Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka Tachecí vyvrací dohady o konfliktu v Českém rozhlasu

Matka Barbory Tachecí, novinářka Marcela Dolečková, v rozhovoru pro iDNES.cz kategoricky odmítla verzi o tom, že její dcera byla vyhozena z Českého rozhlasu 1 kvůli závažným neshodám s jeho vedením. Uvedla naopak, že její dcera je nemocná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolacos

hlavne ze si hrala na nejvetsi frajerku

a arogance z ni cpela ale je to obycejnej silenec , zavrete ji do blazince na zbytek zivota a bude klid;-):-P

0/0
11.2.2008 19:34

zbynek._s

Tachecí se bránila výpadu komentátora

Tachecí se bránila výpadu komentátora, a tak reagovala správně a jasně.

0/0
11.2.2008 18:27

Pravá Míra

to diskutované vystoupení v ČT

bylo vskutku děsivé. Horší je ale to, že nikdo z odpovědných lidí, kteří tvoří či dozírají na média veřejné služby si nikdy nepoložilo otázku, jaká jsou práva posluchačů, tj. platících koncesionářů. Obecně řečeno - bulvární postupy a přístupy k informacím a k zábavě se staly normou a novináři typu B. Tachecí si to vůbec nejsou schopni uvědomit. Je mi líto, že má zdravotní potíže a přeji jí uzdravení ale, poctivě řečeno, ona nikdy neměla "vzniknout", nikdy se neměla dostat na obrazovku, natož do vysoké manažerské funkce, na kterou evidentně nemá dost lidských kvalit (krom hypertrofovaného sebevědomí). Osobně myslím, že novinář, který pracoval v bulvárních médiích nemá v médiu veřejné služby do smrti co pohledávat. Co na to  radní Rady ČR, Rady pro RTV a Rady ČT? Radiožurnál nestál normálnímu člověku za poslech před B. Tachecí (drtivá většina posluchačů, kteří tvoří základ sledovanosti ho poslouchá stejně jenom jako kulisu, tj. ve skutečnosti neposlouchá) a nestojí za poslech ani teď....

0/0
10.2.2008 20:31

regulator

...Tacheci for president..

.me se libi jaka je pekne...stiiiiiihlounka.........dycky bych vypnul zvuk a jen omdleval blahem pri jejim  Novorocnim projevu.........oooooh:-P:-)

0/0
8.2.2008 20:46

bývalý volič ČSSD

Tak Barbora Tachecí je ještě tak arogantní?

0/0
8.2.2008 16:22

mudr.eva

Re: Tak Barbora Tachecí je ještě tak arogantní?

ne! Je ještě pod práškama :-P

0/0
11.2.2008 16:04

gpx

Zajimavé

Tak už vím po kom Brambora zdědila svůj intelekt.

0/0
8.2.2008 16:15

Tomikoceski

Děkuju, mami!

No, jestli jí matka chtěla pomoct, zvolila fakt dobrou metodu... Někdy je lepší prostě držet hubu.

0/0
8.2.2008 13:34

zbynek._s

Re: Děkuju, mami? Její věc!

Je to rodinná záležitost, záleží na paní matce, co řekla. Ostatně,  není na tom nic špatného a je vidět, že také matka je dost odvážná a přímá. Sesout se v novinařině asi není nic tak těžkého. Viděl jsem dost redaktorů,  kteří podlehli třeba alkoholu a zdaleka nebyli tak dobří jako Tachecí. Bohužel, poznávám, že většina žurnalistů jsou prodejní slaboty, kteří se drží politiky jako zlatého dolu, jiní politicky pracují, spíš než aby provádělisvé povolání. Vím, zní to špatně, ale nikdo nepořekročí svůj stín. Vážíme si Tachecí, protože patří mezi dobré bojovnice svého kmene!  (www.K213.cz)

0/0
8.2.2008 13:56

JennySuk

Re: Děkuju, mami!

To je názor, nebo fakt?

0/0
8.2.2008 14:45

zbynek._s

Re: Re: Děkuju, mami!

To je fakt názor!

0/0
8.2.2008 15:45

Bonelord

Docela by mne zajimalo, co vyvadela,

ze u jejiho prevozu asistovala policie.:-P

0/0
8.2.2008 10:27

venda111

Re: Docela by mne zajimalo, co vyvadela,

No je mi jasne, ze ty by ses nechal do blazince odvezt rad, nakonec nikdo ti nebrani, ze :-)

0/0
8.2.2008 10:47

venda111

Leceni

Rodinny prislusnik ji nechal zavrit do blazince, ze by maminka? No dnes uz to je v pohode. Jeste pred nekolika malo desetiletimi

udelali v americe lobotomii klukovi, na ktereho si macecha stezovala,

ze ji odmlouva.

