Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nezkušený řidič zahynul po nárazu do stromu

Rychlá noční jízda stála život devatenáctiletého řidiče na Třebíčsku. Nezkušený šofér nezvládl řízení své Škody Octavie a narazil do stromu u silnice. Dva jeho devatenáctileté spolujezdce převezli záchranáři s těžkými zraněními do nemocnic v Brně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mitchell

K věci

Je možné, ba dokonce pravděpodobné, že nehodu opravdu zavinil mladý řidič, který ji nakonec nepřežil. Ale dokud to není JISTÉ, pak je velmi ubohé psát příspěvky typu "dobře že to odnesl sám" apod. O těch, kteří píšou stylem "o de*ila méně" se ani nebavím, nicméně jim nepřeji, aby je potkalo cokoli obdobného.

Lidi, buď me lidmi. R^

0/0
22.1.2008 16:26

1jarvys

reakce 20.01.2008 18:11

Zdravím

              chtěl bych reagovat na toho chytráka co tady psal >>>20.01.2008 18:11  Tahle bouračka je důsledkem ne poruchy, ne náhody, ne zvířete, námrazy, ale jen a pouze nezodpovědného jednání řidiče. Pro to není omluva a jenom jsem rád, že to rozchodí spolujezdci a neodnesl to někdo jiný.<<< Zajímalo by mě kdo seš, odkud seš že to takhle všechno víš?! tys tam byl? tys to viděl????? Neví to hasiči policajti a ty jo???? proč jim to nejdeš říct???? Nikdo neví co se tam odehrálo jestli neselhalo auto jestli tam něco nevběhlo. Zajímalo by mě kdes to nabral ty pičoviny co tady píšeš. Pamatuj někdy člověk vypadá chytřeji když drží hubu!!!!

0/0
22.1.2008 15:58

gobronco

r.i.p

Rest in peace David "Dejv" Toman

0/0
21.1.2008 1:19

lukas.fugas

R.I.P.

nechapu jak nekdo muze rikat dobre mu tak nebo se tomu smat, az se neco stane vam nebo nekomu vasemu znamemu tak vam moc do smichu nebude.

Dejve nikdy na tebe nezapomenu, v nasich srdcich zustanes navzdy ;-(;-(

0/0
20.1.2008 22:06

Douza

Re: R.I.P.

plnej souhlas luke ..dejve sme s tebou;-(

0/0
20.1.2008 22:37

kolacos

Re: R.I.P.

ja to chapu, sem moc rad ze nevzal nikoho nevinneho sebou jak byva dobrym zvykem;-) takle je to v poradku, prirozeny vyber. komu neni rady tomu neni pomoci, sam si za to muze a tady ma trest ;-)

0/0
20.1.2008 22:54

Soulburner: This is the war!

Re: R.I.P.

jel jako dobytek? jel! tak jaký soucit!Rv

0/0
20.1.2008 22:57

Douza

Re: Re: R.I.P.

ste pěkně trapní:-©

0/0
20.1.2008 23:01

Hekynen

Re: Re: Re: R.I.P.

A proč jsme trapní? Mne se taky zabil kamoš (a dalšího málem zval ssebou; ležel týden v komatu - měl vraženou řadící páku do mozku; navzdory lékářským prognozám to přežil); jeli ožralí a rychle. "Bohužel" ten mrtvý to auto neřídil... Takže se mi vlastně kámoš nezabil, ale kámoš zabil kámoše... A dalšího skoro... Kdyby ten debil nejel přes Brno přes kilo dvacet a byl hlavně střízlivý, tak se na 99% nic nestalo; takhle obejmul kandelábr tak, že sloup byl zaraženej až na zadních sedačkách...

0/0
20.1.2008 23:06

barbudo

Je hrozné, že lidé umírají tak trapně ...

... tisíc lidí ročně zemře kvůli něčemu tak trapnému, jako je přemisťování zbytečností a budoucích ostatků ...

0/0
20.1.2008 21:23

Milhaus1

No jo

strom holt neuhne a fyzika je fyzika, zase je o dalšího co tomuhle nevěřil míň, jenom škoda, že to odnesli i jeho spolujezdci, snad budou bez následků.[>-]V

0/0
20.1.2008 20:22

danny44

Re: No jo

Neměli by posranci prosadit změnu těkovejch blbejch (fyzikálních) zákonů????

