Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Primátor Plzně: Za zákazem pochodu neonacistů si stojím

"Jednal jsem v dobré víře," komentoval svoje rozhodnutí zakázat pochod neonacistů plzeňský primátor Pavel Rödl v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz. Shromáždění bylo oznámeno už v listopadu, k zákazu ale došlo až tři dny před plánovaným uskutečněním akce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deliveres

Nějaký póvl Rödl nemá co

zakazovat pochod, když tyto akce mají pouze oznamovací povinnost. Rödl by měl pamatovat na to, že se může opakovat defenestrace z Prahy, kdy proradné zrádce házely z oken radnice. Mimochodem Rödl, není to jméno jednoho člena Vlajky?

0/0
18.1.2008 17:12

MASTER of UNIVERSE

Re: Nějaký póvl Rödl nemá co

Ty budes koukam asi jeden z tech kterymu zatrhli se probehnout po Plzni vid? ;-D

0/0
18.1.2008 17:25

Nazdar blbci

Re: Re: Nějaký póvl Rödl nemá co

Ne universe, ale bullshit.

0/0
18.1.2008 17:31

MASTER of UNIVERSE

Re: Re: Re: Nějaký póvl Rödl nemá co

A druhej kterej se neprobehne po Plzni ;-D

0/0
18.1.2008 17:40

MASTER of UNIVERSE

Re: Re: Re: Nějaký póvl Rödl nemá co

Jeste dodam: Toto je kvalitni nazor a je videt co se ti honi v hlave

0/0
18.1.2008 17:42

petr_sleder

Re: Re: Nějaký póvl Rödl nemá co

Vidím, že čím monstróznější nick, tím větší hlupák. :-P

0/0
19.1.2008 4:29

Deliveres

Doufám, že členové Národní strany

do Plzně přijedou a přijede jich tolik, že se i Policajti poserou strachy. Měli bysme si uvědomit, že všichni ty mladíky nálepkují těmi nejhoršími názvy a přitom nic nikomu neudělali. Zcela určitě se jich nynější strany bojí, proto je preventivně pomlouvají. Oni si totiž dovedou představit, co by tito mladíci svým odhodláním mohli udělat v politice za paseku. Proto jak jsem již řekl, kluci přijeďte do Plzně v tom největším množství a ukažte chazarům, že se jich nebojíte.

0/0
18.1.2008 17:09

Vosta Jindra

Re: Doufám, že členové Národní strany

Ono kdybys opustil svůj virtuální svět plný odhodlaných chlapců cválajících na bujných ořích, zachránců rasy a nevim čeho všeho, tak by sis všim, že se jich nebojí vůbec nikdo. Oni jsou nakonec jediní, kteří ač násilníci, dostávají pravidelně na budku a jejich akce jsou jedno fiasko větší než druhé. Tito přítomní náckové nebezpeční nejsou. Jsou slabí, hloupí  a neschopní. Tady jde jen o prevenci, kdyby to tak někdy nebylo a objevil se nějaký Hitler. Ale ani tak šanci nemají. Nauč se s tim žít nebo žij jinde.

0/0
18.1.2008 18:51

MASTER of UNIVERSE

Proc se ospravedlnuje?

Proc musi toto sve spravne rozhodnuti obhajovat. Vzdyt se jedna o pochod nacistu. Vim ze tady je demokracie, ale todle je spis o zdravem rozumu. Kazdy vi co je to za svoloc. Todle by se proste melo potlacovat

0/0
18.1.2008 17:05

nonick

Re: Proc se ospravedlnuje?

pochod ne nacistů ale NEO! NEOnacistů...psali to na iDNES...a když to píše iDNES, tak pak aspoň každý ví (včetně Pána vesmíru) ;-D,  co je to neonacista a co je to za svoloč! :-P

0/0
18.1.2008 17:12

Deliveres

Re: Re: Proc se ospravedlnuje?

