Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I já své dítě bila, říká ministryně. Teď to chce zakázat

Ministryně pro lidská práva Džamila Stehlíková představila návrh zákona, který by rodičům úplně zakazoval fyzicky trestat vlastní děti. "Chci do zákona dostat výslovnou formulaci, že se dítěti nesmí působit fyzická bolest," říká v rozhovoru pro MF DNES. Návrh vzbudil mezi odborníky protichůdné reakce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Logista

No to je hovadina ...

... bravo bravo, já tleskám. A paní ministrině tohle vymyslela sama, nebo jí pomáhal někdo podobně chytrej ? ;-D

0/0
10.3.2008 16:07

Juras

Svět podle Džamily

Když už je o této paní slyšet, jedná se o totální békovinu. Představuju si těhotnou maminku v pokročilém stupni těhotenství v šalině s tříletým dítětem, jemuž právě odmítla koupit nějakou hračku za tři tácy z TV reklamy. Chudák hledá průkazku opravňující ji požádat někoho, aby ji pustil sednout, přitom se pochvalami snaží zfialovělému uřvanému vzteklounovi zvyšovat sebevědomí. To je skvělej námět na horor. Mohl by být i happyend - konečně se jí podaří vytáhnout průkazku a mladý muž po jejím přečtení vyskočí s úsměvem ze sedadla a pustí ji sednout. Svým "seš skutečně dobrej, maminka z tebe má jenom radost" pomůže mamince s výchovou a sebevědomí nadějného jedince se snad dostane relativně vysoko.

0/0
10.3.2008 14:26

Juras

Dýchači vzduchu, budete mít utrum

Dýchání je prvním krůčkem k vraždě. Je statisticky dokázáno, že 100% všech vrahů někdy předtím v životě dýchalo vzduch. Drahá Džamilo, doufám, že se dožiju zákazu dýchání, aby lidi nemohli vraždit.

0/0
10.3.2008 14:05

godys

Re: Dýchači vzduchu, budete mít utrum

lepší je zákaz porodů!....protože je dokázáno, že jen narození lídé vraždí....!:-)

0/0
10.3.2008 14:09

jacek097

Zadam novinare o vice takovych rozhovoru s pani S.

Dzamilo dekujeme, ja uz se dlouho takhle nepobavil... Ty si fakt blba, no to svet nevidel!!! Tohle a ministr???? Kdo ty zeleny voli, jaka pakaz???

0/0
10.3.2008 13:09

Bob a Bobek

ANKETA

Na kdejakou blbost je tu anketa. Co kdyby udělali anketu na tohle. Chtěl bych vidět ty výsledky. TAK CO REDAKCE??????R^

0/0
10.3.2008 13:01

To je bomba

cikánská výchova

Už jsem na to přišel, o co paní ministryni jde: sblížit naše dvě etnika, cikánské a bílé.

Donutit cikány aby vychovávali děti tak, aby nekradly, nerabovaly, neničily na co přijdou ... to zjevně nefunguje.

Tak teď to zkusíme z druhé strany. Naučíme bílé děti krást, rabovat a ničit.

To je dobrý nápad, tleskám !!! Konečně bude po problémech s nepřizpůsobivými !!!

0/0
10.3.2008 11:11

rohatey

Re: cikánská výchova

Docela výstižné, u těch cikánů tahle výchova prokazatelně je odjakživa, cikánské dítě nikdo neomezuje a dítě si dělá zcela svobodně co chce, když se mu nechce do školi tak prostě nejde do školy atd.

0/0
10.3.2008 11:17

nonick

Pžedevším se nauč česky, Džamilo!

A pak - nezaváděj sem z Kazachstánu sociální inženýrství! ;-€ 

0/0
10.3.2008 11:02

kontrola_nemocnych

Dzamila ma pravdu

trestat dite za neco je nesmysl. Lepsi je ho za vsechno, i to spatne pochvalit a vybudvat mu nebetycne sebevedomi. BUde z nej sice nesnesitelny blb jako dzamila, ale diky sebevedomi to nekam v zivote dotahne. a o to aby jsme dite pripravili na zivot aby v nem co nejlepe uspelo by nam melo jit predevsim, slusnost az na druhem miste.

