Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Albrightová: Bush připravil USA o kredit, nový prezident to musí napravit

USA ztratily za posledních sedm let důvěryhodnost a nový šéf Bílého domu jim ji musí vrátit. V americké televizi CNN to řekla bývalá šéfka americké diplomacie Madeleine Albrightová. Její kritika vlády George Bushe není nová, Albrightová prezidenta pranýřuje i v nedávno vydané knize rad pro příští hlavu státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

vy v Cesku

uvedomte si, ze budoucnost je v Americe  ;-)  jeden milion lidi v USA podalo na konci lonskeho roku zadost o naturalizaci  ;-) 

0/0
28.2.2008 17:31

mysak_25

Jeji prace a info

http://werdan.blog.idnes.cz/c/26326/KOSOVO-rozcestnik-a-vice-informaci.html

0/0
28.2.2008 14:09

JÚLINEK ŠÍŠAL

Mc Cain bez změny ústavz nemůže být předsedou zeměkoule

v ústavě totiž stojí, že předsedou může být jen "natural born", což on není ...;-D

0/0
28.2.2008 12:24

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Mc Cain bez změny ústavz nemůže být předsedou zeměkoule

Pokud mu to projde, tak to pak může kandidovat i Arnold Schwarzeneger

0/0
28.2.2008 12:31

JÚLINEK ŠÍŠAL

Re: Re: Mc Cain bez změny ústavz nemůže být předsedou zeměkoule

mno nevím ...on je zatím jenom "naturalized" ami ...

0/0
28.2.2008 13:23

pes Muki

no jo

Ale preci se neco Allbrightove podarilo. Kosovo ma samostatnost Prave kdyz byla v Clintonove vlade a radila Clintonovi k bombardovani Srbska, svet si USA vazil. Doufejme, ze Clintonova jako president si zjiska stejny obdiv a lasku.

0/0
28.2.2008 6:45

Pan Navratil

Re: no jo

Jasně, svět si vážil USA skrzevá pobryndané šaty M. Lewinsky a dva roky po uvedení filmu Wag the Dog se shodou okolností po neprošetřeném "masakru" v Račaku odehrál velmi, ale velmi příbuzný scénář....;-D

0/0
28.2.2008 13:43

Pan Navratil

Re: no jo

P.S. Hysterická Hitlary nemá šanci.

0/0
28.2.2008 13:44

Pilát

Spojene staty

jsou jedina supervelmoc s globalnim dosahem  ;-)

0/0
28.2.2008 6:04

jezkovyvoci

!

Za vlády prezidenta Bushe získala Amerika kvůli svému unilateralistickému a militaristickému přístupu k řešení problémů novou přezdívku: darebácká velmoc (rogue superpower). :-)

0/0
27.2.2008 23:03

pes Muki

Re: !

Prave, tu duveru a obdiv, ktere USA zjiskalo akci proti Srbsku a ochranou Kosova, ze Clintona a Allbrightove, Bush promarnil

0/0
28.2.2008 6:40

Pan Navratil

Re: Re: !

... protože nechal pravdu vyjít na světlo...

0/0
28.2.2008 13:46

godys

nyní bude prezidentem demokrat...

:-)

0/0
27.2.2008 22:33

Pontius PiIatus

Vy v Česku,

uvědomujete si, že nebýt nezměrné obětavosti a ochoty nést politickou kůži na trh u Madeleine Albrightové a Billa Clintona, tak by srbské zdivočelé polovojenské tlupy dodnes masakrovaly albánské civilní obyvatestvo, celý svět by to pouze rozhořčeně odsuzoval a Rusko by blokovalo veškerá rozhodnutí OSN to nějak řešit? Zločinec Miloševič by se místo prdění do hlíny věnoval usměvavým televizním interview na téma "v tom Kosovu to není tak zlé, jak tvrdí Albánci".  

