Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka nemusí vrátit dítě otci do USA. Zvyklo si tu, řekl soud

Obvodní soud pro Prahu 5 rozhodl, že Veronika Horvátová nemusí vrátit syna do USA. Čtyřletého Adriana "unesla" údajně proto, že ho jeho otec Pablo Santana týral. Soud v Hradci Králové ji v říjnu 2006 nařídil vrácení, ale nejvyšší soud rozsudek zrušil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

pro mARKETuVIK

Cituji z tveho prispevku:"..úsměvná snaha některých otců, že mají na dítě stejné

právo jako matky....dítě, jak se naprostá většina psychologů shoduje,

potřebuje matku víc než otce...nesmysly , že otec může nahradit matku jsou pitomé...Přírodu žádný soud nenahradí a některé věci zůstávají stejné, protože

to je biologie a evoluce." Uplnej novej Darwin!!;-D

A co v konkretnich pripadech. V jednom mama vyhodila z domu partnera/otce ditete: "sbal si, vypadni a vezmi si sveho syna sebou". (AUS rodinny ) soud prirkl peci otci.  2 roky pozdeji se mama zacala soudne domahat ditete za pomoci ruznych spinavosti. Neuspela! V jinem tata dostal peci o 7 a 12 lete dcery, protoze mama odesla z domu k boyfriendovi, deti se ji moc nehodily. Kdyz si to pak rozmyslela, soud nechal deti v otcove peci a mama ma navstevy. Starsi dcera mame dosud nemuze odpustit, ze odesla a nechce se s ni stykat.

0/0
9.4.2008 5:17

Sid2007

ČR, pořánaje Nečasovou "reformou" si koleduje o problém

Podle Permanent Bureau for Haague Convention, které reprezentuje více než 70 signatářských zemí konvence, konkrétně jejich studie kauz únosů dětí za 5 let, ČR je "zemí zaslíbenou" pro matky únoskyně.

V některých statistických ůdajích má ČR smutné prvenství:

Například globální průměr signatářských zemí je, že matka unese dítě do ciziny "jen" v 64%, zatímco ČR dosáhla "perfektních" 100%.

Zatímco globální průměr vrácení dítěte zpět do původní země, bez soudního rozhodnutí v zemi, kam bylo dítě uneseno, trvá asi 93 dní, z ČR to trvá 3-krát déle.

Mnoho dalších ukazatelů vyznívá pro ČR podobně. Nečasova "reforma" Účadu pro mezinárodně právní ochranu dětí a systému ochrany dětí s mezinárodním aspektem, má, kromě potřebného a užitečného aspektu, kdy kolizním pracovníkem budou místní OPDy a ne zdroji nevybavený a za bývalého šéfa,, Záleského velice líný, ÚMPOD, mnoho nežádoucích, zjevně litteře a duchu zákona a mezinárodním závazkům, reciprocitě, Haagské konvenci odporujícím charakteristik.

0/0
9.4.2008 4:01

eewan

d

tohle je fakt síla, jak už tady je psáno níže, spor se měl řešit v USA , kde vznikl...taky by mě zajímalo jak je možný, aby se matka s malý dítětem skrývala a nikdo nebyl schopnej je najít a začít to řešit.Jak mohla v době, kdy se skrývala podávat odvolání k nejvyššímu soudu????..kde to sme proboha...a teď bude ještě chtít po otci aby platil alimenty jak mourovatej..kravka jedna

0/0
26.2.2008 14:29

Tomach

bacha na unos

;-D No ani mne neprekvapuje ze vase usudky jsou dosti mimo. Vy mate ve zvyku popijet v dobe obeda? Ja ne...

Tak mozna pokud jste vy vystrizlivela tak mi tedy vysvetlite rozdil mezi moji narazkou (zenska ma hlavne poskytovat dostatek sexu a domaci uklidove sluzby) kterou jsem myslel pouze ionicky a osobne se ji neridim, s Vasim - zjevne neironickym prispevkem, kde rikate ze muz ma hlavne poskytovat dostatek materialnich statku - slusny barak ve slusne ctvrti, slusne auto... a financniho zazemi, jinak se ma vymenit...8-o (a kdyz "zaplati" tak bude mit sex) Mimochodem to v CR nesplnuje dle meho soudu tak 90% muzu... hadam baj vocko, nevim kolik chlapu ma vilu na Hauspalce...

