Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté při zatýkání postřelili mladíka. Bojuje o život

Policisté postřelili v Cerhenicích na Kolínsku dvacetiletého mladíka, který se bránil zatčení. Zraněný má prostřelenou hlavu. Ve vážném stavu ho do nemocnice dopravil vrtulník. Policisté údajně nejprve stříleli do vzduchu. Oprávněnost zásahu vyšetřuje Inspekce ministra vnitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josef_spejbl

Policisté při zatýkání postřelili hajzlíka.

!

0/0
23.2.2008 20:57

babacek

jeste asocialnejsi grupa, BenediktSpinoza, školník Pan Navra

Označené nicky mě včera přesvědčovali , že policisté chránili něčí majetek, ale že to byla vagína to jsem skutečně netušil.;-D

A i když pořád nesouhlasím z usmrcením kohokoliv tak zneužívání v této komunitě snad ani není možné.

Již před časem ještě když byli vojenské prokuratury jsem byl pozván do Hradce k svědecké výpovědi. V té době jsem měl zlomenou ruku a špatně se mne řídilo tak jsem raději jel vlakem. Když jsem přijel do Hradce Králové tak jsem si ničeho ani nepovšiml neb jsem halou jen prošel a pokračoval dále.

Na zpáteční cestě když jsem však čekal na příjezd vlaku jsem byl docela zděšen. V hale bylo několik dívek a chlapců ve věku cca 12-14 let a vnucovali se mužům a nabízeli tak sexuální služby. Tak, že mne vůbec nezaráží, že tento mladík souložil ze 14letou neb v této komunitě souloží kámen s cihlou.

0/0
21.2.2008 6:35

DEINONYCHUS

Proč?

Proč všichni z toho tak vyšilují? Vždyť to byla jenom kofola. Té škoda není.

0/0
21.2.2008 0:18

babacek

Re: Proč?

To je přece zřejmé. Dnes to byla Kofola zítra to může být Sprite. :-)

0/0
21.2.2008 6:38

unbelieving dog999

Re: Re: Proč?

Jak to bude cernej spritek, tak je OK i zejtra..;-D;-D;-D

0/0
23.2.2008 21:01

babacek

Re: Re: Re: Proč?

Já nehodnotím lidi podle barvy kůže, ale podle chování. A pokud by se romové začali chovat tak jak se pořád od nich očekává nevadili by mne ani oni.:-)

0/0
24.2.2008 4:40

starek

Chudinka

Chudáček přičmoudlej, co si ti zlí policajti dovolují, Vždyť jen znásilňoval mladistvou.

0/0
20.2.2008 19:48

barumkoudopatniku

Re: Chudinka

;-D Taky jsi viděl jeho rodinku teď v TV ?  Vůbec jsem netušil, že tady diskuze vůbec bude.  Jinak ten policajt neodvedl práci na 100% a bude to stát dost našich peněz. Čistému vše čisté, černému vše černé :-) 

Ale rozhodně si na poldu nestěžuju ;-D

0/0
20.2.2008 19:59

babacek

TO:BenediktSpinoza

Možná jsem si to vyzkoušel a ne jen na střelnici.:-)

0/0
20.2.2008 15:33

pětiprdelní_opice

souhlas

takhle se na tu sebranku kriminálnickou musí, proč by se jim mělo platit vězení, žrádýlko, lehárko, nově dokonce tričko do V a džínečky, varovnej výstřel a pak rovnou kulka do palice, tomu řikám správnej přístup R^

0/0
20.2.2008 15:15

lexmark

hmm

Cajti úspěšně čistili revír od škodné R^ Precedens pro podobnou škodnou.