0/0
20.1.2008 21:19

PtákVotvírák

Naštěstí to dobře dopadlo.

R^

0/0
20.1.2008 20:18

kolacos

navic je v mode resit mlade ridice

ale ostatni kteri jsou jeste vice nebezpecni se neresi , napriklad opilci . tresty za alkohol za volantem jsou smesne a take kazdy druhy jezdi obcas na srot . tohle mame resit a ne par mladasu co se cas od casu nekde zabijou , jako by se jini lide nezabijeli nebo co ;-)

0/0
20.1.2008 19:56

halupa

Re: navic je v mode resit mlade ridice

No, taky jsem býval mladým řidičem, tak vím, že mladý nebo nalitý, to je velmi často totéž.

0/0
20.1.2008 20:16

kolacos

nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

u nej nepisou ze byl zkuseny nebo nezkuseny , zajimave . neumiraji jen nezkuseni ;-)R^

0/0
20.1.2008 18:55

roddie

Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

Není důležité, zda je zkušený, či ne, důležité je, jestli nehoda byla důsledkem špatné jízdy. Ale je pravda, že důvody nebezpečné jízdy u nich jsou různé: nezkušení řidiči jsou obvykle mladí, nevybouření a nechápou, co se může stát. Ti zkušení už to vědí, ale často jsou příliš sebejistí. V každém případě je u nezkušených řidičů mnohonásobně vyšší pravděpodobnost nehody než u zkušených. A to by se mělo zohledňoat, např. řidičáky na zkoušku.

0/0
20.1.2008 19:31

kolacos

Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

to je absolutni nesmysl , protoze nehody vznikaji tim ze se porusuji dopravni predpisy , nevim kde beres jistotu ze zavedenim noveho predpisu ( ridicak na zk) se to jako zlepsi ze jako najednou nikdo nic nebude porusovat , nezlepsi se vubec nic situace bude stejna;-)a pokud vim tak statistiky rikaji ze nejvice bouraji muzi do asi 33 nebo 35 let , tak nejak a jestli ve 30 jeste nejses vybourenej tak to je celkem blbe a techto ridicu by se stejne ridicak na zk netykal ;-)

0/0
20.1.2008 19:36

roddie

Re: Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

Řidičák na zkoušku neznamená jen to, že v případě způsobení nehody o něj na několik let přijde, znamená to např. že na některých silnicích musí jezdit v doprovodu zkušeného řidiče, nesmí jezdit více než 90 km/h apod. takže si prostě zvykne na běžné rychlosti a na to, co to auto vlastně dělá. Je to způsob preventivní represe. Ano, může porušit předpisy, až na to, že když ho chytnou, nepřijde o body, ale na pět let o řidičák a to si rozmyslí.

To, že nejvíc bouraj řidiči po 30 roce je logické, protože ti obvykle také nejvíce jezdí, ale to neznamená, že těch méně mladých, co maj řidičák pár dní, není nebezpečných díky svojí nezkušenosti a absence zodpovědnosti. Na ty je třeba se zaměřit.

0/0
20.1.2008 19:42

kolacos

Re: Re: Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny r

ja vim co to znamena ale to ze jim predepises ze musi dodrzet nejakou rychlost zdaleka neznamena ze ji budou dodrzovat, je to jen dalsi predpis ktery se bude porusovat stejne jako kterykoliv jiny, ano opet budeme resit to mene palive, predevsim je potreba neco udelat s tim kdo nejvice boura a pak teprve resit ostatni a nejvice bouraji kolem 30 ale nikdo s nima nic neudela a radeji bude delat problemy mladym ,a co si budeme rikat kdyz ho chytnou ( a jako ze nechapu kdo by ho chytal , benga nepotkas jak je rok dlouhej) tak uz je pozde protoze ten predpis uz porusil( a mohla se stat nehoda);-) uz ted jsou predepsane rychosti a rekni mi kolik lidi je dodrzuje , celkem naivni nazor ze zavedenim dalsiho predpisu pro mlade se to zmeni, a pokud by se mel teda zavadet tak pro vsechny nove ridice nejen pro mlade

0/0
20.1.2008 19:49

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuse

Je hezké, jak se snažíš popírat realitu, ale prostě to tak je a v řadě zemí ŘP na zkoušku mají a dobře vědí proč.

