Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Starosta dostal od zastupitelů dar čtyři sta tisíc

Mimořádnou odměnu 400 tisíc korun poslali zastupitelé Chlumce u Ústí nad Labem na účet svého starosty Romana Hanusche. Peníze si prý zaslouží, protože se o obec stará. Rozpočítáno na měsíce, Hanuschovi k platu 43 tisíc korun měsíčně přibyl z rozpočtu obce další velmi nadprůměrný příjem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lovčí

modrej

Tady se ani nedivím, je modrej!

0/0
20.2.2008 6:58

unmensch

Asi je to tak správně ...................

v soukromé firmě by tourčitě dostal taky .................. majitelé by na tomto managerovi za běžný výkon své vrcholové funkce nešetřili   ;-)

0/0
20.2.2008 0:40

hella.k

Závidím

Závidím včelám, že mohou žít.;-D

0/0
19.2.2008 22:17

piguelina

A co Bém?

Zajímalo by mě, jak velké dary dostává Pavel Bém?

0/0
19.2.2008 16:47

lovčí

Re: A co Bém?

Si piš, že zdatně rejžuje!!!

0/0
20.2.2008 6:59

fedorko

Chocholoušek

Chocholoušek chocholatý, s chocholouškou chce do chaty. Chata u Chlumu, chutná kuchyně.

0/0
19.2.2008 16:40

0100

Tak zastupitelé jsou buď stádo naivních blbců,

nebo jedou s nimi v korupci.200 bytů za 21 milionů?Také starosta mohl být obyčejná pračka  pro důlní společnost,která chtěla byty vyvést z majetku ostatních akcionářů a starosta jim pomohl tunelovat.Tak kupříkladu se z důlní společnosti byty dají darem městu nebo obci třeba za pozemky, nebo povolení k důlní činnosti apod. což by jinak vykoupením stálo desítky milionů nebo stamiliony.Pak se byty z majetku města prodají opět zpřízněné společnosti s doly, kde už bude mít majoritu někdo z majoritních vlastníků dolů, nebo rodinných příslušníků za 21 milionů. Pomíjím odpisy daňové.Tím se zalepí mnoho much jednou ranou a byty se pak s obrovským ziskem s kupříkladu 300000Kč průměrným výkupem prodají třeba společnosti, která tam nastěhuje z Prahy nepřizpůsobivé neplatiče třeba z Prahy,na jejichž vyklizení vydělá další desítky milionů.300000 x 200 je 60 milionů.Co je to proti 21 milionům? A oni mu dají ještě 400000 Kč odměnu?Jsou snad padlí na hlavu?Co za to museli dát?Ví kdo z nich udělal voli?

0/0
19.2.2008 16:24

0100

Rychlá oprava

Také starosta mohl být obyčejná pračka  pro důlní společnost, která chtěla byty vyvést z majetku ostatních akcionářů a starosta jim pomohl tunelovat.Tak kupříkladu se z důlní společnosti byty dají darem městu nebo obci třeba za pozemky, nebo povolení k důlní činnosti apod. což by jinak vykoupením stálo desítky milionů nebo stamiliony. Pak se byty z majetku města prodají opět spřízněné společnosti s doly, kde už bude mít majoritu někdo z majoritních vlastníků dolů, nebo rodinných příslušníků za 21 milionů. Pomíjím odpisy daňové.Tím se zalepí mnoho much jednou ranou a byty se pak s obrovským ziskem s kupříkladu 300000Kč průměrným výkupem prodají třeba společnosti, která tam nastěhuje z Prahy nepřizpůsobivé neplatiče třeba z Prahy, na jejichž vyklizení vydělá další desítky milionů.300000 x 200 je 60 milionů. Co je to proti 21 milionům? A oni mu dají ještě 400000 Kč odměnu? Jsou snad padlí na hlavu? Co za to museli dát? Ví kdo z nich udělal voly?

0/0
19.2.2008 16:28

chlumečák

Tak takhle si tady žijem

Je pravda,že až na tři zastupitele ze združení nezávislých (ALTERNATIVA),kteří hlasovali proti,byli ostatní pro.Jen sklízíme, jak jsme u voleb hlasovali:-)

0/0
19.2.2008 16:23

slatin

Budiž mu přáno...

je li tak dobrý starosta,ať si peněz v klidu užije....

0/0
19.2.2008 16:21

TommyCZ

Re: Budiž mu přáno...