Je dobře, že aspoň ti největší srbští zločinci již sedí v Haagu a dostali nebo čekají na spravedlivý trest. R^

0/0
27.2.2008 22:06

Sid2007

Rozbitá Jugoška: úlitba USA muslimům

O Albáncích toho Evropa, i ČR, ví dost a vlastnosti Albánců není to, co Evropa potřebuje.

V machiavelistické hře USA atd. vědomě, jako Británie před nimi, balkanizují Balkán, ˇv případě rozbíjení Jugoslávie také stranění muslimům, Albáncům.

Muhadžadýni, kterých USA užívaly, financovaly, školily proti SSSR v Afganistanu, rekrutováni jako dobrovolníci do boje proti Jugoslávii a pak Srbsku.

Pokud USA doufaly, že si podporou teroristů v Afganistánu proti SSSR nebo Albánců v Jugoslávii a Srbsku u muslimů šplhly, těžce se přepočítaly, jak nenávist k USA ovládá muslimskou miliardu obyvatel zeměkoule.

0/0
27.2.2008 22:31

JÚLlNEK ŠÍŠAL

Re: Rozbitá Jugoška: úlitba USA muslimům

... ještě jsi zapomněl, že s tím rozbíjením mírumilovného Miloševičova komunistického režimu začali Američané straněním slovinským a chorvatským mudžahedínům ;-D... a pokud jde o Kosovo, tak ta nenávist místních muslimů vůči Americe je nelépe demonstrována každodenními útoky Albánců na americké vojáky a v neposlední řadě také existencí obří americké základny Bond Steel u Uroševace, kterou zdejší komunisti neopomenou každou chvíli zmínit ...tak nějak jsi to myslel?  :-)

0/0
28.2.2008 11:20

JÚLINEK ŠÍŠAL

Re: Re: Rozbitá Jugoška: úlitba USA muslimům

mno ... růžo ... sice jinak ... ale to máš fuk, kamila ti to stejně nevrátí ...:-)

0/0
28.2.2008 13:57

zdeseny obcan

Re: Vy v Česku,

Propaganda lze. A propaganda co potrebuje zduvodnit valku lze na kvadrat.

0/0
27.2.2008 22:34

Pilat

Re: Vy v Česku,

to jsou hluboke myslenky Ruzene to jsi nevymyslel sam Musel ti radit Kamil nebo kolegyne Tacheci ;-D

0/0
27.2.2008 23:33

Stein-X

Ty kriple v Bohnicich,

zase krades nicky Pilatovi. :-©

0/0
27.2.2008 23:44

Jirka1938

Vyvarovat se

Albrightova a Clintonova, to je parek. Bohuzel, pristi president bude zrejme demokrat a tak si mezi Clintonovou a Barakem nevyberete.

0/0
27.2.2008 21:51

Sid2007

Hysterky Madlenka a Hillary: Kdo bude za rok v Casa Blance?

Důvod nečekané silné podpory Baracka Husseina Obamy šokuje establišměnt obou partají: republikánů i demokratů.

Kromě jiného dochází k paradoxu, že Billary jsou najednou "docela rozumní", když Ameriřané zjišťují, že (polo)černoch, navíc s muslimskými kořeny (otec i otčím muslimové, jeho dětská léta v největší muslimské zemi světa, Indonésii, atd.) , rétorikou batistických farářů a přísliby, že u jednoho stolu bude jednat s představiteli "darebáckých" režimů, atd. budí latentní strach.

Ale americké střední třídy, nejména vzdělanější a levostředné, tuší, že jim životní standard atd. ujíždí, že to nění věc cyklická, ale dlouihodobější trend. Proto něvěří Hillary, bojí se "byznisu jako obvykle".

Pro Clintonovy a Madlenku je obrovskýmn zklamáním to, že ačkoliv se po desetiletí pilně podbízeli černochům, ti se na ně - jakmile zjistili, že Obama není úplně bez naděje - vykašlali a ... volí barvu pleti, ikdyž M L King hlásal, že si přeje svět, kde lidé "nebudou posuzováni podle barvy pleti".

