Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec žaluje třebíčskou porodnici za smrt novorozence

Dvoudenní novorozenec zemřel v pondělí odpoledne v třebíčské nemocnici. Jeho otec podal na policii trestní oznámení na neznámého pachatele pro podezření ze spáchání trestného činu ublížení na zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gentlastwo

Jakmposkytl třetímosobě??

Tomutedy vskutku nerozumím

0/0
26.2.2008 15:36

mutantmutant

?

Dvoudenní novorozenec zemřel...

se u dítěte třetí den po porodu navzdory maximální péči rozvinulo selhání několika orgánů

to je normální že den po smrti selžou orgány, ne? :-P

0/0
8.2.2008 14:35

Dennys

Re: ?

Je to smutne,ale stava se to. Kdyz jsi nevzdelanej, tak nekomentuj neco cemu nerozumis. Existuje cosi jako "syndrom nahleho umrti novorozence" a dosud tato problematika neni objasnena.? 

0/0
8.2.2008 19:32

mňáu

Re: Re: ?

stal jsi se tady medvědem

0/0
8.2.2008 21:23

dusanmann

Re: Re: ?

Dobra,jeden nazor.Ale ze podal trestni oznameni a ze se to prosetri,tak tim nic nezkazi.

0/0
9.2.2008 2:32

Saleen_S7

certifikát kvality???

Třebíčská nemocnice začátkem letošního roku získala certifikát kvality, který by měl zaručovat kvalitní péči o pacienty.

To by mě zajímalo jakým způsobem se kvalita hodnotí?

0/0
8.2.2008 13:50

Ruger

Když zaplatíš, máš certifikát kvality

0/0
8.2.2008 15:59

freak2

...

Klasika. Za porod je celkem slušná suma, takže i když to smrdí průserem, tak to odrodíme u nás v prdelákově a pak to eventuelně hodíme na krk někomu, kde budou vědět co s tím.:-©Rv

0/0
8.2.2008 13:36

salome3

šest musí stačit?

To tím pan zástupce chtěl říci? A co když měly ty děti nějakou vrozenou vadu, kterou by bylo dobré odhalit i pro zbytek rodiny? A proč si hned všichni myslíte, že to musejí být sociálně slabší? Je to sice vzácnost, ale jsou i lidé, kteří CHTĚJÍ mít víc dětí. navíc nikdo neříká, z kolika manželství kolika matek to bylo, že....:-/

0/0
8.2.2008 13:29

obr Koloděj

Čtení mezi řádky

Nejvíc se mi poslední dobou v Absurdistánu líbí, že se tady nesmí říct, že dotyčná rodina byla romská. Ale jelikož i většina novinářů, stejně jako většina jiných lidí, ví, že něco takového se ani nemusí vyslovovat nahlas, tak to napíší jinotajem. V článku by nebyl předchozí počet dětí rodiny, kdyby to nemělo skrytý význam, pro tento případ to totiž nemá absolutně vliv. Autor se tím prostě snažil říci, že do této diskuze nemá ani smysl chodit, jelikož bude co nevidět uzavřena...:-)

0/0
8.2.2008 12:47

minx

Re: Čtení mezi řádky

Chm. No nevim. Je i dost asociálních bílých rodin. Nikdy nemůžeš předem vyloučit, že jde o rodinu, která všech osm dětí miluje. A i kdyby to nebyla pravda, tak má pan náměstek držet ústa, dokud nebude věc vyšetřená. Nechat prověřit smrt dítěte je snad normální, ne?

0/0
8.2.2008 12:54

obr Koloděj

Re: Re: Čtení mezi řádky

Možná, ale podávat žalobu na nemocnici ještě PŘED jejím vlastním interním prošetřením případu mi připadá jako čiré zlatokopectví...

0/0
8.2.2008 12:57

minx

Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

Naopak, to je jediné rozumné řešení. To je jako očekávat, že stížnost proti postupu policisty vyřeší uspokojivě jeho kolega. Lékaři se navzájem kryjí, neboť každý jednou udělá chybu a krytí sám bude potřebovat. A kromě toho zrovna v této nemocnici jsme toho nedávno byli všichni svědky.

0/0
8.2.2008 13:04

obr Koloděj

Re: Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

Máte s tím nějaké vlastní zkušenosti, nebo mi tu předkládáte hypotézy?

0/0
8.2.2008 13:09

minx

Re: Re: Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

Mám. Ale Vám jde zřejmě jen o popírání naprosto logických úvah. Skutečně si myslím, že jen mizivé procento rodičů by se po úmrtí dítěte v nemocnici, která má s dětským oddělením chronické problémy, spokojilo s oficiálním vyjádřením. Jestli Vy jo, tak gratuluju, aspoň budete mít spokojenější život.

0/0
8.2.2008 13:19

Milhaus1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

já si taky myslím, že prošetření policií je na místě, a to hlavně z toho důvodu,že je to nezávislé posouzení, pokud to bude šetřit nějaká lékařská komise, tak to obvykle dopadne tak, že se ti lékaři kryjí navzájem a nic nevyšetříR^

0/0
8.2.2008 13:33

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

On to pochopitelně bude řešit lékař, nebo si myslíte, že to bude dělat autoelektrikář?

0/0
8.2.2008 13:41

minx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čtení mezi řádky

Analogie: policajt někde na okrese X inspekce MV. Příjemce reklamací v obchodě X soudní znalec. Snad to pro Vás bude dostatečně srozumitelné. Avšak nejsem si jistá. Do krve obhajující svobody občana (kouření v restauracích) asi nechápete, že je naprosto na uvážení rodičů jaký legální prostředek zvolí.

