Diskuze

Pedofil: Ve škole boj nesvádím. Jsem učitel a učím

Sedmadvacetiletý učitel Petr je pedofil. O své sexuální orientaci věděl už v době, kdy se hlásil ke studiu na pedagogické fakultě. "Chci být dětem prospěšný," říká v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz. Tvrdí, že pro žákyně druhého stupně, kde učí, nepředstavuje žádné riziko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Magistr1981

17. 11. 2007 17:59
Nechápu

Nechápu, jak může bingoxxx vymýšlet argumenty proč nehlásit, že nějaká chlípná bestie si udělala s malou holčičkou či malým chlapcem dobře a ve své odpornosti to ještě uložila na internetové stránky. Taktéž nechápu proč se Pan Navrátil se mnou dohaduje, jestli musí být trestný čin pohlavního zneužívání být uveden v seznamu trestných činů podléhajících povinnosti ho překazit, resp. oznámit. Kromě toho, že tam je, je naprosto normální, lidské a SAMOZŘEJMÉ, že jakmile se mi toto dostane pod ruce, ani setinu nestrávím přemýšlením jestli oznámit či ne. Oznámím to okamžitě, aby ty chlípné bestie měly problémy a netrápily nevinné děti. Jestli s tímhle někdo nesouhlasí, je mi z něj na zvracení.:-©

0 0
možnosti

kasz

17. 11. 2007 21:17
Re: Nechápu

"...ani setinu nestrávím přemýšlením jestli oznámit či ne."

A to je právě ta chyba. Člověk by měl nejdřív přemýšlet a pak až něco udělat. Unáhlená, bezmyšlenkovitá a zdánlivě "jasná" řešení většinou nebývají ta správná.

0 0
možnosti

Magistr1981

16. 11. 2007 14:54
Odpověď 5alfa + BingoXXX

Aby se Petr nevystavil sám trestnímu stíhání může učinit oznámení anonymně, třeba formou dopisu dio schránek důvěry Policie ČR nebo dopisem Sekci internetové kriminality Policejního prezidia Policie ČR. Trvám na tom, že pokud tyto stránky objeví, je povinen je oznámiz policejnímu orgánu nebo státnímu zastupitelství. Nechat to tak je nezákonné. A především lidsky špatné umožnit fungování takových stránek, kde trpí děti.

0 0
možnosti

Pan Navratil

16. 11. 2007 15:10
.

Ten patos.

0 0
možnosti

Magistr1981

16. 11. 2007 9:00
Právní povinnost oznámit webovou stránku

Takže: Ust. § 167 odst. 1 zákona č. 140/1961 Sb., Trestní zákon, ukládá každému povinnost, pokud se hodnověrným způsobem dozví, že se připravuje nebo páchá trestný čin pohlavního zneužívání dle ust. § 242, znásilnění ust. § 241, týrání svěřené osoby § 215 a spáchání nepřekazí dostane až tři roky. Následně tato povinnost vychází z ust. § 168 trestního zákona, "neoznámení trestného činu", tj. kdo se hodnověrným způsobem dozví, žr jiný spáchal trestný čin týrání svěřené osoby, účasti na zločinném spolčení § 163a dostane až tři roky.

0 0
možnosti

Pan Navratil

16. 11. 2007 9:04
.

Čili pokud k pohlavnímu zneužívání již došlo, tak se hlásit nemusí.

0 0
možnosti

Kaufik

16. 11. 2007 6:50
Rozdíl mezi učitelem a pedofilem?

Pedofil má děti rád! ;-D

0 0
možnosti

Králík z klobouku

15. 11. 2007 16:04
Oprava

Sorry, mně se tam předtím ten e-mail nějak nezobrazil. Teď už ho vidím.

0 0
možnosti

Magistr1981

15. 11. 2007 14:37
Oprava

Tak jinak. Pane Petře sdělte webové adresy sám přímo Policii ČR. Je to vaše povinnost pomoci tomu, aby ti, co vytváří tyto zvrácenosti skončili v kriminále.

0 0
možnosti

Králík z klobouku

15. 11. 2007 16:01
Re: Oprava

A co když to bude taková dětská pornografie, kterou nikdo nevytvořil zneužíváním dětí? Například - pokud někdo dospělý zveřejní vzpomínky na svou první masturbaci. Nebo - pokud někdo narazí na kreslené porno. Atd.

Přičemž, pokud vezmeme v úvahu teorie, že tentýž obrázek nemusí být porno pro toho, koho nevzrušuje, ale může být pornem pro toho, koho vzrušuje - co když Petr pošle policistovi odkaz a toho policistu to nevzruší a tedy to nebude považovat za pornografii?

Ostatně i v rámci toho, co lze regulérně považovat za dětskou pornografii, jistě lze nalézt jak věci zvrácené, tak věci vcelku přirozené a neškodné. Zejména s přihlédnutím k tomu, že o dětské pornografii se z právního hlediska mluví i v případě, kdy věk aktérů je blízký 18 letům.