Sraz pořádá Národní strana a kde v názvu této strany nebo jejich stanovách je napsáno, že jsou nacisté. Proč nejsou policie a politici stejně aktívní, když se jedná o komunisty, kteří nás vraždili 45 let?

0/0
18.1.2008 17:15

MASTER of UNIVERSE

Re: Re: Re: Proc se ospravedlnuje?

To je spravna otazka. Nebude tim ze jsou vseobecne brani jako vetsi zlo nez komunisti?

0/0
18.1.2008 17:21

nonick

Re: Re: Re: Proc se ospravedlnuje?

Národní strana s touto akcí nemá nic společného (viz http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=2597 )- pro mnoho lidí to je asi překvapení, neboť mediální masáž zřejmě vykonala své...:-/

0/0
18.1.2008 17:25

MASTER of UNIVERSE

Re: Re: Proc se ospravedlnuje?

Ani pan vesmiru nevi vsechno [;-) nevim jaky je v tom rozdil. Ja si v obou pripadech predstavim plesatyho pana bez mozku

0/0
18.1.2008 17:19

Pilat

komu ze de na ruku?

http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/primator_vyjadreni_20080117.html

kdyz nemuze tihu demokracie unest mel by to slozit, kazdy je nahraditelny :-)

0/0
18.1.2008 15:29

killy

No, u ná je to tak, že:

národovci = nacionalisté = národní socialisté = neonacisté = vlastenci = skins = .....???.  Ty rovnítka prosím udělala média nebo je to ze státní mašinérie nebo se odněkud opisuje ?

0/0
18.1.2008 15:16

Korsičan

Re: No, u ná je to tak, že:

možná, že ta rovnítka vytvážejí jedinci, kteří se skrývají za všema těma skupinama, ale přitom se hlásí k té, co nejmíň provokuje

0/0
18.1.2008 15:20

Pilat

Re: No, u ná je to tak, že:

tomu se jinak rika "planovany rozklad naroda za ucelem splynuti narodu" to uz mel v agende Lenin prvni globalizator nove ery ted se to jen obratilo. Napred splynuti narodu a pak diktatura .... chytre nebude mit kdo bojovat proti tyranovi ;-D;-D;-D

0/0
18.1.2008 15:20

killy

No vlastně jo...

..už si vzpomínám, světový komunistický internacionalismus atd,  při PŠM ;-D

0/0
18.1.2008 15:40

zapetr

To jsme zpět v 80- tých letech

To se taky různé protistátní živly nesměli shromažďovat a myslel jsem, že se tomu už můžeme dnes smát.

Kdo bude další na řadě?

0/0
18.1.2008 14:59

JTR1

Re: To jsme zpět v 80- tých letech

trošku soudnosti!! Asi si tu dobu moc nezažil, že??? :-P

0/0
18.1.2008 15:01

nonick

Re: Re: To jsme zpět v 80- tých letech

Shoda je přinejmenším v  zákazech funkcionářů (nemajících oporu v zákonech) a v nárůstu tzv. "gumových" paragrafů (viz. § 261 Tr.z. , který může člověka za pochybovačný názor (!) dostat na tři roky do vězení) Tu dobu jsem zažil - mohu srovnávat! :-P

0/0
18.1.2008 15:17

JTR1

Re: Re: Re: To jsme zpět v 80- tých letech

no jistě je trošku rozdíl mezi plešatým vydlabancem resp. zfetovanou anarchistickou smažkou a zbytkem. Dají se totiž docela jednoduše rozpoznat od normálních jedinců!!! :-P

0/0
18.1.2008 15:30

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: To jsme zpět v 80- tých letech

Mno, za komunistů zase vadily máničky, protože "mají ty vlasy takové mastné...":-©;-€

0/0
18.1.2008 15:50

JTR1

Re: Re: Re: Re: Re: To jsme zpět v 80- tých letech

asi se ti to líbilo, když neumíš selským rozumem rozpoznat rozdíl!! :-©:-©

0/0
18.1.2008 15:55

killy

Já jsem ji prožil celou...

