Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek předal Mašínovi medaili, čelí trestnímu oznámení

Premiér Mirek Topolánek předal ve Washingtonu Josefu Mašínovi čestnou plaketu. Řekl, že ocenění uděluje on osobně, s nikým ho prý nekonzultoval. Premiér si za své gesto vysloužil trestní oznámení. V Berouně ho podal Jaroslav Brehovský. Premiéra viní ze schvalování trestného činu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ceItic

Soudruzi, už se rozhodněte

Mašínové bojovali proti tyranii a zabili civilistu, revoluční Jan Žižka, český hrdina, bojoval proti tyranii a těch civilistů zabil či nechal zabít mnohem více. Lump nebo hrdina, všechno česká rodina..:-)

0/0
4.6.2008 22:39

morrissey

Re: Soudruzi, už se rozhodněte

i ty popleto, tyses v tom ale pJekňe zamotal;-D

0/0
17.1.2009 23:21

wcbaba

Surová loupežná vražda ač by se ráda zabalila

do politického nádechu zůstane surovou loupežnou vraždou a vrah vrahem.

0/0
4.6.2008 21:49

dj giovanni

Re: Surová loupežná vražda ač by se ráda zabalila

jasně, to zůstane - jen těch 40 let totality je čím dál tím krásnějších:-(

0/0
4.6.2008 22:20

KMJ

Těžko říci .

To , že postříleli komunistické policajty byl rozhodně záslužný čin . Ten pokladník byl údajně ozbrojen . Jestli ano tak musel být důkladně prověřený . Sporné je pouze to , že svými činy možná způsobili víc škody než užitku . Dali komoušům další záminku .

0/0
4.6.2008 20:28

wcbaba

Re: Těžko říci .

Seznam se řádně s historií.

0/0
4.6.2008 21:47

kreator

omyl

Předat plaketu Mašínům je omyl.Možná měli dobré myšlenky,ale provedení bylo tragické a proto si uznání nezaslouží.

0/0
4.6.2008 19:09

prasak1

život tropí hlouposti ...

bolševický politruk, důstojník chrabré ČSLA předal jakousi tretku antikomunistickému duševně chorému vrahovi. Předal ji jako premiér ČR osobně. Že tomu nerozumíte? To je jedno ...

0/0
4.6.2008 18:21

jajaja00

Re: život tropí hlouposti ...

Ano, život hlouposti tropí. Ty jsi důkaz.

0/0
4.6.2008 18:55

Sharkee

Re: život tropí hlouposti ...

nezletilý student vojenského gymnázia nemohl být ani člen KSČ, ani politruk ani důstojní chrabé ČSL

použiívejte mozek místo emocí, soudruhu

0/0
4.6.2008 20:15

mfVčera

Je nepochybné, že zavražděný pokladník neměl...

...s komunisti nic společného!

0/0
4.6.2008 18:03

GaiaMaster

Ujasnění.........

Rád bych poznamenal jednu věc, komunistický režim byl označen za totalitní a zločiný, stejně jako režim fašistický. Nerozumím tomu, proč tolik lidí nazývá mašíny sprostými vrahy. Každý pochopí, že například vrazy R. Heydrich jsou hrdinové, ale vemte si kolik zemřelo "normálních" lidí, kteří prostě s fašisty spolupracovali a zamřeli rukou odboje, holt je to prostě válka a záleží na každém na jaké straně stojí. Pokud tedy byl komunistický režim zločinný, pak byl i legitimní odboj proti němu a ten, bohužel, přináší oběti i na jeho "přisluhovačích", nebo si myslíte, že lidé co dělali u policie, pohraničníci a spol byli úplně neviní, že by neváhali zabýt každého označeného nepřítele komunismu? Byla to válka.... a má své oběti. A lidé co stojí na správné straně bývají obvykle ceněni a oceněni.

0/0
29.2.2008 11:33

Hariet

Re: Ujasnění.........

Nebyla válka, zopakujte si dějepis. Mašíni cynicky vraždili nevinné lidi. (A také pravopis. ( Vrazy - vrazi. Děkuji).!

0/0
4.6.2008 17:51

dutina

Re: Re: Ujasnění.........

Byla bolševiku,komouši vyhlásili třídní boj.Kolik bylo pak mrtvých v bolševických koncentracích?Celý národ nejdříve schvaloval komunisty ale pak rychle vystřízlivěl,ale to už bylo pozdě.Národ dokonale zastrašil a zotročil!!!

0/0
4.6.2008 18:04

Nadavla

Re: Re: Re: Ujasnění.........

Pdle tvé teorie byla poprava Horákové, Piky atd. správná - byla přece válka.  Zkus více přemýšlet.

0/0
4.6.2008 18:39

karel60

Re: Re: Re: Re: Ujasnění.........

Čím může dutina myslet?