0/0
8.2.2008 10:16

Bonelord

Re: Leceni

To te muselo docela bolet, ne?;-)

0/0
8.2.2008 10:28

othoma

vysvětlení

tak jsem rád že se konečně vysvětlilo to její nemožné chování, je za tím psychická porucha, přeji paní Tachecí brzké uzdravení.

0/0
8.2.2008 10:09

Paní Semtamťuková

Paní Tachecí měla psychické problémy

už dávno. Ostatně - bylo to patrné už z vysílání v ČT24. Potřebovala pomoc psychiatrů jako sůl!!!!

0/0
8.2.2008 9:59

Bouše

"Je nemocná a musí se léčit"

To je podle mne velmi rozumné vysvětlení všeho, co se kolem Tachecí dělo v posledních týdnech. Na tom bych to nechal. R^

0/0
8.2.2008 8:03

kill7

hm

a co na to matka Tereza?

0/0
8.2.2008 6:11

JetMeresjev

proboha

co do toho serete jeji matku :-P ?

0/0
8.2.2008 4:15

Jan Tleskač

Záviš

Po přechodu ženy, prožívají změny.

Po přechodu ženy, změny prožívají,

přesto však dají.

Hůř jsou na tom ženy po přechodu, zachycené autem na přechodu

:-P

0/0
8.2.2008 2:00

Kenneth 706

Dopřejme jí klid v ústraní

Asi to tak bude, nebyl to jen zkrat, ale všichni jsme myslím viděli, že jde opravdu o nemocného člověka...

0/0
8.2.2008 1:24

Remember

Sledovanost...

Podle matky Tachecí musela Barunka na Frekvenci 1 zvyšovat během krátké doby "sledovanost"... Možná by bylo lepší, kdyby u rozhlasové stanice zvyšovala "poslechovost", třeba by z toho všeho potom nebyla tak na prášky....

0/0
8.2.2008 0:37

Železobetonová Krysa

Re: Sledovanost...

Pokud po ní její nadřízený chtěl aby státní víceméně zpravodajské stanice zvyšovala poslechovost měl by okamžitě na hodinu vyletět především on.(Y)!A nesjpíš by měla být už skutečně zrušena celá tato nesmyslná organizace - stát žádnou rozhlasovou stanici nepotřebuje - stát tady není od toho aby bavil lidi ani aby ovlivňoval jejich politické smýšlení - to dokonce dělat nesmí - a na to aby stát mohl použít rozhlasové vysílání v případě krizových situací nepotřebuje vlastnit nepřetřitě vysílající zábávní cirkus na to má prostředky jiné a v klidu využije frekvence, které jinak využívají komerční rádia, případně i jejich vybavení a personál, protože v případě živelní katastrofy nebo války na to má právo a nikdo o tom diskutovat nebude ani nemůže.

0/0
8.2.2008 2:01

gpx

Re: Re: Sledovanost...

bla bla bla

0/0
8.2.2008 16:18

malej pipík

To je mi panečku léčba

když do tebe naperou drogy...:-©

0/0
8.2.2008 0:29

Železobetonová Krysa

Re: To je mi panečku léčba

:-/ Chudák ženská.... bych do toho lágru poslal toho člena rodiny co jí to zařídil - patrně maminku aby si taky něco užila... :-©(Y)Rv

0/0
8.2.2008 0:32

Concrete_Donkey

Re: Re: To je mi panečku léčba

Nikdo ji to nezaridil. Jsou dve moznosti, budto se clovek musi dobrovolne rozhodnout, nebo spacha trestny cin a lecba je mu narizena soudem.

0/0
8.2.2008 0:42

Železobetonová Krysa

Re: Re: Re: To je mi panečku léčba

;-D Jsi velice naivní -  na něj prostě někdo zavolá sanitku / policii protože usoudí ,že se chová jako magor , čímž ho pochopitelně neuklidní , takže si ho s vysokou pravděpodobností nejdřív odvezou (tam prostě stačí do protokolu napsat že se bylo podezření nebo jasná intoxikace, agresivita, dočasná nepříčetnost, případně  souhlas s hospitalizací) a pak tě zase pustí ....- věř mi mám s tím osobní zkušenost  (ne na mě samozřejmě, ale dovedu si představit situace kdy mi někdo přivolat psychiatra tak si mě asi taky odveze... ;-D)  - To je totiž ,zcela normální, nevěřil bys kolik lidí o kterých to vůbec netušíš už v pakárně bylo. ;-D