0/0
10.3.2008 10:44

Bob a Bobek

Re: Dzamila ma pravdu

Máte úplnou pravdu. Proč má být moje dítě ten slušný blb, který si plní svoje povinnosti, odvádí pořádnou práci. Je lepší z něj vychovat arogantního lempla s vysokým sebevědomím. Aspoň to někam dotáhne, že Džamilo?

0/0
10.3.2008 12:56

jacek097

Re: Re: Dzamila ma pravdu

presne tak, udelame si generaci namyslenych Dzamil, ktere nam budou predkladat jednu kokotinu za druhou.... Boze muj, kam to speje.....

0/0
10.3.2008 13:10

Juras

Re: Dzamila ma pravdu

R^ Než jsem napsal svůj příspěvek, rozhlídl jsem se v diskusi. A tohle jako by byl on R^

0/0
10.3.2008 14:01

stovik

zajímavé, že nám chce radit tzv.

 STALINOVO dítě...proč my vlastně "TOTO" máme ve vládě....nebo stále poskytujeme solidaritu celé bývalé SSSR?(Y)

0/0
10.3.2008 10:34

To je bomba

je takový BLB v politice vůbec možný ?

jéžišmarjá to JE koza... ale hlavně že je sebevědomá...

0/0
10.3.2008 10:11

zbynek._s

Nenecháme si rozvracet rodiny státním šmírem!

Nacistická matka také nesměla na dítě sáhnout, protože šlo o říšského občana. Návrh takového zákona v období státního sociálfašismu je nutné hodnotit jako přechod k neonacismu. Ministryně může blahopřát jen sama sobě. My si nenecháme si rozvracet roidiny státním šmírem. Vycouvejte z našich rodin, ruce pryč od našich dětí!

0/0
10.3.2008 9:22

Mokb

Starosti paní ministrině

Starosti paní ministrině, týkající se naplácání dětí když zlobí nebo řešení nájmu neplatících cikánů bych chtěl taky mít a stačila by mně polovina platu, co má  paní Stehlíková.

0/0
10.3.2008 9:20

eBalkan

Smarja, pasak koz z Kazachstanu

a jeho predstavy o civilizaci 8-o Jdete radsi tocit dalsi dil Borata, tam se tomu clovek alespon muze zasmat...

0/0
10.3.2008 9:15

36903690

Vychoval jsem s manželkou dva syny.

Občas padla facka,někdy trochu na zadek a nemyslím,že by to synům ublížilo.  dDnes už mám vnučku V tu už nemusím vychovávat,ale můžu jen rozmazlovat a celkem mě to baví.:-)

0/0
10.3.2008 8:48

zdenulina

máslo na hlavě

Sama má máslo na hlavě a bude kázat, jak to máme my jako rodiče podle ní dělat. ?

Takové mám nejradši. Káže vodu, pije víno. Až mi bude děcko tropit scénu  v obchodě, že chce hračku nebo že nepustí tu čokoládu, a já mu dám přes zadek, tak mě budou popotahovat po správních řízeních? Ty vado, kde to jsme? já se  v tomto státě nestáčím divit. Schvalují se zákony na to, aby se bohatší měli ještě lépe a plácnutí po zadku, které je podle mě občas na místě, bude  přestupek? To snad není pravda!!:-©;-O;-O

0/0
9.3.2008 22:58

Mak1

Re: máslo na hlavě

No - tak Vás zavřou, dítě odeberou a strčí do děcáku, kde na něj nikdo ošklivej nebude ......

0/0
10.3.2008 8:27

Philosopher

Re: máslo na hlavě

Ne, ne. Veme-li dítě čokoládu z regálu, pak je to krádež. Dítě nemůžete naplácat na zadek, zároveň jste za něj ze zákona odpovědna, zároveň jste povina trestní čin ohlásit. Zadržte tedy dítě a zavolejte policii .... Policie to vyšetří a vzhledem k nezletilostoi dítěte případ uzavře.

0/0
10.3.2008 8:38

Pan Navratil

Re: Re: máslo na hlavě

To slyším prvně, že braní věcí z regálu v sámošce je krádež.