0/0
20.2.2008 15:05

z666

Jen velice stručně,

byť nejsem nekritickým zastáncem policie a jejích metod, spíše naopak, tady asi není na místě o něčem diskutovat. Pokud by ten grázl neutíkal, měl by maximálně otlaky od želízek. Pokud utíká, musí počítat s tím, že na něj někdo vystřelí. Nesmyslné jsou i debaty, proč do hlavy a ne do nohou atd. I když se domnívám, že v tomto případě měl postižený geneticky dáno, že má místo mozku dutinu a tudíž střelba na hlavu se jevila jako nejmémě ohrožující. Ale realisticky, jestliže policistka střílela ve stressu, v pohybu a téměř potmě, vůbec bych jí nevyčítal, kam se trefí, ale naopak bych jí dal metál, že se umí rychle rozhodnout a relativně dobře střílí. Možná bych jí snad jen vytknul jemnou nepřesnost střelby. Stačilo třeba o centimetr a mohlo to být pro nás všechny levnější o léčbu a následné mnohaleté náklady za šatlavu. Ale třeba to ještě dobře dopadne a žádné další náklady nebudou...

0/0
20.2.2008 14:37

Performer

Re: Jen velice stručně,

 R^

0/0
20.2.2008 16:40

drevorubec

Když zločinec utíká před zatčením,

tak samozřejmě musí počítat se střelbou. Je to jedno z rizik, se kterým jde do svého druhu "podnikání".

Jesltiže navíc ten člověk měl už něco za sebou a další obvinění před sebou, tak bych skoro řekl, že policistka měla o pár centimetrů vychýlenou mušku. Ve výsledku nás, daňové poplatníky, bude stát toto individuum ještě hodně peněz.

Schválně nepíšu o národnosti, ale je zajímavé, že ta národnostní menšina v přepočtu na zavřené jedince rozhodně jako menšina nevypadá. Spíš naopak.

Tuhle se mi líbil film s Arnoldem Sch. - Špinavá dohoda. Ten nasadil takový program úspor veřejných financí. že bylo radost se dívat, s jakou frekvencí vyměňuje zásobníky....R^

0/0
20.2.2008 11:41

fext

Včelička Mája u policie ČR

Jak tak sleduju příspěvky svých spoluobčanů zde, vybavuje se mi zajímavá paralela. A totiž, že se mi policisté jeví jako včely. Včela, brání-li úl svým žihadlem, to udělá jen jednou. Bodnutím si totiž vytrhne vnitřnosti a zemře.

Policista použije zbraň proti recidivistovi a sexuálnímu delikventovi, a hle ty názory zde: doufám, že skončí, doufám, že ho zavřou, a kdoví, co ještě. Nemluvě o tom, že použití zbraně v podobné situaci je samo o sobě traumatizující, následné vyšetřování a soud rovněž, nemluvě o mediálně legislativním masakru, co v tomto případě bezpochyby rozpoutají zástupci "menšin", a fakt, že po tom střelci bezpochyby půjdou i členové rozvětveného příbuzenstva toho grázla.

Čili, někdo vás chrání, a za to na něj budou úplně všichni kydat bahno, a kdyb jen to? Prapodivné.

0/0
20.2.2008 11:27

fext

ochránče slušné mluvy, vy jedno ošklivé káčátko

Jak je možné, že zde může kdejaký mizera mluvit bez problémů o policistovi jako o fízlovi, zatímco když já nazvu nějakého **** velmi jemně ******, jsem smazán?? *vzdušný polibek pro ochránce slušné mluvy v redakci*

Žádám spravedlnost. Jedním metrem všem. Chápu, že vám drží divoška paní Stehlíková pod hrdlem kinžál, ale proboha, projevte trochu občanské odvahy!! To jste z národa Husova a Žižkova?

0/0
20.2.2008 11:19

cenzor administrator

Nešťastná událost ....

a ponaučení .... příkazů policisty se má uposlechnout .... někteří střílí velmi špatně a někteří zase velmi dobře ....

0/0
20.2.2008 11:17

chejava

Re: Nešťastná událost ....

Ještě, že mají Inspekci která nic nevyšetří!

0/0
20.2.2008 11:19

ix.

Re: Re: možná měla policie poznatky....

že ten ......... v hlavě vůbec nic nemá.  Proto postřelovali tam, kde mohlo dojít jen k minimálním škodám.

0/0
20.2.2008 11:24

ix.

Postřelit do hlavy....

