Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Platby dětí mohou skončit, Julínek je ochotný ke kompromisu

Ministerstvo zdravotnictví by nakonec mohlo kývnout na zrušení poplatků u lékaře pro děti do šesti let, po kterém začali volat lidovci. Připustil to ministr Julínek. Na první pohled se tak zdá, že Julínek ustupuje tlaku KDU-ČSL. Za ochotou k ústupkům je však mnohem víc: ministerstvo by k nim mohlo svolit výměnou za to, aby mu prošly důležité zákony druhé části zdravotnické reformy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivano

Nikdy by na to opozice neměla přistoupit

Jen ať si to vyžerou všichni celé období se všemi důsledky své špatné volby. Takto budou volit hlupáky z ODS, protože budou přesvědčení o tom, že jim z toho vždycky někdo pomůže. Ať jdou na oběd třeba do popelnice, když jim nezbud po zaplacení poplatků. Když po modré, tak po modré.

0/0
28.2.2008 15:07

ODSakEda

Re: Nikdy by na to opozice neměla přistoupit

Myslíte né blbých symbolických 30až 90kč, ale třeba celouu plnou cenu udokonce nehrazených úkonů,léků či pomůcel ála úhradová vyhláška Dr Ratha (čSSD) , kterouse ODS dodnes nepodařilo zvrátit! Po oranžové právě že musel žebrat iv¨nvalida o peníze na el. vozík, nez na cenu přes 70.000kč(!) mu "jeho" "pojištovna" nepřispěje ani 1kč!!!.. tedy řešíte 30-ti koruny a hrozí dokonce pklnéplatby až řádů desetitisíců dle vyhlášky za dob vlády čSSD!!!!!!!!;-€

0/0
28.2.2008 16:42

Menstruační_kalendář

Populista Julínek

Je ještě nějaký důvod, proč volit ODS ?

0/0
28.2.2008 12:46

ODSakEda

Re: Populista Julínek

Neznáte asi pojem POPULISTA! To je toiž naopak celá levice a část členů KDU-čSL i část ze SZ! Právě ti, ctějí něco někomu ZADARMO! (populismus je toproto, že to není zadarmo, ale někdo to zaplatit musí a to nejsou rozhodně Ti co to slíbí, ale danoví polatníci-spoluobčané, zpravidla výdělečně činní- schopnější dělníci a podnikatelé, co nemaj ani čas marodit nebochodit s blbinami k doktorovi, do kterých levice nejvíc kope nevděčně!...) Julínek jen coby koaliční partner musí dělat kompromisy ač nerat! Nevím, co je na zavedení poplatků populárního a tedy POPULISTICKéHO??? ODS vždy kázala např. utahování opasků, důchodovou reformu - že se bude dýl makat! To Vám připadáPOPULISTICKé??? Mě topřijde spíše odvážné!!!!! Neslíbit nic, co by vás udrželo u moci, ale naopak! Na POPULISMUS jsou tady Vážený jiní kanoni...

0/0
28.2.2008 14:35

raketyr

Ne co se nesmí zapomenout ve II.kole reforem!

Nesmí se zapomenout na snížení počtu úředníků ve státní správě nejméně o 2/3, zejména na ministerstvech. Mám za to, že tímto krokem se ušetří dalekovíce peněz, než po reformních krocích ve zdravotnictví. Zároveň se vrátí peníze investované do PC a zasíťování a to formou výrazného zvýšení produktivity práce úředníků. Ano, daňový poplatník je dnes "krvavě" odírán a proto se musí šetřit. Souhlas.[>-]

0/0
28.2.2008 12:40

ODSakEda

Re: Ne co se nesmí zapomenout ve II.kole reforem!

ODS (s koaličními partnery samože, nevládne přece jen sama ODS!) např. Ihned zrušila ministerstvo informatiky :-) Nebojte, vyhrají socani a komouši (získají suma cca 60-70% v PS) a zavedou další a nová ministerstva...;-D

0/0
28.2.2008 14:38

dislektik-idnes si na mě zasedla

Jůlinek no co by tak člověk mohl říci

asi nic nemá to smysl

0/0
28.2.2008 11:27

ODSakEda

Re: Jůlinek no co by tak člověk mohl říci

Konečně se zatuchlým státním socialisticky financovaným zdravotnictvím někdo začne alespon něco dělat a je špatný???... Není to jen vůle nějakého Julínka!!! Je to vůle ODS a jejich voličů, tedy minimálně 30% voličů!!! Neby to necháme tak-nefunkční, abychom se neznelíbili voličům?!... Na to jsou tu jiní POPULISTI! Volte je, co Vám slíbí prosperitu a pseudozdravotnictví ale zadarmo!...;-D Bez námahy a palcení, takový přežitek kapitalismu že?...;-D