0/0
10.3.2008 8:57

rohatey

Re: máslo na hlavě

A teď si představ že ten malý tyran který zkouší na rodiče ledacoco zjistí že tohle funguje a že dosáhne takto svého, copak asi tak udělá v tom obchodě příště ??? A co když si usmyslí že třeba poleze na okno někde v 5 patře, nebo že bude tahat za hrnce na sporáku atd.. Džamila má tu palici úplně vymydlenou, třeba ta bezpečnost dítěte tam je ten tělesný trest u batolete někdy nezbytný, lepší naplácat na zadek než mít mrtvé neho zmrzačené dítě. :-© Jestli si se Džamila domnívá že ta mrtvolka nebo mrzáček je lepší tak ať si tyhle experimety zkouší u sebe  normální člověk dává přednost tomu co se osvědčilo a co prokazatelně funguje.

0/0
10.3.2008 11:15

Gandalf_z_Hurky

Je zajímavé...

že v zemích, kde nejvíce odsuzují fyzické trestání dětí, jim občas nějaké dítě přinese do školy zbraň a postřílí pár spolužáků.

Naše týrané děti tímto neduhem, zdá se, netrpí...

0/0
9.3.2008 21:55

kohr26

Re: Je zajímavé...

;-D to co se stalo v Krnově neregistujes ?

0/0
9.3.2008 22:06

Wendolene

Je to nesmysl.

v UK a USA jsou podobne zakony a vsichni vedi, jak jsou jejich deti strasne slusne a vychovane. Fyzicke tresty jsou treba, neuznavam trest za spatne znamky, ale obcas je nutno diteti nastavit jakesi hranice. A pohlavek muze byt ucinnejsi nez nekonecne domlouvani, prosim nedelej to, to je bakane...

Jak se chcete rozumne domluvit s malym ditetem? To nejde.

Jsem pro obcasne potrestani fyzicky. Ne moc casto, ne vubec, obe varianty nejsou ucinne. Ale nelze to zakazat. Pani ministryne je mimo, verim, ze ji nikdo podobny nesmysl neschvali.

0/0
9.3.2008 20:56

mixér

Kde jsou ty časy...

Jak nám říkal jeden dějepisář: Dřív na dědině vychovávali všichni. Rozbil jsi okno a viděl tě soused? Nečekal, vzal řemeň a seřezal tě.. a opovaž se to říct doma, bo to by jsi dostal ještě jednou, že děláš vylomeniny. Dnes vztáhneš ruku na cizí děcko, protože dělá bordel a už na tebe jde otec s tyčí... a teď nám kdosi nařizuje, že nesmíme vychovávat ani vlastní... Neříkám, že bít děti je dobrá věc, ale když to někdy jinak nejde.. každý nemá to štěstí mít děti, které poslouchají...

0/0
9.3.2008 19:24

ViIa Lesni

Re: Kde jsou ty časy...

 bít děti  neni dobrá věc,strefuj se do sobe rovneho, ten ti da facku zpatky ,  děti ne

hrdino Rv

0/0
9.3.2008 19:30

mixér

Re: Re: Kde jsou ty časy...

Já už jsem na úrovni, kdy násilí považuju za barbarskou věc. Se sobě rovným se domluvím, s děckem, který z toho nemá rozum, ne. Co chceš dělat, když si chceš vytvořit autoritu, ale dítě ti prostě na všechno kašle a všechno odmítá? Americká výchova (= dělej si, co chceš)? Záleží na tom, o jaké věkové kategorii se bavíme..

