Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista dostal za týrání dcery a manželky podmínku

Brněnský kriminalista K. T. byl loni v lednu vůbec prvním mužem v uniformě, proti němuž jeho kolegové v kraji použili tehdy novinku v zákoně - vykázání z bytu pro týrání spolužijících osob, konkrétně dvaapadesátileté manželky a třináctileté dcery. Soud mu včera potvrdil dvouletou podmínku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zbynek._s

KYDY SOUDCE PAPÍRNÍKA

Mně to připadá, jako když popravovali Limonádového Joe. Jenže tady jsme slyšeli kydy soudce Papírníka. On se cítí být povolán k výchově jednoho manželů. Ještě aby nám soudci chodili šmírovat u postele! Manželství v takové sociálfašistické ČR jeskutečný nesmysl, a tak mladé kluky, kteří se nežení plně chápu.

Systémová chyba v řízení státu mi však vadí: Soudci pak lezou lidem do privátů,  a to depresivné působí na celou populaci . Ta vymírá! Nehleděk tomu že zásahy státu do soukromí jsou od vzniku SSSR spolehlivým měřítkem míry totality.

Papírový soud pana Papírníka, jenž je  bezpochyby víc politický, než soudný,  by měl být co nejdřív prozkoumán, aby se jméno republiky netrmácelo  po každém deviantním rozsudku.

0/0
26.2.2008 12:07

zbynek._s

Kde jste spravedliví policisté?

Kde jste spravedliví policisté, že si necháte tohle od státních feministek líbit? Zítra to čeká vás! Tady nejde o jednu figurku, ale o udržení deviantního systému, který rozbíjí české rodiny.Systém prolamuje soukromí občanů, zneužívá  soudní moci. Chcete budovat soudně policejní stát nebo se mezi vámi najde někdo, alespoň jeden, kdo na rovinu řekne, jak to tady chodí? Nebuďte zbabělci a ozvěte se,chlapi.

0/0
24.2.2008 9:32

zbynek._s

SOUDCE ZASE DĚLÁ JINÝM OSTUDU!

Soudci styďte se zasvoje ideologické škváry, provozované v nové době.Je nám hanba za vás za všechny, které tu zastoupij - jmínem republiky - soudce Tintěrův! Nejde tedy o nějaký můj problém s feministkami, ale o totalitární tažení státní byrokracie a soudců. Chcete policejně soudní stát nebo jste přísahali, že budete vždy usilovat o spravedlnost? Případ otce Fialy, také nespravidlivě obviňovaného a věci k Miladě Horákové najdete na www.K213.cz

0/0
24.2.2008 9:12

zbynek._s

Zase soudce dělá ostudu!

Soudce jako mladý a nadějný komunista však takové názory, probírané už v prvním ročníku PF zřejmě neuznává, protože drží basu s přemnoženými českými talárníky. Čím by se živilo nadbytek žen-soudkyň, když ne komunistickým šmírováním v českých rodinách. Kdo jiný by se odhodlal k pronásledování otců, když ne komunisté? Poznali jsme to hned na počátku SSSR pak v Šachtinském procesu s C.Kollodubovem a nakonec v exemplárním odsouzením ekonoma Bedřicha Frejky . Stovky procesů, v nichž popouzení děti žádaly potrestání svých rodičů - otců - už rozpoutány byly a jsou tedy jedinnýmneklamným důvoodem, že se to může stát. Bedřich Frejka bylna žádost vlastního syna dokonce za široké účasti soudních znalců odsouzen k trestu smrti. Tak tohle chcete v České republice, tzv. republice demokratické?

0/0
24.2.2008 9:11

zbynek._s

SOUDCE ZASE DĚLÁ JINÝM OSTUDU!

České soudnictví je jím zcela zaneřáděno a s ním i nače společnost. Vzpomenete si snad někdo, že by při výročí justiční vraždy Milady Horákové feministické organizace provedly nějakou pietní akci? Jistě ne! Naopak, když muži z hnutí K213 připomněli její výročí, byl za to ing. Jiří Fiala soudně przekvován. Státní feministky rozbíkejí rodinu a cpát do jejich organizací peníze znamená prodlužovat soudní komunismus. Případ nepravdivého obvinění otce Tintěry je jeden z inscenovaných procesů nové doby. Odsouzení na základě svědeckých výpovědí nejbližších příbuzných budí úsměv, už proto, že naše nejstarší písemná právní památka, "Listy ljudom súdným, " autorsky připisovaná přímo sv. Cyrilovi před takovým svědectvím příbuzných přímo varuje.