0 0
možnosti

Magistr1981

15. 11. 2007 13:53
Žádost

Pane Petře, sdělete mi prosím na mail, webové adresy, na kterých nacházíte dětskou pornografii. Neprodleně tyto údaje předám Policii ČR, aby mohla těmto zvěrstvům zamezit.:-©

0 0
možnosti

Pan Navratil

15. 11. 2007 14:00
Re: Žádost

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

wildge

15. 11. 2007 10:52
Dotazy

Nebojite se, ze budete nekdy zneuzit ditetem? Mam na mysli situaci, kdy se zamilujete do ditete, ale ono bud pozna, nebo mu to nekdo rekne, ze jste pedofil, a bud ze sve vule nebo opet na radu nekoho jineho Vas obvini ze skutku, ktere jste nespachal? Jak byste se brani narceni ze sexualniho zneuzivani?

Jak dopadaji vase lasky (ted myslim city, nikoli samotne hoky, do kterych se zamilujete), kdyz holky vyrostou?

Mate doma detskou pornografii, nebo neco, co by za ni slo oznacit (nemusi to byt pochopitelne hardcore porno)?

Pomohlo by Vam zit ve spolecnosti, kde by byl dovoleny pohlavni styk s mladsim ditetem nez 15 let, rekneme tak od 12? Tahle vekova hranice je preci silne kulturne zavisla, ne vzdy byla a ne vsude byla/je pouzita "rakouska" norma.

0 0
možnosti

Ulrich

15. 11. 2007 11:08
Re: Dotazy

Křivé obvinění ze strany dítěte je velmi nepravděpodobné, protože:

1. Dítě postrádá motiv. Proč by to dělalo? Ze zášti? Je obtížné představit si, že by třeba jedenáctiletá holčička cítila zášť vůči učiteli, který jí dává najevo lásku ( v podstatě se jí nevtíravě dvoří ).

2. I pro dospělého je velmi obtížné vystoupit v roli křivého svědka. Většina lidí při tom pod tlakem selže a vypadá nevěrohodně.

3. Je obtížné vymyslet věrohodný příběh za situace, kdy dívka není prakticky nikdy s učitelem sama a není tu svědecká podpora ostatních dětí.

Suma sumárum: Tohle asi nehrozí. Spíše bych řekl, že může být "Petr" některým dítětem zneužíván ve smyslu vyžadování dárků, peněz, úlev ve škole, nezaslouženě dobrého prospěchu....

0 0
možnosti

9645

15. 11. 2007 10:04
Nesouhlas s motivy !

Zásadně nesouhlasím s tím, aby se podsouvaly všem, kdo mají zájem pracovat s dětmi, nějaké sex. motivy! Člověk má také sociální potřeby, jako jsou: 1.Potřeba místa

2.Potřeba Bezpečí

3.Podnětů, péče

4.Podpory a opory

5.Potřeba militů Kdo je neměl v dětství naplněné, často je naplńuje v dospělosti. Vodičkové v dětství ubližovali, proto teď dělá v Klokánku. Kdo neměl v dětství naplněnu potřebu péče, či podpory a opory, často pak pracuje jako lékař, zdravotní setra, učitel, charita atd. Kdo neměl naplněnu potřebu limitů - pracuje třeba jako voják z povolání, policajt atd. Nehledejte za vším pouze sex. podtext. Freudismus je už dávno překonán. Přečtěte si soudobou psychologii.

0 0
možnosti

9645

15. 11. 2007 10:04
Re: Nesouhlas s motivy !

5. potřeba limitů

0 0
možnosti

MisaZap

15. 11. 2007 8:05
Petr -> Dětské porno

Jen jsem cthěla zareagovat na jeden příspěvek níže, ale nemám moc času ho hledat. Psal jste něco ve smyslu že, pouhé držení něčeho takového nepovažujete za zločin. S tím moc nesouhlasím. Hlavně pokud je o něco zájem, pak už to má důvod vznikat. Zobrazené násilí produkuje násilí.

Je to přece záznam zneužití dítěte .. to by jste souhlasil aby bylo podobně normální nebo odsouhlasitelné, pokud by někdo měl podobný záznam třeba vraždy člověka? Sám dítěti nechcete ublížit, ale pohled na zneužívané dítě vám nevadí? To mi teda moc jasné není. Myslím že pokud by jste si chtěl být jistý Vaší "neškodností" k dětem, neměl by jste na něco takového ani pomyslet. Je kruté být takto vlastně "odsouzen" k celibátu (ovšem tím nemyslím že by jste nemohl být se zralou dívkou), ale není to přeci tak nemožné.

0 0
možnosti

Ulrich

15. 11. 2007 10:53
Re: Petr -> Dětské porno

Držení dětské pornografie: Z mravního hlediska záleží podle mě na tom, zda dotyčný nějak podpořil producenta či distributora. Např. tím, že za pornografii zaplatil nebo zhlédl nějakou reklamu na webových stránkách. V tom případě by měl na zneužívání dítěte faktický podíl. V ostatních případech ( např. když si něco zdarma stáhnul na internetu a nepalatil ani tam nebyla reklama ) podle mě podíl nenese a není morálně vinen. Alespoň ne zneužitím dítěte. Na celkové mravní vyznění má silný vliv taky to, o jaké materiály se konkrétně jednalo - zda třeba o náhodně pořízené snímky odněkud z pláže nebo o záznamy, z nichž je patrné, že se dítě při pořizování trápilo. jako např. ty filmy z kuřimské kauzy.

0 0
možnosti