Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath byl po volební schůzi spokojen, Tlustý otřesen

Postup poslanců a senátorů, kteří dnes volili prezidenta, si vysloužil kritiku z mnoha stran. Znějí slova jako trapnost, ostuda, šaškárna. Novou hlavu státu po jednání neznáme, volba bude pokračovat zítra. Co na celodenní schůzi říkají samotní její aktéři?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Děd

Sládkova pomsta - dr. Rath

0/0
10.2.2008 13:59

erdoes2

Je-li tunelar, podvodnik a lhar Rath spokojen,

znamena to, ze se deje neco kelaleho proti zajmum obcana. :-(Rv

0/0
10.2.2008 13:01

Sibud

Senátorko Janáčková díky.

Útržkovitě jsem sledoval sobotní galapředstavení naší elity národa o nás všech rozhodující.  Vaše srdce rvoucí nezávislost mne tak těžce dojala,že jsem upadl na ovladač televize až se vypnula. Pokud mne paměť neklame,byla jste členkou ODS,nyní nezávislá, Byla jste a nebyla starostkou. Teď jste starostka bez obce.

    Jen podle řečí těch,co se vydrželi dívat do samého konce nevím,zda jste si neublížila při běhu za jedním z kandidátu na prezidenta a ve zdraví mu pomohla odnést tašku k autu.

    Paní Kateřině Jaques se tímto částečně omlouvám.

0/0
10.2.2008 1:40

Borgh

Je ten Tlustý opravdu tak blbej, nebo to jenom předstírá?

0/0
9.2.2008 22:56

Pan Navratil

----

Já myslím, že kdyby byl po krk v lejně, tak by byl taky spokojen, bylo-li by Jyrkovo.

0/0
9.2.2008 20:15

tall_man_Tupounlánek

Jsme v prdeli

0/0
9.2.2008 15:30

Borgh

Re: Jsme v prdeli

v modrý

0/0
9.2.2008 22:50

Nik

Proč tolik povyku...

Před volbou se říkalo, že má být "supertajná". Pokud jde o druhé kolo, tak se to podařilo. Podstata supertajné volby totiž podle mého názoru spočívá v tom, že její výsledek se veřejnost nedozví (nebo alespoň ne hned).

0/0
9.2.2008 8:53

Aldazar

všichni za jednoho !!!

Pokud jsem dobře sledoval hlasování, tak kolem socanských poslanců pobíhal jeden z nich se zvednutou rukou při hlasování a vehementně sčítal hlasy všech socanských oveček a běda jestli nekterý z nich nezvedl ruky....;-D Taky se mi líbili Paroubek, Rath a Katka Žblak jak se pořád otáčeli při hlasování s výhružnými pohledy;-D (Kačence s Jirkou to moc slušelo vedle sebe - kráska a zvíře, ale kdo je kráskou?)

0/0
9.2.2008 8:51

Nik

Re: všichni za jednoho !!!

"...kolem socanských poslanců pobíhal jeden z nich se zvednutou rukou při hlasování a vehementně sčítal hlasy všech socanských oveček a běda jestli nekterý z nich nezvedl ruky...."

Čili taková česká varianta britského poslance-whipa?

0/0
9.2.2008 8:57

captain cook

Re: Re: všichni za jednoho !!!

uvazuji Cesi o adopci westminsterskeho systemu8-o;-)

0/0
9.2.2008 9:24

Josefaprav

Re: všichni za jednoho !!!

Musíš se ještě hodně učit. Ten pobíhající byl poslanec, člen volebního výboru, který kontroloval práci skrutátorek, jak mu volební řád ukládá. Ruku měl zvednutou proto, že jako poslanec také hlasoval. Tobě šlo jen o to, ukázat svojí hloupost. Nejsi snad inteligentní volič ODS?

0/0
9.2.2008 9:53

Aldazar

Re: Re: všichni za jednoho !!!