...zajímavá metoda. Ale na druhé straně ...při postřelování do nohou je riziko invalidity a vozíčku. Takže asi proto.

0/0
20.2.2008 11:13

sigenius

co chybí v článku

Skutek, pro který měl být mladík zatčen. (Krad auta, nebo kabely?)

Cybí i pozitivní informace, že policisté (zejména střelkyně) nebyli zlynčovány bratry a bratranci postřeleného. Ta cikánka, co se na Nově rozčilovala, že se policistka, co střílela, schovává před kamerou, byla velmi půvabná.:-)

...Mám obavy, že tahle událost přispěje k tomu, že běžní policisté nebudou mít obavu vstupovat na území multikulti.

0/0
20.2.2008 10:20

sigenius

Re: co chybí v článku

oprava: odvahu...

0/0
20.2.2008 10:20

ant.

Re: co chybí v článku

...šlo o pohlavní zneužití nezletilé - jen nevím, jestli to byla sestra...;-)

0/0
20.2.2008 10:30

fext

Re: co chybí v článku

Něco na toto téma je zde:

http://www.policista.cz/clanky/reportaz/muz-na-uteku-byl-postrelen-policistou-179/

"Muže, který má již několik zápisů v rejstříku trestů, šla dvoučlenná hlídka zadržet do jeho bydliště v domě těsně sousedícím s podchodem pod železniční tratí. V ruce měli policisté, muž a žena, příkaz k zatčení, který vydal kolínský soud. V odůvodnění zatykače mimo jiné údajně stálo, že mladík je podezřelý z vícero trestných činů, z nichž nejzávažnější měl sexuální podtext – zneužívání nezletilé dívky."

...no, kdo by odolal. Pokud jde o nějaká území "kde nemají policajti co dělat", zdá se mi vhodné tam rozpoutat takovou policejní buzeraci, aby tam pak radši policii na potkání čistili boty a natahovali před služební fábie červený koberce, jen aby už měli pokoj.V

0/0
20.2.2008 11:02

kareel

..

policista asi nestřílel s úmyslem někoho usmrtit, zřejmě na nohy mířil. Myslím,že bude mít starosti inspekci svoji střelbu objasnit. Na druhou stranu co by jste říkali kdyby policii několikrát trestaný recidivista, podezřelý ze sexuálního zneužívání uprchl. Že je neschopná někoho takového zadržet.

0/0
20.2.2008 9:56

Ruger

A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

někdo okrade, přepadne, nebo napadne dejte pachateli pětikorunu a zeptejte se ho na těžké dětství.

Pokud zatýkaný kladl odpor, nebo se snažil utéct , musí počítat se vším¨. Tak to má být. Policie má být korektní a musí vzbuzovat respekt.Demokratické státy , kde tomu tak je mají vždy lepší stav zákonnosti, než  je v ČR. A nemusíme jít do USA, stačí se podívat do Rakouska, či Německa, případně do Francie.

Osobně jsem viděl krásnou příhodu ve Vídni. Majitel krásného BMW přejel na červenou, za ním shodou okolností jela policie, policejní auto pustilo majáky a krátce houklo, řidič dělal, že nic nevidí a snažil se jako odjet do postranní uličky, za chvíli byl na zemi se samopelem nezi lopatkami

0/0
20.2.2008 9:49

SlusnyClovek

Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

Ano, silniční piráty je třeba stíhat. Pokud by ujížděl, tak bych ale volil střelbu na pneumatiky, pak do zadního skla, ale zastřelit ujíždějícího řidiče, to jen v krajním případě - ne za přestupek dopravní, ale např. při únosu.

Prostře utíkajícímu měli střílet na dolní polovinu těla, tj zásah na nohy, v horším případě do oblasti pánve. Ale mířit na hlavu?

0/0
20.2.2008 9:55

Pan Navratil

Re: Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

Pokud budou ujíždějící řidiči vědět, že jim nic nehrozí, tak budou ujíždět všichni.

0/0
20.2.2008 9:56

rychloslimejs

Re: Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

jak vis, kam mirili?