0/0
27.2.2008 22:25

Sid2007

Madlenko: Billary nebude ani VP: Obama Tebe, loosera, nechce

Madlenko Korbelová, co si dobře vdavkem s dědicem průmyslnického bohatství,  velice žensky, ne "důstojně", feministicky, zajistila dost peněz tak, že měla, ikdyž mnohem méně než demokratická "socialite", Pamela Harrisonová, na rozhazování formou pořádáním dýchánků a seancí pro demokraty, kteří byly v době vlády Reagana a Bushe st. ve "vyhnanství", tedy ne u vlády, Colimn Powell, zajisté důvěryhodná osoba, tě vystihnul správně, když popisoval tvé emotivní reakce kolem kampaně v Jugoslávii, atd.

To, že Bill Clinton, který ve své fousaté  době "hledání se", coby VŠ, na Oxfordu a cestou do Moskvy, také navštívil ČSSR a pobýval u svého spolužáka z Oxfordu, vnuka zakládajícího člena KSČ, Jana Švermy, si tě "jako první ženu" dal na MZV, to stačit nebude, aby tě Billary zase do vlády vzala.

"Zkušenost" Hillary, většinou smyšlená, ani tvoje (většinou neslavná, viz. diktát Jugoslávii, který předcházel Dayton, atd., neschopnost ošetřit Usamu, atd.) ani Obama potřebovat nebude.

0/0
27.2.2008 21:14

Sid2007

"důvěryhodnost" Madlenky, nejen že "něvěděla" o svém původu

Mimochodem: ve výše uvedeném měla být Pamela Harrimanová (ne Harrisonová), dáma, která také tradiční ženskou cestou (tedy ne přes mozek, nebo intelektuální schopnosti) si sňatkem s Harrimanem záskala toli peněz, že jejá dýchánky a fundraisink pro demokraty jí - intelektuální muší váze, abych nebyl na dámu moc objektivně přísný - stačilo na to, že si koupila od Clontona velvyslancování v Paříži.

Ale zase k Madlence, rádoby "starší státnici", která Billovi neprospěla ani jako velvyslankyně USA v OSN, ale hlavně pak jako MZV, což byla místa, které dostala za 1) věnování peněz po rozvodu s bohářek Albrightem demokratické straně 2) Bill jí, jako učitelku ruských studií znal ze své "alma mater", Georgetownské university, kdy také sňatkem-rozvodem získané Albrightovy peníze věnovala DLC, think tanku demokratů 3) a hlavně díky tomu, že Hillary tvrdě naléhala na to, aby Bill dal do "významné funkce" ženu, coby "historický precedent".

O tom, jak Albrightka do 55ti let "netušila" že je Židovka

0/0
27.2.2008 21:25

Sid2007

Odbornice Madlenka: nevím že jsem Židovka, odkud jsou OBRAZY

Známý novinář prestižního Washington Postu (takové lepšé Rudé právo americké vlády, zejména tedy když vládnou demokrati) Micael Dobbs v knize "Madeleine Albright - Odysea 20. stoleti" na základě svého elementárního průzkumu v Evropě, kde byl zpravodajem, zjistil to, co je evidentní, tedy že Madlenka je ze židovské rodiny, že nemalá část jejich příbuzenstva zahynula během Holocaustu.

Proč to VŠ vzdělaná, odbornice na východní Evropu údajně "něvěděla", až Dobbsova kniha jí to, v 55 letech, "zjevila", je jednou z více záhad kolem Madlenky a její důveryhodnosti a odbornosti. Ikdyž mezi WASPy, kam se v USA výhodně provdala, nebyl antisemitismus rozhodně vyjímkou, objasnění této záhady Madlenka dosud dluží.