Jestli to takhle vidite, tak je mi vas lito a nezlobte se, z meho pohledu jste naprosto to same co co holka z Perlovky

0/0
26.2.2008 13:33

Tomach

Re: bacha na unos

To se nejak neveslo. Patrilo to jako odpoved urbancove, "bacha na unos" na konci stranky, o tom ze chlap je dobrej jen na zajisteni vily ve vyborne ctvrti, autaku a dalsiho financniho zabezpeceni, tudiz pokud je clovek jen milujici manzel ale bez milionu na konte, tak je poslan do pr..dele, s cimz se mi nejak nechce souhlasit.

0/0
26.2.2008 13:45

leontýnka

Re: bacha na unos

Protest: Šlapky jsou mnohem slušnější než ta kráva.

0/0
26.2.2008 16:54

emje

To jsou veci

Jak vite ze ty prispevky pod nickem ur=BANcova je opravdu ona?To muze byt kdokoliv.Treba nekdo kdo se rad hada,provokuje,chlap ci zenska.................

0/0
26.2.2008 10:58

Tomach

Re: To jsou veci

Ja mam strach ze takovy blbosti nikdo vymyslet nedokaze, to musi byt vazne nekdo tak blbej :-)

0/0
26.2.2008 13:47

denny2006

Špatná zpráva!

Nerespektování pravomocného verdiktu soudu je sice CHYBNÉ, ale v Čr je možné a někdy i výhodné :-©!

0/0
26.2.2008 10:43

maross1

dobré rozhodnutí !!!

Nevím proč jste všichni tak po.... z USA. Tady jim bude mnohem lépe než z nějakým mexikánem a jestli si myslíte že americké soudy jsou nestranné a lepší než ty naše tak jste naivní. Už jenom doporučení českého konzulátu této matce, že se má raději zabalit a utéct domů. Prostě někdy to jinak nejde. Když už jsou Češky extrémně hloupé holky, což je všeobecně známe, tak bychom je měli chránit alespoň takhle a umožnit jim po procitnutí návrat domů.

0/0
26.2.2008 9:26

slidic

Re: dobré rozhodnutí !!!

Tebe asi v porodnici vyměnili. Nebo tě matka kojila rumem.

0/0
26.2.2008 10:02

bývalý volič ČSSD

Rozval právního systému v Česku

způsobený extrémní feminizací justice přerůstá do zahraničí. Jsem zvědavý, jestli to amíci připomenou Topolánkovi při jednání o bezvízovém styku.

Soudem schválený únos dítěte, nečinnost státních orgánů při únosu dalšího končící jeho vraždou, podporování výchovy dětí se syndromem PAS (chorobná nenávist k druhému rodiči)...

0/0
26.2.2008 7:40

zero zero

pane boze nejvyssi

mily pane boze nejvyssi. pardon ale prava otcu a matek nejsou stejny. vyplyva to z biologicky podstaty problemu. kdyz vam useknou ruku, bude to porad vase ruka. i kdyz vam ji nekdo slohne. bude vam chybet. s ditetem oddelenym od pupecni snury je to podobny. je rozdil mezi darovanim spermatu (zalezitost nekolika minut) a devet mesicu trvajicim tehotenstvim zakoncenym porodem a pote nekolika mesici s ditetem prisatym na bradavce. pokud ma pan buh nejvyssi penis, tezko se do toho vzije. takze bych s dovolenim rekla, ze pokud matka miluje svoje dite, netyra ho a nezanedbava, ma na nej malinko vetsi pravo.

0/0
26.2.2008 4:41

Tomach

Re: pane boze nejvyssi

Mno, mozna mas pravdu, ale rekl bych ze to plati spis tak prvnich par mesicu, kdy biologicka vazba prevazuje nad citovou. Pak uz se roviji hodne citova vazba a ta muze byt v nekteryc pripadech u chlapa vetsi nez u zenske. Je to pripad od pripadu.

Nicmene to nikoho neopravnuje k unosum.

1) USA je demokraticka zeme a zlaste v pripadech tyrani by tam jasne vyhrala

2) Podobne zenske jsou extremne hloupe, vezme si nekoho nevi koho, pak si s nim jeste udela decko a teprve pak se rozhodne ze zdrhne? A ani se na tom spolu nedokazou dohodnout?

3) Oduvodnit rozhodnuti ze sice matka spachala trestny cin, ale kvli liknavosti kocourkovske policie si dite PRY uz zvyklo (blbost) a ona nedostane zadny trest a potrestany bude otec? To ze vazne muze stat jen v CR.....

