Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Baťa si řekne ČR o náhradu za znárodněný majetek

Syn zakladatele baťovského obuvnického impéria, Tomáš Baťa junior, bude usilovat o vyplacení náhrady za znárodněný majetek. Záměr přiznal v rozhovoru pro Rádio Česko. Přesnou výši odškodnění, kterou bude od Česka žádat, však zatím sdělit nechtěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Novakbob111

do ceska se vrati pravo a spravedlnost po 100 letech

od doby rozbiti KK Monarchie vladne v cesku luza, ktera slovo zlodejna zamenila za slovo znarodnovani. A propo nejvetsi kolaboranti s nazis byli nejaktivnejsi kolaboranti a vyhaneci nemcu po valce... halt instinkt ceske sebezachovy

0/0
22.11.2007 9:24

dukeprvni

Re: do ceska se vrati pravo a spravedlnost po 100 letech

R^R^R^

0/0
22.11.2007 11:06

spalovac

Lepší by bylo aby si o něj řekl KSČM

:-)

0/0
22.11.2007 7:48

suntikous

Re: Lepší by bylo aby si o něj řekl KSČM

s tim souhlasim, a pokud to nevyplati budovami,  ktere stale obyva KSC dnes, tak at mu plati jejich clenove mesicni prispevky!;-D

0/0
22.11.2007 8:47

Sporadany_obcan

Re: Lepší by bylo aby si o něj řekl KSČM

to jedině R^

0/0
22.11.2007 8:58

Nazdar blbci

Postavte se k tomu čelem!

Jako satisfakci je třeba dát Baťům celý Zlín, i s Čunkem.

0/0
22.11.2007 6:31

franta straka :D

komoussky kreteni

takze bata obouval wehrmacht a proto byl kolaborant jo?;-D;-D;-Dvymatlanci;-DRv

0/0
22.11.2007 0:22

buranumdopamatniku

jste vsichni spoluodpovedni

Ja bych jen dodal, ze soucasne Nemecke a rakouske obyvatelstvo  ma s  2. svetovou valkou mene spolecneho nez  vy s bolsevickou zlodejnou. A presto plati miliardy do fondu pro valecne poskozene, ve valce nasazene a drzi hubu. Cesti obcane jsou za svuj stat spoluodpovedni. Koneckoncu  z nakradeneho ( a ne za penize delnicke tridy)  jste studovali, a nebo jste aspon delali ze studujute. NEVYBIREJTE SI ROZINKY  !!!!!!

0/0
21.11.2007 23:47

nibor

Re: jste vsichni spoluodpovedni

Němci a Rakušané platí jenom zlomek válečných škod, jinak by se ani oni nedoplatili. A znárodněný majetek se asi někomu střelil a z tržeb se 40 let studovalo, nebo jak jsi svoji genialitu myslel?;-D 

0/0
22.11.2007 7:59

celtic

soudruzi bolševici a nnattalli...

jen si do Baťi kopněte....!:-P

0/0
21.11.2007 23:08

Sporadany_obcan

Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

netuším na co a na koho reaguješ, jen podotýkám, že chovám veškerou úctu a respekt k podnikatelství Baťovy rodiny a její historii a dodávám, že pokud má pocit, že je někdo okradl, tak ať si to vymohou na pachatelích, ale ode mně - daňového popltaníka - NEDOSTANOU ANI HALÉŘ, PROTOŽE JSEM JE O NIC NEPŘIPRAVIL.

0/0
21.11.2007 23:21

celtic

Re: Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

soudruhu, MY daňoví poplatníci musíme zaplatit za to, co naši soudruzi v dobách minulých jim ukradli...nebo myslíš, že když ty bolševiky vykopeme z hrobů, tak že to Baťovi vrátí....?:-)

0/0
21.11.2007 23:24

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

A proč chceš platit za zloděje v hrobech? Cítíš se za ně být vinen? 8-o 

0/0
21.11.2007 23:40

celtic

Re: Re: Re: Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

soudruhu dluhy se platit musí....!:-)

0/0
21.11.2007 23:48

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

moudrá slova, pokud  máš dluhy, plať a neotravuj s nimi druhé

0/0
22.11.2007 8:44

Moravský Slovák

Re: Re: Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

Víš soudruhu, můžeš být klidný, TOMUTO Baťovi jste nic neukradli, protože mu tady nic nepatřilo. Jenom jste mu dopomohli k tomu, aby okradl svého strýce o majetek po celém světě.

Takže pokud se české úřady rozhodnout jednat o nápravě křivdy, kterou vaše strana způsobila J.A.Baťovi, bylo by rozumné Tomáši Baťovi vysvětlit, že on není partnerem pro jednání.