0/0
8.2.2008 0:50

Železobetonová Krysa

Re: Re: Re: Re: To je mi panečku léčba

btw V Česku asi 40% populace trpí psychickým onemocněním ,což samozřejmě neznamená ,že je možné polovinu obyvatel zavřít do blázince, ale tak to prostě je - takže sesypat se tak ,že tě tam dočasně umístí není žádný problém - většina lidí tam prostě nikdy neskončí jenom protože se s tím psychiatrem vůbec nesetká - jinak by tam skončili taky ;-DRv

0/0
8.2.2008 0:54

ladaxxt

Re: Re: Re: Re: Re: To je mi panečku léčba

Každej třetí má nějakou psychickou poruchu.. Pokud jste tři pohromadě a na nikom nic podezřelého nepozorujete.. máte jí taky :-P

0/0
8.2.2008 1:16

Bůh Nejvyšší (12)

Máš červený puntík

;-D

0/0
8.2.2008 1:24

Železobetonová Krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je mi panečku léčba

;-DR^

0/0
8.2.2008 1:51

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je mi panečku léčba

Proto mluví v rozhlase tolik psychologických vědátorů, každou chvíli nějaký, aby to lidu vysvětlili.Ne snad, že by byl celý národ psychiatrizovám, on JEN radí: Přijdte za námi! Kdo by je snad neposlouchal na to mají soudy a naopak.  Oni vědecky posoudí kdo s kýma jak a hlavně, že děti z 97 procent ani nemají  na přirozeného otce po rozvodu nárok, jelikož pro s p r á v n ě  prolezli duši a shledali, že je neschopný výchovy. Proto ani střídavou péči soudy nenařizují.Sudí a jejichklientela by přišla o bezvadný kšeft!

0/0
8.2.2008 15:55

hřebícek

"Je nemocná a musí se léčit,"

No tak to bylo jasný minimálně už od toho jejího výstupu v ČT

0/0
8.2.2008 0:17

Marthas

Souhlasím s její matkou

Tahle ženská se musí jít léčit! To, co dělala v Radiožurnálu a předvedla v ČT, mohlo být jenom výplodem choré mysli...

0/0
8.2.2008 0:16

Železobetonová Krysa

Re: Souhlasím s její matkou

Léčit se může, proto nemusí bejt zavřená v Bohnicích.... :-/

0/0
8.2.2008 0:33

redakce.idnes

Takhle dopadne člověk, který miluje napětí.

Jednou to prasknout muselo. Rv

0/0
8.2.2008 0:09

zbynek._s

Re: Takhle dopadne člověk, který miluje napětí.

Můj příspěvek o politickém formátu pana profesora byl vymazán, ale to nevadí.Je vidět,jak se bojíte, aby vaše vlivové agentury nevyšly najevo.Národ je jimy zbytečně psychologoziván, a to je typické tak pro III.říši nebo komunistický režim, jako je náš, kde vcědátoři činí odbornou podezdívnu mocným.Hanba takovým machrům, sůpojeným s režimem pupeční šňůrou dotací.

0/0
11.2.2008 18:31

markyza andelu

a jak to vidí profesor profesor Cyril Höschl ?

??? :-)

0/0
7.2.2008 23:58

zbynek._s

Re: a jak to vidí profesor profesor Cyril Höschl ?

To je ta vlivová agentura? No, určitě to zdůvodní, aby to ostatní zblajzli!

0/0
8.2.2008 15:49

Katalog prací

Re: a jak to vidí profesor profesor Cyril Höschl ?

Co profesor, to názor :-)

0/0
8.2.2008 17:03

zbynek._s

Re: Re: a jak to vidí profesor profesor Cyril Höschl ?

Jenže ne vždycky politický, jako u profesóra Hoschla, která pěstuje politiku i na PCP se svými experty. Jsou to političtí psychiatři, zkrátka znalci,,samozřejmě, že na tu státní politiku, víc než na zdravý rozum.  Mají to pod palcem, jen už ta společenská schizofrenie není moderní, tak na to jdou víc od lesa. Vyrábějí kolektivní díla!

0/0
8.2.2008 20:44

morbidni_kreten

:-P

Když se guma dlouho natahuje, tak yjednou praskne, i když kdysi vydržela nápor...

0/0
7.2.2008 23:52

Kim_Ir_Sen

Hm...

..tak ještě tu o Perníkové chaloupce, prosííííím...!

0/0
7.2.2008 23:52

Lotras

hm...ho..prd

jo kdyz se nedba na pohlavni uvolneni a jebe okolo  jen hubou, tak to vzdy spatne konci

0/0
8.2.2008 0:08





Najdete na iDNES.cz