Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík při předjíždění přejel školačku, další dvě zranil

Tragická nehoda večer zastavila silnici mezi Rudolticemi a Lanškrounem na Orlickoústecku. Teprve osmnáctiletý mladík smetl při předjíždění svým fordem tři dívky ve věku od 11 do 13 let, které šly po krajnici. Jedna zemřela, další dvě skončily s těžkými zraněními v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

transi

Staci opravdu malo !!!!!!

Nekteri lide nevedi o teto nehode skoro nic a zaver maji jasny - 18 lety ridic. No zkuste ve tme za autem videt nejake holcicky pred sebou bez zadneho osvetleni. Rekl bych ze to je nestastna nehoda ktera by se stala skoro kazdymu ridici v ten cas a na tom miste. Na teto nehode tech. stav nebyl tak dulezity spis jako trosku stesti ?No udelejte si svuj nazor ale ja si teda nejsem jisty jestli by mel byt ridic odsouzeny k takovemu trestu. jsem pro urcite ho potrestat ale rekl bych ze tato nehoda ho poznamenala na celej zivot a to je dost velky trest - ja bych s timto asi tezko zil :-©.Dekuji ze jsem se mohl do diskuze pridat a nemyslim si ze tento pripad je jednoznacne jasnej jak tady lidi tvrdi ;-(

0/0
4.12.2007 21:29

Pan Navratil

Re: Staci opravdu malo !!!!!!

Moment, jak vidět ve tmě za autem nějaké holčičky před sebou??? Ta Sierra neměla světla???

0/0
4.12.2007 22:20

honza3m

Re: Re: Staci opravdu malo !!!!!!

Světla sierra určitě měla ale kolik vidíš před sebe když jedeš na

potkávací? Určitě nezastavíš na fleku když něco uvidíš před sebou ;-( A když je vedle tebe auto tak nemáš kam uhnout.....   Neobhajuju ho, ale představuju si kdybych tam jel já....

0/0
6.12.2007 21:51

Pan Navratil

Re: Re: Re: Staci opravdu malo !!!!!!

Aha, takže to bylo takhle: Fiat jel takovou rychlostí, aby řidič mohl vozidlo bezpečně zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled. Mladík v Sieře ovšem nedbá dopravních předpisů ani fyzikálních zákonů a havaruje. Super.

Kdybyste tam jel vy, tak doufám, že pojedete rychlostí, abyste mohl atakdále.

0/0
7.12.2007 9:15

Pan Navratil

Re: Staci opravdu malo !!!!!!

Jinak máte pravdu, že stačí málo.

Také má pravdu ten, kdo se ptá diskutujících, jestli oni nikdy neměli žádnou krizovku, ze které ale šťastnou náhodou vybruslili.:-(

0/0
4.12.2007 22:21

transi

Re: Staci opravdu malo !!!!!!

Ne samozrejme ta siera byla osvetlena ale ty holky nebyly a to byla ta nejhorsi vec. Jit ve tme neosvetleny = sebevrazda, stacila by blba odrazka treba na zadech a mohla tady ta holka bejt.8-o!

0/0
5.12.2007 18:24

Pan Navratil

Re: Re: Staci opravdu malo !!!!!!

To máte pravdu z hlediska důsledků, ovšem vina je na řidiči. Ano, základní pravidlo je být viděn.

0/0
7.12.2007 9:16

UoTom

Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Clovek ktery posuzuje ridice podle toho kolik mu je let a nebo jak dlouho ma ridicak opravdu asi nevi nic o rizeni motoroveho vozidla. Ruku na srdce nekdo ma na rizeni bunky nekdo jiny zase na uceni, tak se zamyslete nad sebou jak dlouho jezdite a jestli jste dobri ridici. Svatecni piloti s kloboukem a mozna i platnou stk kteri vyjedou jednou za tyden do mesta nakoupit jsou nejvetsim postrachem silnic.