Tak to jsem nevěděl, volbu jsem sledoval až večer po práci a přiznám se, že volební řád neznám do detailu. Nevím však proč hned volíš osobní útok na mojí inteligenci aniž bys mě znal osobně - mě jen přišla ta situace komická, i když jsem si ji zjevně špatně interpretoval. A máš pravdu, jsem  resp.byl jsem voličem ODS celý život, nicméně to co teď předvádí s reformami a církvemi mě přesvědčilo o tom, že je již volit nebudu. Tím netvrdím, že socani jsou mi bližší (snad kromě p.Vlčka a předtím p.Telička), nikoliv, stále jsem pravicově založený člověk a při příštích volbách budu mít velký problém s tím komu dát hlas....

0/0
9.2.2008 10:20

Aldazar

Re: Re: všichni za jednoho !!!

Ono je vlastně jedno, koho člověk volí, protože v PS se všechno nějak upeče, ti usoupí tam, ti zase tam, tu se něco protlačí atd... Myslím si, že po ev. odchodu pánů Topolánka, Paroubka a Ratha by se celková politická kultura v naší republice výrazně pozvedla...I v politice jsou stále lidé, které bych v čele naší republiky viděl raději - P.Sobotka, Vlček, Vidím, Telička....

0/0
9.2.2008 10:26

zo

jen tak

Copak playboy Rath.Ten musel bejt v tom včerejším dění jako ryba ve vodě.Osočování, pomlouvání atd. to je jeho parketa.Takže proč nebejt spokojenej že Rathe, doktůrku?Je mi smutno z téhle postavy která přišla snad z nějakého špatného komiksu nebo z nějakého nespodnějšího bulvárního plátku.

0/0
9.2.2008 8:19

keryx

Co jste si zvolili to mate.....

Co jste si zvolili to mate. Divim se ze se tu rozciluje tolik lidi? Proc? Vzdyt jste si tohle stado politiku zvolili samy a to demokraticky a ze svobodny vule tak se ted nerozcilujte.

A nebo jste misto k volbam  sli do hospody a vedli uslintany keci ci odjeli na chalupu  s tim ze vam jsou volby uprdele.  DObre vam tak. A kdo sel volittak si zvolil jednoho ze svych takze jste ta sama chatra jako ti co jsou dnes nahore.

0/0
9.2.2008 7:49

HC the SEAL

Re: Co jste si zvolili to mate.....

R^

0/0
9.2.2008 7:58

Plamenakk

Re: Re: Co jste si zvolili to mate.....

 maňáskové divadlo8-o8-o8-o

0/0
9.2.2008 14:22

kral sumavy

Re: Co jste si zvolili to mate.....

Já byl volit, moji favoriti se do parlamentu nedostali, a proto se tu nemusím rozčilovat, pouze se pozastavuji nad inteligencí poslanců a senátorů:-)

0/0
9.2.2008 20:21

captain cook

Tlusty: byli jsme ujišťováni, že je všechno připraveno...

Vlastimil Tlustý, poslanec ODS:"Já jsem byl na základě dnešního dne otřesen. Předně, že nebyl zvolen

Václav Klaus, jak jsme byli ujišťováni, že je všechno připraveno..." Ta veta HODNE napovida o zakuliusnim usili -byli odesaci ujistovani, ze je vsechno pripraveno, aby vyhral Klaus...jakpak asi pripraveno? Myslim, ze na tohle by meli cesti obcane, kteri panum poslancum a senatorum plati jejich zivot v pohodli a privilegiich, zadat vysvetleni. Znamena to, ze nekdo pripravoval pudu behanim kolem s igelitkami a sliby... ze volba prezidenta CR je vysledek spinavych zakulisnich praktik a ne otevreneho demokratickeho procesu? 8-oJo, prominte, ze mam tak naivni otazky, ja porad myslel, ze kdyz v Cesku uz maji tuhle demograaacyji......;-(

0/0
9.2.2008 7:32

kremsa

Re: Tlusty: byli jsme ujišťováni, že je všechno připraveno...

Proč si představujete, že přetahování hlasů se nutně musí provádět pomocí igelitek a podplácení? Dejme tomu, že ODS slíbila lidovcům za jejich podporu pana Klause nějaké programové ústupky, podporu zákonů prosazovaných lidovci, posty náměstků apod. Byly by to podle Vás "špinavé zákulisní praktiky" nebo ne? Podle mého názoru by to bylo úplně v pořádku - pro ODS je velice výhodné, aby prezident pocházel z jejích řad, a připadá mi spravedlivé, aby část těchto výhod přenechala těm, od nichž získá podporu pro volbu pana Klause. Proč by lidovci měli podporovat pana Klause zadarmo, když ODS z toho získá obrovské politické a mocenské (a následně i ekonomické) výhody?