0/0
24.2.2008 9:10

zbynek._s

SOUDCE ZASE DĚLÁ JINÝM OSTUDU!

ReagovatJestliže lze nějakou věc posoudit jako předsudek a není jasno, zda se tr. čin stal, neměl být soudce kariéristickou kreaturou, která podléhá módní vlně domácího násilí. Takový soudce dělá ostatním ostudu a měl by být poddán kárnému senátu. Už proto. že je slunce jasné, že tenhle sudí má feministické sklony, a tak namísto toho, aby posuzoval důkazy naslouchá hlasu deviantní ideologie.Hanba takovým soudcům, skončí na smetišti dějin, stejně jako ti z padesátých let. Když Ludmina Brožová-Polednová osdsuzovala "kolektivně" k smrti národní mučednici dr. Miladu Horákovou roz. Královou, bylo to také z idologických - resp. komunistických důvodů. To dnes nestačí. Myšlenka neomezené státní moci nad rodinou, nadřazená zdravému rozumu nemá ve skutečné demokracii žádné opodstatnění. Feminismusbyl a vždy zůstane jen hluboce komunistickým, společensky deviantním hnutím.

0/0
24.2.2008 9:09

zbynek._s

Jaká to spravedlnost?

Kapr Miroslav, Je hrůzné,když k odsouzení stačí pouhá výpověď a to ještě údajně poškozené?!?! Copak soudy ztratily i poslední kapku zdravého rozumu,když odsuzují jen na základě výpovědi? Toto je feminismus v praxi,kdy ženě stačí pouhá výpověď a muž si může balit.Co asi čeká mně jako muže?A co čeká mé děti? Doufám,že synové feministek také půjdou ,,bručet,, a co potom ty feministické husy budou prohlašovat? WWW.RODICE.WZ.CZ

0/0
24.2.2008 8:27

godys

to je útok na veřejného činitele....

;-D

0/0
24.2.2008 8:26

zbynek._s

Jaká to sprvedlnost?

Kapr Miroslav, Je hrůzné,když k odsouzení stačí pouhá výpověď a to ještě údajně poškozené?!?! Copak soudy ztratily i poslední kapku zdravého rozumu,když odsuzují jen na základě výpovědi? Toto je feminismus v praxi,kdy ženě stačí pouhá výpověď a muž si může balit.Co asi čeká mně jako muže?A co čeká mé děti? Doufám,že synové feministek také půjdou ,,bručet,, a co potom ty feministické husy budou prohlašovat? WWW.RODICE.WZ.CZ

0/0
24.2.2008 8:24

Katalog prací

.. a co takhle nečíst jen titulky?

Rozmáhá se nám tu  v poslední době takový nešvar.:-(

0/0
24.2.2008 9:19

slunečnice68

Pro limak007

Psychické týrání je definováno jako ubližování ze strany rodiče či jiné dospělé osoby formou opakovaného odmítání, ponižování, zastrašování, nepřiměřeného omezování, izolování od kontaktu s jinými osobami, neposkytování citové odezvy a vystavování násilí či závažným konfliktům doma.

0/0
23.2.2008 23:54

zbynek._s

Re: Nejrozšíženější v ČR je týrýná systémové!

 Nejrozšíženější v ČR je týrýná systémové, proti tomu sociálfašistická přemnožená byrokracie a zbytnělá justice ovšem nicne podniká, protože jim to umožňuje na dětech parazitovat. Sysémové týrání znamená odcizování dětí jejich pořirozeným rodičů, Je mezinárodně definovánojako dlouhodobá či trvalá nedostupnost jednoho či obou  z rodičů. Tento zločin ani není, na rozdíl od jiných- demokratických- států vČR krimninalizován.Co soudců a sociálbab by zasloužilo trest! 