0/0
28.2.2008 12:15

rozhod

Ty hle problémy se už dávno vyřešily v jiných oblastech

a lidé se bojí tržního principu ve zdravotnictví. Tamk, kde jsou tyto vztahy to jde a nikdo do toho nemusí příliš zasahovat. Pamatuji si, když se dělala privatizace, jak nějací zoufalci měli strach, že nebudou prodejny knih, že nebudou lékárny protože tam si každý  udělá butik. Chtěli, aby někdo zakazova l a nařizoval. A jak to dopadlo?   

0/0
28.2.2008 11:25

ODSakEda

Re: Ty hle problémy se už dávno vyřešily v jiných oblastech

Přesně tak! Levice strašila kupčením dokonce v oboru potravbinového obchodu!!! Dnes řeší soudruzi odboráři zemědělců naopak příliš nízké ceny a příliš nasycený trh sortou a subjekty. Jen tak dál ale! Už nikdy více doprošování se za své peníze služeb. fronty vo bchodě či na benzině a už aby to bylo i u doktorů!!! Paradoxně bolševici pod rouškou pomoci chudým (rozuměj méně schopným či neochotným dát více na pojištění zdraví!) lidem způsobují hladomory a nefunkční zdravotní péči! Zdravotnictví je jediný obor, který se neprivatizoval vůbec a setrvává na státním socialistickém přerozdělování ještě od komunismu!!! Zdr. jen tzv. "pojištění" je defacto další daní, počítanou % z příjmu/zisku!!!... Neovlivním výši pojištění a tím pádem neexistuje ani spoluúčast, kterou tím ovlivním já sám! Jak moc přispěji a jak moc se pak budu podílet a buduli na zadní vrátka myslet a pak si budu moci dopřát vyšší úroven služby i zdravotní

0/0
28.2.2008 11:45

hnedka_zdrapana

Re: Re: Ty hle problémy se už dávno vyřešily v jiných oblastech

Tak neco malo se snad zprivatizovalo i tam, viz ruzne soukrome ordinace apod. Ale chce to opravdu zmenit cely system a idealne zrusit povinne pojisteni.

0/0
28.2.2008 12:36

ODSakEda

Re: Re: Re: Ty hle problémy se už dávno vyřešily v jiných ob

Spíše vznikly(!) z nuly, nezávisle na státním zdravotnictví, hlavně zubaři a rehabilitačky, ale i takjsou závislí minimálně na cenách materiálu (od zadarmo!...) a max. cenách úkomu, na státu... Holt socialistické podnikání...

0/0
28.2.2008 14:39

modrá šlápota

Julínka zMašínovat.

:-):-):-)

0/0
28.2.2008 11:10

hnedka_zdrapana

Re: Julínka zMašínovat.

a tebe zašlápnout (Y)

0/0
28.2.2008 11:15

rozhod

Re: Re: Julínka zMašínovat.

Toho nech. To je chudák. Má na to papír. ;-D;-D

0/0
28.2.2008 11:27

r.o.p.a.k

Akciovky !!!

Druda pulka clanku je podle me dulezita.

Co je cil akciovky?

Podle me je to tvotba zisku pro akcionare.

Ne starost o nejlepsi dostupnou zdravotni peci. A ze zdravotnictvi neni tovatna na sroubky to snad vi i nestudovany ekonom. Nemocnice i zdravotni pojistovny jsou vzdy svym spusobem monopoly (slovo berte s rezervou).

To je takovy problem udelat zakon o neziskovych spolecnostech. Nebo se snad chce nekdo napakovat? Kdo to asi bude?

0/0
28.2.2008 10:38

ODSakEda

Re: Akciovky !!!