0/0
9.2.2008 7:59

weneto

Re: Re: Tlusty: byli jsme ujišťováni, že je všechno připrave

No i když proti Klausovi nic až tak nemám - tak ho rozhodně nemíním oslovovat nejdražší pane prezidente, a pokud za jeho zvolení bylo slíbeno lidovcům 267 miliard na "vyrovnání" se s církví ( je zbytečné a směšné psát s  církvemi ) tak jsem s  ODS jednou provždy skončil  - a jak to tak zatím vypadá , když poslouchám Tlustého a ostatní -  přesně tak to bylo naplánu

0/0
9.2.2008 8:29

captain cook

Re: Re: Tlusty: byli jsme ujišťováni, že je všechno připrave

takovy "programovy ustupek" ;-D;-)jakym je 267 miliard ze statni kasy, to uz je hodne velka igelitka, kterou budou svymi danemi platit jeste vasi dnes v mnoha pripadech nenarozeni vnuci a pravnuciRv bez ohledu na to, kterou stranu podporuji;-([>-]

 IMHO prezident nema byt svazany s nejakou stranou. Funkce prezidenta ma byt nadstranicka protoze prezident reprezentuje cely narod, ne jen familiarni stranu z niz pochazi.

0/0
9.2.2008 9:29

Mak76

Rath byl spokojen...

No to se nedivím, protože snad jen tenhle populistický demagog může mít radost z té trapárny... Vlček byl ubohý - jak může nejsilnější opoziční strana mít v čele Sněmovny člověka, který ani po půl roce neumí s trochou autority vést schůzi Parlamentu?

Jinak blahopřeji panu Klasouvi ke znovuzvolení, i Paroubek už včera podle rozhovoru v ČT tušil, že je konec...

0/0
9.2.2008 7:13

Júlinek šíšal

Re: Rath byl spokojen...

inu no bodejť by si s tím modrým lumpenproletariatem ještě někdo zadal ...;-D

0/0
9.2.2008 7:16

hojakar

Re: Rath byl spokojen...

Nejsi nějak mimo? Naštěstí všeználek, modla, tatíček modrých, ostuda ČR, nafoukanec a ten co dovolil rozkradení republiky v 90 letech - Klaus naštěstí ještě nebyl zvolen! A všichni rozumní lidé, kteří nezapoměli o co se zasloužil v 90tých letech, ví moc dobře, že Klaus nesmí být zvolen!!! Už jen proto aby stoupla prestiž ČR v zahraničí, abychom rychle přijali Euro atd. atd.

0/0
9.2.2008 7:33

slatin

Re: Rath byl spokojen...

Sice nezáleží na tom,kdo bude prezidentem(je to stejně trafika pro politické mrtvoly),ale zapomínáte velice rychle.Kdo vládl v prvních letech transformace?Špinavé peníze nesmrdí,ruka trhu vše vyřeší,LTO,česká cesta privatizace?A přesto vše mi je jedno,kdo bude prezidentem.

0/0
9.2.2008 8:53

KecaK

Re: Rath byl spokojen...

Je pravda že to Vlčkovi moc nešlo ale na druhou stranu vypadá jako slušný člověk,což j eu socanů vyjímka.

0/0
9.2.2008 9:24

Josefaprav

Re: Rath byl spokojen...

Víš pro učitelé vyučují denně jen 4 hodiny? Aby se z toho nezbláznili. A co chceš po Vlčkovi, aby dělal po 11ti hodinách bordelu většího než ve školní třídě? Chyběla ti na závěr pohádka na dobrou noc?

0/0
9.2.2008 9:57

kral sumavy

Re: Re: Rath byl spokojen...

Pokud budu pracovat 1x týdně, pak bez problému vydržím i 12 hodin.....