0/0
20.1.2008 20:26

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i z

ano , v rade zemi je trest smrti, v rade zemi se znasinuji zeny jako trest ! to neznamena ze to musime zavadet i u nas ;-)R^ realitu nepopiram realita je ze nejvice nehod nezpusobi 18 ridic ale 30 ridic ;-)

0/0
20.1.2008 20:33

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i z

Ne.

0/0
21.1.2008 10:14

halupa

Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

Umírají samozřejmě i zkušení, ale často vinou těch nezkušených.

0/0
20.1.2008 20:17

kolacos

Re: Re: nezkuseny zahynul a dnes zahynul i zkuseny ridic

rozhodne ale neznamena ze co mlady = nezkuseny nebo spis provoz a zivoty ohrozujici ;-)

0/0
20.1.2008 20:46

danny44

Za 14 dnů....

Jo jo "za 14 dnů už budu mít tejden řidičák", ale díky praxi na Need for Speed už jsem mistr světa.....

A kde to auto má volbu "Continue Game" 8-o ?

0/0
20.1.2008 18:46

kolacos

je to sranda jak kazdy jezdi jako by byl zavodnik

chtel bych videt jeho vyraz kdyz mu fyzika dokaze ze zavodnik neni a riti se na strom, ;-D;-D

0/0
20.1.2008 18:34

Douza

stejně..

ste všichni stejní ruku na srdce nikdy ste nezatoužily jen rychle ale zatoužily a určitě to zkusily ja taky to zkusil a přežil a tak už toho nechte všichni sme stejní!

0/0
20.1.2008 18:05

roddie

Re: stejně..

To je aspoň věta. Musel jsem ji přečíst 5x, abych pochopil, co se v ní praví.

Ano, také nedodržuji vždy rychlost a rozjedu to rychleji, ale jen tehdy, když nehrozí nic mně, spolujezdci, ani ostatním, např na dálnici. A taky nejezdím 180, protože to už je nebezpečný. Tahle bouračka je důsledkem ne poruchy, ne náhody, ne zvířete, námrazy, ale jen a pouze nezodpovědného jednání řidiče. Pro to není omluva a jenom jsem rád, že to rozchodí spolujezdci a neodnesl to někdo jiný.

0/0
20.1.2008 18:11

someone_else

Re: stejně..

Výborně! Svědomitě pokračuj, ať je o dalšího kandidáta míň. Čím dřív vychcípáte, tím dřív bude klid. Ale aspoň při tom nechte naživu ty ostatní, co s vašima pokusama nemají nic společnýho.

0/0
20.1.2008 19:42

Shumway

je to hrozný

umřel mladej člověk a ještě se najdou hyeny, co tady říkají dobře mu tak

0/0
20.1.2008 17:41

roddie

Re: je to hrozný

Hyeny bcyhom byli, kdybychom neměli pravdu. Zemřel mladý člověk, to je škoda, ale z pohledu těch, co přežili jeho způsob jízdy (a nemyslím spolujezdce, ale ty, kteří mohli být na místě toho stromu), to škoda není. Rád bych viděl vaši reakci, kdyby článek vypadal jinak: nezkušený mladý řidič, který machroval před spolujezdci a nezvládl půjčené auto usmrtil vinou agresivní jízdy rodiče dvouletého dítěte, kteří zrovna v tu chvíli jeli v protisměru. Dítě v sedačce vyvázlo bez zranění.

To, že to odnesl strom, je štěstí. I když tam byla smrt, postihla jen toho, kdo to celé zavinil svojí bezohlednou jízdou a především tím, čeho mají mladí dost, a to je nedostatek zodpovědnosti když už ne za sebe, tak aspoň za druhé.

0/0
20.1.2008 18:07

danny44

Re: Re: je to hrozný

R^ ! Jsem rád, že jsem ho nepotkal a díky tomu stromu už ani nepotkám....