0/0
26.2.2008 6:52

mARKETAVIK

Pozitivní zpráva

Americké soudy svěřují děti po rozvodu do péče matek v 98% případů stejně jako všude jinde. Je spíš úsměvná snaha některých otců tvrdit, že mají na dítě stejné právo jako matky. Ale hlavně: nejde o právo rodičů, ale především o právo dítěte. A dítě, jak se naprostá většina psychologů shoduje, potřebuje matku víc než otce. Ještě je to divné? Pokud ano, podívej se na přírodu a ukaž mi mláďata z říše savců, která místo matky vychovává otec.

Tyhle nesmysly o tom, že otec může nahradit matku jsou stejně pitomé jako když komunisti tvrdili, že Sunar nahradí kojení. Přírodu žádný soud nenahradí a některé věci zůstávají stejné, protože to je biologie a evoluce.

0/0
26.2.2008 9:11

eewan

Re: Pozitivní zpráva

nějak mi ta vaše teorie o tom, že dítě potřebuje více matku než otce nezapadá do tvrzení většiny feministek a aktivistek, že dítě potřebuju stejně matku i otce ve snaze přimět muže, aby se více podíleli na výchově atd...A jsme zase u toho, jakmile dojde na povinnosti, tyhle slepice , který ozývají a křičí kvůli každý kravině(viz. změna maskulinní ústavy)teď pomalu ještě obhajujou matku , která unese dítě..Ženský, měly byste si uvědomit, že pokud je rovnoprávnost a všichni mají stejná práva, tak stejně tak mají i stejné POVINNOSTI. Ale to vám asi nic neříká,že?[>-]

0/0
26.2.2008 14:09

Železobetonová Krysa

Aby nám to tu Ami nevybombardovali...

... jestli se tam tatíček obrátí na nějakou dementní humanistickou organizaci to bude zase řev jak postřelený podsvinče ;-D

0/0
26.2.2008 3:29

Tomach

Re: Aby nám to tu Ami nevybombardovali...

Nejjednodussi bude kdyz tatik sebere kapesny, doleti do toho kocourkova, da par $ spoluobcanum z balkanu nebo ukrajiny kteri dotycnou trosku "poupravi" a dite si zase odveze. Sak ona si <|> zvykne....

0/0
26.2.2008 3:36

Železobetonová Krysa

Re: Re: Aby nám to tu Ami nevybombardovali...

Nejjednoduší bude když tatík bude držet hubu a těžit v USA kobalt a spolubčané z ukrajiny, balkánu a tvého ražení odtáhnou z Česka do nějaké špinavé díry odkud vylezli - nejlépe taky těžit něco radioaktivního....:-)

0/0
26.2.2008 5:48

Tomach

Re: Re: Re: Aby nám to tu Ami nevybombardovali...

Ja chapu ze se Ti styska po zlate ere komunismu kdy lidi museli drzet hubu nebo byli nahaneni do Jachymova, ale smir se s tim ze ta doba je pryc.

Proc by si mel nechat libit ze mu zenska unesla dite, byla hledana interpolem, s deckem se kdovi kde toulala a ted by mela byt bez trestu??

Haloo, probud se, v civilizovanem svete je 21. stoleti....

0/0
26.2.2008 6:37

Tomach

To jsme jim to nandali, blbcum emerickejm

Tak a maj to, at cumej, zapadaci jedni prohnili, jak se u nas pece!

Zenska unese dite, je odsouzena, utika policii schovava se kdovi kde a kdovi v jakych podminkach s ditetem (Zdalipak s nim chodila treba k doktorovi kdyz byla celostatne hledana?) a pak holt to cesky policii trvalo tak dlouho ze uz si dite na ten kocovnej poschovavanej zivot zvyklo (ve 4 letech, ha ha ha).

Co ji takhle treba podriznout? Sak si dite za par let zvykne, jen tatik aby se teda par let schovaval a pak uz to bude ok, vsak si zvykneme, ne?

Ze jsou soudy v CR fraska nejvetsi jsem vedel, ale ze je to az tak hrozne... to me vazne neapadlo 8-o

0/0
26.2.2008 3:20

_verdi_

Chudák kluk

bude muset žít tady v tom českém borddelu ;-(

0/0
25.2.2008 23:21

Wendolene

Re: Chudák kluk

nemyslete si, ze v USA bordel take neni. Bordel je vsude. Nezalezi na tom, kde bude vyrustat, zalezi na tom, kde je mu poskytnuta laska a pece. A to je trochu zahadne v tomto pripade. Ktery z rodicu je v pravu?