0/0
24.2.2008 21:22

vyr usaty

h

aaa

0/0
23.2.2008 8:39

Dr.Onufrakova

Takto o rok

Vazeny pan Tintěra,

takto o rok si mozno poviete, skoda kazdeho dna, o ktory som sa zbytocne neskor rozviedol.

0/0
22.2.2008 18:11

babacek

Policista.

Já se naopak domnívám, že kličkovat se naučil od kriminálníků za ty léta ve službě a tak to zase obrací proti manželce a dceři, jak odporné.:-©Rv

0/0
22.2.2008 14:47

sedit

ja myslim ze to dostal opravnene

a v celku jeste mirny trest , a ikdyby ne neni na skodu kdyz si nejaky urednik vyzkousi ten bezva pocit bezmoci kdyz si urednici delaji co chteji a neni absolutne zadne dovolani se spravedlnosti;-)R^

0/0
22.2.2008 14:35

pvl1

Re: ja myslim ze to dostal opravnene

Ja beru rozhonutí soudů u nás s v==lkou rezervou. A znalecké posudky jakbysmet.

0/0
22.2.2008 14:47

sedit

Re: Re: ja myslim ze to dostal opravnene

ja samozrejme taky proto piso to o tech urednicich;-)

0/0
22.2.2008 17:35

sedit

Re: Re: Re: ja myslim ze to dostal opravnene

u

0/0
22.2.2008 17:42

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: ja myslim ze to dostal opravnene

Malete dokola nesmysly.Promiňte.Propagátoři/rky lepšího příští!

0/0
25.2.2008 22:33

_m-

Dobrý

 "Je otázka, jaké výchovné metody rodič používá a jak je jeho nezletilé dítě vnímá. Například vysypání odpadkového koše do postele jako týrání a porušení normy trestního práva nevnímám," hájil klienta Richard Novák.

Já taky ne. Ale něco podobného by mým dětem jejich otec provedl jen jednou.  Potom bychom si museli vážně pohovořit o tom co pokládám za výchovné já a co on a pokud bychom se nedohovořili tak bychom se museli jít zeptat jinam. Neumím si totiž dost dobře představit jak dcerenka které je dneska 13, takže v té době jí bylo míň  ten chlív v posteli sama likviduje, pere povlečení a podobně. Trest má být úměrný provinění (za nevynesený koš zrušit postel asi není úměrné) věku a chápání provinilce.

0/0
22.2.2008 14:21

limak007

Re: Dobrý

Vážená (snad) paní.

Vysypaný odpadkový koš do postele.

4x slovy čtyřikrát jsem dceři řekl, ať si uklidí ten svůj bordel. Jednalo se o šatstvo rozházené, papírky od bonbonů,  prostě hnus. Jo, tati, já si to uklidím. Fajn. Čtyřikrát jsem, dámo, odešel v naději, že si skutečně dcerunka ten svůj chlív uklidí. (má svůj pokoj) Po páté jsem to prostě, madam, nevydržel a vzal jsem drátěný košík s papíry z jejího psacího stolu, vysypal je na postel a řekl: "Tak, princezno, a teď si to snad už konečně uklidíš." Tím jsem svou dceru ztýral. Už mne ty kecy unavují.

0/0
22.2.2008 14:30

_m-

Re: Re: Dobrý

slovy čtyřikrát jste řekl - no vás bych chtěla taky mít doma.:-/

0/0
22.2.2008 14:48

zbynek._s

Re: Re: Re: Dobrý

Madam, já bych vás také doba nesnes. Zvlášť když  by vám to jednou nestačilo. Víte paní, výchova to není jenom ochrana. Pak z toho rostou spratci. Zvlášť, když si po sobě navyknou neuklízet a z dospělých mít jenom pokladničku.Takovým se v dospělosti žádné manželství nevyvede, protože jsou maminkami rozmazlené a dokonce mnohdy i drzé.Tak už to snad chápete, vážená paní, že?

0/0
25.2.2008 22:25

individual

Re: Re: Dobrý

Clovicku, tahle vase reakce o vas rika vic, nez jste nejspis chtel... Mam dceru jen o malo mladsi nez je ta vase a pokud bych na ni uplatnoval vase 'vychovne' metody a vyrazivo typu 'ja nejchytrejsi macho man', viz vase "4x slovy čtyřikrát jsem dceři řekl" a "že si skutečně dcerunka ten svůj chlív uklidí", asi by se nas vztah take velmi rychle rozpadnul.