PS. Osobne toho kluka znam a neodsuzoval bych ho tak rychle jako spousta lidi tady. Udelal chybu a bohuzel to dopadlo nejhur jak mohlo. Mnozi z vas kteri tady pisi urcite nekdy udelaly mnohem horsi chybu a mozna jenom predvidavosti ostatnich ridicu a nebo proste jenom se stestim  nedoslo k nehode a za chybu zaplatili jenom bolesti hlavy z klaksonu. Budte trosku soudni a nedohadujte se tady jaky by mel dostat trest ja si osobne myslim ze uz to ze  nekoho usmrtil je hodne velky trest pro nej i celou jeho rodinu.

0/0
4.12.2007 14:02

Pan Navratil

Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Máte pravdu, ale kdo ho nutil jet ve starém krámu bez platné STK a na ojetých gumách???

0/0
4.12.2007 14:06

UoTom

Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

No bohuzel k tomu ho nikdo nenutil ale otazka jestli meli pneumatiky nejaky vliv na srazku nebo ne, bych nechal na expertech kteri sytuaci zrekonstruji a dohadovat se nema cenu.

0/0
4.12.2007 19:10

Pan Navratil

Re: Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Jestli měly pneumatiky vliv je celkem jedno, protože tady nejde o vinu, to by musely ty holky dělat jó cirkus, aby mohly zavinit to, že maník vyjede do protisměru a tam je srazí. Ale možné to je.

Pneumatiky budou mít zásadní vliv na výši částky, kterou bude pojišťovna po řidiči vymáhat. A vzhledem ke zranění osob to asi nepůjde pod statisíce.

Holt okamžik, co změní život.:-(

0/0
4.12.2007 22:19

liason

Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Jdi do hajzlu ! Čůráček s vrakem bez technické je potencionální vrah jen vyjede na silnici.

0/0
4.12.2007 14:07

freerider

Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Myslíš, že by to dobrzdil v novým autě? Jen se tak ptám, protože je úplně jedno v čem jel. Dá se to klasifikovat taky tak, že ty holky spáchaly sebevraždu. Jestli byly z Rudoltic, Lanškrouna nebo z okolí, tak mohly ve svým věku vědět, že na té silnici  je to hodně o život. A jestli šly vedle sebe ve tmě a v třeba v tmavejch hadrech, tak se ani nedivím, že to tak dopadlo. ;-(Zkus si někdy postavit jedno auto a navoď situaci, jak kdybys je předjížděl. Uvidíš, ve kterým okamžiku máš šanci spatřit překážku, chodce nebo cokoliv jiného. Tím ale nikoho neomlouvám.

0/0
4.12.2007 16:36

Pan Navratil

Re: Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Těžko říct, jestli by to dobrzdil v novém autě.

Dá se jenom odvodit, že když mu nebylo proti srsti porušit zákona a dát v šanci svůj život už jenom nastartováním té popelnice, tak by ho nějaký holky na silnici asi nezajímaly.

Je úplně jedno, co měly na sobě, VINU NESE TEN HAJZL.

0/0
4.12.2007 16:51

UoTom

Re: Re: Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Urcite tim ze s tim vyjel byla chyba, ale jelikoz vim v jakem stavu to auto bylo a jake automobily udelaji STK tak nepochybuju ze by tento vuz STK udelal. A neznamena ze automobil ktery nema STK je popelnice, kdyz se takhle vyjadrujete tak vam v garazi urcite stoji vuz renomovane znacky treba BMW, AUDI, MERCEDES atd.

Mozna by byla na miste otazka v jakem vozidle jste zacinal ridit vy a v cem jste jezdil? Ne kazdy ma to stesti a na auto si musi vydelat a zivit ho sam.

0/0
4.12.2007 19:15

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Zamyslete se vsichni nad sebou !!!!