0/0
4.6.2008 19:30

dj giovanni

Re: Re: Re: Ujasnění.........

jen trochu opatrně s tím "celým národem" - raději skoro celý národ

0/0
4.6.2008 22:34

Kyosuke

Re: Ujasnění.........

Nevinné, nebo "nevinné"?

0/0
15.12.2008 21:50

LesniMuz

Ať se teď klidně komouši poserou..

Největší radost má z toho, jak jsou kvůli tomu komouši nasraní. Měli by si hlavně ty skopové hlavy uvědomit, že nabýt jich a jejich puče v 48, nebyli by ani žádní Mašínové!

0/0
29.2.2008 10:43

Hariet

Re: Kdo je našvaný?

Naštvaní jsou všichni slušní lidé.  Mašíni si vyznamenání ničím nezasloužili. Vše dělali kvůli sobě, nikoliv z vlasteneckých důvodů... A to je rozdíl. (Komunisty do toho nepleťte.)!

0/0
4.6.2008 17:55

dj giovanni

Re: Re: Kdo je našvaný?

No vy jste mně ale jeden filozof - Mašíni to dělali pro sebe kdežto Kléma a spol. zřejmě včetně vás jste vraždili pro blaho lidstva!

0/0
4.6.2008 22:37

jan52

Kdo........

 omlouvá vraždy je taky vrah...     

0/0
29.2.2008 10:40

bov1

Re: Kdo........

Pod tohle se taky mohu podepsat. Tady nejde o komunisty, ale o lidi, o člověka.

0/0
29.2.2008 11:05

KlekiPetra_Potrestaný_sprosťák

Re: Re: Kdo........

Takže co? Zavřeme všechny poslance parlamentů většiny demokratických zemí za ustanovení o nutné obraně a krajní nouzi?

0/0
29.2.2008 11:06

dutina

Re: Kdo........

Kdo chváli marťany je marťan!

0/0
4.6.2008 18:06

KMJ

Re: Kdo........

Kdo omlouvá vraždy je  taky vrah , zajímavá  myšlenka . Podle stejné logiky jsou všichni komunisté vrazi protože omlouvali a omlouvají vlastní  zločiny a vraždy z 50. let .

0/0
4.6.2008 20:23

mik-esh

Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

už mu ta moc, leze na mozek. to už tak asi bývá, když se nýmanda, stane někdo. i když, asi pořád lepší, než prase bradavičnaté. Dát medaily někomu, kdo postřílí 6 lidí...nechápu. Asi bych je za to už netrestal, ale schvalovat to a ještě oceňovat...;-O(Y) začíná mu hrabat :-P

0/0
29.2.2008 10:15

jumbomen

Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Nechavas se ovlivnovat tiskem, nedelas si vlastni nazor.  Neznas objektivni priciny.  Mimo to, oni se branili. Kolik lidi komousi zabili? Na tohle si musis odpovedet.  

0/0
29.2.2008 10:21

mik-esh

Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Bránili? Před pokladním v poštovním voze???? A čím jsi ovlivněn ty? Nebo jsi snad u toho byl? Tohle nemůžeš srovnávat, to je hloupost.

0/0
29.2.2008 10:38

jumbomen

Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Co to zase kecáš? Co čech to přizdisráč mi tak přijde, copak si neuvědomuješ, že byli šikanování režimem? Kolik toho udělali komouši? A kolik jsi toho udělal teprve ty!

0/0
29.2.2008 13:05

mik-esh

Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

co to meleš? pleteš tady hrušky s jabkama. já nehájím komouše, ale zastřelit nevinné lidi jen kvůli tomu, že chci utéct? trochu divný. šlo to určitě udělat jinak. proč tedy topolánek nevyznamená všechny ostatní, co utekly a přitom neprolili ničí krev? proč dává medaily vrahům, kteří zavraždili za cestou na svobodu 6 lidí, otců od rodin, kteří jen dělali svou práci? trochu drahá daň za svobodu, ne? a vrazi to jsou, to  bez diskuze.

0/0
29.2.2008 13:53

jumbomen

Re: Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Byli napadeni, když už. A hlavně, pokud jsou PS takova hovada a neumi se branit, tak se pak nediv.

Proc mu nedat medalii? Bylo to 50:50 a oni utikali protoze byli persekuovani, prisli diky rezimu o majteky, o svobodu. Apropo, svoboda je ta nejkrasnejsi hodnota, priteli.

0/0
29.2.2008 14:07

mik-esh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

nejsem tvůj přítel, gumo. cože? slyšel jsi dobře, vepřová hlavo:-))

0/0
29.2.2008 14:32

jumbomen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Příteli, kamaráde, je to takové slušné oslovení. Alespoň to mezi normálníma bývá.

Mimo to, to byl dnes tvuj nejlepsi prispevek do diskuze.