0/0
8.2.2008 14:03

killy

No, to, že předtím zemřelo už jedno...

..dítě z osmi, vypovídá třeba něco o tom, že mohly bejt u ostatních dětí taky nějaký nemocnicí nezaviněné komplikace už dřív.  Tak nevím, proč by se to nemohlo uveřejnit. Nebo snad počet dětí v rodině je hájen ochranou osobních údajů ? Žádný rodný čísla, bydliště a jména  atd. , jsem tu nějak nezjistil........  A o koho se jedná,  je pouze v poloze kvalifikovanejch úvah...

0/0
8.2.2008 13:14

minx

Re: No, to, že předtím zemřelo už jedno...

Ano. dalo se říci, že i jiné dítě techto rodičů zemřelo za podobných okolností (pokud je to pravda). Info o osmi dětech je irelevantní a slouží jen k vytvoření efektu, který se například zde na diskuzi už evidentně projevil. Nejsem žádný multikulti pako, ale umřelo dítě. I kdyby mělo puntíkatý rodiče, nechápu, co je špatnýho na tom nechat jeho smrt vyšetřit.

0/0
8.2.2008 13:22

killy

No, já přece jsem nic proti vyšetřování neřek´.. !

Apropó:   V té větičce o počtu dětí je "údajně" .... tudíž možná nebo asi, neověřeně.....

0/0
8.2.2008 13:29

minx

Re: No, já přece jsem nic proti vyšetřování neřek´.. !

To tu situaci ovšem zásadně mění. Máš sto bodů za demagogii! :-P

0/0
8.2.2008 13:30

killy

Děkuju....

;-D

0/0
8.2.2008 16:45

obr Koloděj

Re: Re: No, to, že předtím zemřelo už jedno...

To, že je vhodné (ne-li nutné) každou smrt dítěte v nemocnici vyšetřit, jsem samozřejmě nepopíral. Pouze zastávám názor, že žaloba na nemocnici se dala podat až po interním prošetření, pokud by panu otci přišlo že v něm jsou nějaké nesrovnalosti...

0/0
8.2.2008 13:32

minx

Nerozumím

poznámce o osmi dětech. To byl důvod úmrtí? Nebo proč nám to vlastně ctihodný pan náměstek musel sdělit?

0/0
8.2.2008 12:28

mňáu

Re: Nerozumím

sdělil nám, že zima bylo, bláto bylo, ...... se narodilo. dál už to nepokračuje

0/0
8.2.2008 13:26

Pan Navratil

----

Pozn., již starý Pasteur prokázal, že infekce nevzniká, může být zavlečena, přenesena, ale sama od sebe nevznikne. ;-)

0/0
8.2.2008 12:05

_m-

Re: ----

technická: již mladý Pasteur.........:-P

0/0
8.2.2008 12:56

Pan Navratil

Re: Re: ----

No jo no furt ;-)

0/0
8.2.2008 13:40

Anastaz01

???

Asi by jste se vy jasnovidci divily, kolik většinových občanů má povícero dětí. Už s tím začínáte být k smíchu (nebo k pláči).

0/0
8.2.2008 11:51

Pan Navratil

Re: ???

Vzhledem k tomu, že většina je světlá a nevěřící nejsou zase z pohledu statistiky daleko.

0/0
8.2.2008 12:06

Matoulek

Re: ???

ti jasnovidci, tedy divili ... ;-)

0/0
8.2.2008 12:35

Anastaz01

Re: Re: ???

Jo, to se mi moc nepovedlo. Kaji se.

0/0
8.2.2008 12:37

Bonelord

"V rodině to bylo údajně osmé dítě"

Tak to bude brzo po diskutovani.:-P

0/0
8.2.2008 10:58

Andee

Re: "V rodině to bylo údajně osmé dítě"

jj ;-D

0/0
8.2.2008 11:20

rudastraka

zaloba

je to moda podavat za kazdej zkrivenej vlas trestni oznameni. v pripade ze se nic neprokaze by spital mel zazalovat fotra za pospineni povesti nemocnice minimalne o takovou sumicku, o jakou zaluje on nemocnici. ono by to pak tyhle zlatokopi preslo

osme dite v rodine - nebude to zas to vychcane etnikum na ktere se fsichni skladame??

0/0
8.2.2008 10:57

Andee

Re: zaloba

Tohle bych neodsuzoval. Pokud se to nezvrhne v oblasti rozsudků jako třeba v USA, nechť má každý právo na objektivní posouzení takové situace Policií ČR.

0/0
8.2.2008 11:22

dr.bolíto

Re: Re: zaloba

To jako když se narodí dítě bez mozku, tak se taky zažaluje nemocnice, že dítě zemřelo?

0/0
8.2.2008 11:48

real_goldie

Re: Re: Re: zaloba

Ty dokladas ze ne vzycky umre.

Ale kdyz to dite 2 dny zilo a pak zemrelo tak je asi normalni ze se rodina chce dozvedet co se stalo a pokud ma stin pochybnosti tak jedna zcela normalne a dozaduje se prosetreni. Co by si delal asi ty? Mavnul nad tim rukou?

0/0
8.2.2008 12:22

rudastraka

Re: Re: Re: Re: zaloba

ale on nepozaduje prosetreni, ale nemocnici hned zaluje. jeste pred tim, nez probehlo jakekoliv vysetrovani ze strany nemocnice

cil je jednoduchy - ziskat penize na chlast a cigara

0/0
8.2.2008 12:27

mňáu

Re: Re: Re: Re: Re: zaloba

žaluje je o ušlé zisky ze sociálních dávek, přece

0/0
8.2.2008 13:31





Najdete na iDNES.cz