0/0
20.2.2008 11:04

inedible

Re: Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

http://www.policista.cz/clanky/reportaz/muz-na-uteku-byl-postrelen-policistou-179/ si to precti

0/0
20.2.2008 11:15

emilup

Re: Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

Hlava=rána jistota!V

0/0
20.2.2008 19:44

Nedobrota2

Re: A´ž někoho z Vás drazí pseudohumanisté

Souhlas !

Jednou jsem do banky v Belgii vlezl v šusťákovce a zmoklej, během minuty jsem měl mezi lopatkama brokovnici a v zápětí jsem byl rozkročenej u zdi obklíčenej 5 policajtama a u hlavy jsem měl kolty. ;-D

0/0
20.2.2008 10:05

Ruger

OK, zjistili, že nejsi lupič

usmáli se a omluvili, je to tak?

0/0
20.2.2008 10:07

Nedobrota2

Re: OK, zjistili, že nejsi lupič

No jak zjistili, že jsem jen nedbale oblečenej inženýr se 3-ma debetníma kartama, tak jsme se nasmáli a potřásli si rukama ! Jejich profesionalitu jsem plně chápal a vůbec mi to nevadilo, ještě jsem se jim omluvil, že šustky byť Nike pravda nejsou vhodný oděv k bankovním transakcím !  ;-D

0/0
20.2.2008 10:30

SlusnyClovek

Nejsem proti použití zbraně policistou, ale kdy a jak

Pokud by někoho mladík ohrožoval pistolí nebo nožem, tak na místě zastřelit, OK. Policista není pistolník, aby v rychlosti zaručené zasáhl zločicovu pravou ruku, a ten nemohl použít pistoli či nůž. Takže zásah do břicha či hrudi tu je na místě, těžce zranit, ale nemířit na srdce.

Pokud by někdo držel rukojmí či někoho ohrožoval na životě, tak tam je na místě likvidace, lepší zlikvidovat zločince než neúměrně riskovat život oběti. Při pronásledování těžkého zločince bych viděl na místě střelbu na nohy. Tj. nezastřelit kvůli krádeži v supermarketu za pár stovek člověka, radši riskovat, že uteče. Kvůli přestupku nestřílet - to může ohrozit i další lidi. Násilníka se snažit ale zastavit i střelbou - ale na nohy či tak, aby nebyl ohrožen život. Střílet s úmyslem usmrtit, tak se zastavovaly útěky politických vězňů z komunistických lágrů. I ten násilník apod. je zpravidla jen podezdřelý, tj. vina nebyla prokázána.

0/0
20.2.2008 9:47

Ruger

Bla bla bla, nikdy jsi ruce nedržel zbraň

PS. Normální člověk před policií neutíká....

0/0
20.2.2008 10:22

rychloslimejs

Re: Nejsem proti použití zbraně policistou, ale kdy a jak

a vsichni policajti budou mit povinnost vytisknout si tenhle tvuj blabol a podle nej se ridit, zadny rozhodovani okamzite a v krizi, ale hezky si precist, kdy muzou strilet a kdy ne. Policie ma pravo strilet i po osobe, ktera je podezrela ze spachani trestneho cinu a je na uteku. Normalni clovek totiz, jak tady jiz nekdo psal, pred policajtama neutika, utika jen ten, ketry vi, ze se domu dlouho nepodiva a vlastne mu utekem nic nehrozi, protoze kdyz ho chytnou, vlastne ho jen zavrou, coz ho zavrou tak jako tak. A co se tyce strelby tam nebo tam, spousta policistu strili na postavu, protoze trefit pistoli nekoho treba jen na 25 metru do nohy je ukol skutecne tezky...

0/0
20.2.2008 11:11

anžto

hm

on byl ozbrojen nebo co? a toho museli střelit do hlavy? proč ne do ruky, do nohy?....