Na auto (renomované značky, ale lepší, než jste uvedl) jsem si taky vydělal, živím ho sám a STK mám. Už proto, že když by se něco stalo, tak se na mě pojišťovna povozí jak na nemytým nádobí.

Nemluvím o technickém stavu, ale o tom, že když milý pan řidič kašlal na pravidla ve smyslu čím může jet, tak si můžu myslet, že taky kašlal na to, JAK má jet.

0/0
4.12.2007 22:17

Radek1979

tak tu máme nějaké doplňující info

Mladík řídil auto, které se podle policistů na silnici vůbec nemělo objevit. „Vůz neměl platný technický průkaz. Neprošel v termínu státní technickou kontrolou a měl velmi sjeté pneumatiky. Podle techniků to je spíš vrak než auto vhodné k provozu na silnicích,“ řekla Sichrová. Pokud soud uzná řidiče vinným z neúmyslného ublížení na zdraví, může ho poslat až na dva roky do vězení a zakázat mu řídit.

Tak kdyby to sebelíp dopadlo, člověk zodpovědnej za své chování, kterej s plným vědomí řídí co řídí a zavraždí při tom jiného dostane max dva roky, to je výsměch všem pozůstalejm.

0/0
4.12.2007 12:45

Pan Navratil

Re: tak tu máme nějaké doplňující info

To je myslím docela důležité a vypovídá to o přístupu řidiče k silničnímu provozu. Naprosto se to nedá srovnat např. s nehodou herce Labudy, kdy jel vozem v tech. dobrém stavu, nezvládl náhlou změnu podmínek a narazil do lidí, kteří tam skutečně být nemuseli.

0/0
4.12.2007 12:56

Nedobrota2

Já bych dával řidičák jen...

při IQ nad 110 !;-€

To by tahle socka chodila dosmrti pěšky !Rv

0/0
3.12.2007 10:40

iuos

hmm

zhovadilost s IQ nesouvisí...

0/0
3.12.2007 11:08

IoannesM

Re: Já bych dával řidičák jen...

R.L.(viník této autonehody) je jediným členem své rodiny, který nechodil do zvláštní školy. (Známm ho, je to můj kamarád). -Tuto informaci si přeber sám.

0/0
4.12.2007 14:30

loginname_

Teď už ke spravedlnosti chybí jen

díra po kulce v hlavě toho 18-letého frajera.......R^

0/0
3.12.2007 9:54

UoTom

Re: Teď už ke spravedlnosti chybí jen

Mozna by se svetu ulevilo kdyby byla dira  v tvoji hlave po kulce ty experte na lidske zivoty a nejmenujes se nahodu Ježíš Kristus ty čuráčí mozku(Y).

0/0
4.12.2007 21:52

oId fashioned Vince III..

to je proto, že ve zodějským Bůčkostánu dostane ŘP

každej dementní xindl...

0/0
3.12.2007 8:41

oId fashioned Vince III..

Re: to je proto, že ve zodějským Bůčkostánu dostane ŘP

oprava: "zlodějským"

0/0
3.12.2007 8:42

anja24

tragédie

zmařený život,tolik zoufalých lidí !! moc se všemi cítím, úplně to mnou zacloumalo!! poslední dobou je toho už moc a tolik mladých lidí..nevcím ale, jak to řešit,  dávat řidičáky až od 20 let..??  pomůže to..?

0/0
3.12.2007 7:50

barbudo

A proč vlastně předjížděl?

... se ptá můj pes ...

0/0
2.12.2007 17:55

na to ti sere pes

Re: A proč vlastně předjížděl?

Protože měl silnou závodní plečku Sierra s motorem 2.0 bez přeplňování a s rourou od okapu místo vejfuku a v cestě se mu motala úplně stejná plečka, ale novější - Tipo, což je pro ego začínajícího postpubertálního závodníka jasná výzva. ...... Kolikrát si říkám, když vidím podobný hňupy - jen si jeď, jsem zvědavej, co ti kdo dá, když přijedeš o 10 sekund dřív.

