Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doma vyrobená pistole jen šlehla, policisty nezabila

Policista stál tři metry od pronásledovaného muže s pistolí, viděl záblesk a slyšel výstřel, kulka ho ale nezasáhla. "Podruhé se narodil," tvrdí mluvčí českobudějovické policie. Podomácku vyrobená zbraň zřejmě nedokázala plnohodnotně vystřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dynko

cha

kdyby ho zastrelili, diskuze by byla plna kecu o tom, jak zas nekoho cajti zabili...a troufam si dokonce tvrdit, ze by tu diskutovali uplne stejni lide

0/0
27.2.2008 14:55

Libor76

Druhý pohled

Kdyby ta zbraň byla funkční, zastřelil by dva policisty...?

Aby to nevyznělo blbě, jsem rád, že to dobře dopadlo, ale propána kde to jsme?

0/0
27.2.2008 14:54

Dr.Onufrakova

V USA by uz boli degradovani

Takyto policajti by uz boli inde vyhodeni. Alebo to bolo inak - chlapik odmietol podmazat, tak si vymysleli hrdinsku historku.

0/0
27.2.2008 14:53

didopíči

Re: V USA by uz boli degradovani

 Slováku,takovýhle blbosti si nech do šenku.

0/0
28.2.2008 9:39

erben3

Re: Re: V USA by uz boli degradovani

Do "krčmy" ;-)

0/0
28.2.2008 9:42

phenomenon

Doma vyrobená pistole

"Třetí policista využil situace a pachatele strhl k zemi."

Treti policista mel hlavne vytahnout kver a toho parchanta na miste zastrelit. Tak a ted do me, humanisti...:-P

0/0
27.2.2008 14:46

bezik

Re: Doma vyrobená pistole

Určitě máš pravdu,ale při našich zákonech se policisté dlouho rozmýšlejí,zda zbraň použijí.Než půl roku vysvětlovat inspekci,že to bylo oprávněně,tak po něm raději skočí.

0/0
27.2.2008 14:58

erben3

Re: Doma vyrobená pistole

Proč? Vždyť máš pravdu. R^

0/0
28.2.2008 9:43

Bouše

Mám silné podezření,

že to byla kapslovka. :-P

0/0
27.2.2008 14:08

vojta_ze_mlejna

Asi to byli ti noví ...

Ti co nastupovali pod heslem, že hledají parťáka .. S těma bych chtěl bejt opravdu v partě ...

0/0
27.2.2008 13:50

gagaryn

***

Na výrobu této pistole toho moc nepotřebujete:

Kousek okapového plechu, měděný drát

víko z kanálu (na zatížení hotového výrobku),kousek dřeva z lavičky (třeba v parku)

krabičku sirek (ostrouháte hlavičky), matice

nůž, břitvu na provázku na vyřezání těla pistole.

0/0
27.2.2008 13:47

gagaryn

***

Zkoušel udělat pistoli a vyrobil bič. ;-D

0/0
27.2.2008 13:41

jmen0.prijmeni

to jste se vsichni zblaznili?

Co to je zase za nazory? To jste fakt vsichni schopni na potkani strilet? V s takovyma lidma ziju v jednom state? A to nikoho nenapadlo, ze ta pistol treba vubec nestrili a jenom boucha kapsle? Ze ten unikajici zlocinec nechtel nikoho zabit, ale jenom zastrasit? Co provedl, ze ho vsichni chcete popravit? Nejspis to nebyl nebezpecny zlocinec. To by nedostal odklad nastupu vykonu trestu. A kdyby to byl nejaky grazl, tak by nemel problem sehnat funkcni zbran a vsichni tri policiste by uz byli mrtvi. Novinari narchlo napisou nejaky clanek a v diskusi se hned vsichni rozciluji nad tim, ze policiste unikajiciho zlocince nezastrelili. Je mi z vas smutno.

0/0
27.2.2008 13:33

iuos

hmm

utíkající zločinec chtěl zastrašit pronásledující policisty kapslíkovkou.. a co kdyby to nebyla kapslíkovka? jak to měli poznat?   měli ho rovnou odprásknout...

0/0
27.2.2008 13:38

xluke

Re: to jste se vsichni zblaznili?

Byl to takovej normalni hodnej zlocinec, kterej miril a strilel (nebo to tak vypadalo) pri uteku na policisty. Proc by mu proboha chtel nekdo ublizit:-)

0/0
27.2.2008 13:38

jmen0.prijmeni

Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

Z meho pohledu policiste spravne vyhodnotili situaci a utikajiciho zlocince zlikvidovali primerenyma prostredkama. Misto toho, abyste tady peli chvalozpevy na praci policie CR, tak vetsina prispevatelu jim nadava do srabu, kteri se boji pouzit zbran. Nikdo tady nevyzvdihnul to, ze policiste v noci, z jedouciho auta nekde u neosvetlenych garazi poznali pachatele, ktery nenastoupil vykon trestu. Kdyby ale nekde nekdo vyfotil spici policejni hlidku, to by zase bylo temat do diskuse.

