z okna lánského zámku ....

Václav jí tehdy "emigraci" rozmluvil: Nebuď hloupá, Mištinová (dívčí jméno Klausové). KDE JINDE bychom se měli tak dobře jako tady? Plus, stále mám imunitu ústavního činitele, musím tady dohlédnout aby moje nomenklaturní souputníky, jejichž rodiny jsem privatizačně zaopatřil na generace dopředu, neměli žádné problémy. Jako vždy, Václav měl recht: Navíc si oba, ve střetu zájmů, MELOUCHAŘÍ.

0/0
11.3.2008 22:23

bývalý volič ČSSD

Re: inžeko Lívie: 1. dámou: ne v LOŽI, alespoň na ZÁMKU

Zvracíš důkladně a dlouze.:-©

0/0
11.3.2008 22:59

mfVčera

Re: Re: inžeko Lívie: 1. dámou: ne v LOŽI, alespoň na ZÁMKU

Ale za to pravdivě!

0/0
12.3.2008 4:12

poberta

ze by mu chybeli nejake praktiky

bylo to v nejakem mafianskem filmu kde kapo di tuto rika svemu chranenci proc chodi za prostitutkama " chodim za nima proto. ze mi udelaji perfektni oralni sex a ten po svy manzelce nemuzu chtit vzdyt tou pusou liba nase deti" no av tom filmu taky rozesilali kulky a tak  

0/0
11.3.2008 21:58

prasák

jestli

Jestli je traktorista drmzejkebuoraP, nebo sámer, tak je to moje životní zklamání, a už ho nechci vidět. ;-D;-D

0/0
11.3.2008 20:29

Fidel Castro v plne sile

Re: jestli

debil jako debil...nakonec je z vencouver;-D

0/0
11.3.2008 20:32

Sid2007

rádoby "OCHRÁNCE" hodnot, Klaus a jeho "1. dáma"

Paroubek, oproti "falešnému a prázdnému Topolovi" (jak jej nazval Klaus, když si myslel, že jeho smsku nikdo nečtě) a "konzervativnímu" a "státnickému" Klausovi si alespoň milenku vezme, s manželkou se rozvede a udělá ve věcech poctivý pořádek. 

Zato "liberálové" Klaus a Topolánek, ti se navíc pilně a licoměrně ohánějí imagi "usměvavá tradiční rodina" na předvolebním bilboardu ODS, Klaus se vtírá flaňďákům, aby ho volili, že si "přece s nimi rozumí", vždyť vetováním zákona o registrovaném partnerství "hájil tradiční hodnoty rodiny" i "svátost manželství".

Nejenže Topolánek není "prázdný", když s "konzervativní" partajní kolegyní, volenou zástupkyní, dokonce zástupkyní šéfa PSP ČR, zplodili levobočka (Klaus by anglicky řekl BASTARDA), ale jak jeho zákonná choť, Pavla, tak Klausova opakovaně, veřejně a zjevně systematicky podváděná Lívie, si - jsa materialistky - vykalkulovaly, že to na rozvod nepoženou. (pokrač. níže)

0/0
11.3.2008 20:28

Fidel Castro v plne sile

Re: rádoby "OCHRÁNCE" hodnot, Klaus a jeho "1. dáma"

no...pokračování...škoda že jim na to skáčeš;-D

0/0
11.3.2008 20:30

prasák

Re: rádoby "OCHRÁNCE" hodnot, Klaus a jeho "1. dáma"

Mně vadí falešné moralizování prezidenta, který není ani můj.

0/0
11.3.2008 20:30

Fidel Castro v plne sile

Re: rádoby "OCHRÁNCE" hodnot, Klaus a jeho "1. dáma"

Vy kolem!

guverner of New York odstupuje....Rek se drží...humus...

0/0
11.3.2008 20:34

Sid2007

Klaus: Sliboval "DUSTOJNOST" úřadu prez ČR ....

Ostatně, Lívie, stará, onošená, nemá o "to", tedy nějaké pokusy to s Václavěm dělat, dávno zájem. Jako ekonomka je extra materialistická, těší se se svoji mnohamiliónovou sbírkou šperků, státními recepcemi, tím, jak dekorovat všechny ty místnosti na zámku v Lánech ....