0/0
22.11.2007 8:43

nnattalli

Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

ty ubohoje blbe vnimej co pisu, jestli ty mu to odepiras ja teda ne, nauc se konecne cit a ignoruj mne ko ko te:-©

0/0
22.11.2007 2:11

nnattalli

Re: soudruzi bolševici a nnattalli...

ty si hlavne neber jeho jmeno do sve krive tlamy smejde;-D

0/0
22.11.2007 2:15

erben3

.

OK, ale že si dědek vzpomněl tak pozdě? Vždyť už si ty prašule ani moc neužije...v TV zprávách už se klepal jak ratlík... i když člověk nikdy neví dne ani hodiny, třeba nás přežije nakonec všechny. :-)

0/0
21.11.2007 22:49

MychalB

Re: .

no, jestli tomu dobře rozumím, musel počkat až soud jeho dědu zprostí obvinění z kolaborantství. Teprve pak lze říci, že stát si přivlastnil jeho majetek "nesprávně". ;-)

0/0
21.11.2007 23:04

MychalB

Re: Re: .

ehm, s tím "dědou" jsem se pěkně sekl ;-D samozřejmě, že "strýce"

0/0
21.11.2007 23:06

erben3

Re: Re: .

OK, jasně. :-)R^

0/0
22.11.2007 12:40

nnattalli

no co ma na to narok

0/0
21.11.2007 22:41

Sporadany_obcan

Re: no co ma na to narok

to bych si nebyl jist...

0/0
21.11.2007 22:53

nnattalli

Re: Re: no co ma na to narok

ono toho CR neboli CSSR zabavila dost;-(

0/0
22.11.2007 2:15

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: no co ma na to narok

Jistě, byla tady partička lupičů, i mému dědovi po 48mém sebrali živnost, formou, která i dle tehdejších zákonů a mezinárodní legislativy naplňovala známky trestného činu.

No ale to máš jako s ukradeným autem. Najdou zloděje, najdou auto, dostaneš ho zpátky. Nenajdou - nedostaneš nic (pokud nejsi pojištěná). Byl Baťa pojištěný proti komunistické loupeži? ?

Proč já bych mu měl ze svých daní dnes něco platit? ?

0/0
22.11.2007 8:57

nnattalli

Re: Re: Re: Re: no co ma na to narok

prisli jsme jako rodina taky o dost a ja nesmela studovat:-(

0/0
22.11.2007 15:38

nnattalli

Re: Re: Re: Re: no co ma na to narok

nezadala jsem o nic zpatky, vicemene nechci s ceskem nic mit

0/0
22.11.2007 15:39

oracle29

Myslím že náš stát každému druhému něco dluží

viz diskuze níže - každý druhý byl o něco obrán nebo by mohl žádat kompenzace že ho nenechali studovat a přitom by s titulem vydělal tolik a tolik. Je pravda že po 60ti letech začínat majetkové spory zvlášť když k tomu byla 15 let příležitost mi připadá absurdní. Všichni jsme na tom byli ekonomicky biti (myslím ekonomiku státu jako celku potažmo jednotlivců) takže teď z toho ještě rvát zbylé kusy (co nerozkradli naši tuneláří a miliardoví privatizátoři) je poněkud hyenismus. 8-o

0/0
21.11.2007 21:53

Sporadany_obcan

Re: Myslím že náš stát každému druhému něco dluží

R^ přesně tak

0/0
21.11.2007 22:15

Džongo Bollo

Ano! Každý stát něco jinému dluží!

Ale vždy záleží na vlasteneckém cítění a schopnosti obyvatel národa, jak moc tlačí na své volené zástupce, aby se jejich prostřednictvím domohl svých práv na mezinárodní úrovni.

Kdyby Českému národu vrátili všichni to oč jej jen po dvě staletí zpět připravili, asi bychom byli nejbohatší na světě. Kdyby nám Němci měli vrátit nastartovanou prosperitu, Sověti náhradu za ukradenou svobodu a dluhy, Slováci investice do jejich infrastruktury za společného státu, tuneláři z venku v projetých arbitrážích, které by každý jiný stát uhájil a vyhrál, a takových dlužníků bylo, kterým se po plyšáku dluh nějak záhadně smáznul.

A nyní si představte, jak by to bylo v opačném případě, kdyby náš stát ukradl "Ďablovu bibli" za okupace Švédům? Už by ji měli taky dávno zpět!;-D

0/0
21.11.2007 22:18

Kocourek69

Jan Antonín Baťa

Není to náhodou ten pán který letěl do Patagónie obhlížet kam by se dal vystěhovat český národ? Není to náhodou ten pán co obouval Wermacht?

0/0
21.11.2007 21:20

Bennu

Re: Jan Antonín Baťa

Je to clovek, ktery lezel komunistum v zaludku. Proto se z nej udelali pomocnika fasistu, ackoli byl celou valku v emigraci a podnik v Ceskoslovensku ridil pres matku Tomase Bati ml.