0/0
29.2.2008 15:47

mailoo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

;-€  mik-esh Vztekla ruda palice,Komousi davej bacha at ti nepraskne v te cervene palici nejaka cevka.Ani by ses nedozil toho az vas vrahouni komunisticky postavime mimo zakon.

0/0
2.3.2008 5:09

Nadavla

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Víš ty o tom vůbec něco? Byli napadeni pokladníkem, který si pak sám naběhl na vystřelenou kulku?

0/0
4.6.2008 18:43

dj giovanni

Re: Tentokrát mě Topolánek nas.r.a.l

Paroubka nemusím ani trochu ovšem označovat někoho s vrozenou bradavicí vaším slovníkem je na úrovni žáka max třetí třídy pomocné školy.  Tím jste všem o sobě pověděl opravdu víc než dost.

0/0
4.6.2008 22:47

JÚLINEK ŠÍŠAL

tak, souzi a soušky,

dohodněte se ... je pan tupohlávek neokoreoptev nebo neonácek? ...:-)

0/0
29.2.2008 9:06

Bombr

medaile

Před komunistickým režimem uteklo mnohem víc lidí, ale nikoho nepodřízli, proto asi medaili nedostanou

0/0
29.2.2008 8:22

toksip

Re: medaile

Jenze dalsi lidi, kteri chteli utect, tak byli prave komunisty postrileni nebo umreli potom, co je komousi nechali za jejich nazory hnit v kriminalech... Takze "skore", jestli se tomu tak da rikat je cca "200.000 : 6" pro komouse.. (pozn. to cislo 200tis je jen ilustrativni, presna cisla neznam). Nasi rodinu ty ha.jz.lo.ve komunistycky taky pronasledovali cely zivot a reknu Ti, ze zadna slast...:-© Pepikovi i Ctiradovi urcite oceneni za boj proti "vrchnosti" patri [>-] [>-] [>-] 

0/0
29.2.2008 10:39

Nadavla

Re: Re: medaile

Hele piškote, tvouji rodinu pronásledoval vlastní otec? To je dobrý. A to že byl prověřený kádr nezapřeš!

0/0
4.6.2008 18:51

Bombr

medaile

Před komunistickým režimem uteklo mnohem víc lidí, ale nikoho nepodřízli, proto asi medaili nedostanou

0/0
29.2.2008 8:22

GaiaMaster

Re: medaile

Byl bych rád aby jsi srovnával srovnatelné, většina lidí co máš asi namysli a o jejichž útěku hovoříš utekla až po 1968 a to byla trochujiná situace, v 50tých letech byl režim daleko tužší a měl všechny atributy tvrdé diktatury, tentokrát ne nacistů ale rádobi dělnické třídy

0/0
29.2.2008 11:21

Paul111

co se deje ted

porad tady melete jak jsou Masinove nevini a proc zabranujete lidem z vychodu aby tady prisly jak nasi utikali na zapad v 50letech tak tito lide chteji taky lepsi zit a to se vam nelibi a delate to same ze je posilate zpet o co jste lepsi hlavy pomazany Topolanek je vysmech celeho naseho naroda prvni byl komunista i s rodici mel se dobre prisel novy vitr tak se obratil a jede se dal a je nejspravedlnejsi clovek ze ano a co s nim udelate za par let muze me nekdo rict i s tema ostatnima  Kacer nevyjimaje jdete do haje vsichni(Y)

0/0
29.2.2008 8:02

transalp96

Re: co se deje ted

Muzes mi nejak vysvetlit, co maji Masini spolecneho s nasi nynejsi imigracni politikou?Nejak jsem tvuj prispevek nepochopil.

0/0
29.2.2008 8:11

barbudo

Myrda byl ...

... také uniformovanou součástí ozbrojených sil ČSSR ...

... takže kdyby ho tenkrát někdo svázanýho podříznul, dostal by dnes taky metál?

... a je možno ho podříznout dodatečně?

... i bez nároku na medaili?

0/0
29.2.2008 7:54

cybermiky

Re: Myrda byl ...

docela se mě líbilo, že jsi přiznal, že jsi již 15 let pod lékařským dozorem. No ono, když mluvíš se psem a on ti odpovídá ...... Je zajímavé, že ten čokl má občas víc rozumu, než ty ;-D

0/0
29.2.2008 7:57

barbudo

Re: Re: Myrda byl ...

... v některých oborech lidské činnosti jsou pravidelné prohlídky povinné ... hmm ...

0/0
29.2.2008 10:19

transalp96

Re: Myrda byl ...

Jdi to zkusit, je velmi pravdepodobne ze neprezijes a maximalne tady o tobe napisou ze jsi magor.

0/0
29.2.2008 7:57

krok_original

Z hlediska

Z hlediska vyššího principu mravního vražda na komunistovi není zločinem!

0/0
29.2.2008 7:46





Najdete na iDNES.cz