Souhlas! Diskuteri zde vi prd, jestli si to zaslouzi nebo ne. To si jen yHojte namasti kapsu na reklame na clanku napsanem tak, ze by se za to nemusel stydet ani nejaky bulvarni platek. Cim vice nasranejch lidi, tim vice diskutujicich a tim vice penez. :-©

0/0
19.2.2008 17:48

Korsičan

jako odměnu

bych u něj spíš tipoval klobásky ;-D

0/0
19.2.2008 15:54

strycek_Pompo

Re: jako odměnu

víš kolik je klobásek za 400 tisíc? ;-D

0/0
19.2.2008 15:57

pacers

Toby modré straky krákaly.

Kdyby byl starostou náhodou nějaký socan.;-D

0/0
19.2.2008 15:50

JAR-47

Re: Toby modré straky krákaly.

asi ne ..socani to kradou, tenhle dostal odměnu za něco !!   no jo křišťálový standa to je borec .............na něj nemá nikdo

0/0
19.2.2008 15:53

strycek_Pompo

Re: Toby modré straky krákaly.

to je příliš hypotetická možnost. Kdyby to byl socan, tak pro obec sežene prd, jen jí zadluží, a prachy bude dostávat tajně ve formě provizí a úplatků.

0/0
19.2.2008 15:55

pacers

Re: Re: Toby modré straky krákaly.

:-) argument na vodě.

0/0
19.2.2008 15:57

totaknení

nechápu

některé účastníky debaty, kteří se ohánějí tím, že je to v pořádku, neboť si starosta zaslouží za manažerskou práci manažerskou odměnu. Jenže dosud do obce peníze (těch 21 milionů korun) nepřivedl, ale už má 400 tis. na účtu. Až budou v kase, pak si rozdělujte odměny do aleluja, tedy max. do výše 21 mil ;-). Ale teď je to podle mě brzo. Zatím nemá za co odměnu dostat...

0/0
19.2.2008 15:33

JAR-47

Re: nechápu

souhlas ...... i když byty jsou vlastně v majetku města takže tam hodnota je

0/0
19.2.2008 15:53

Nedobrota2

A co Standa Koloťuk...

socánci, tě jeho 100 000 000 už jste vidím rozchodili nuzoto ! ;-D Teď tu parta z Kolbenky fňuká nad 400 tácy !

Có, levicoví odpadi !?Rv

0/0
19.2.2008 15:30

ELAPHURUS

No, nic moc,

ale pro začátek to stačí...

0/0
19.2.2008 15:10

babacek

Starosta dostal

No jestli tohle chrochně nepraskne tak to bude zázrak.;-D

0/0
19.2.2008 15:09

babacek

Starosta dostal .....

0/0
19.2.2008 15:07

jazaci

Co je na tom divného?

Nejsem starosta a nejsem z Chlumce... Nevidím nic divného na té odměně. Proč by starosta neměl dostat manažerskou odměnu za manažerskou práci? Kritikům radím, ať jdou do voleb a zkusí shánět peníze pro obec, aby nebyla zadlužená a ještě měla s čím hospodařit, opravovat silnice, kanalizaci, vodovod....Vždyť to je tak snadné!....;-)

0/0
19.2.2008 14:35

kolacos

Re: Co je na tom divného?

protoze :

1, je placen vice nez dobre

2, je placen z verejnych penez

3, dejme tomu kdyby dostal 10-20 tis ale pul mega to uz je podezrele

4, schvaleni zastupiteli neni zaruka poctivosti vzhledemk tomu ze se vsichni dobre znaji a jsou kamaradi;-)

0/0
19.2.2008 14:38

niko7

Re: Co je na tom divného?

Počítejte:

21 miliónů = 200 bytů,

100 tisíc = 1 byt,

Podle článku se jedná byty. Nikoli opuštěné, polozbořené ubytovny, nebo něco takového! Kde se dnes prodávají byty za 100 tisíc? A to je fuška prodat byt za 100 tisíc? Při tržním nájmu se byty zaplatí za 2 roky. To je příliš nízká cena!