0/0
21.11.2007 21:38

Generál Ugarte

Re: Re: Jan Antonín Baťa

Ty protilidový buržoazní živle, tohle si dovoluješ tvrdit TY, který jsi studoval za dělnické peníze! Styď se! ;-€

0/0
21.11.2007 21:39

Granitol

Re: Re: Jan Antonín Baťa

za to tě sežerou

0/0
21.11.2007 21:40

Kocourek69

Re: Re: Jan Antonín Baťa

Lžeš. Jsou na to dokonce i filmové dokumenty z jeho výletů po Argentině při hledání nových českých pozemků.

0/0
21.11.2007 21:42

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Sám jsi je viděl na promítání v Lihovém domě!

0/0
21.11.2007 21:43

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Ne. V televizi.

0/0
21.11.2007 21:43

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Takže v liháči nemáte plátno¨, ale jenom video? Co pan Paroubek říkal potom na přednášce? Že se všechny tyto buržoazní živly musí eliminovat?

0/0
21.11.2007 21:45

Kocourek69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Ty toho v té hlavě asi moc mít nebudeš. Viď?

0/0
21.11.2007 21:47

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Mozek, nic víc tam mít nepotřbuju.

Si nemůžu ani dělat pr/del na diskuzi? :-/

0/0
21.11.2007 21:48

Granitol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

ale někdo bere diskusi smrtelně vážně!!!!!!

;-)

0/0
21.11.2007 21:50

nibor

Re: Jan Antonín Baťa

J. A. Baťa celkem slušně podporoval čs. zahraniční odboj. Ta Patagonie by bylo spíše nouzové řešení, kdyby náckové ve střední Evropě znemožňovali holou existenci.

0/0
21.11.2007 21:45

odesák

Re: Re: Jan Antonín Baťa byl nacistický kolaborant

J.A.Baťa byl nacistický kolaborant.Obouval Hitlerovy vojska a Čechy chtěl vystěhovat do Patagonie.Po zásluze byl v roce 1947 odsouzen na 15 let těžkého žaláře a podle Benešových dekretů zbaven veškerého majetku.Jeho nevlastní bratr Tomáš,žijící v Kanadě,záhadným způsobem dosáhl zrušení rozsudku letos v Praze a nyní žaluje naší republiku o odškodnění v řádu několika desítek miliard Kč. A to ještě dostal před několika roky státní vyznamenání.Za co?

0/0
21.11.2007 22:22

nibor

Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa byl nacistický kolaborant

Ále, pindy. Prozraď mi, prosím, jak by v okupované zemi šlo nevyrábět podle přání okupanta. Naproti tomu ale dost peněz se podařilo převést na odbojové účely. Jak to bylo s Patagonií, jsem se už vyjádřil.

0/0
21.11.2007 22:42

černej oes

Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa byl nacistický kolaborant

Docela hezky si pamatuješ jak vám to na stranickém školení soudruh lektor nanesl.

0/0
21.11.2007 23:17

Džongo Bollo

Re: Jan Antonín Baťa

Ano je! A kdyby se mu to tehdy povedlo a já byl dnes mezi těmi vystěhovanými, byl bych mu velmi vděčný, když dnes vidím kdo tady dnes vládne a co se tady děje s Českým národem, že nás pomalu likviduje každý kdo má do zadku díru a komu se zachce podplatit vládu a politiky. Tomáš Baťa je gauner, který svého strýce okradl o majetek, za který už jednou dostal od strýce vyrovnání a jestli má na dnešní odškodné někdo nárok, tak je to žijící rodina Antonína Bati na Jihoamerickém kontinentě, ale ne tento, který se o imperium svého otce nezasloužil tak, jako jeho strýc po smrti svého bratra.

0/0
21.11.2007 21:45

Kocourek69

Re: Re: Jan Antonín Baťa

A co bys v té Patagonii dělal? Pošel bys tam hlady protože v tom podnebí by si nevypěstoval ani bramboru.

0/0
21.11.2007 21:52

nibor

Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Patagonie je neobývaná?8-o

0/0
21.11.2007 21:58

Džongo Bollo

Re: Re: Re: Jan Antonín Baťa

Tady zanedlouho pomřeme taky hlady a nebude to z nedostatku žrádla, ale z drahých cen za všechno, protože pro okolní země jsme jen kolonií a důkazem je neustálé odkládání přijetí EURA, kdy by se narovnaly všechny ceny, nejen ty za zboží ze západu a energie, které už dnes máme srovnatelné, ne-li dražší! Což dnes vyhovuje i těm, kteří ještě nestačili proprat špinavé peníze z privatizací. Nebude na důchody, nebude na zdravotnicví a bude luxus si dovolit zemřít a mít slušný pohřeb! :-©

0/0
21.11.2007 21:59





Najdete na iDNES.cz