Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štěňata nikdo nechtěl, tak měla zemřít hlady u kanálu

Za nelidské označili počínání majitele čtyř štěňat strážníci z Hlučína. Tyto nesamostatné tvory totiž odložil do kanálové šachtice, kde se je pokusil zahubit hlady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nictipotomnení

Velevážený inkvizitore - cenzore,

co je špatného na tom, že městské rozpočty podporují psí útulky, ale školky a jejich provoz dotují s velkými kecy a nejlepší by bylo hodit jejich náklady na bedra rodičů??? To je špatný názor, že musel být zrušen/smazán?

To je ta naše česká demokracie a svoboda slova?  :-©

0/0
10.12.2007 7:57

Bouše

Je to hnusné,

ale stejně hnusná jsou i pravidla, která určují, kolik štěňat z daného vrhu má nárok na rodokmen a "papíry",  a kolik z nich je jen "podvraťáků", které je nejlepší utratit, aby nekazili ceny. To samozřejmě není omluva pro to, aby člověk nechal štěňata umírat hlady, to nemůže udělat člověk, který má rád psy. :-/ 

0/0
8.12.2007 1:31

telcontar.en

Ty pravidla už dávno neplatí

Papíry dostanou všechny štěňata z vrhu.

0/0
8.12.2007 16:35

juraj1118

To je málo

30000 kč je málo,přidal bych mu k tomu ještě 50 ran holí.:-/

0/0
7.12.2007 17:25

Irena22

nechtena mladata vs. kastrace

od te doby, co pred par dny vysel clanek pana Fridricha (sefredaktora zpravodajstvi CT1), ktery sice pravdepodobne psal jako fyzicka osoba, ale myslim si, ze jinemu by to nevytiskli, proti kastraci kocek, ze je to taky proti prirode, tak se uz vubec nicemu v teto republice nedivim. dlouhodoba a narocna osveta - a znicena clankem jednoho inteligentniho pana, ktery pise fejetony pouze a jenom na temata, o kterych ma dost informaci. no comment, protoze bych se musela jeste vice rozcilit.

0/0
7.12.2007 15:46

holkazdaleka

Re: nechtena mladata vs. kastrace

V Cesku plno lidi shledavaji kastraci "proti prirode", ale topit kotata nebo stenata jim proti prirode neprijde, opravdu to nechapu. :-/

0/0
7.12.2007 17:18

Irena22

Re: Re: nechtena mladata vs. kastrace

souhlasim s tebou. a nejvic me stve, kdyz napise clanek ci fejeton na dane tema osoba medialne znama, a vsichni na to kaslou. nikdo to dal nemedializuje. ani nevim, co by se s nim melo udelat

0/0
7.12.2007 20:00

holkazdaleka

Re: Re: Re: nechtena mladata vs. kastrace

Cesi kaslou na vsechno, co se jich primo netyka.Asi je to ta socialisticka vychova. Nemej s nikym soucit a mysli jen na sebe. :-/

0/0
8.12.2007 0:53

Prickrose

Re: Re: Re: Re: nechtena mladata vs. kastrace

Taky jsem si toho vsimla. Ale oni jeste nevi, ze svinarny maji eventualne dopad na celou spolecnost, ne jenom na jedince. Ale posledne jak jsem tam byla, tak uz jsem videla prvni svetle vlastovky, tak drzme jim palce.

0/0
8.12.2007 1:15

brnl

Re: Re: Re: Re: Re: nechtena mladata vs. kastrace

"Kultúrní dámy" někde z daleké ciziny, česky jak je vidět umíte dobře ale nějaké ty geny tohohle "českého póvlu" to zřejmě vůbec nemáte. A víte vy vůbec o tom že takto mluvit o nějakém národu nebo rase tak to je rasismus jak vyšitý, to je to samé jako veřejně vytrubovat že cikáni kradou, parazitují atd.. Si někde třeba přečtěte jak se zachází  v Irsku s vysloužilými závodními chrty a potom mudrujte. Pokud vím tak tady na rozdíl od toho Irska a dalších velmi "kultúrních" a vyspělých se u nás našlo pár soucitných lidí ochotných alespoň některým těm zvířatům zajistit důstojnou druhou část života.

0/0
10.12.2007 8:59

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: nechtena mladata vs. kastrace

"Neměj s nikým soucit a mysli jen na sebe" - to je tvoje heslo?

