Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael vyčlenil miliony na rozšíření osad, které dráždí Palestince

Izrael v rozpočtu na rok 2008 počítá s 98 miliony šekelů (460 miliony korun) na výstavbu bytů ve dvou osadách na západním břehu Jordánu. Rozšiřování židovských osad je přitom jedním ze sporných bodů palestinsko-izraelských mírových jednání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahaman

Žid vyčleňuje miliony,

které předtím někdo jiný vyčlenil pro Žida.:-)

0/0
11.3.2008 17:03

Kanadan

Rozsireni osad

drazdi nejenom Palestince ale take ty,kteri se vazne snazi ten konflikt vyresit.Na nedavne konferenci v Annapolis, delala izraelska delegace dojem,ze je opravdu zainteresovana a mnozi pozorovatele na zapade si skutecne mysleli,ze k necemu pozitivnimu tentokrat opravdu dojde a nyni je jasno,ze se Izrael nemini vzdat ani toho nejmensiho Vsechno to byla lez a fales.

0/0
24.12.2007 18:15

Železobetonová Krysa

ROFL

"Ministr pro důchodce Rafael Ejtan oba projekty potvrdil v diskuzi na rozhlasové stanici Izraelských ozbrojených sil." .... jasně , úplně normální země.... ;-DR^

0/0
24.12.2007 14:32

Pilát

Ceskoslovensko dodalo pres embargo RB OSN

6000 pusek, 2 milionu naboju, 600 samopalu a nejdulezitejsi ze vseho bylo 74 Messerschmittu a letounu Spitfire, tyto letouny obratily, zmenily vysledek prvni arabsko-izraelske války  :-P

0/0
24.12.2007 0:35

blekkal

Re: Ceskoslovensko dodalo pres embargo RB OSN

A to je moc dobře. Araby je potřeba likvidovat kdekoli je to jen možné. Oni se v opačné situaci rozhodně nějakým humanismem zdržovat nenechají. R^

0/0
24.12.2007 11:13

JÚLINEK ŠÍŠAL

Re: Re: Ceskoslovensko dodalo pres embargo RB OSN

když uslyší tebe - tak bodejť by nechali  ...:-©

0/0
11.3.2008 17:07

Pilát

embargo

bylo Ceskoslovenskem porusovano  ;-)  v dubnu a kvetnu 1948 z letiste Zatec vzletaly americke ctyrmotorove Skymastery a dopravni letouny, ovsem pod panamskou vlajkou a tajne propasovane do Ceskoslovenska, v Zatci se nakladala vyzbroj, vystroj, munice, pumy, dokonce i rozmontovane letouny, a v Ekronu v Izraeli se smontovavaly a okamzite byly nasazovany do boje to je to tajemstvi jejich vcasneho zasahu  :-P

0/0
24.12.2007 0:31

Lemaxik

sneci, tahle diskuze je pase! Uz je to schvaleny!

takze se zacne stavet! to plati hlavne pro troubu pilata!;-D

0/0
24.12.2007 0:19

Pilát

izraelska armada v roce 1947

nemela zbrane, rozhodnutim Rady bezpecnosti bylo vyhlaseno embargo na vyvoz zbrani na Blizky vychod, to se ale netykalo Jordanska a Iraku, ktere byly vyzbrojovany ze zahranici, Ceskoslovensko ale embargo porusovalo a zbrane Zidum dodavalo  ;-)

0/0
23.12.2007 19:47

tuccy

Re: izraelska armada v roce 1947

Piš konkrétně, embargo pořádně hlídala jen Británie a ta taky vyzbrojovala Egypt a Jordánsko, Jordánskou Královskou Arabskou legii vedl Britský důstojník v činné službě a dokonce došlo i ke střetům mezi Izraelským letectvem a RAF (i když tam šlo o kombinaci omylů)...