0/0
2.12.2007 18:03

Radek1979

Re: Re: A proč vlastně předjížděl?

Je to asi měsíc zpátky, sjížděl sem za Mejtem na Chrudim, hned za křižovatkou nás tam vzal nějakej frajírek na silnej mašině, pěkně přez plnou čáru, proti němu taky pár aut, měl co dělat to ustát, ustál, ale ne nadlouho, v Chrudimi sme ho potkali znova, válel se na nosítkách, motorka pod autem. Prej si udělal něco s páteří, takže už nikoho nebude dál ohrožovat, vemni dobrá zpráva, jenže mu teď budem všichni z našich daní platit pohodovej život :(

0/0
2.12.2007 19:05

freerider

Re: Re: Re: A proč vlastně předjížděl?

Tak to jsi jel asi tak zhruba 50 metrů přede mnou :-(

0/0
4.12.2007 16:24

IoannesM

Paradox

Paradox je, že ta nehoda se stala jen tak 30 -50 m od domu viníka této autonehody. Pro R. nebude moc příjemné, až bude vídat pomníček tak často...

0/0
2.12.2007 11:55

barbudo

Re: Paradox

... takže to bylo v obci?

0/0
2.12.2007 14:03

honza3m

Re: Re: Paradox

bylo to kousek za obcí.... Už je tam křížek a světýlko

0/0
2.12.2007 17:12

IoannesM

Re: Re: Paradox

Ne, tak 5-10 metrů PŘED cedulí RUDOLTICE.

0/0
4.12.2007 14:32

na to ti sere pes

Re: Paradox

Kdybys nežvanil, nejbližší barák je 200 metrů směrem z kopce a tam bydlí nějakej Morávek.

0/0
2.12.2007 17:52

honza3m

Re: Re: Paradox

Dobře tak ne o 200 ale o 400metrů níž. Od místa nehody je vidět jeho barák

0/0
2.12.2007 19:06

Tangua

Re: Paradox

Myslím, že by bylo spravedlivé, aby ten pomníček naopak hezkých pár let neviděl vůbec.

0/0
3.12.2007 10:39

IoannesM

Velká tragédie pro celou naši obec

Viník autonehody - R-- je můj kamarád, proto o něm vím docela hodně. Tak do 15 lety to byl člověk v pohodě. Jako jediný člověk z rodiny nechodil na zvláštní školu. Potom přestal chodit k nám do kostela, protože se mu kamarádi posmívali do pánbíčkáře. Dá se říct, že se dostal do špatné společnosti - do místní party zlotřilých chuligánů, kteří téměř k ničemu a k nikomu nemají úctu. On sám měl úplně hrozné dětství a rodinné poměry (viz záběr na jejich rodinný dům v reportáži TV NOVA)- To ho ale nemůže omlouvat.

0/0
2.12.2007 11:53

na to ti sere pes

Re: Velká tragédie pro celou naši obec

ale že je to dement, to tady víme všichni, stačí se podívat, kde parkoval svoji předešlou šunku: http://www.rudoltice.estranky.cz/fotoalbum/zalovnicek/zalovnicek-zaluje-po-nosem-si-maluje/original/16

0/0
2.12.2007 17:55

John Coffey

Re: Velká tragédie pro celou naši obec

Jo to ze jako jediny nechodil do zvlastni skoly.... no ten prece musi bejt v pohode ;-D

0/0
3.12.2007 8:20

timur lenk

Je jedno,

kdo je vinnen, problém je v tom, že život už to nikomu nevrátí. A hlavně se to dost dobře může stát každému z nás. A´t už  to, že někoho přejedem nebo někdo přejede nás.

0/0
2.12.2007 11:50

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Je jedno,

dan za modernu

0/0
2.12.2007 11:52

Pan Navratil

.