No ale konkurence naopak sráží ceny a zvyšuje kvalitu! Pověst-tedy reference je za 100 kontrol! Už aby to bylo!!! Levice tady furt straší starým znýmým o kupčení se zdravím! Podobně to vrdila o potravinách- na dědinách díky tomu byli fronty, co na banány..., na všecko!!!!!!!! Paradoxně ti co chtějí zabezpečit i lenochů něco zalevno, způsobují hladomor a úpadek zdravotnictví! Ale maj tu smrt chudí(rozuměj méně schopní čiochotní si platit pojištění)  zadarmo!...;-D

0/0
28.2.2008 10:50

traktorista operator

Re: Re: Akciovky !!!

konkurence srazi cenu a zvysuje kvalitu.Top je fakt,nejlepe se to da poznat v uzenarstviR^;-D

0/0
28.2.2008 11:01

ODSakEda

Re: Re: Re: Akciovky !!!

Proč zrovna v uzenářství??? KDEKOLIV!!! Skuste nabízet předražené služby?! Buleli mít klient kam jít ke konkurenci, umřete hlady! Zatím u státního zdravotnictví zkasíruje "pojištovnu" i bez vašeho podpisu(!) i neschopný subjekt, doktor!!! Pacient není klientem, který má maožnost si vybírat!!!... O kterého se spíše porvou, zatím jen překážím nemocnicím!!!;-€

0/0
28.2.2008 11:07

rozhod

Re: Re: Re: Re: Akciovky !!!

R^R^R^R^

0/0
28.2.2008 11:17

hnedka_zdrapana

Re: Akciovky !!!

Starost o kvalitni peci je druhym dusledkem existence zisku. Zisk znamena, ze lide jsou dotycnemu ochotni platit. A cim lepsi sluzby lidem subjekt prinese, tim vice ziska´. Naopak pokud je subjekt neziskovy a kvalitni peci mu prikaze stat, tak to nefunguje, protoze to je presne to, co tu provadeli 40 let komuniste.

Mohl byste mi tedy objasnit, kde lezi konkretni motivace v pripade neziskovych spolecnosti? Ja ji nevidim.

0/0
28.2.2008 11:14

rozhod

Re: Re: Akciovky !!!

R^R^R^ jenže zkus to těm blbům vysvětlit. Jsou podělaní strachy, tak jako byli v roce 1993, kdfyž se dělal privatizace přešlo se na volné ceny.  

0/0
28.2.2008 11:26

ODSakEda

Re: Re: Akciovky !!!

Právěže jsou bez vámi popisované motivace a já cítím i fyzicky narážím na to, že vlastně obtěžuji!!!!! Ale obtěžuji zadarmo...;-D

0/0
28.2.2008 11:46

jekkal

A je to

Platby dětí mohou skončit, Julínek je ochotný skončit

0/0
28.2.2008 10:18

toa

dýško pro lékárníky

Protože nebýváme v rodině nijak často nemocní, neřešila jsem poplatky. Ale přišla mi dcera ze školy s rýmou, volám lékařce, koupím v lékárně jakýsi sirup a pošlu děcko do postele. Ráno se probudila s kašlem a teklo jí z očí, k tomu se objevila vyrážka. Inu dobrá to už bych měla lékařku navštívit. Poplatek 30kč mi nedělal žádný problém. Dostaly jsme dva recepty po dvou lécích. Mastička a prášek na vyrážku, kapky do očí a kapky na kašel. Jdu do lékárny a nestačím se divit!!! Za každou položku doplatek a regulační poplatek!!!! Doplatek chápu, ale poplatek platím komu?? Lékárníkovi za to, že mne obsloužil?? To je dosti velké spropitné 120kč!!!  Moje peněženka sice kvůli tomu neúpí ale zůstal mi pocit jako by mne někdo okradl. A legálně.

0/0
28.2.2008 10:16

ODSakEda

Re: dýško pro lékárníky

A kolik nasypete do autíčka nebo do baráku nebo za výlet?! Zdraví nade vše?!!! Taky stokoruny, nebo dokonce tisíce?!

0/0
28.2.2008 10:28

toa

Re: Re: dýško pro lékárníky

??? Asi vám nerozumím...je evidentní, že buď jste můj příspěvek nečetl, nebo jste ho nepochopil.