Další kauzou jsou jejím otcem, diplomatem ČSR z bytu na Hradšanském nám 11 (po válce po Němcích přiděleném) odcizené obrazy, o kterých Dobbs píše, jak mu je bratr Madlenky ukazuje. (ne jako ukradené). Potomci oněch vyhnanců z Hradčan je v knize poznali a v Holandsku se o ně soudí....

0/0
27.2.2008 21:49

Pilát

Bush je republikan

a Albrightova je demokrat  ;-)  jedna se jen o predvolebni vystoupeni  ;-)

0/0
27.2.2008 20:00

G-lock

Re: Bush je republikan

yep R^

0/0
27.2.2008 20:01

bmolly

možnost vyjádřit svůj názor

mezinárodní organizace Avaaz org má na svých stránkách dopis-petici, ve které apelují na budoucího prezidenta USA, aby se věnoval lidským právům, míru ve světě a problematice globálního oteplování. Je to možnost vyjádřit svůj názor pro ty, kteří prezidenta USA - tedy jednoho z nejmocnejsich lidi, volit nemohou. Jiz to podepsalo temer sto tisic lidi.

http://www.avaaz.org/en/us_change_course/

0/0
27.2.2008 19:42

Kakarel

Doufám,

že tato dáma skončí v pekle. Hawel i Solana s ní. Za ty vybombardované srbské civilisty!

0/0
27.2.2008 19:21

G-lock

Re: Doufám,

zato ty si dej pozor, aby tě nepřijímal Ivan Davidů. ;-)

0/0
27.2.2008 20:00

letecmig

Re: Doufám,

pamatujes se co se delo nez  Albrightova (ve skutecnosti nekolik dalsich zemik, ne jen US) zacali bombardovat "srbske civilisty"??

Kolik stovek tisic lidi vyhnali srbove behem 2 tydnu nez zacali bombardovat z Kosova?

Jsi schopny si nekde najit kolik presne srbskych civilistu zbombardovalo NATO?

A kolik albanskych civilistu zlikvidovala srbska armada behem par mesicu nez zacala Albrightova bombardovat?

Vazne si myslis ze tech 200 tisic lidi se tehdy pesky vydalo z kosova na dovcu k mori do Recka, Albanie a Cerne hory, a pak shodou okolnosti ve stejne dobe Madeleine napadlo "proc vlastne nevybombardovat par civilistu"? ;-D 

0/0
27.2.2008 20:08

zdeseny obcan

Re: Re: Doufám,

To vyhaneni zorganizovala UCK aby vyrobila zaminku pro bombardovani. Stacilo par dobre viditelnych mordu, pripsat je tem zlym Srbum a uz se masy valily a v televizi to moc dobre pusobilo.

Ze jeste dnes nekdo veri tehdejsi nafoukle propagande ....

0/0
27.2.2008 22:40

letecmig

Re: Re: Re: Doufám,

Presne tak, nechapu ze takovy kravine co jsi napsal muze nekdo verit R^ Ale mozna mas nejake info ktere je ostatnim nezname, tak sem s nim ;-)

0/0
28.2.2008 11:14

Pilát

Albrightova

je stejne dobra jako Riceova  ;-)

0/0
27.2.2008 17:48

Pilat

Re: Albrightova

;-D;-D;-D;-DR^ konecne jses Ruzene trefil na hlavicku R^ obe ice jsou o nicem.

0/0
27.2.2008 19:43

G-lock

Re: Re: Albrightova

to je fajne, opovídat si na vlastní příspěvky v diskusi. R^;-D

Jednoduše genitální ;-)

0/0
27.2.2008 19:59

Sprostak

Re: Re: Re: Albrightova

Ty se snaz najit sveho praveho fotra, blbe. Kdyz nevis kdo za temi nicky stoji, nepis tu kraviny, bazante.