0/0
23.12.2007 20:19

Pilát

Re: Re: izraelska armada v roce 1947

Britanie nevedela v jake mire Ceskoslovensko porusovalo embargo RB OSN  ;-)  ty dodavky z Ceskoslovenska rozhodly ve prospech statu Izrael  ;-)

0/0
23.12.2007 20:24

Lemaxik

Re: izraelska armada v roce 1947

hej pile ty starej paznechte, nejak ti namrza mozek co tu pises je odpad !(Y)

0/0
24.12.2007 0:18

Pilát

Re: Re: izraelska armada v roce 1947

to je pravda  ;-)

0/0
24.12.2007 0:29

Železobetonová Krysa

Re: Re: izraelska armada v roce 1947

To není odpad, to je fakt, zrovna nedávno nám za to srdceryvně děkoval jeden židovský dědek , který si to pamatuje v TV a říkal, že nebýt toho ,že drtivá většina zbraní, které měli byla z Československa, protože i pro ně překvapivě dodávalo zbraně furt, embardgo neembargo, komunismus nekomunismus tak by dneska žádný Izrael neexistoval.... Arabové nám to nevyčítají jenom proto, že vědí, že jsme dodávali jindy zbraně jim, protože nám jedno to jedno - nicméně vzhledem k tomu, že dneska už nic nevyrábíme a nemáme tedy komu co nabídnout mohl by si někdo snadno vzpomenout jak jsme kdysi solidně vyzbrojili nějakého jeho nepřítele a vrátit nám to :-P

0/0
24.12.2007 14:41

cernochghetto

sionismus je rasismus

Sionismus je rasismus a stejně jako apartheid musí být zničen.

0/0
23.12.2007 19:27

Pilát

Re: sionismus je rasismus

ty tomu sam neveris a pises to jen proto abys tady provokoval  ;-D;-D;-D

0/0
23.12.2007 19:47

Carmel Tel

tak tak montu, ale i dnes je tiez asi fatah platek

mnoo?

0/0
23.12.2007 18:31

Carmel Tel

netovy kecalkove a ozajstne skusenosti

keby som ich nepoznal ,, tak sa ani necudujem, tu uz ide o viac ako ,navist a nenavist k zidom, tento region potrebuje stabilizaciu: to jest razny a jednotny smer. moj nazor a skusennost: tie oficialne desiatky miliard za dlhe roky , a neoficialne prijmy uz stacili.pre palestinu. ale ked niekto nechape, prosim nechtam skusi zit, a pochopi tu negativnu silu islamu,hlavne tie smery dnes. samozrejme mozme diskutovat o zidovskych ...

0/0
23.12.2007 18:27

kion1

Volič Národní strany

Bůh je-li,ochraňuj Izrael!!![>-][>-][>-]

0/0
23.12.2007 15:50

Júlínek šíšal

Re: Volič Národní strany

:-)  R^

 

0/0
24.12.2007 18:40

VenusHalley

Re: Volič Národní strany

Izraelci Boha nepotrebuji, ochranuje je Amerika. Rv

0/0
11.3.2008 16:52

kion1

Volič Národní strany

Souhlasím s plánem Izraele!!!Naprosto v pořádku.Koukám,že i v Izraeli jsou idioti,co si myslí,že s muslimy lze jednat po dobrém:-/;-€;-O

0/0
23.12.2007 15:46

VenusHalley

Re: Volič Národní strany

az na to, ze normalni Izraelci osadnickou politiku nepodporuji.

0/0
11.3.2008 16:56

Pilát

myslim

jestli by nebyla podpora Ceskoslovenska tak Izrael by neexistoval  ;-)  dodavky zbrani z Ceskoslovenska do Izraele prispely k obratu v te prvni arabskoizraelske valce roku 1948  ;-)  ty vase letouny 29. kvetna 1948 zastavily arabsky postup na Tel Aviv a izraelska armada vyhrala valku a tim ziskala nezavislost pro vlastni stat to by se nepodarilo bez pomoci Ceskoslovenska  :-)

0/0
23.12.2007 15:23

tuccy

Re: myslim

Copak zastavily potup, hlavně zastavily nálety, o postupu který byl zastaven náletem čtyř stíhaček které nic netrefily se nedá říct že by byl nějak přehnaně nebezpečný ;)

A možná ještě důležitější než stíhačky byly pušky, kulomety a munice pro pěchotu.