0/0
28.2.2008 10:33

ODSakEda

Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

Je cena léku+cena služby -musí někdo zaplatit plat lékárnic, ale i nájem, teplo a j.! Tedy je doplatek za lék+doplatek za službu-ten je dnes jen symbolický a i tak je řev, bohužel... Všude ve světě, kde zdravotnictví funguje, je běžnou službou!!! Zdr. pojištění je skutečným pojištěním tedy dobrovolně zvolenou výší a né jak u nás jen tzv. "pojištění" a defacto ale dan počítanou nelogicky % z příjmu/zisku!!!... a dle ní i výše spoluúčasti(!!!) v % z ceny léku, úkonu. Cena té služby je pak v marži z ceny léku , jak upotravin! Aby byla motivace lékárny se vám i dvořit a mít skladem co největší sortu dobrovolně!!! A předhánět se v ceně! U nás opakuji není skutečné zdr. pojištění a tedy skutečná spoluúčast v % z ceny léku, úkonu, tedy je alespon ona symbolická spoluúčast, zatím! Nelze jinak, dokud se zdravotnictví a pojištovny nezprivatizují a nebudou tržnímu subjekty, jako vše okolo nás co již funguje. Proto, platíce + regulační poplatek! Bohužel. Nevolte levici a bude to jak na západě :-)

0/0
28.2.2008 10:43

toa

Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

Jinými slovy jste právě popsal nekoncepčnost novely dle Julínka.

0/0
28.2.2008 10:54

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

To bych až tak netvrdil! Jak regulovat tento státní moloch jinak? Jak ve státním podniku motivovat zaměstnance a subjekty a jak klienta?! Nemožné! V ODS a s  Julínkem jsme se dohodli, že zatím zavedem alespon první krok - symbolický poplatek, aby socialismem zblblá společnost si alespon opět  zvykla platit spoluúčast. A i tak je řev!... Následně by jsme chtěli zavést skutečné pojištění a skutečnou spoluúčast, což si sám(!) zvolíte a hlaně ne jako dnes - závisle na vašem příjmu/zisku - od toho je dan z příjmu! To ale znamená nejprve zprivatizovat pojieštovny a alespon 50% zdr. subjektů!!!!! No a na to není od revoluce od r. 89 politická vůle! Tedy řešení Julínka je omezené, bohužel. Obávám se že to ani nepůjde změnit, dle referencí levice celkem (čSSD+KSčM) ale i KDU se cuká, tedy, to vidím stejně blbě...

0/0
28.2.2008 11:03

toa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

To je sice hezká myšlenka, ale dokud bude v ústavě že zdravotní péče je zdarma, tak s takovou reformou nemůžete uspět. Nehledě na to, že u lékaře ten poplatek zas až tolik nebolí, ale stále mi nedochází proč jste zavedli sociální podporu lékárnám, které mají na lécích dosti vysoké marže aby se uživily. Psal jste, že lékárníci to potřebují protože se prodejem léků neuživí. Dovolím si s Vámi nesouhlasit. Pokud by to byla tak nevýdělečná forma podnikání, byly by tu pouze lékárny ústavní (rozuměj nemocniční). Jen v nejbližším okolí mého bydliště je 6 lékáren.

0/0
28.2.2008 11:21

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

1. ano, musela by se změnit i ústava a ta právě slouží také lovici k ruce! neb doznívá její znění zdob socialismu!!!..., bohužel...

2. právěže na malých městech již plno lékáren zavřelo!!! S tak malým objemem - obratem, nemají v netržním prostředí tržní subjekty šanci přežít! Dr Rath jim upíral právo na stanovení si vlastní marže  a tím zisku, aby mě neobírali... Vím sám, jak moje účetní dělala pro místní lékárnu skoro charitativní cenu za nelehké podvojné účto! No tak tedy "dík" socialisto Rathe, budu to mít levnější, ale bude lékárna jen v Praze a Brně a Olomouci, to těch 50km zajet pro lék , v horečce, bude fakt sleva za všecky prachy!!!!...;-€

0/0
28.2.2008 11:52

toa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

Takže místo aby Julínek zrušil Rathovo rozhodnutí a dal lékárnám možnost dát si marže jaké chtějí, tak jim předhodil naše peněženky. Prostě je tato novela nekoncepční a hloupá. A představte si tedy lékárny v malém městě, kde jsou jen 4! Možná by posvátná ruka trhu dostala parkinsona poté, co by se majitelé dohodli na vysokých maržích a tudíž by jste platil o hodně více než v sousední vesnici. Nevím, ale dokud nebude možnost připojištění tak se nedá se zdravotnictvím nic rozumného dělat.