0/0
10.12.2007 9:04

Irena22

Re: nechtena mladata vs. kastrace

je tam par reakci na clanek pana Fridricha plus i jeho clanek, dokonce uz jsou dva "uvodni clanky!

http://www.kocky-online.cz/clanky/reakce-na-fejeton-o-lasce-k-neme-tvari-milana-fridricha

http://www.kocky-online.cz/clanky/o-krute-prirode-aneb-reakce-na-kocky

0/0
11.12.2007 21:08

Wolfskin

Ano

Tak je to správně. Jen bych tam toho zmetka nechal taky vyhladovět. Jenže nakonec dostane 500,- Kč pokutu a nic se nestane. Už aby byli zvířata také živé bytosti a ne jen "věci" podle našeho právního řádu.

0/0
7.12.2007 14:22

český venkovan

Re: Ano

..česky..zvířata BYLA...

0/0
7.12.2007 15:26

Crus

Sezrat

To uz radsi uvarit nebo zaslat do jedne restaurace ktera je vykupuje...Skoda ze zadna takova u nas neni...;-D

0/0
7.12.2007 14:21

strycek_Pompo

Štěně neštěně,

ten článek je napsanej hrozně, asi nějaká posila z Deníků

0/0
7.12.2007 11:59

orinka3

Re: Re: Re: Z toho plyne poučení

jste opravdu tak blbí nebo si na to jenom hrajete? Nebylo by lepší řešení, kdyby si podobní "chovatelé" vůbec žádná zvířata nepořizovali, když se v podobných případech nedovedou postarat o své svěřence? Ve snaze ušetřit nechávají zvířata volně pobíhat a když zabřeznou, o výsledku pak čteme v černých kronikách. Opravdu mě štvou podobné hloupé názory, jaké slina na jazyk přinese a jaké patrně přinesla i vám. O kastraci se samozřejmě neuvažuje, jednak je drahá, za druhé proti přírodě, a přitom je to nejlepší z možných řešení! Kdežto vyhození štěňat na mráz je s přírodou v naprostém souladu.;-€

0/0
7.12.2007 13:44

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: Z toho plyne poučení

tak to vidis censore bordel filcky a nekazen ;-D

0/0
7.12.2007 13:49

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Z toho plyne poučení

Jéžiš, ty naděláš, chjupaťoučenký uoztomiloušenký čtěňáteška, co?

0/0
7.12.2007 14:07

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

debil.....

co víc k tomu říct. Adekvátním trestem by bylo ho do tý šechty hodit a přijít se na něj podívat tak za 14 dní.

0/0
7.12.2007 11:31

český venkovan

..Víte co..redaktóři..cenzoři... děte do hajzlu

..umazali jste tady spoustu příspěvků a udělali z toho galimatyáš...smažte to všechno i s tím článkem....a neotravujte....když nechcete aby se diskutovalo.. tak neotvírejte diskuzi...mamlasové....

0/0
7.12.2007 11:16

Axelroth

...hmmm...

...cenzore nebud krava a kdyz diky sve zhovadilosti neco smazes dej tam alespon popelnici, kdo ma pak tu zmatenou diskusi cist...

;-)

0/0
7.12.2007 11:03

Warhead_bia :P

Re: ...hmmm...

;-D;-D

0/0
7.12.2007 11:13

Honkytonk

Nelidske ??

Nechapu ty poznamky typu ze je neco nelidske, takoveto chovani je naopak naprosto typicky lidske

0/0
7.12.2007 10:28

joyFX

Re: Nelidske ??

přesně tak - je to naopak. Toto chování je velmi lidské:-©

0/0
7.12.2007 10:47

Jari_B

Přes držku kriplovi

;-€

0/0
7.12.2007 10:06

kolacos

az 30000

jednak je vubec nedostane a ikdyby je to stejne jen vysmech ;-)R^

0/0
7.12.2007 10:02

parnassius

Není to tak dlouho,

co mi jeden rozčílený pejskař venčící 50-ti kilové tele( upozornil jsem ho na to, že na dětském hřišti nemá čokl co dělat) spílal, že nemám rád zvířátka a tudíž ani lidi. A je vidět, že ne každý "chovatel" je zrovna lidumil.......

0/0
7.12.2007 9:54

Axelroth

Re: Není to tak dlouho,

...mas doma akvarko?...

;-)

0/0
7.12.2007 9:56

parnassius

Re: Re: Není to tak dlouho,

Bývávalo, ale teď dost cestuji a nemám ve zvyku trápit zvířátka hlady......tak snad na stará kolena....