Proboha, perfektni poradek a veci na svych vymezenych mistech by od 13-ti lete holky vyzadoval bud zaslepeny despota nebo uplny blb.

Nicmene uznavam, ze kazdy jsme jiny a ze pro nekoho muze byt poradek v detskem pokoji dulezitejsi nez vzajemny vztah otec/dcera. Pak se ale nesmime divit dusledkum.

0/0
22.2.2008 15:18

limak007

Re: Re: Re: Dobrý

Vy máte ráda ohryzky v posteli? Potěš pánbu!:-©

0/0
22.2.2008 15:55

zbynek._s

Re: Re: Re: Dobrý

Tady platí konec konců. Vy víte opravdu houby o tom, co bylo před tímhle. Zkrátka, ten pán je OTEC a ví co má dělat. Jenže někdy to nesedne, zvláště, když jeden partner už hraje falešnou hru a dítětak ničí.Za pár let uvidíte. Opakuji:Tady platí konec konců.

0/0
25.2.2008 22:29

sedit

Re: Dobrý

;-D;-D;-D jj presne, ten bordel by totiz zbyl stejne na matku aby to uklidila nic vic R^

0/0
22.2.2008 14:30

danax

odpadky se sypou do popelnice

postel je na spaní.....  pokud jinak vychovávat neumíš, nelze se divit, že se to ostatním nelíbí.....jak jsem se sama přesvědčila, většina chlapů si všechno zaslouží... nad některými ženskými občas taky zůstává rozum stát. Když se takoví sejdou v manželství, stojí to za h...... U rozvodu si rozdělte majetek, týrání na dělení majetku vliv nemá, bezpečnostní agentury berou stále...

0/0
22.2.2008 14:08

sedit

Re: odpadky se sypou do popelnice

souhlasim , akorat s tim ze si chlapi vse zaslouzi nesouhlasim , a zajimalo by me kde jsi vzala takovou blbost , a to same lze totiz i  rict o zenach ;-)

0/0
22.2.2008 14:14

sedit

Re: odpadky se sypou do popelnice

a troufam si rict ze v mnohych pripadech jsou zeny casto ( dost casto) horsi nez muzi:-P:-P:-P

0/0
22.2.2008 14:19

zbynek._s

Re: Re: odpadky do popelnice, ale co děti?

Ženy háží do popelnice dokonce dokonce  děti. Tady se činí chytrými a chtěli by nás vychovávat. Přitom není znám ani jeden případ, že by muž záměrně potratil.

Tak nám milé dámy neraďte a zymyslete se samy nad sebou!

0/0
26.2.2008 10:29

sedit

co budes delat??

no budes se muset zacit trisku ohanet jako kazdy jiny clovek svestko,;-D;-D ikdyz uznavam ze po 30 letech flakani se u policie to pujde z tuha ale pujde;-)

0/0
22.2.2008 13:40

limak007

Re: co budes delat??

Vy si myslíte, že švestky nic nedělají? Zkuste si představit týden celozávodní dovolené švestek. Chacha Vy makáču!!!;-D

0/0
22.2.2008 14:02

sedit

Re: Re: co budes delat??

tipku, mam kamarady u PCR , dokonce sem jeden cas chodil s policistkou a proto to mam z prvni ruky tu jejich drinu na stanici , nebo chrapani za mestem nebo za garazema , nebo hrani si s placackama a kaminkem misto hlidani provozu, tak me tady netahej za fusekli;-)R^ svestky jsou povestni svoji pracovitosti a proto je take v CR takovy bordel jako kdyby tady ani zadne svestky nebyly;-)

0/0
22.2.2008 14:04

limak007

Re: Re: Re: co budes delat??

Asi máš, týpku, špatný kámoše.;-D

0/0
22.2.2008 14:58

sedit

Re: Re: co budes delat??

to si dovedu predstavit velmi realne = je to dnesni stav;-D;-DR^

0/0
22.2.2008 14:08

individual

Re: Re: co budes delat??