.. a musím s tím mlaďochem souhlasit !:-/

0/0
18.1.2008 15:18

Korsičan

Re: To jsme zpět v 80- tých letech

můžou se shromažďovat na Palačáku. to pro demokracii musí stačit

0/0
18.1.2008 15:21

nonick

Smutný obraz o vývoje "demokracie" v ČR

a škoda slov na nejcenzurovanějším českém serveru - iDNES...:-/

0/0
18.1.2008 14:23

wcbaba

Je to sice složité, ale primátor by měl ctít zákony

a pokud se mu zdá zákon špatný tak mu nic nebrání iniciovat jeho změnu. Takovéto zákazy na poslední chvíli vždy jenom eskalují napětí. K udržení pořádku má pak řadu

zákonných možností. Nejsem přívržencem neonacistů ale podobná rozhodnutí jsou útokem na demokracii. Politik který prohlašuje, že vědomně poruší zákon nemá ve své funkci co dělat. 

0/0
18.1.2008 14:17

kolacos

Re: Je to sice složité, ale primátor by měl ctít zákony

;-)R^ hlavne by za to mel nest odpovednost sam a osobne a nejlepe odstoupit a zaplatit tucnou pokutu jinak se urednici ten zakony ctit nenauci a porad to tu bude vypadat tak jak vypada;-D

0/0
18.1.2008 14:18

kolacos

celkem zabavne

urednici zakazuji demonstrace na zaklade svych dojmu a pocitu ( jak sam primator priznal ) , to je zabavne opet jsme poskocili o nekolik let nezpet ;-D;-DR^

0/0
18.1.2008 14:09

cheos

Re: celkem zabavne

Naopak, pokročili jsme o několik let dopředu. Za chvilku budou úředníci rozhodovat v celé Evropě a zcela dle své libovůle...:-©

0/0
18.1.2008 14:17

Železobetonová Krysa

Re: Re: celkem zabavne

Vždyť to už se v děje, jenom jsme ještě nesklidili všechny "plody".... ;-)

0/0
18.1.2008 14:23

cheos

Nechápu

Nechápu, proč pan primátor supluje práci policie. To by musel třeba zakázat fotbalové utkání, protože se předpokládají výtržnosti...8-o

0/0
18.1.2008 14:07

kolacos

ocekavam ze si primator bude stat i za pokutou kterou

nafasuje od soudu a zaplati ji hezky ze sve kapsy ;-D;-DR^

0/0
18.1.2008 14:03

palok59

právní postup

.. a nebylo by daleko demokratičtější, logičtější a účinnější nejprve tyto podezřelé organizace či strany nejprve klasifikovat jako nacionalistické - směřující k potlačení práv a svobod a poté teprve zcela legitimním způsobem různé akce těchto skupin zakázat? Proč neustále je zakazováno něco lidem, kterým zatím nikdo porušení zákona neprokázal? Tím samozřejmě nechci obhajovat různé fašistické či komunistické pohrobky, ovšem nejprve je třeba jednoznačně konstatovat, že dotyčné hnutí je nezákonné, Stavět svoji kariéru na rádoby hrdinském porušování zákona (svoboda shromažďování je dána zákonem) může být velmi pošetilé - zeptejte se Čunka a jeho řešení romské otázky.

0/0
18.1.2008 14:01

killy

Prosím...

Máš tam trošku nedostatek. "Nacionalistická" strana (není nadávkou) je v normální demokracii legitimní strana napravo od středu, hájící národní zájmy..... a nikoho přímo nepotlačuje.

0/0
18.1.2008 15:50

Horolezec-29

Pane Primátore, také souhlasím (!)

Když se podíváme zpět do historie, zjistíme, že přesně takto se začínali srocovat a později veřejně pochodovat členové NSDAP.:-©Rv:-/

Právě tito lidé hlásají, že holocaust nikdy nebyl, že vše byla zinscenovaná fraška západních spojenců. A tomuto říkám NE a chcu nulovou toleranci k těmto osobám (!)