0/0
20.1.2008 18:48

halupa

Re: Re: Re: je to hrozný

Můj švagr (26 let) to před dvěma lety s BMW napařil čelně do Avie. Předjížděl a policajti to odhadli na 140km/h. Než zemřel, tak tím stačil těžce zranit dva lidi.

0/0
20.1.2008 20:21

Shumway

Re: Re: je to hrozný

stejně tyhle debaty o něčem vypovídají, když se zabije mladej kluk , v diskuzích tomu většina tleská a hýká Dobře mu tak ! v jiné diskuzi se většina zase pohoršuje na smrtí někakýho zasranýho jelena a přeje smrt lidem, kteří ho ulovili. Bezohlednost , nedostatek pokory a úcty k jiným lidem, to je to , čím jsme všichni nemocní a co se téměř určitě podílelo na formování toho kluka .

0/0
20.1.2008 21:11

skejpa

Re: Re: je to hrozný

nevidel bych to tak zle. jde spis o to jestli machroval pred kamaradama a nebo jel jen rychle. pokud machroval, je to jeho blbost ale tak jako tak je to smutny a nechapu jak nekdo muze rict ze je to dobre... kdyby z toho vyvazl, treba by uz nic takovyho neudelal a mohl zit. RIP dejve

0/0
21.1.2008 15:24

danny44

Re: je to hrozný

Zapomněl jsi dodat "naprosto cizí vinou....."!

0/0
20.1.2008 18:47

Todd Berttuzzi

Dobrá zpráva

R^

0/0
20.1.2008 17:09

biggers

douza

prosim te napis co nejdriv jo dik

0/0
20.1.2008 16:59

biggers

douza

ahoj douzo prosim te muzes mi rict cele jmeno toho dejva a jestli by si mi mol rict jmeno tech dalsich kluku jen jestli tam nebyli i moji kamaradi dik

0/0
20.1.2008 16:45

Douza

dejve

 zbohem kamaráde nikdy na tebe nezapomenem všichni sme s tebou na vždy..

0/0
20.1.2008 15:51

Hekynen

Re: dejve

Dejva neznám, je mi líto, že zahynul v 19-ti letech, chudáci rodiče aspol, ALE mohl si za to sám. Byla snad příčinou nehody technická závada, nějaká neočekávaná událost (př. srnka, spadlý strom, nečekané náledí)? Nebyla. Příčinou byla prasecká rychlá jízda nezkušeného "sopla" s mokrým řidičákem v relativně silném autě... Naštěstí ssebou nikoho dalšího nevzal.

0/0
20.1.2008 16:21

vevere

Re: dejve

navždy?

taky to narvete do stromu?

0/0
20.1.2008 16:31

roddie

Re: Re: dejve

Vlastně to dopadlo poměrně dobře. Další machýrek je po smrti, nevzal s sebou nikoho jiného a spolujezdci to přežijí i s ponaučením ...

0/0
20.1.2008 16:44

Soulburner: This is the war!

...

další mladík co si od fotříka půjčil káru, jel na diskotéku, tam se zhulákal jak dělo a myslel si, že to zpátky odkroutí i s trojkou pod kůží?

0/0
20.1.2008 15:05

Douza

Re: ...

uklidni se kámo vubec nevíš ..byls tam  nebyl tak vidíš tak táhni k čertu..

0/0
20.1.2008 15:58

D777

Re: Re: ...

Každopádně neměl jezdit jako prase...

0/0
20.1.2008 16:14

Hekynen

Re: Re: ...

A proč? já tam sice nebyl, ale KDYBY milej zlatej Dejv jel normálně anebo raději vzhledem ke své nezkušenosti pomalu, tak i kdyby se někde náhodou "vysypal", tak to mohl v pohodě přežít...

0/0
20.1.2008 16:23

Soulburner: This is the war!

Re: Re: ...

neříkej mi kámo, sople(Y)

a ten debílek si za to může sám, neměl jezdit jako dobytek:-/Rv

0/0
20.1.2008 19:55

vevere

ty

stromy jsou ale pěkně zákeřný

0/0
20.1.2008 14:50





Najdete na iDNES.cz