0/0
9.2.2008 20:23

googlee

včera to dobře shrnul nějakej novinář:

od r. 1918 se všichni prezidenti, stejně tak jako všichni hlavní činitelů státní správy a dokonce i samosprávy (předseda PS, senátu, starostové, hejtmani) volili tajně právě z důvodu svobodnosti rozhodnování volitelů, výjimkou byly roky 1948 - 1989. Veřejná volba byl vždy nástrojem pro věcná rozhodování (zákony apod.). Včerejší komedie levice je jasným důkazem, kde čerpají myšlenky.

0/0
9.2.2008 6:37

kremsa

Re: včera to dobře shrnul nějakej novinář:

Máte sice pravdu, ale ta včerejší nedůstojná šaškárna nebyla zaviněna levicí - ta bojuje sice s maximální tvrdostí a bezohledností, ale v rámci pravidel daných Ústavou a jednacím řádem. Samozřejmě nebyla zaviněna ani ODS. Tu včerejší trapnost zavinili autoři naší Ústavy, kteří vůbec nedomysleli, jak by mohla a měla volba prezidenta s více než jedním kandidátem probíhat. Kdyby Ústava definovala jasně, že volba má být tajná anebo naopak že má být veřejná, žádná šaškárna by se včera nekonala a vše by proběhlo hladce a rychle.

0/0
9.2.2008 7:04

Mak76

Re: Re: včera to dobře shrnul nějakej novinář:

Na tom něco bude R^

0/0
9.2.2008 7:07

Júlinek šíšal

Re: včera to dobře shrnul nějakej novinář:

nemáte pravdu  ... poprvé volili TGM veřejně - pouhým povstáním ....;-D

0/0
9.2.2008 7:18

fleret1

spokojen nespokojen ---

to je otazka nastaveni vysky latky u kazdeho jednotlivce --- faktem je,ze pres vsechny zvasty a komicka prohlaseni akteru jsou v tomto statecku rozhodujici komousi,ceka se az co komousi,komousi se rozhodnou co dal - pomyslnnym jazyckem na vahach jsou proste komousi - bohuzel.

0/0
9.2.2008 6:30

Júlinek šíšal

Re: spokojen nespokojen ---

no vidíš, korde ... a jen islám tomu může zatrhnout tipec , viď? ... než ˇpřijdou číňanci ...;-D

0/0
9.2.2008 6:33

kremsa

Re: spokojen nespokojen ---

Ale vždyť to není pravda. Je docela pravděpodobné, že dnes bude zvolen pan Klaus, aniž by k tomu potřeboval třeba jen jediný komunistický hlas. Budou stačit ODS, většina lidovců, pánové Melčák a Pohanka a pár nezávislých senátorů.

0/0
9.2.2008 7:07

googlee

Nechce se mi věřit tomu,

že je mezi lidmi stále ještě někdo, kdo věří tvrzení, že veřejná volba byla především pro lidi. Včerejšek svým průběhem a komickým koncem jednoznačně potvrdil snahu ČSSD zkontrolovat ovce v prvních dvou kolech, pak za jakoukoliv cenu přerušit volbu (svoláním klubu, v lepším případě neschválením volby po 21 hod.) a zatlačit na pár jedinců, co zvedli ruku pro Klause. Hnus, nic jinýho. Klause jsem nechtěl, ale svádět včerejší obstrukce na ODS je absolutní nesmysl, to musí vidět všichni kromě pablba a svazáka Haška.

0/0
9.2.2008 6:25

Júlinek šíšal

Re: Nechce se mi věřit tomu,

i to víš ... i v tomto spolku neúplatných by každý rád věděl, komu kolik ta občanská demagogie nasype do igelitky ...:-P

0/0
9.2.2008 6:31

Jarda69

Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

Ať dnes dopadne volba jakkoliv, věřím, že prezidentem bude znovu Václav Klaus, tak veřejnou volbu považuji za správné rozhodnutí. Kdyby totiž byl zvolen právě Klaus, tak při tajné volbě by jeho odpůrci vymýšleli různé "argumenty" o nakoupených hlasech. To by uškodilo v očích veřejnosti především ODS. Zprůhlednilo to i situaci uvnitř klubů tzv. Švejnarovy koalice. Při tajné volbě a zvolení Klause by se navzájem mezi sebou podezřívali, že mohl kdokoliv "zradit". No a pomohlo to i voličům, že vědí, jak volili jejich volitelé.