0/0
7.12.2007 10:04

Warhead_bia :P

Re: Není to tak dlouho,

no nektera ditka rady tele osedlaji ;-D

0/0
7.12.2007 9:56

parnassius

Re: Re: Není to tak dlouho,

To je fakt, ale nesmí jim čůrat na bábovičky.......

0/0
7.12.2007 10:05

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Není to tak dlouho,

to jiste ;-)

0/0
7.12.2007 10:08

Pan Navratil

Re: Re: Re: Není to tak dlouho,

Tele spíš na hlavičky.

0/0
7.12.2007 10:41

karelvesely

-

30 tisíc? 8-o Hubu rozmlátit a pak zavřít do toho kanálu a nechat pojít...;-O

0/0
7.12.2007 9:46

český venkovan

Re: -

..oko..za zub.....

0/0
7.12.2007 9:48

danny44

Re: -

Ještě bych mezi to vsunul: tři měsíce "nucených prací" v útulku..... (aby  z něj byl aspoň trochu užitek)

0/0
7.12.2007 9:49

český venkovan

Re: Re: -

..obecně prospěšných....se to teď jmenuje

0/0
7.12.2007 9:50

český venkovan

Re: Re: Re: ...hmmm...

..souhlas..utracení štěňat je běžné a někdy dokonce nutné....ale nechat je umřít hlady v kanále je prasečina,

0/0
7.12.2007 9:32

Heralik2

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Tak tak. Tady jde především o ten zvolený způsob, který je asi nejhorší možný.

0/0
7.12.2007 9:34

Heralik2

Re: Re: Re: ...hmmm...

Jak? Že se k živým tvorům chováme hůř než hyeny. Proč tu fenu nenechali vykastrovat, když nechtěli štěnata? Proč teda je nedal do utulku s tím, že na ně bude přispívat, než se najde nový majitel? Je spousty možností, a tak,. kterou zvolil, je nejhnusnější ze všech.

30 000 korun je v tomto případě směšných, doma zcela určitě ten dobytek zkope tu fenu, že měla tolik štěňat. Exemplarní tresty - 100 hodin prospěšných prací pro utulek, pravidelné strhávání nějakého příspěvku z platu a pokud nebude souhlasit, pořádně nařezat (na fyzických trestech v rozumné míře něco je), basa v takovém případě nic nevyřeší.

0/0
7.12.2007 9:33

český venkovan

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

..víc hodin..strop je 400....uklízet psí hovínka...

0/0
7.12.2007 9:39

Heralik2

Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Nebo tak něco. Je škoda, že se tyhle alternativní tresty u nas moc nepoužívají, myslím, že pro dotyčného je větším trestem to, že ho v oranžové bundě s pytlíkem na trávníku uvidí sousedi, než že dostane podmínku a finanční postih.

0/0
7.12.2007 9:42

Axelroth

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

...proc by to mel delat?...proc ji kastrovat - nekolik stenat udal, cpat je do precpanych utulku nechtel...krom toho fena by mela mit pred kastraci alespon jednou stenata...jenom zvolil spatne zpusob jejich likvidace, to je vse...je to lepsi nez kdyz bude po meste behat banda nikomu nepatricich coklu, bohate stacej ti co sveho "panicka" maji...

;-)

0/0
7.12.2007 9:42

český venkovan

Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

..souhlas...taky si to mohl uvědomit dřív..že devět(nebo kolik jich to měla) jich asi neudá..a mohl je nechat utratit hned...pomohl by tak i feně, aby nemusela živit tolik mrňousů....

0/0
7.12.2007 9:46

Axelroth

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

...presne tak, kotata se taky topi nez se stacej rozkoukat...

;-)

0/0
7.12.2007 9:54

Caretaker

Re: ...hmmm...

No, jestli potřebuješ tohle napsat, aby ses nad tím párkrát udělal, tak je mi Tě spíš líto. Nebo to měla udělat Tvoje matka???

0/0
7.12.2007 9:34

Pan Navratil

Re: Re: ...hmmm...

Vy provozujete samohanu nad svými příspěvky?

0/0
7.12.2007 9:42

Axelroth

Re: Re: ...hmmm...

...nesud me podle sebe...

;-)

0/0
7.12.2007 9:43

_m-

Re: Re: ...hmmm...

Proč myslíš? To co napsal se děje od nepaměti. Já bych to sice nedokázala, ale to neznamená že jde o něco výjimečného.

0/0
7.12.2007 9:46





Najdete na iDNES.cz