Nejsem policajt, nemam je rad, ale dokazu ocenit dobre odvedenou praci.

0/0
27.2.2008 13:48

MekGajvr

Re: Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

Uvědom si laskavě, že v tomto případě byl happyend této historky nikoliv otázkou profesionálního zásahu policistů, nýbrž šťastné náhody, že zbraň útočníkovi selhala. Kdyby byla funkční, tak teď možná čteme úplně jiný článek o dvou mrtvých policistech.

0/0
27.2.2008 13:57

NoName1978

Re: Re: Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

Presne. Vystihl ste to.

0/0
27.2.2008 14:01

Leicester

Re: Re: Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

...policiste jakkoliv si zaslouzi uznani celkem hodne selhali!!! Jiz po prvnim vystrelu (pokusu) mel kterykoliv z nich muze za pouziti sluzebni zbrane zpacifikovat. Pouziti sluzebni zbrane se rozumi to k cemu je urcena - tedy ke strelbe na cil (uder sl. zbrani, nebo varovny vystrel patri uplne nekam jinam - to jen pro remcalky). Nechtel bych byt kuzi kterehokoliv z tech zbyvajicich policistu kdyby zbran podruhe neselhala a opravdu nektereho z nich vazne zranila, nebo zabila, ne po pravni strance, ale cely zivot si vycitat, ze skrz vlastni zavahani zavili treba smrt kolegy - kamarada. A jeste neco, policista neni povinen rozeznat jestli se jedna o kapslovku z Tesca, nebo funkcni zbran! Pokud se vam to nezda doporucuji, nez zde diskutovat o nicem prislusnou literaturu. How

0/0
27.2.2008 19:55

rychloslimejs

Re: Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

co to meles? z tveho pohledu? co to mas za pohled? jsem zvedav, az tam bude misto poldy tvoje decko a polda bude cekat, jestli z te zbrane kulka vylitne nebo ne, bude meditovat a uvazovat o zivote. Prvni rana byla neocekavana, s tou nic nemohli delat, ale podruhe uz ho rozhodne nemeli nechat strilet. Cimz nesnizuji jejich zasluhu na tom, ze toho grazla nakonec dostali.

0/0
27.2.2008 14:23

Ruger

Zbraň je věc, kterou můžeš učinit

útok důraznějším

Blbce měli odstřelit. Je jedno zda na ně namířil Tlustou Bertu, tank, pistoli, nebo plastovou hračku

0/0
27.2.2008 13:52

ratafacek

Re: to jste se vsichni zblaznili?

nemuzu si pomoci, ale zkuste se zeptat majitele jakekoliv legalne drzene zbrane, co udela, kdyz na nej nekdo zamiri - obratem v ramci krajni nouze ho zastreli. pociliste tedy meli o 100% vetsi pravo ho "oddelat". Vase pseudohumanisticke reci me privadi k silenstvi, protoze pisete o necem cemu naprosto nerozumite a navic jste patrne zcela bez zkusenosti s necim "spatnym" cehoz je, bohuzel nejen nase zeme, plna.

0/0
27.2.2008 14:40

Quentin

Re: Re: to jste se vsichni zblaznili?

A nepleteš si náhodou krajní nouzi s nutnou obranou? 8-o Jestli tedy vůbec víš, že je v tom dost podstatný rozdíl....

0/0
27.2.2008 15:05

pekelně nakrknuté neutrino

To by mě zajímalo, co mají monocajti za výcvik ...

... když pachatel na útěku stihne dvakrát vystřelit po dvou různých členech tříčlenné monocejní hlídky :-)

0/0
27.2.2008 13:26

iuos

hmm

vypadá docela pěkně.. v policejním muzeu se bude vyjímat ;-D

0/0
27.2.2008 13:09

bojovnik

amerika

ať je amerika jaká je, tenhle pachatel už by nežil ... a za mne by měli policisti souhlas

0/0
27.2.2008 12:54

ratafacek

chyba, chyba, chyba

co vic pani kluci potrebovali k tomu, aby ho zastrelili?aby z nich jeden umrel? anebo dva? sice super, ze nebude na svobode, ale je tak super, ze ho budeme zivit? za co, ze chtel zabijet? jednoznacne mel byt zastrelen na miste. pise se mi to lehce, protoze vsichni policajti prezili, ale s jakym pocitem bychom dnes diskutovali, kdyby byl jeden nebo dva mrtvi? uvedomi si nekdo, jak by bylo rodinam, manzelkam, detem?