0/0
28.2.2008 15:05

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dýško pro lékárníky

Souhlas se závěrem! K začátku jen tolik, že se o to pokoušela již hlasovánímproti ní a posléze ve vládě opět, ale marně, PS neprůchodné! Jste tedy naivní(?), že by ODS něco mohla sama zněnit, nebo že by nechtěla skutečné zdr. pojištění, ale to by musela, jak vidíte i lidovce..., získat leda 51% křesel v PS!!! To je nereálné, tedy bohužel, ano nekoncepce, náhražka, je to tak a není to vina ODS, ale silné opozice a to i z řad količních partnerů... K těm kartelovým dohodám - jednak se těžko dohodne více malé onkurence (to je případ malých lékáren především!) a na případné monopoly a jejich kartelové protizákonné dohody tu máme antimonopolní zákon a úřad a mnoho pokut již padlo kvůli tomu!!! Toho bych se u takovéto druhu služeb, stejně jakoupotravin, restaurací, dopravců, autoservisů a pod. nebál! Naopak, čím více menších lékáren, tím menší hrozba a naopak!!!

0/0
28.2.2008 17:05

MaryN

Re: dýško pro lékárníky

Já mám zase dobrou zkušenost s lékárnou. Šla jsem si vyzvednout lék, který je pouze na recept. Byly mi napsány dvě balení. Lékárník mi řekl : "Pokud to půjde na pojišťovnu zaplatíte 76 Kč. Pokud to nepůjde, zaplatíte jen cenu léku, tedy 46 Kč, ale nebude se Vám to počítat do toho limitu 5 tisíc. Vyberte si". Vybrala jsem si samozřejmě tu druhou variantu, protože 5 tisíc za rok nevyčerpám ani náhodou, takže pro mě je ta druhá varinata výhodnější. Ale je pravda, že to asi takhle výhodné není u všech léků, zvláště pokud je tam vysoký doplatek pojišťovny. Ale líbilo s emi, že mi to nabídl.

0/0
28.2.2008 11:59

MaryN

Re: dýško pro lékárníky

BTW nechápu ale, že jste o tomto nevěděla. Já se teď vždy informuji jestli si lék mohu koupit sama bez receptu a ušetřím tím těch 30,- Kč za položku.

0/0
28.2.2008 12:01

toa

Re: Re: dýško pro lékárníky

Ano, věděla, pokud jste dobře četla, tak jsem si první lék koupila bez receptu, ale posléze jsem měla léky, které mi bez receptu lékárna nevydá.

0/0
28.2.2008 14:55

rozhod

Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Bude v tom jako ve všem pěkný bordel. Pokud někdo nemá na poplatky a dostane se do skupiny  chudých lidí má dostávat sociální příspěvek a nebo podporu. Řešit to nějakými slevami a nebo úlevami, tak to nedá nikdo dohromady. 

0/0
28.2.2008 9:45

Pan Navratil

Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Takhle: mají děti na poplatky? ;-)

0/0
28.2.2008 10:10

ODSakEda

Re: Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Jinak: mají děti rodiče, nebo jiného zákonného zásatupce?!

0/0
28.2.2008 10:11

Pan Navratil

Re: Re: Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

viz dole, platíš na svý dcery ZP?

0/0
28.2.2008 10:12

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Právě že BOHUžEL(!) NE!!! Vždyt varuji, že v čR neexistuje zdr. pojištění, ale jen tzv. "pojištění"...- čili dan! O cenách úkonů a léků rozhoduje stát! Až po extrém - nehrazeno vůbec!!!!!!!!... Já ani nepodepisuji žádný alespon souhrnný účet po návštěvě doktora, nemocnice a netuším tedy ani kolik co stojí a za co dsi doktor na mě či dítě sám(!) zkásne!!! To je totiž jediný a celá problém státního socialistického zdravotnictví v čR -není zde skutečné zdr. pojištění!!!!!!!!!!!!! A svobodný trh alespon s 50% soukromých subjektů, stanovujících si sami svoji cenu dle úrovně služby!!!!!!!!!! S 50% levicí v PS sae to ani nezmění, bohužel... Tedy bude to nadále jakože zadarmo..., a mizérie...:-(

0/0
28.2.2008 10:26

ODSakEda

Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Přesně tak!R^ Bude to zneužitelné, jako každá vyjímka! Napíše se na rč mojeho děcka i moje ošetření u známého doktora!... 30kč za moje dítě je směšná symbolická položka, na rozdíl od skutečné spoluúčasti u skutečného zdr. pojištění na západě, kde jste Pan zákazník! Tedy zbavíme se alespon jediné symbolické motivace personálu se na Vás nevybodnout! Já si rád připlatím, i mnohem více, hlavně at se nás dobře postarají! Nebo chcete raději chcípnout, ale zadarmo?! Nebo za peníze a žít?! Kde je Vaše morálka, lidé, že je zdraví nadevše?! Ani nad 30kč ne?... Já prodám klidně i auto, barák, zachráníli to moje dítě! Dnes hrozí zaplatit né 30až 90kč, ale dle vyhlášky Dr Ratha (čSSD) i 70.000 za el. vozík namísto jen spoluúčasti, neb je dle jeho úhradové vyhlášky nehrazený vůbec!!!  Toto se proti levici ODS nepodařilododnes zvrátit! U skutečného zdr. pojištění takový pojem "nehrazený" ani neexistuje!