0/0
18.1.2008 13:57

Železobetonová Krysa

Re: Pane Primátore, také souhlasím (!)

Takže to fakt byla fraška ? 8-o

0/0
18.1.2008 14:03

Železobetonová Krysa

Re: Pane Primátore, také souhlasím (!)

Víš na náccích nebo komunistech nebylo nebezpečné veřejně pochodovali, ale hlavně to ,že mezi nimi byli lidé tvého ražení....:-/

0/0
18.1.2008 14:07

Železobetonová Krysa

Re: Re: Pane Primátore, také souhlasím (!)

Blbci jsou totiž nebezpeční v jakémkoliv politickém systému.Rv

0/0
18.1.2008 14:11

l e o

Re: Pane Primátore, také souhlasím (!)

tady mas ty chudinko

http://quicksilverscreen.com/watch?video=21486

Rv

0/0
18.1.2008 23:53

pegasik

Svoboda????

Co to je? Slova primátora o nezákoném pohledu na svět? kde žije pan primátor? cituji:"kdyby jejich náhled na svět byl nezákonný", měl jsem za to že žijem e ve svobodné a demokratické zemi. Právo schromažďovat tu má každý aby mohl projevit svůj pohled na svět a názory. Jiná věc je zda bude porušovat zákony a páchat tresný čin, ale od toho je tu policie aby takovému jednání zabránila a ne libovůle politika!!

0/0
18.1.2008 13:50

Horolezec-29

Re: Svoboda????

Svoboda ano, ale v demokracii (kterou se tak oháníte) rozhoduje NAŠTĚSTÍ většina. Naštěstí je těchto neonacistů pořád menšina. Navíc se domnívám, že jejich pochody mají jen oslavovat události spojené s bývalou 3. říší a demostrovat jejich jednotu, vyvolat strach a jakýsi respekt a uznání..

0/0
18.1.2008 13:59

pegasik

Re: Re: Svoboda????

já se zde neobhajoval extrémní názory ať již pravicové či levicové, ale chci upozornit na fakt že je zde zakázáno něco co nebylo žádnou státní autoritou (soudem , policii) postaveno mimo zákon. Tudíž co není nezákoné je samozřejmě legitimní. Od toho je zde v první řadě policie aby zjednala pořádek a v druhé řadě soudy aby udělily tresty za páchání nezákoného jednání. Jenže to je teorie, policie monitoruje a nekoná

0/0
18.1.2008 14:25

Heddys

Vlastenectví?

Naprosto souhlasím se zakázáním pochodu těch ubohých rádoby národních nacionalistů (všichni víme, že neonacistů), co si hrají na největší vlastence, ačkoliv na mnoho jejich stránkách se to jenom hemží německými nápisy. To je mi tedy vlastenectví, vyjadřovat se jiným, než mateřským jazykem. Zakázání pochodu je zřejmě v rozporu se zákonem, ale pro mě je naprosto morálně čisté.

0/0
18.1.2008 13:38

dr_NO_

Re: Vlastenectví?

narodni nacionaliste,  zajimave spojeni, hodne geniaR^

0/0
18.1.2008 13:40

ajembest

Naše poltická šlechta

ukazuje, že pro ni zákony neplatí. Obvzláště, když cítí za zády podporu vyvolených. :-P

0/0
18.1.2008 13:35

Ricardini1986

hmmm

Zajimave jak se z nacku dela nejvetsi ohrozeni demokracie, zatimco komuniste si muzou v klidu rozhodovat o prezidentovi .....mam tomu rozumet tak ze pokud by meli nackove taky 15ti procenti podporu tak by taky prestali vadit???

0/0
18.1.2008 13:31

trudoch

Kdo si myslí že primátor jedná nezákoně,

 tak atˇ  na něho podá trestní oznámení. Policajti se také rádi zasmějí.

0/0
18.1.2008 13:27





Najdete na iDNES.cz