0/0
27.2.2008 12:52

diynamo

Re: chyba, chyba, chyba

R^ takový grázl nemá mezi živými co pohledávat.

0/0
27.2.2008 12:56

roedor

Šlehla

pěknej titulek.

0/0
27.2.2008 12:44

redback

Když se policajt podruhé narodí ...

je stejně blbej jako předtím nebo je o něco chytřejší? :-/

0/0
27.2.2008 12:33

vampiros

Re: Když se policajt podruhé narodí ...

zato ty jsi inteligent  :-©

0/0
27.2.2008 12:53

hormon

jojo

šetřit na střelivu se nevyplácí

0/0
27.2.2008 12:08

VLDX

Re: jojo

Třeba neumí střílet?

0/0
27.2.2008 12:09

roddie

Re: Re: jojo

Asi neuměl vážit, dal malou laboraci a kulka mu z hlavně (naštěstí) jen vypadla :-P

0/0
27.2.2008 12:12

gobronco

pochybeni druheho policisty

Vidim v tom jenom pochybeni druheho policisty, ktery nedokazal vystrelit ze sve zbrane...  Zpomente si co se stalo pred lety v prazskem metru..

0/0
27.2.2008 12:04

VLDX

Re: pochybeni druheho policisty

Přesně tak. Takovýho parťáky bych tedy nechtěl. Kterej na grázla vystřelí až třeba po tom co mě trefí do břicha a na místě zemřu. To jsou postupy na houby. Mělo by to být tak, jak v US, vytáhneš krochnu a okamžitě tě cajti sejmou.

0/0
27.2.2008 12:09

gobronco

Re: Re: pochybeni druheho policisty

zas tak brutalne bych to nevidel, ale nedochazi mi jak jednou vystreli a dalsi 2 policajti za nim bezi dal se slovy "stuj!...."..

0/0
27.2.2008 12:26

1gomez

Re: Re: pochybeni druheho policisty

koukáš moc na detektivky ;-D;-D

0/0
27.2.2008 12:27

VLDX

Tak to je teda síla

Borec 2x vystřelí na policajty a ty se ho pořád snaží zpacifikovat bez výstřelu. Já vím může to být pro někoho těžké zastřelit člověka, ale v tomhle případě, kdyby policisté opětovali střelbu by bylo vše v naprostém pořádku. Nebo chtěli čekat až to někoho z nich trefí do hlavy? Hoši hoši.

0/0
27.2.2008 12:04

vampiros

Re: Tak to je teda síla

vsichni tady jsou chytri jak radia... kdyby ho zastrelili, tak by kdekdo vyrvaval ze strileji lidem do zad. Nic neni tak cernobile jak se zda

0/0
27.2.2008 12:57

kuba78

Re: Re: Tak to je teda síla

neco jineho je strelit zezadu do hlavy neozbrojeneho utikajiciho podezreleho (jak sem stalo minuly tyden tusim) a neco jineho je kdyz na policajty vytahne pistoli a DVAKRAT vystreli na dva ruzne cile. Proboha tady by snad nikdo nepochyboval kdyby ho odpraskli.. nezlobte se na me, ale mit pred sebou tri poldy a strilet po nich, to prece clovek musi pocitat se vsim.

0/0
27.2.2008 19:19

roddie

__

Tento případ by se měl prošetřit, protože dle mého názoru už měl být gauner metr pod zemí. Proč tomu tak není a proč ho budeme 15 let živit, by nemělo zůstat bez potrestání.

0/0
27.2.2008 12:00

roddie

Re: __

Jenže to je paradox doby. Média si všimnou, že policajt zastřelil člověka (nebo jeho přítelkyni), a začnou rozebírat, jestli to bylo oprávněné, policajt je apriori vinen, než se dokáže opak. Že se jednalo o gaunera, který vyloupil benzinku, pak prchal, na výzvy nereagoval, nebo který se snažil střílet na policistu, to už důležité není. Jak má potom policista vlastně vědět, kdy může použít zbraň? I kdyby byl v právu, je celý podělaný strachy, jaké by mohl mít popotahování!

0/0
27.2.2008 12:03

tuccy

Re: Re: __

Přesně tak, kdyby ho střelili jak tu pistolku vytáhnul, tak jsou teď titulky "policista zastřelil muže s neškodnou atrapou"...

0/0
27.2.2008 12:54

MaaGor

Re: Re: Re: __

Ma pravdu predsedo, R^R^R^

0/0
27.2.2008 13:29

pornoking

.

Se jim divim ze se s nim tak sr..i

Meli ho bud srazit tim autem nebo po nem taky vystrelit.

0/0
27.2.2008 11:42





Najdete na iDNES.cz