0/0
25.2.2008 23:25

zbynek._s

Re: Re: Chudák kluk...Jaká láska?

Zdejší láska a péče se obvykle projeví tak, že chlapečka připraví o tátu a pak si na něm všelijací vědátoři, soudní znalci, mastí  kapsu, dokud mu úplně nevyperou mozek. Střídavou péči tady neznají, zato na dětech umí justice pěkně parazitovat. Chudák kluk...

0/0
26.2.2008 14:39

Železobetonová Krysa

Re: Chudák kluk

Tak už nějakou dobu to má asi lepší v tomhle bordelu než v tom jejich....

0/0
26.2.2008 3:26

Tomach

Re: Re: Chudák kluk

By mne zajimalo kam se snazi natrvalo dostat vic lidi, jestli z CR do USA nebo z USA do CR... Asi mame jine zdroje :-)

0/0
26.2.2008 3:33

slidic

ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Jeden výsledek tu už máme - pětiletý Honzík Rokos, jehož matka raději probodla nožem, než by ho vrátila otci. A pak půl hodiny sledovala, jak zvolna v bolestech umírá.

0/0
25.2.2008 22:39

Wendolene

Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Mate pravdu, jsou pripady , kdy by matka vubec nemela mit podil na vychove, ba mela by mi primo zakazano se priblizit k diteti. Vzdy jsou vyjimky,ktere potvrzuji pravidlo. Urbancovou jsem videla jiz na jinych diskusich, je to ta sama komunisticka zena, ktera obhajuje Svejnara? Asi ma pod polstarem knihy jako Serjoza Kostrikov ( o revoluci v Rusku ) a podobne.

0/0
25.2.2008 22:45

cybermiky

Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

spousta "maminek" jsou pěkné kreatury.Urbancová je jedna z nich. Naseká si 7 smradů a potom lítá po sociálce.Dylyna ;-D

0/0
25.2.2008 22:56

Wendolene

Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Moc tento konkretni pribeh nechapu, prece pokud je dobra matka, soudy v USA by ho nikdy nedaly do pece otci. Je to cele nejake divne, mam pocit, ze pani nerika celou pravdu. Ale pokud je dobra matka, ma pravo zit tady a vychovavat ho sama s pomoci prispevku otce z USA.

0/0
25.2.2008 22:59

POToole

Re: Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Zalezi casto ve kterem state, ale pokud je matka cizinka a hrozi, ze dite unese, tak ho dostane otec American. Dite narozene v USA je povazovano pouze za obcana USA, dvojite obcanstvi se neuznava. Pokud by matka odjela a otec dite tyral, soud by ho pravdepodobne poslal do pestounske pece v USA . Proto je nejlepsi se bud dohodnout nebo pokud je otec tyran, zavolat na nej policii, nechat ho zavrit a pak odjet.

Tato zena si to bud vymyslela nebo proste zpanikarila. Je pravda, ze v USA by si po unosu dite sla nejspis sednout nez by si mohla delat nejake naroky.

Podle zakona v USA by se meli na vychove ditete podilet oba rodice stejnou merou, a ten, kdo ma vyssi prijem plati alimenty tomu druhemu. Ale to by bud musela zustat matka tam, nebo by otec musel souhlasit, ze kluk bude cestovat na 6 mesicu kazdy rok do Cech. (nebo alespon na prazdniny - 3 mesice a Vanoce. V kazdem pripade je to chudak kluk, ktery na to doplati nejvic.

0/0
26.2.2008 5:53

mARKETAVIK

Re: Re: Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Americké soudy svěřují děti po rozvodu do péče matek v 98% případů stejně jako všude jinde. Je spíš úsměvná snaha některých otců tvrdit, že mají na dítě stejné právo jako matky. Ale hlavně: nejde o právo rodičů, ale především o právo dítěte. A dítě, jak se naprostá většina psychologů shoduje, potřebuje matku víc než otce. Ještě je to divné? Pokud ano, podívej se na přírodu a ukaž mi mláďata z říše savců, která místo matky vychovává otec.

Tyhle nesmysly o tom, že otec může nahradit matku jsou stejně pitomé jako když komunisti tvrdili, že Sunar nahradí kojení. Přírodu žádný soud nenahradí a některé věci zůstávají stejné, protože to je biologie a evoluce.

0/0
26.2.2008 9:13

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

...............komunisti tvrdili, že Sunar nahradí kojení.............

No ještě že to tvrdili jenom komunisti - jinde ve světě děti na umělé výživě nebyly.

0/0
26.2.2008 9:15

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Jsi mimo.