0/0
23.12.2007 15:34

dislektik-idnes si na mě zasedla

IZRAEL

R^R^

0/0
23.12.2007 15:11

Englishman

Re: IZRAEL

Co se to děje? Já soouhlasím s kroutičem volantu. To bude asi tím, že jsou Vánoce. 8-o

0/0
23.12.2007 15:38

snehu

odkaz

http://www.cicr.org/web/eng/siteeng0.nsf/htmlall/palestine-report-131207

0/0
23.12.2007 14:55

Montu

Tragedie redaktoru iDnes

Velmi bych prosil redaktora, ktery sepsal tento clanek, aby zde verejne sdelil, jake ma vzdelani a jak dlouho se jiz zajima o Izrael. Jim vzyvana anexe vychodniho Jeruzaleme probehla po izraelskem drtivem vitezstvi v sestidenni valce, kdy byl zidovsky stat napaden svymi "mirumilovnymi sousedy". To jen pro upresneni.

Co se tyce rozsirovani osad, jedna se o podporu osad legalnich. Jak jsme meli moznost se presvedcit v minulosti, nelegalni osady Izrael jednostranne zrusil. Nepral bych nikomu, aby videl, jakou spoust napacahal na majetku, ktery zbyl po Izraelcich v Gaze (neporusena infrastruktura, zemedelska zarizeni apod.), palestinska samosprava.

Apropos, abychom byli politicky korektni, procpak se na iDnes nikde nepise o novorocenkach, ktere necah vytisknout Fattah a na nichz je mapa blizkeho vychodu, samopal a to vse zabalene do palestinskych barev? Jednemi usty Palestinci Izrael uznavaji, ve skrytu sve duse usiluji o jeho zanik.

S takovymi lze uzavrit mir jen ztezi.

0/0
23.12.2007 13:04

Montu

A jeste link pro pana redaktora a i vas ostatni

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?c=JPArticle&cid=1196847406095&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

0/0
23.12.2007 13:15

TunoNegro

Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

Nevim jestli ma pro takovehoto vola smysl opakovat fakta o diaspore a naslednejch pogromech. Na to ze si Izrael neresi sve problemy sam  - adekvatni reakce - to si snad delate (Y)

0/0
23.12.2007 14:07

TunoNegro

Re: Tragedie redaktoru iDnes

R^

0/0
23.12.2007 14:07

5ro

Re: Tragedie redaktoru iDnes

asi zalezi v jakym ohledu se kdo o izrael zajima. jestli z pohledu mezinarodniho prava, pak je to jednoduchy: od roku 1949 neni mozny nabyvat statni uzemi jako vysledek pouziti sily. v tomhle kontextu neni zadna osada legalni. a "anektovane" uzemi je ve skutecnosti okupovane.

0/0
23.12.2007 14:12

TunoNegro

Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

Tady je asi potreba vnimat sirsi kontext a uvedomit si ze Izrael pouzil vojenskou silu jako obranu a pro pripad dalsich invazi arabskych hord vybudoval tyto osady. Udelal to samozrejme take kvuli rostouci populaci - jsem toho nazoru, ze na to mel moralni pravo. At zije Izrael! 

0/0
23.12.2007 14:18

pius99

Re: Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

tý vole, takže  dle tebe nás charošáci v 68 nešli okupovat oni se jen preventivně bránili amíkům ? TY MÁŠ TEDA LOGIKU :-))))));-D;-D

0/0
23.12.2007 14:56

TunoNegro

Re: Re: Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

co to blabolis? nechapu souvislost

0/0
23.12.2007 15:26

Montu

Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

A jakpak se nam mezinarodi pravo diva na nekolik arabskych pokusu znicit Izrael vojensky? Copak nam reknete k podpore teroristickych utoku proti Izraeli?

