- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
soudruzi z ODS pochopily že pokud chcou být evropskou metropolí tak musí pro cyklisty udělat maximum
za zákaz používání přívěsných vozíčků s dětmi na silnici. dítě dýchá vejfuky, nic z toho nemá, a je to strašně nebezpečné.
....ze cykloplevel se bude motat pred autama i pres ty cerveny pruhy. Nemluvim o 10% slusnych cyklistu, ale o tom zbytku co klickuje uprostred vozovky s pocitem "ted sem tu ja, vsichni se p0sert3".
Vzhledem k tomu, že teď jezdí na kole v pražském provozu jen několik odvážných jedinců, tak to nebude tak horké...
No tak sláva. Aspoň něco. Jinak mám dva měsíce starý zážitek z Německa, kde jsem po cyklostezce absolvoval cca 200 km podél řeky Mosely. Absolutně bez aut, stezka s výborným asfaltovým povrchem vede podél řeky, nebo přes okolní městečka, cyklista je tam pánem. Nic podobného jsem v životě neviděl a jen jsem si říkal, že to holt někde jde a jinde ne. Navíc je to vinařský kraj a byla zrovna doba sklizně, takže člověk se tam nacpal hroznovým vínem, ochutnal i místní burčák, o pivu ani nemluvím. Fakt super.
Magistrátu díky za další cyklocesty všeho druhu. Na náplavce od Vyšehradského tunelu k Mánesu konečně upravují pruh, aby se nemuselo jezdit po příliš drncavých hlavách. Ale chtěl bych poprosit za BRUSLAŘE, třeba ten pruh na náplavce je pro brusle nevhodný - přece jde snadno vytvořit podklad vhodný pro cyklisty a současně i pro bruslaře. Jasně, musím napsat na magistrát - ale pokud rádi bruslíte ze Zbraslavi k Národnímu divadlo (nebo obráceně), tak jim také napište, ať je nás víc.
Inlajnisti na cyklostezce ? To vzdycky konci spatne. Jste roztahani pres celou sirku stezky, netolerantni a agresivni. To jsou moje zkusenosti ze zhruba trileteho skoro kazdovikendoveho pouzivani modranske cyklostezky.
bohužel tam kde žiju já tak jenom kamion a pak auto nic jiného radnice v Uhříněvsi nezná a na Vaši otázku Vám řeknou že oni stim nemůžou nic dělat vše spravuje magistrát.Na co potom jsou místí radnice?
Hezké, cyklisti budou jezdit svým pruhem, okolo nich stále budou svištět auta, jen nebudou muset vyhazovat blinkr a objíždět je, ale žádné větší bezpečí bych v tom neviděl.
To je tak těžké u nových komunikací udělat speciální pruh pro cyklisty oddělený od silnice i chodníku zvýšeným travnatým pruhem? Oddálí to auta od chodníku a je to bezpečnější i pro cyklity. Kdo neví co mám na mysli ať se zajede podívat třeba do Mnichova.
Tak to je v naší zemi asi bohužel sci-fi.
Např. na Evropské, těsně nad Horoměřickou, doporučuji všem, aby se podívali, jak "šikovně" je tady stezka protažená autobusovou zastávkou, navíc uprostřed vyznačeného cyklopruhu se zde tyčí stožár - to byli architekt i stavitel opilí, když to vymýšleli???
Ono jezdit ve městě vedle smrdících aut je stejně spíš pro dlouhodobý sebevrahy.Když už musím na auty zaplněné ulici vůbec dýchat, snažim se co nejmíň.
Cyklotrasa oproti cyklostezce je pouze doporucena trasa pro kola v praxi vyznacena malymi zlutymi cedulkami s cislem trasy a taky byva vyznacena na specielnich mapach. Nejsou na ni zadne stavebni upravy ani pruhy pro kolla. Proc by vsak mely tri kilometry cyklotraasy stat deset milionu, to me hlava nebere. Neni to zase nejaky Bohemuv tunel do rozpoctu?