0/0
26.2.2008 14:40

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: ur=BANcová mele o tom, že dítě vždycky patří matce.

Podle průzkumů jsou nejčastějším tyranem dětí matky. Tak tady neblábol nesmysly.

0/0
26.2.2008 14:42

malej pipík

Takhle to dopadne vždycky

když si blbá ženská vezme za muže blbou vopici...:-©

0/0
25.2.2008 22:37

Tomas!

...

já ukradnu nějaký love, až si na ně zvyknu, tak je nebudu muset vracet?

0/0
25.2.2008 21:19

Bůh Nejvyšší (12)

Na love si nezvykneš, ty utratíš.

0/0
25.2.2008 21:54

Tomach

Re: Na love si nezvykneš, ty utratíš.

Zvykne si ten co mu je ukrad :)

0/0
26.2.2008 3:22

Kakarel

Vždycky mě

fascinují tyto karimatky! Nejdříve je to ohromná láska, oplodnění, život v cizině a najednou ,,problémy,, s partnerem který má úplně jinou kultůru životního stylu. Konec lásky, úprk domů k mamince, pláč do kamery,Vodičková ,,bojuje,, za dítě a tatínek je nakyslý z našich ,,nezávislých ,, soudců. Maminka pláče štěstím do kamery a lump-tatínek odjíždí dopryč, proklínaje ČR. A já se mu ani nedivím!

0/0
25.2.2008 20:57

ur=BANcová

Re: Vždycky mě

To máte pravdu. U lidí,tedy i u žen by měl ztracený instinkt nahradit rozum. Když se to nezdaří při páření, dojde k tomu až při péči o potomstvo. Hlavně, že to v tomto případě dopadlo skvěle. Přeji paní do budoucna kvalitního partnera. 

0/0
25.2.2008 21:47

Bůh Nejvyšší (12)

Tvým rodičům se taky nezadařilo při páření.

Byli to brácha se ségrou, dělali tě přes fusekli a to hlavní vyteklo.

0/0
25.2.2008 21:54

Mr. Attitude

urbancová

Na základě studia několika příspěvků paní Urbancové jsem nucen konstatovat, že se jedná o naprostou k.r.á.v.u:-©

0/0
25.2.2008 20:18

Bůh Nejvyšší (12)

Tys ji ještě neznal?

Je to místní dementní komunistická kreatura.

0/0
25.2.2008 21:36

Wendolene

To cele je podivne

Jaktoze nemela plnou moc starat se o dite, jaktoze zustalo u otce. I Americke soudy jsou v drtive vetsine pripadu nakloneny matce. Je to cele nejake divne. A ted by melo byt dite s matkou  a ne s otcem. Proc by se mel starat o dite on? A matku uz nikdy neuvidi, pokud bude zit na jinem kontinente? Co je to za pripad? Nebo se ji nechtelo starat o dite, tak odesla a pote si to rozmyslela?

0/0
25.2.2008 19:53

Čech jako poleno

bacha na unos

Nebylo by to poprve, co by se v takove situaci US-otec pokusil o unos a to i za pomoci "FBI".

viz podobny pripad:

http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=2.10.2002/29867O

0/0
25.2.2008 18:53

ur=BANcová

Re: bacha na unos

Věřím ji, že se ho hodně bála. Normální reakce by byla dát se s ním rozvést, zajistit se slušným výživným, a to tam ženy jak vím ženy dostávají a při prvním incitentu ho zažalovat a vymoci si, aby se nepřibližoval k domu. Paní volila to co považovala za nebezpečnější pro dítě, bez ohledu na vlastní výhody. Také měla stěstí na soudce. 

0/0
25.2.2008 19:09

Englishman

Re: Re: bacha na unos

Ta paní především přestoupila zákony a dopustila se vážného zločinu, a to především na vlastním dítěti, které unesla z domova do ciziny a zabránila mu v kontaktu s otcem.Rv

0/0
25.2.2008 19:15

ur=BANcová

Re: Re: Re: bacha na unos

 Láska k dítěti je nad zákon. Kdybyste mě sáhnul na dítě , tak Vás zabiju, tomu věřte.

0/0
25.2.2008 19:23

Englishman

Re: Re: Re: Re: bacha na unos

Věřím. Matka v tomto případě sáhla otci na dítě - dokonce mu to dítě unesla. Souhlasíte dle vaší logiky s tím, aby otec matku zabil? 8-o

0/0
25.2.2008 19:39





Najdete na iDNES.cz