Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miliardář Chrenek: Jak mohl soud povolit pochod neonacistů?

Do diskuse, která se rozproudila po soudních rozhodnutích o povolení pochodu neonacistů v Plzni, se už zapojila řada osobností. Nyní se přidal i miliardář a vlivný podnikatel Tomáš Chrenek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnusná poslanecká imunita

soudruh Krenek je debil

Takové hovado vede mnohomiliardové imperium. Na nácky mám stejný názor jako on. Ale ja ctím svobodu svoji i svobodu druhých. Já nesouhlasím s tím aby bylo někomu upíráno pravo na svobodu slova a svobodu schromážďování. I když je nedná o fašistickou lůzu, nebo o ještě horší komunistickou verbež.

0/0
12.3.2008 10:17

L88

Demokracie????????

No,myslím si,že pan milionář porušil paragraf 197 ohanobení skupiny.....

0/0
9.3.2008 16:46

lunak

Pane Chrenek

nebudu nic rozvádět, podívejte se na - http://milannovak.blog.idnes.cz/c/27726/Prosazovat-demokracii-totalitnimi-metodami-nejde.html

0/0
8.3.2008 13:16

_lu

...

je to blbost... soud přeci povolil pouze pochod lidí, kteří slibují, že nepřekročí zákon... je jasný, že jsou to nácci a že budou hajlovat - ale to s povolením pochodu nesouvisí, od toho je policie, aby zakročila v případě překročení zákona...

souhlasim s názorem pod mým, že pan chrenek měl prostestovat proti shromáždění komoušů na letný....

0/0
7.3.2008 16:55

slavek133

,,

Pane Chrenku máte jistě pravdu,ale kde jste byl 18 let o 1.máje,když se bolševici producírovali na Letné?Ti vám nevadí?

0/0
7.3.2008 11:24

Pontius_PiIatus

napsal jsem neco spatneho, ze me smazali?

pan miliardar posranej a jeho vyroky o "LUZE"  jsou politicky korektni? jak se takovy clovek muze vubec dostat na stranlky tisku?

0/0
7.3.2008 4:16

sojkal

To je jednoduché

Ve skutečnosti to nejsou žádní nacisté

0/0
6.3.2008 10:49

czmario

Nacky vubec nemusim,

vim, ze budu za svuj prispevek ukamenovan, nicmene nemuzu nereagovat. Dokud u nas budou moci (treba tradicne na 1. maje) vykrikovat sve zcestne bludy (napr. o tridnim boji ci diktature proletariatu) komunisti, musi mit tuto moznost (povazujeme-li se za pravni stat se svobodou projevu), kdokoliv jiny.

0/0
6.3.2008 9:01

PetroleumLampoIdorablo

Re: Nacky vubec nemusim,

taky bych byl radši bez jejich existence

ale udivuje mne, že miliardáře s nimi spojuje nechuť ke svobodám ostatních a k respektování práva na občanské svobody pro všechny. Asi relikty z doby, kdy přicházel ke svým miliardám v době velkého zatmění

0/0
6.3.2008 9:07

m4!

Chrenek je...

... [sproste slovo, za ktere by tento prispevek byl smazan]...:-©:-©:-©

navrhuji zakon, ktery by zakazoval miliardarum davat rozhovory do novin. treba by si pak vice vazili toho zbytku svobody, ktery jeste v cechistanu zbyl

0/0
6.3.2008 1:23

totalkeks

Re: Chrenek je...

Váš návrh toho má se svobodou opravdu mnoho společného...                             

0/0
7.3.2008 1:31

Péťa.

Miliardář

No ten má dost... (Y)

0/0
5.3.2008 23:59

ferdapytlik

Re: Miliardář

Sice má, ale na druhou stranu si může plácat co chce .................. problém je v tom, že vydavatel potřebuje zaplnit prázdné stránky svého periodika a tak nám naservíruje i toto :-)

0/0
6.3.2008 0:08

Chajal

Máte pravdu pane Chrenek

Máte pravdu pane ChrenekR^. Jen idiot udělá stejnou chybu dvakrát. Ale to část zdejší diskutérů nikdy nepochopí:-P .

0/0
5.3.2008 23:12

blekkal

Re: Máte pravdu pane Chrenek

A jakou konkrétně pane kolego?

.

Třeba takovou, že bude na lékárnických vahách poměřovat právo shromažďovací a právo projevu pro pár reálně bezmocných křiklounů, zatímco pár set tisíc kousků odborářské lůzy bude vesele budovat nacionální socialismus, paroubkismus, či komunismus?

.

Prober se.

0/0
5.3.2008 23:52

totalkeks

Re: Re: Máte pravdu pane Chrenek

Obhájci neonacistů, kteří se ohánějí právem jsou přinejmenším vtipní;-D

0/0
7.3.2008 1:34

sturmer

:-(

jediná moje reakce na slova  pana Chrenka :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
5.3.2008 20:50

leather-man

Re: :-(

S dovolením se přidám :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
6.3.2008 21:35

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

Pane Chrenek

to máte jednoduchý. Shromáždění bylo povoleno proto, že svolavatel splnil veškeré zákonné náležitosti a úřad v zákonné lhůtě nevznesl žádných námitek.  Podle toho, že měří všem stejně podle zákona, ať černejm, rudejm, žlutejm, hnědejm, blbejm nebo chytrejm poznáte právní stát. Jsem rád, že ho máme aspoň kousek.....