0/0
28.2.2008 10:11

Pan Navratil

Re: Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Nechceš se zamyslet nad tím, proč by se tvůj známý doktor měl dobrovolně ojebat o t 30Kč za tebe?

0/0
28.2.2008 10:13

ODSakEda

Re: Re: Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Protože si stejně naúčtuje sám bez vás co chce za co chce! Vzhledem k tomu, že v čR neexistuje skutečné zdr. pojištění a tím pádem skutečná spoluúčast, lidi ani netuší ani je to nezajímá, cokolik zaúkon stojí! Bohužel... Proto, že jako kamarádíček často přenesl platby jakože na stát! Protože bude něco chtít také od vás na revanč, to se nebojte! Tak to fungovalo v socialismu a funghuje i dodnes v státním socilisticky fifnacovaném  zdravotnictví! Nefungovalo by to v soukromém sektoru! A když, jeho ústupek by nebyl na úkor všech poplatníků ale na úkor jeho zisku, to je pak jen jeho věc. Dnes ale NE!

0/0
28.2.2008 10:32

Hujajá

Re: Z poplatků se neměly dělat žádné vyjímky.

Soudě podle tvé reakce na vyjádření mého názoru v předchozím, máš ve zvyku upozornit na sebe odpálením dělbuchu. Jako správný teenager. Na rozdíl od tebe jsem schopen chápat i názory jiných a věcně na ně reagovat. Například na systém zavedený v USA, kde mandatorní výdaje na vězeňství překračují všechny výdaje na školství, zdravotnictví, o sociálních výdajích nemluvě. Asi tam (do USA) svými názory patříš, ale měl bys být tolerantnější, nebo se tam odstěhovat. Tady by zavedení podobných rozpočtových pravidel zřejmě nebylo dost dobře možné, nakonec podle průběhu primátorek na volbu prezidenta USA je jisté, že i tam, po zkušenostech, chtějí něco změnit.

0/0
28.2.2008 11:01

el_moscardon

Důchodci néé

Néé... to budou zase narvaný čekárny babkama, co si chtěj pokecat s doktorem :-((( Už to zase vidim, jak tam bude plno a eště ke všemu se budou do krve hádat, která tam byla dřív :-(((

0/0
28.2.2008 9:43

Nona16

Re: Důchodci néé

Bohužel v tomto směru souhlasím - důchodci mají na rozdíl od zaměstnaných fůru času...Narozdíl od zaměstnaných, kteří si stejně stonání obvykle nemohou dovolit a chodí do práce i nemocní, hlavně rodiče dětí.

0/0
28.2.2008 9:50

Mar__tanka

Re: Důchodci néé

tak tak, pochopím to třeba u malých dětí...(i když za to,že mi dítě zachrání v inkubátoru si klidně těch 60 Kč zaplatím)...

ale starý babičky, co jsou zvyklý ještě za socíku, že jdou k panu doktorovi na pokec, a div že ne na kafíčko, aby dostali o korunu levnější paralen - to jsou právě ty, které tento poplatek vyžene z čekáren....a pokud budou opravdu nemocný, tak těch 30,- kaček dohromady dají, to se zase nebojim. 

0/0
28.2.2008 10:16

ODSakEda

Safra lidi! To není platba OD dětí, ale ZA děti!

Ty maj přece rodiče! Proč ekonomickou zodpovědnost rodičů přenášet najiné, bezdětné nebo na ty co jin děti odrostli a měli by si oddechnout a né na daních platit jiným, cizí děti?! Nežerte ten čirů POPULISMUS lidovců a levice!!! Zas bude muset být plno vyjímek a pod.! Ani čuník se v tom zase nevyzná a bude topředmětem zase jen spekulací-nechám se u známého Dr.ošetřit na Rč mého nezletilého dítě ZADARMO!!!...

0/0
28.2.2008 9:39





Najdete na iDNES.cz