0/0
20.2.2008 9:42

SlusnyClovek

Re: hm

Střelit do ruky je nesmysl, pistole není puška, navíc zatýkaný byl v pohybu. Je ale možné mířit na nohy. Mířit na hlavu, to se rovná úmyslu totálně zlikvidovat, přežití je spíš věcí náhody. Průstřely břicha či plic jsou méně riskantní pro život, ne vždy zasáhno životně důležité orgány. Průstřel hlavy projde mozkem vždy, střílí-li střelec z dálky, tj. nejde o průstřel obličeje sebevrahem z blízkosti.

0/0
20.2.2008 9:51

Pan Navratil

Re: hm

Protože je to sázka na jistotu a mrtvý prd ví. Nebo se holt netrefili.

0/0
20.2.2008 9:52

kOBLICH

Re: hm

Protoze policista usoudil, ze hlava je cast tela, kterou postreleny nejmene pouziva a tedy mu nebude chybet ;-D

Kapsaru a zlodeju vubec je spousta blbejch, ale zadny jednoruky nebo jednonohy..

0/0
20.2.2008 9:55

ant.

...protože nešlo o film...

...zkus si někdy zastřílet z pistole - pak asi nebudeš klást takovéhle otázky...;-)

0/0
20.2.2008 10:34

BenediktSpinoza

babacek prozrad

strilels někdy z pistole?:-)

0/0
20.2.2008 9:24

Jajdulak

Re: babacek prozrad

Ted jsem se chtel na to same zeptat. Jestli nekdy drzel v ruce pistoli a zkusil trefit terc na 25 metru. Muzu potvrdit, ze neni problem trefit drn u paty terce. A to se nebavime o tom, ze jak policajt tak ten "nevinny" byli v pohybu.

0/0
20.2.2008 9:28

BenediktSpinoza

stejne tak neni problem

trefit metr nad terc kdyz strhnes spoust:-)

0/0
20.2.2008 9:36

Jajdulak

Re: stejne tak neni problem

no to jo, to je celkem normalni, ale kolega na vojne kdyz strilel, tak se rozprskla kaluz co byla asi metr pred tercem ;-D;-D

0/0
20.2.2008 9:42

Ruger

Hmm, to jsi teda ostrostřelec

Já střílim roky ipsc , čtu si literaturu a díky tomu vím , že srovnávat střelbu na terč a střelbu ve stressu může jenom osel.

0/0
20.2.2008 9:42

Jajdulak

Re: Hmm, to jsi teda ostrostřelec

Ja s tim naprosto souhlasim, ze to srovnat nelze. To je vyplod Babacka, ze neni problem trefit cloveka do nohy, kdyz za nim kluses.

0/0
20.2.2008 9:46

ant.

...NOVÝ ZÁKON...?...

...Džamila už navrhla nový zákon:1) pro jisté nejmenované etnikum neplatí žádné zákony...2) Pokud by někdo po tomto etniku vyžadoval dodržování zákonů, je razysta...!!! 3) V případě, že při přepadení dojde k poškození či ušpinění oděvu přepadávajícího (člena jistého nejmenovaného etnika), tak je přepadený povinen nahradit přepadávajícímu veškeré výdaje s tímto spojené 4) Každý občan je povinen nosit ve VOLNĚ PŘÍSTUPNÉ PENĚŽENCE částku minimálně 5000 Kč, ten, kdo by toto nařízení porušil - měl třeba méně peněz nebo peněženku ukrytou - bude potrestán pořádkovou pokutou a trestem veřejných prací v oblastech obývaných jistým nejmenovaným etnikem...další dodatky zákona budou přidávány postupně...8-oRv

0/0
20.2.2008 9:21

Nedobrota2

Re: ...NOVÝ ZÁKON...dodatek 1..

1. U každé nemovitosti musí být složena na viditelném a dobře přístupném místě  pohotovostní zásoba 50 kg mědi opatřenou nálepkou  s údaji o nejbližší sběrně a její pracovní době

2. Každý byt a dům musí být opatřenan na dveřích plánkem s vyznačením trezoru, uložení hotovosti, seznamem obrazů a starožitností s cenou větší jak 10000 Kč a seznamem nejbližších 24- hodinových zastaváren !

0/0
20.2.2008 9:30





Najdete na iDNES.cz