To neni zalezitost stylu 'myslite si'... Staci kdykoli prijit na jakoukoli sluzebnu.

0/0
22.2.2008 14:22

zbynek._s

Re: co budes delat??

Promiňte, ale kdybyste se vy setkal s takovou justiční arogancí, jako ta švestka, zpíval byste jinak. Takovouhle sociálfašistickou justici. která nadržuje ženským stúj co stůj mají jen v České republice. Podle mně tu jde  i politický proces, a taky ti tu není žádnou výjimkou.

0/0
25.2.2008 22:32

limak007

omluva

Omlouvám se slečně Pavle Ducháčkové - autorce příspěvku. Promiňte, stalo se. K.

0/0
22.2.2008 13:37

limak007

Ten "tyran" , to jsem já.

Dobrý den. Včera jsem byl odvolacím soudem odsouzen, jak jste si

přečetli v článku pana Pavla Mokrého. Dvacet sedm roků jsem pracoval u

policie a po celou dobu jsem věřil ve spravedlnost, které jsem sloužil.

Dnes už ve spravedlnost nevěřím. Máte-li na mne nějaké otázky, jsem

připraven je poctivě zodpovědět.

0/0
22.2.2008 13:33

sedit

Re: Ten "tyran" , to jsem já.

veril ve spravedlnost??;-D;-D;-D zajimave ze v ni veri jen policiste kteri ji jaksi haji a to celkem spatne , ted zazil jake to je kdyz se neco po//sere a clovek s tim nemuze nic udelat a je jen loutkou uredniku, policistu a soudcu = bezva pocit no ne? ale 30 let to nevidel ze dela neco spatneho nez se neco stane jemu = klasika;-)

0/0
22.2.2008 13:44

limak007

Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

Pane, jste nespravedlivý. Svou práci jsem dělal poctivě a řádně. Každému se mohu podívat zpříma do očí. I kolegům, i darebákům. Nikoho jsem nikdy nepodrazil. Úplatky jsem nikdy nevzal. Skutečně jsem 27 let sloužil Vám všem. Poctivě. To co mne dnes semlelo, to je hrozné. Je to celoživotní zklamání, nevím, jak to říct. Už jsem na to starej. Fakt nevím. Je to konec.

0/0
22.2.2008 13:59

sedit

Re: Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

1. to rikaji vsichni ( jasne ze se nikdo neprizna ze to mel vse na haku ze jo);-)

2. aspon ted poznal  jake to je kdyz nekoho semele zvule policistu a uredniku a on proti tomu nema absolutne zadnou obranu , takova lecba je nejlepsi a otevira oci i tem hodne zaslepenym;-)

0/0
22.2.2008 14:07

limak007

Re: Re: Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

Vy jste asi dostal pokutu za rychlou jízdu, že? To je mi Vás fakt líto. :-P

0/0
22.2.2008 14:21

sedit

Re: Re: Re: Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

nedostal ;-) me lito tehle svestky neni , uz aby ho vykopli na ulici a musel zacit take neco delat , konecne pozna jak se vydelava na chlebicek mimo kancl PCR;-D;-DR^

0/0
22.2.2008 14:23

limak007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

Pane, je mi Vás líto. Já, možná o všechno přicházím, ale Vy nikdy nic mít nebudete.

0/0
22.2.2008 15:01

sedit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

no tak se hlavne nerozbrec:-)

0/0
22.2.2008 17:34

individual

Re: Ten "tyran" , to jsem já.

Otazka 1: Jakych konkretnich cinu z pohledu tyrani manzelky a deti jste se podle obzaloby mel dopustit?

Otazka 2: Jake mate dukazy pro sve tvrzeni, ze jste obeti a ze je vse vymysleno?

Otazka 3: Co konkretne podle vas vede vasi zenu, dceru, vysetrovatele, soudni znalce, soudce a pripadne dalsi lidi zainteresovane ve vasem pripadu, ke spiknuti pro vasi osobe?

Dekuji za vase poctive odpovedi.

0/0
22.2.2008 15:28

limak007

Re: Re: Ten "tyran" , to jsem já.

Napiste mi, prosim e-mail ktintera@seznam.cz

0/0
22.2.2008 16:01





Najdete na iDNES.cz