Takže já to vidím takto: Kdysi byly některé byty státní, pak přešly v 90tých letech na firmy, třeba důlní. A letos se byty prodaly nájemníkům ve slevě (za byt 100 tisíc). Fajn, zásluhy nájemníků ani jejich rodokmeny nekomentuju. Ale je prodej hluboko pod cenou mimořádný výkon ohodnotitelný 400 tisíci? V podstatě pan starosta dostal odměnou 4 byty. A tyto budou za 2 roky pořád 4 byty. A kolik budou stát? Kolik stojí byt? Kdo všechno byty za 100 tisíc mohl koupit a kdo je koupil? Kdo tvrdí, že to nesmrdí?

0/0
19.2.2008 15:18

el_salamo

Re: Re: Co je na tom divného?

A co na to Jan Tleskač ?

0/0
19.2.2008 15:47

zavlaha

Kužílek závidí

Kdo nezkusil starostovat nemá ani najmenší právo kritizovat. Obec se rozhodla svého starostu obdarovat, on zaplatí daň státu , tak a co??

Pan Kužílek kdysi spoluutvořil "zákon o poskytování informací" . Je to do dnes platný blábol, který patří mezi legislativní zmetky a pan Kužílek putoval po krajích českých a prováděl k němu školení, vysvětloval a mlžil. Za jednodenní akcičku účtoval bratru 80 tisíc korun českých.  Mimo to bral parlamentní plat s náhradami.

0/0
19.2.2008 13:55

niko7

Re: Kužílek závidí

Tak POZOR! Obec se nerozhodla, ale zastupitelé se rozhodli! A zastupitele neobdarovávají, ale přerozdělují obecní peníze. Pokud se Ty závlaho rozhodneš ze svého odarovat třeba mě, tak nikdo neřekne ani popel. Pokud se ale rozhodneš darovat mi sousedovu zahradu, pak se dopouštíš trestného činu. A není to totéž! Starosta již za služby placen je a to dobře. Další peníze za práci smrdí podvodem. Zvlášť když jsou poskytnuty úzkou skupinou lidí z cizího balíku. Tedy skupinou která má pouze přerozdělovat ve prospěch obce.

0/0
19.2.2008 14:21

kolacos

Re: Re: Kužílek závidí

presne ;-)R^

0/0
19.2.2008 14:32

NáhodněProcházející

Re: Re: Kužílek závidí

A zastupitele jsou zastupci obcanu obce, zvoleni ve volbach. Tedy obcane, prostrednictvim svych volenych zastupcu, rozhodli... Pokud se jim to nelibi, daji to temto zastupcum ve volbach poznat... Vzhledem k tomu, ze dany starosta je starostou cca 18 let, tak bud opravdu odvadi dobrou praci, nebo jsou volici v Chlumce idioti...

0/0
19.2.2008 15:19

kolacos

Re: Re: Re: Kužílek závidí

jenze po volbach uz bude pozde , starosta je 18 let u koryta diky kamaracovtu blbecku a nemachrujs  volbama nikdo toho starostu nezvolil toho si tam dosadilo zastupitelstvo:-©:-©

0/0
19.2.2008 17:54

Fibi

Re: Re: Kužílek závidí

Podivej, plat dostavas za svou praci. Za praci navic dostavas odmenu, tak to alespon vidim ja.  Pokud to co provedli je v souladu se zakonem, a odmenili ho za to, co on provedl je v souladu se zakonem, pan mu ty penize preju.

0/0
19.2.2008 15:50

zavlaha

Re: Re: Kužílek závidí

Koukám niko7 taky závidíš.

0/0
20.2.2008 9:34

niko7

Re: Kužílek závidí

Otázka je kdo je pisatel závlaha? Upírá možnost kontrolovat a kritizovat činnost veřejnou v okamžiku kdy smrdí podvody. A trestný čin se snaží schovat za větu .. bude platit daně.. . Podvod je je podvod je jedno z které strany je. Pokud pan zavlaha ví o trestném činu má ohlašovací povinnost! Pokud o něm neví, pak nemá lhát!

0/0
19.2.2008 14:22

strycek_Pompo

Re: Re: Kužílek závidí

tak tak, ani niko7 nic nebrání podat trestní oznámení

0/0
19.2.2008 14:32

unbelieving dog999

Co to je za magora ten kuzilek??