0/0
9.2.2008 5:28

Júlinek šíšal

Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

ano ano - toto je poměrně kvalitní názor  ... tragikomedie holt musí pokračovat až do svého tragikomického hořkého závěru ...;-D

0/0
9.2.2008 5:35

suchar

Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

ty víš kde sedí tvůj volitel? já tedy ne, a volba není podle jmen tudíž se oficiálně nedovíš jak který poslanec a senátor hlasoval, jde jen o kontrolu v poslaneckých klubech jednotlivých stran

0/0
9.2.2008 6:10

Júlinek šíšal

Re: Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

nojo  ... ale zato to bylo poměrně dobře rozdělené podle partají ... alespoň pro ty míň sucharovější ...  u jména poslance bys ještě musel znát jeho stranickou příslušnost ....;-D

0/0
9.2.2008 6:17

kremsa

Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

Pane Jardo69, blahopřeji Vám ke skvělému příspěvku a děkuji Vám za něj. Jste lepší než všichni televizní komentátoři a politologové dohromady. Ale nejsem si jist, zda to skutečně "zprůhlednilo" situaci v ČSSD. Ti nespokojenci a odpůrci pana Paroubka, kteří by v případě tajné volby volili Paroubkovi na zlost pana Klause, se asi cítí uražení a ponížení, a ve vhodnou chvíli to panu Paroubkovi a jeho smečce vrátí. Vůbec každý poslanec a senátor z ČSSD se po včerejšku asi musí cítit jako nesvéprávný otrok pana Paroubka a jeho pomocníků.

0/0
9.2.2008 7:13

weneto

Re: Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

Pane Kremso - v parlamentu to zaznělo až po deseti hdinách žvanění - oni nejsou voliči prezidenta, ale jeho voliteli ( hnadrkování o veřejné či tajné volbě jsou tudíž směšné ) Pokud lidovcům bylo za Klause slíbeno 267 miliard na vyrovnání se s církví - budu rád když za to ODS ponese odpovědnost veřejně

0/0
9.2.2008 8:32

DAK_DAK

Re: Re: Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

Vyrovnání s církví musí přijít tak jako tak... Ať se to proletářům líbí nebo ne... Neříkám, že z toho mám radost, ale taková je skutečnost. Jinak budeme stejní jako bolševici...:-/

0/0
9.2.2008 9:19

Velho

Re: Rozhodnutí o veřejné volbě bylo správné.

tož tedy hej! A jak by mohl být Klaus zvolen v tajné volbě bez nakoupených hlasů? Proč v jedné straně může být v pořádku imperativ volit jednoho kandidáta a druhého nikoli (ODS = Klaus) a v druhých stranách to je nedemokratické (všichni mimo ODS)?  Všechny kecy  o tom jsou naprosto;-D, ale naprosto zbytečné;-D.

0/0
10.2.2008 13:33

cenzor1

Rath byl po volební schůzi spokojen, Tlustý otřesen

Trapny trapas dulezitych debi|nich debi|u na hrade v debi|nim, svetovem Debi|ove!!!R^:-P;-D;-D;-D;-D

.

.

.

Aspon debi|love vidite, co si mezi sebou volite za debi|y a jak si navzajem delaj vasim jmenem naschvaly.:-©:-P

0/0
9.2.2008 2:48

ufo pilot

Re: Rath byl po volební schůzi spokojen, Tlustý otřesen

R^;-DR^

0/0
9.2.2008 3:13

Pete24

Komunisté slíbí cokoli. Pak slovo poruší. JE TO LÉČKA.

Zdá se mi, že se všechny snaží přehnaně ujistit o tom, že ve 3.kole nepodpoří Švejnara. Že na to mají usnesení. A CO KDYŽ JE TO LÉČKA? Dnes byl Filip hodně nervozní, když radil Vlčkovi jak má ukončit schůzi. Je možné, že zítra několik komančů jako ulítne a přece jen podpoří Švejnara. A pak ještě pak uslyšíme Filipa se smát, že oni jsou demokratická strana, tak nemohli svým poslancům nic předepisovat.

0/0
9.2.2008 1:09





Najdete na iDNES.cz