"pochop ze predjizdet v noci jine auto neni h@jzlovina. D emence je

posilat decka pesky za tmy na jakoukoliv silnici, obzvlast mimo mesto."

Ty idiote, co se komicky nazýváš moudrým mužem, jet autem tam, kde nevidíš, je hajzlovina a dopadá to tak, jak to dopadlo. Vina je na řidiči, pro sražení chodce neexistuje omluva a ty vaše sprostý výmluvy o černých hadrech vám slouží jako stéblo, kterého se preventivně chytáte, protože jezdíte stejně prasácky, jako to zabijácké prase.:-©!

0/0
2.12.2007 10:43

josef_spejbl

Tragédie

ale skupina chodců se pohybuje vždy po pravé straně jako vozidlo......nejsme v Indii. Tohle nám vštěpovali do hlavy už od školky. A rodiče, co nechají malé holky chodit po tmě, zvlášť když mrholí, pěšky po silnici jakékoli třídy /evidentně je o pravidlech silničního provozu nepoučili/ mají svůj podíl na této trgédii. Snad si z této tragédie vezmeme ponaučení. Tohle je naprosté selhání prevence....:-/

BESIP už asi ani na školách nefunguje....... 

0/0
2.12.2007 9:15

Jan.Emil.3

Re: Tragédie

Nic to nemění na skutečnosti, že předjíždění má svoje pravidla a předjíždět je nutno zodpovědně, což onen mladík nedělal.

Osvětlení chodce zatím ještě není povinné, tak řidič s výskytem neosvětlených chodců na silnici MUSÍ POČÍTAT.

0/0
2.12.2007 9:25

josef_spejbl

Re: Re: Tragédie

máš pravdu. Ale stejně tak chodci musí počítat s výskytem aut na silnici. Minimálně by si měli uvědomit, že ty silnice totiž byly vytvořeny pro auta, ne pro chodce......a děti bez doprovodu by na silnici už vůbec neměly co dělat. To, že to bylo navíc v noci na úseku bez veřejného osvětlení a když mrholilo, to je rodiče mohli poslat rovnou do války....:-/ 

Je to děs. Nechtěl bych být ani v kůži rodičů těch děti ani v kůži toho kluka.......brrr

0/0
2.12.2007 9:39

Pan Navratil

Re: Re: Re: Tragédie

Jenom dokazuješ, jaký jsi primitiv. Silnice vždy byly pro auta a pro chodce a pokud to nechápeš, stejně jako to nepochopil ten vrah, tak snad raděj vrať řidičák.

Ano, máš pravdu, poslat někoho na silnici, když se tam může pohybovat hovado jako ty nebo ten vrah, je o život.:-©

0/0
2.12.2007 10:33

Norway

Re: Re: Re: Re: Tragédie

Pane Navratil poslat nekoho na frekventovany silnici a jeste k tomu bez svetla a za spatnyho pocasi mi pripada absolutne nezodpovedny. Hold se musi stat tragedie aby si ostatni rodice uvedomyli ze musi vybavit deti svetlama. Osobne mam taky nejradsi neosvetleny cyklisty. Pokazdy kdyz takovych cyklistu potkavam za tmy bez svetla tak ho poradne vytroubim. Nekdy mam i chut zastavit a pekne ho servat.

0/0
2.12.2007 10:46

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie

Ne. Nehodlám kvůli idiotům rezignovat na právo chodců chodit po silnici.

Viníkem je to silniční prase z prasácké familie.

0/0
2.12.2007 10:55

fuset

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tragédie

Pane Navrátile, mě jste nazval primitivem a kolegu zde hovadem. Můj příspěvěk byl naprosto seriózní a přesto jste mě nazval sebestředným primitivem. Zamyslete se nad sebou a pokud chcete psát takové příspěvky, tak radši nepište žádné

0/0
2.12.2007 18:30





Najdete na iDNES.cz