PS taky jste si mohl všimnout, jak se hnědý snažili, aby při meetingu neporušili zákon a nemohli být rozejiti....

0/0
5.3.2008 20:37

nic není zadarmo

Ústava

Včera tady byla odpověď policejního prezidenta poslanci Vidímovi, který chtěl taky něco zakázat. I pan Chrenek by si tento e-mail měl důkladně přečíst.

0/0
5.3.2008 19:58

fanda357

Problém není u soudu

ale u laxních magistrátních úředníků. Není to tak dlouho, co soudce Baxa někde v rozhovoru opakovaně uváděl, že je to opakovaný problém úředníků, kteří reagovali pozdě a špatně a že soud na to opakovaně upozorňoval. Soud nerozhodoval o tom, že povoluje pochod, ale rozhodl, že zákaz magistrátu je v rozporu se zákonem. A to je rozdíl. Alespoň pro právníky.

0/0
5.3.2008 19:40

Merk

Re: Problém není u soudu

Přesně tak. Lidi (včetně Chrenka a 99% novinářů a dalších...) žijí v domnění, že u nás někdo podobné akce povoluje. Ne, nepovoluje. Akce se musí jen nahlásit a příslušný úřad ji může za určitých okolností zakázat. Jenže ten zákaz musí být proveden správně, tedy mj. příslušným úřadem a musí být řádně odůvodněn.

V daném případě byl AFAIK problém v tom, že pochod zakázal magistrát města Plzně a ne dotyčný plzeňský městský obvod, který ho zakázat mohl (a měl?). Soud neřekl, že byl pochod OK, soud řekl, že nebyl OK jeho zákaz. Bavit se můžeme leda tak o tom, zda soud nebyl přepjatě formalistický a zda neměl mávnout rukou nad tím, že pochod zakázal jiný úřed, než měl. Ale základ problému - chyba města Plzně resp. jeho městského obvodu (pokud to byla chyba a ne úmysl) - tím zůstává nedotčený. Stačilo, aby ten pochod řádně zakázal správný úřad a soud by ten zákaz zrušit nemusel.....

0/0
5.3.2008 19:47

José Antonio

"Náš" Chrenek

Panu Chrenkovi slouží ke cti, že mluví jen a pouze o své partičce. "Většina z nás" znamená u pana Chrenka možná rodáky z Nitry, možná Židy, možná členy obchodní slovensko-izraelské komory, možná takové ty pacholky, co manipulují politiky a SIS na ně vede kvůli tomu vlastní spisy. Od takových typů lze štvaní proti svobodě slova jen čekat.

0/0
5.3.2008 18:30

klauzkomik

Re: "Náš" Chrenek

co kdyby tak Chrenek napsal misto pič.vin jak Třineckým železárnám přišel,pomocí korupce a úplatků

0/0
9.3.2008 10:52

Borodiju

nevím, co je na vyjádření názoru špatného

Soud jednal správně. Svoboda shromažďování a projevu je základní právo

každého člověka. Když označíte celou ideologii za špatnou kvůli její

minulosti a lidi za její vyznávání budete perzekuovat, ničeho tím nedocílíte. Souhlasím s tím, že účastníci takovýchto shromáždění by

měli být nedotknutelní až do chvíle, kdy eventuelně překročí zákon. Zatím jen se jen v médiích ozývají předsudky některých z vás - zakomplexovaných, jako je p.Chrenek.

0/0
5.3.2008 17:54

svazak1

chrenku kuj ocel a nekecej jak blbec...

Co se do toho chrenek se*e??? At radsi dela nepruhledny ksefty s Grossem a nekeca do ceho nevidi... Jednou maj ti nackove registrovane sdruzeni na vnitru tak dokud to sdruzeni o registraci neprijde tak proste budou chodit po ohlaseni na uradu kudy budou chtit... Muzeme se divit muzeme s tim nesouhlasit ale to je asi tak vsechno co s tim muzeme delat... 

0/0
5.3.2008 17:51

barumkoudopatniku

Re: chrenku kuj ocel a nekecej jak blbec...

Chtěl jsem napsat něco podobného. Ať se radši věnuje kšeftům (v dobrém slova smyslu), protože takové kecy se jen tak nevidí. Evidentně si plete fašismus a nacismus, nehledě na to, že jsem při pochodu nezazaznamenal, žádné protizákonné aktivity a hlavně policie je nezaznamenala

0/0
5.3.2008 17:57

zdeseny obcan

Re: chrenku kuj ocel a nekecej jak blbec...

Chrenek nejdriv ziskal ekonomickou moc a ted se sape po te politicke.

0/0
5.3.2008 20:41

tonikovec

a ma pravdu...

:-©RvRvRv

0/0
5.3.2008 17:34

unmensch

Re: a ma pravdu...

8-o To jako, že soud měl rozhodnout proti liteře zákona???                   ;-D;-D;-D    Rv                            

0/0
5.3.2008 18:35





Najdete na iDNES.cz