0/0
23.12.2007 14:20

pius99

Re: Tragedie redaktoru iDnes

nevím nikdy jsem v izraeli nebyl, ale co ukazovala NOVA  , tak když  okupanti opouštěli osady  na okupovaném území tak za nimi zbyla jen spálená země. V rozhovorech somtní osídlenci tvrdili, že nic palestincům nezanechají - a  jistě nezanechali. Takže co to tam mohli palestinci - na svém území zničit ?

0/0
23.12.2007 14:54

tuccy

Re: Re: Tragedie redaktoru iDnes

No když informace bereš z Novy... ;-D

0/0
23.12.2007 15:50

kion1

Re: Tragedie redaktoru iDnes

Naprostý souhlas!!![>-][>-][>-]R^

0/0
23.12.2007 15:49

Vysehradsky_jezdec

muslim koneckonců nemá co pohledávat

na tomto starém židovském a křesťanském území

0/0
23.12.2007 12:24

Muslym

Re: muslim koneckonců nemá co pohledávat

Ovšem Muslym tam byl několik týdnů v roce 2000 a udělal si svůj názor na základě osobní zkušenosti (nelichotivý vůči necivilizovatelným muslimům) a rád tam i v budoucnu bude něco pohledávat...

0/0
23.12.2007 13:11

Ceasar

Re: muslim koneckonců nemá co pohledávat

No mam takovy dojem, ze zrovna Jeruzalem je treti nejposvatnejsi misto muslimu, po Mecce a Medine.

0/0
23.12.2007 16:06

fjmikes

Re: muslim koneckonců nemá co pohledávat

Co bylo pred nejmene 1500 lety o tom nema smysl vubec mluvit. Take by mne sralo kdyby se mi stale nekdo stehoval na dvorek a roztahoval se tam.Rv

0/0
23.12.2007 23:48

Vysehradsky_jezdec

vivat Izrael

ať žije stát Izrael! Palestinci do Íránu!

0/0
23.12.2007 12:19

Júlínek šíšal

Palestinci

Palestinci jsou příčinou destabilizace Blízkého východu.  ;-€

 

 

0/0
23.12.2007 9:51

fleret1

"Hnuti za okamzity mir"

 --- proboha,co to je zase za spolek idiotu - pripadne me to,ze se proste sejde nekolik zneuznanych pitomcu,zalozi nejakou podivnou formaci a zacnou vyrvavat,aby si jich alespon nekdo vsimnul - tenhle spolek komediantu se mel ozvat,kdyz palestincum byly prislibeny miliardy,ktere budou pouzity jako vzdy na boj proti Izraeli,pres vseobecne libive cvachtani,ze to jde na podporu skolstvi,zdravotnictvi,budovani infrastruktury a pododobne blaboly  -

0/0
23.12.2007 9:19

danny44

Re: "Hnuti za okamzity mir"

Zřejmě další multi-kulti "aktivisté".... :-©

0/0
23.12.2007 10:41

Gorre

Re: "Hnuti za okamzity mir"

Aha. A ty miliardy $ rocne Izraeli z USA na dalsi vyhlazovani palestincu jakoze nejdou, jo?

0/0
23.12.2007 11:01

Paton

Re: Re: "Hnuti za okamzity mir"

Vážený pane byl jste vůbec někdy na středním východě.Pokud lze mluvit o vyhlazování Palestinců tak to provádějí jenom Palestinci sami.Jordánsko a další okolní arabské státy je právem ze svého území vyhnali jako nepracující kriminální verbež!:-/

0/0
23.12.2007 12:08





Najdete na iDNES.cz