0/0
27.2.2008 20:22

goldaxe

Re: Re: Re: Re: Albrightova

tak bud trochu velkorysy, Pink je ponekud starsiho data;-)

0/0
27.2.2008 21:04

Vaclav Hanus

jo!...je urcena treba i nove Monice?

Citat: Kniha "Memo to the President Elect", která vyšla minulý měsíc, není prý určena Clintonové, ale komukoliv, kdo do Oválné pracovny usedne. Konec citatu. ..I kdyz, pravdou je, ze Monika mozne nesedela. Ona mozna klecela.

0/0
27.2.2008 17:41

Charles Boner

...

Koukám, že co Čech, to politolog samouk...:-) 

0/0
27.2.2008 17:24

Pilat

Re: ...

jak je to s tebou KARLE ? :-P

0/0
27.2.2008 17:48

ELAPHURUS

příměr potencionálních prezidentů ČR

Madla (USA) =Shweynar (USA)

0/0
27.2.2008 17:10

Kosovo je srbská provincie

Re: příměr potencionálních prezidentů ČR

tragedie

0/0
28.2.2008 0:12

Monstrum Anonymič Anonymov

V Česku po ní házeli vajíčka

:-P

0/0
27.2.2008 16:54

ELAPHURUS

Re: V Česku po ní házeli vajíčka

...jen vajíčka, protože měli dobrou náladu...

0/0
27.2.2008 17:24

Monstrum Anonymič Anonymov

že to říká zrovna humanistka Albrightová

té když se zeptali, jestli americké obchodní embargo stojí za smrt statisíců iráckých dětí, tak řekla ANO.

0/0
27.2.2008 16:53

letecmig

Re: že to říká zrovna humanistka Albrightová

Klasicke nesmysl omilany dokola ignoranty tvojeho typu, kteri nepotrebuji znat zadna fakta aby okazale vyhlasovali "pravdy" tohoto typu.

Takze jen pro tvoje povzneseni(detaily si muzes najit na netu-pro zacatek zkus wikipedii, tu urcite neplati americke ropne kncerny :-))

1) Nikdy nebylo zadne "americke obchodni embargo" proti Iraku - bylo jen obchodni embargo OSN vyhlasene na pocatku 90. let kvuli neochote Husajna pustit do iraku inspektory dohlizejici na plneni rezoluci OSN po ustupu z Kuvajtu- toho embarga se ucastnily vsechny zeme vcetne CR a Ruska, napr.

2) "statisice irackych deti" neumrelo jako dusledek embarga, neb Irak i pod embargem mohl prodavat ropu pod dohledem OSN striktne za ucelem nakupu potravin a leku - viz program "food for oil" ( v Iraku byl v nekterych obdobich nedostatek leku -ano-diky tomu ze Husajn pouzival "food for oil" $$$ z ropy na jine ucely)

0/0
27.2.2008 17:15

letecmig

Re: že to říká zrovna humanistka Albrightová

...proste klasicke tvoje predstaveni, monstrume - nemam v principu nic proti antiAmerickym nazorum, pokud jsou zalozene na nejake rozumne logicke konstrukci a faktech- ale ty jsi vzdycky zaruka ze z 3 vymyslu ktere vyplodili tobe podobni zapaleni ignoranti vydedukujes ze US je satan.  Opet, nerikam ze US neni satan, ale ty proste pletes paty pres devaty, a vis s prominutim xxx o tom o cem melesR^

0/0
27.2.2008 17:19

Charles Boner

Re: Re: že to říká zrovna humanistka Albrightová

R^

0/0
27.2.2008 17:24

ur=BANcová

Madlenka strčí do kapsy všechny naše politiky

 Škoda, že nechce být naším prezidentem, nebo nepřijela podpořit Švejnara. Někdy se mě zdála být v politice tvrdá, ale zase těžko posoudit, jaké dopady by mělo obrácené rozhodnutí ( Srbsko, Irák ).

0/0
27.2.2008 16:49





Najdete na iDNES.cz