Ti, kteří si, od Kaluse, přes ODS až po KSČM, tak hlasitě stěžovali na to, že kampaň a volby hlavy státu "nebyly důstojné", když měl Klaus debatovat Švejnara, když se zvolila veřejná volba, atd. teď zase mají v Klausově konání "důstojnost úřadu hlavy státu" zase demonstrovanou, další celosvětovou ostudou.

Guvernér státu New York, chycený při dojednávání si prostitutky s jejich pasačkou, musí zjevně odstoupit. U nás "hlava státu" si ukájí své psychické problémy a ješitnost tím, že chce stačit podnikatelským sponzorům ODS, kteří si, jako výdobytek tržního života, vydržují milenky. Káže vodu o "ochraně tradičních hodnot a rodiny" o "privilegiu manželství" a masy věrných mu, s otevřenou papulou, tleskají. (pokrač. níže) 

0/0
11.3.2008 20:44

Sid2007

CIZOLOŽSTVÍ a HEARTLAND "Institute" v NYC

Klaus, ODS, KSČM a Klausovi fandové opakovali námity o ohrožování "důstojnosti a vážnosti" úřadu hlavy státu debatami kandidátů, veřejnou volbou (KSČM, Klausovi, ODS ale ani šaškárna s Bobolinou zdá se, z hlediska "důstojnosti a vážnosti" úřadu prezidenta nevadila).

Klaus zase prolhaně ujišťoval, že "nebude NEŘ0ZENOU střelou", jen ty ruce pro něj zvědněte.

Kromě pokračování ve svém "státnickém, světem uznávaném" CIZOLOŽSTVÍ, Kalus už od volby stačil PROPACHTOVAT, znevážit a zněužít prestiž úřadu prezidenta ČR k dalšímu kolu své participace v propagandě lobbistického nástroje amerických naftařských a tabákových firem, "konferenci" Heartland "Institute" (který je istitutem asi jako je CEVRO "akademií") v New Yorku. Stejně jako v inezertní kampani za 1 mil USD vloni v září (předvečer konference OSN o změně klimatu) Klaus nechal - navíc za úplatu, což je v civilizované zemi pro vysokého ústavního činitele další nepřípustný střet zájmů - zneužívat své fotky, titulu prez ČR.  (pokr níže)

0/0
11.3.2008 21:09

Sid2007

Klaus: ZNEUCTÍVAČ manželství i pretiže úřadu prez ČR

Zde je kopie zvacího dopisu: http://www.realclimate.org/docs/Heartland.pdf).

Za 1.000 USD (jindy Klaus dostává, oficiálně až 10.000 USD)

0/0
11.3.2008 21:55

Sid2007

inž eko Lívie: 1. DÁMOU: ne v LOŽI, zato na ZÁMKU

V jednom si s Václavem už neuveřitelných 50 let, půl století, co jsme, hlavně díky komunistické angažovanosti našich otců, poprvé dostali od strany a vlády zelenou přijetím na stalinskou VŠE a tam na nejvíce prokádrovaný směr, zahraniční obchod, především rozuméme:

V oportunistickém, kalkulovaném prospěchářství a materialickém pragmatismu.

Já říkám už od doby, kdy echte liberál, Petr Kratochvíl (který také ví, že by se se svým divadlem v njújorku neuživil, že je mnhem lepší kumšt, jakékoliv "kvality" dělat tady, za státní nebo EU dotace) poprvé Václavovi propadchtoval Lucinku Blbinku Vůdcovu Fanynku Zaňákovou-Bílou, že "jseme všichni dobří přátelé". Tedy já, Václav, Lucinka, Klárka Lohniská, Petra Bednážová, atd. Každý z nás je spokojen: Holky jsou rády, že se Václav pokouší "to" s nimi dělat, jsou rády za jeho "moudra", jsou prostě normální ženy.

Z Klárky Václav udělal i finační poradkyni, což je, na letušku, hezké. Já mám své "nejlepší přátele", jak říká Taylorka, diamanty.

0/0
11.3.2008 22:08





Najdete na iDNES.cz