Jak nemoralni. Pokud nekdo sezene obci byznys za 20 milionu voci a dostane pouze 400.000, tak je to mizerie. Ze bere prachy jako starosta, no a co. Tohle delat nemusel, ale udelal. Vubec nevidim pointu, ze z toho nekdo dela divadlo. Holt tradicni socpraseci zavist...(Y):-©

0/0
19.2.2008 13:49

kolacos

Re: Co to je za magora ten kuzilek??

ja ano , napr kdyz si vzpomenu jak to vypada na zstupitelstvu u nas = vsechno kamaradi a dobri znami , vubec se nedivim ze se tehle male domu nekdo divi , buhvi co v tom zase je , ma radny plat a to ne zrovna maly a takovehle premie byt schvalene zastupitelstvem jsou spatne ( a schvaleni od kamaradicku neni zadne prekvapeni );-)R^

0/0
19.2.2008 13:52

unbelieving dog999

Re: Re: Co to je za magora ten kuzilek??

Slysel jsi uz o motivacnich programech?? On dela svoji praci dobre a lidi jsou spokojeni. Taky bych podotkl, ze to zastupitelstvo nekdo musel zvolit..:-)

0/0
19.2.2008 14:09

kolacos

Re: Re: Re: Co to je za magora ten kuzilek??

no jiste ze musel to ale nemeni nic na tom ze jsou to vsichni kamaradicci ;-)R^ starosta je placen a to hodne slusne a zadny motivacni program z verejnych penez nad ramec platu by dostavat nemel a uz vubec ne takove palky, dejme omu dyby dostal premii 10-20 tis ale ne pul mega to uz smrdi;-)

0/0
19.2.2008 14:35

slatin

Re: Re: Re: Re: Co to je za magora ten kuzilek??

Jakej plat má starosta???Víte to někdo???

0/0
19.2.2008 16:29

Petr1234

nerozumim jedné věci

kdo z vás je z chlumce, pokud to vadí někomu v chlumci, tak ať ho příště nevolí. Vám všem ostatním je po tom uplný nic.

0/0
19.2.2008 13:45

NáhodněProcházející

Re: nerozumim jedné věci

No pokud je starostou 18 let, jak rika, tak je bud fakt dobry nebo jsou volici v Chlumci uplne blbi...

0/0
19.2.2008 13:49

kolacos

Re: Re: nerozumim jedné věci

;-D;-D;-D sazim na tu druhou moznostR^

0/0
19.2.2008 13:53

denyk

Arturovi J.

Arture co se ti na tom vadí, že dostal odměnu? Ty jsi nikdy žádnou nedostal nebo nebyla takveliká. Změň zaměstnavatele a běž domů dělat  starotu.

0/0
19.2.2008 13:21

totaknení

Re: Arturovi J.

mě skutečně vadí, že dostal odměnu, protože zatím nebylo za co. Do rozpočtu obce ještě připlula ani koruna a už se uděluje odměna... Nemám nic proti tomu, když starosta dostane provizi, ale až na konci letošního roku - v rozpočtu opravdu budou peníze, obchod se zdařil a všichni jsou spokojení. Ale takhle? Je to brzo...

P. S. : A takovuo práci to zatím starostovi Chlumce nedalo. MUS nabídla byty v Teplicích (ulice Maršovská, Pod Doubravkou a Fráni Šrámka) nejprve zdejší radnici. Ta odmítla. Pak přišel na řadu Chlumec a převod byl dohodnut. To šlo hladce a nedalo to moc velké úsilí...

0/0
19.2.2008 13:30

strycek_Pompo

Re: Re: Arturovi J.

to je jednoduchý, příště vol někoho, kdo ty prachy shrábne tajně, a budeš v klidu :-)

0/0
19.2.2008 13:39

totaknení

Re: Re: Re: Arturovi J.

A nebylo to tajně, co to je p. R. H.? Mysleli si, že šifru mistra leonarda nikdo nerozluští...

0/0
19.2.2008 14:17

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Arturovi J.

jestli to měla být šifra, která vycházela z toho, že lidem v Chlumci je jedno, kdo dostane dar 400 tisíc, jen když to nebude starosta, pak by se to jako pokus o utajení brát dalo, ale nechce se mi věřit, že by v Chlumci skutečně bydleli takoví hlupci

0/0
19.2.2008 14:30

dukovipolibprdelcenzore

Starosta dostal od zastupitelů dar čtyři sta tisíc

No A co jako???  Je to proste oblibeny starosta a lide si jej vazi, socani zavidi a ja mam velkou radost.R^VR^

0/0
19.2.2008 13:07





Najdete na iDNES.cz