0/0
9.3.2008 19:39

ViIa Lesni

Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

sakra ty děcka - no co tak to svedeme na amiky ;-D

V[>-]:-)

0/0
9.3.2008 19:52

mixér

Re: Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

Jsi mimo mísu.. dej mi alternativní řešení, když se ti bití nelíbí ;-) já jsem taky v zásadě proti němu, ale věřím tomu, že když se s ním umí zacházet, tak to nemusí být tak drastické, jak se někde píše či mluví a nese to ovoce. Taky jsem jako kluk párkrát dostal na zadek.. a trauma necítím, sebevědomý jsem taky.. a stejnou blbost jsem už nikdy neudělal ;-)

0/0
9.3.2008 20:06

ViIa Lesni

Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

něco sem napsal a odeslal, cenzorovi se to nehodilo  8-o tak se bav s cenzorem

0/0
9.3.2008 20:22

mixér

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

.. tak si zkus přečíst kodex diskutéra - asi jsi tam něco přehlídl... ;-)

0/0
9.3.2008 20:26

Pilad

Re: Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

Američani to mají dobrý,tam můžou i mučit vězně,tak co by nemohli plácnout dítě přez ruku.

0/0
9.3.2008 20:07

mixér

Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou ty časy...

R^ jj, jen přes p*del nemůžou, aby nešli sedět za sexuální obtěžování... lol

0/0
9.3.2008 20:14

vevere

ale

tebe bili málo

0/0
9.3.2008 18:45

danklar

...dostali...

0/0
9.3.2008 18:30

ViIa Lesni

Re: ...dostali...

Jenom frustrovaní  dospělí bijou děti :-/

0/0
9.3.2008 18:41

vevere

Re: Re: ...dostali...

jenom frustrovaný děti se nechají mlátit

0/0
9.3.2008 18:53

ViIa Lesni

Re: Re: Re: ...dostali...

;-D tak voni to smazali, jen proto, ž;-De tady bylo, že si idiot ;-D - no jo sranda nemusi bejt

0/0
9.3.2008 19:56

vevere

Re: Re: Re: Re: ...dostali...

idiot je censor

0/0
9.3.2008 20:01

Logista

Re: Re: ...dostali...

Vila Lesni .... to jsi ty, Džamilo ? Pak už ty tvoje bláboly dávaj smysl ... ;-D

0/0
10.3.2008 16:29

danklar

Kam až jsme se to dočkali,

když mi nějaká Džamila lámanou češtinou bude přikazovat, jestli můžu své děti profackovat nebo ne! Bursík by mohl chodit po domácnostech a kontrolovat jestli si čistíme zuby nebo myjeme nohy. Komunismus jak řemen.

0/0
9.3.2008 18:30

zoufalec1

ne

jestliže nás rada evropy vyzývá k čemukoliv, vězte že je to obvykle snůška blbostí, kterým není radno naslouchat. A vy vážená, hup na velblouda a domů, domů...

0/0
9.3.2008 18:08

velkaselma

Nemám rád Stehlíkovou-Almaskyzy!!

Bývalá občanka SSSR,která díky nekritickému obdivování Bursíka za odměnu od něj dostala pašalíka-ministerstvo o ničem a dobrý plat!A teď,aby se zviditelnila a ukázala,že přece něco dělá,přichází s podobnými hloupými nápady!!!!

0/0
9.3.2008 17:57

iveta99

Re: Nemám rád Stehlíkovou-Almaskyzy!!

ANO!Je to tak!

0/0
9.3.2008 17:59

killy

No, my tu plkáme, ale.....

.. jestli se nenajde v současný koalici dost soudnejch lidí, kteří by tuhle hovězí lady poslali do patřečnejch mezí, pak konce ani nedomýšlím. Jdu soukromě :-© !

0/0
9.3.2008 16:45

JosefN

Facka

Soudružka Džamila tady zavede něco, co bylo v dřívějších dobách v SSSR, kdy byli sovětští pionýři vedeni k tomu, aby udávali své rodiče.(Y)

0/0
9.3.2008 16:37

skarda

Týrání?

po přečtení článku jsem nabyl dojmu, že se zde veřejně ministryně přiznává k týrání svých dětí. Je opravdu nutné, aby ve vládě byli podobní lidé? Už vidim dítě, které zažaluje svého rodiče za facku (a třeba bude jen naštvané, že nemůže jít  večer s kámošema na diskotéku)... Jen tak dál, takovýchto zákonů potřebujeme co nejvíc... Jsem pak zvědav, kolik rodičů bude své děti vychovávat u sousedů..:-)))

0/0
9.3.2008 16:07





Najdete na iDNES.cz