Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívka omdlela, místo pomoci ji okradli

Neznámý zloděj okradl v Jablonci nad Nisou mladou ženu, která omdlela v Saskově ulici. Sebral jí kabelku, kde měla doklady, platební kartu a peněženku. Pachateli hrozí až dva roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opas

:-(

Přerazit zmetkovi pazoury a hodit ho do Vltavy, ať si zaplave :-©

0/0
14.11.2007 9:21

seppikub

Zrcadlo spolecnosti.

Skoda....:-/

0/0
13.11.2007 19:09

Monstrum Anonymič Anonymov

Nechtěli dát prachy dobrovolně, to je rasismus

:-P

0/0
13.11.2007 8:53

cantare

liberecká soudkyně

G. Pudilová? že by to nějak souviselo s tím, jak "nějaký" čutálista Pudil vyvázl za jízdu pod vlivem bez sebemenšího trestu? :-P

0/0
13.11.2007 8:50

modem

.

Technický dotaz na redakci.Proč neinformujete o cikánském nájezdu a lynčování obluhy ústeckého klubu????

0/0
13.11.2007 7:40

buttplug

Muze mi nekdo vysvetlit,

proc epilepticka a vozickar nosi u sebe 8000 korun??....Nechci se zastavat tech zlodeju, ale nosit u sebe tolik penez a neumet si je ochranit neni moc rozumne....Alespon podle me...

0/0
12.11.2007 19:42

Kosta262

Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

Ale o to tady vubec nejde. Ikdyby jim ukrad dvacetikorunu, tak za takovyhle hyenismus bych ho hodil na rok na samotku do temne kobky, at shnije a vyjde jako zkrocena uboha troska. Tenhle sajrajt si podle me nezaslouzi chodit po svete. :-©

0/0
12.11.2007 20:17

buttplug

Re: Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

s tim samozrejme souhlasim...Presto nechapu, proc meli u sebe tolik penez???

0/0
12.11.2007 21:12

NoName1978

Re: Re: Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

Tak treba sel platit slozenky, nebo cokoliv jineho. Ten tvuj prvni prispevek mi prijde absolutne ujetej! :))) Ale snad si ho nemyslel vazne. I astmatici, epileptici a sotatni potrebujou platit penezma. Krom toho tam byla castka 8 000 korun celkove. To znamena mobilni telefon a podobne, takze hotovost nemuzela byt takova. Ale i tak mi to prijde radne ujete. Ty hajzli co je okradli bych zavrel do kobky na hodne dlouho a pote jim dal verejne prospesne prace. Malej dvur a velkej byc.

0/0
13.11.2007 0:10

Dr. Fe1

Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

Kreténe ;-€ Rv :-©

0/0
12.11.2007 21:12

rudastraka

Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

treba sli neco koupit. ja u sebe celkem bezne nosim 30-50tis. co je na tom divnyho??

0/0
13.11.2007 9:31

Thyronx1

Co se penez tyka...

cest nema 90% vsech v kotline...

Krade a okrada skoro kazdy od byvaleho predsedy vlady (CSSD) az po posledniho bezdomovce. Kazdy podle moznosti a "proletariat" treba i tim ze si nechava vyplacet podpory a pracuji nekde nacerno. Stat je rozkradeny a zku*veny tak, ze bez uplatku si nikde ani neskrtnete a to vse dohromady je tak bezne, ze se nad tim nikdo ani nepozastavi. Vase mozky v podstate pracuji 24 hodin denne 7 dni v tydnu nad tim, jak prijit RYCHLE co nejvyssi castce penez. Okrast bohateho se pritom povazuje za spravny cin. ( To mi silne pripomina nejen Robina Hooda ale treba i zaklady toho, na cem stavi CSSD).

0/0
12.11.2007 19:34

Kosta262

Re: Co se penez tyka...

A tebe bych taky vykastroval. Co proti vsem lidem mas? Kazdy prece nekrade. A ze kradou politici, to je vsude na svete stejny. Jen by se s nimi melo tvrdeji zachazet.

A nenadavej na cechy. Nejsme o nic horsi narod nez ostatni. (ziju ve Francii, takze mam co porovnavat) Tyhle pesimisty, co jen lamentujou, jak je svet zkazenej a doma je spatne, pricemz si ziji oproti 90% svetove populace jako prasata v zite mam fakt moc rad. (Y)

Kdyz se ti neco nelibi, zkus s tim neco udelat. A kdyz to nejde, akceptuj to a zkus neco jinyho.

0/0
12.11.2007 20:28

65c02

Myslel jsem, že i zločinci mají v těle nějakou čest a

některé věci (např. okrádání bezbranných) prostě nedělají.

Jsem to ale naivka, co?!:-/

0/0
12.11.2007 17:47

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Myslel jsem, že i zločinci mají v těle nějakou čest a

to ne jen jsi usnul v době Vacátka;-)

0/0
12.11.2007 17:59

Bouše

Re: Re: Myslel jsem, že i zločinci mají v těle nějakou čest a

:-) R^

0/0
12.11.2007 20:24

Performer

njn

Smažky jdou cestou nemenšího odporu, takže útočí na přestárlé, děti a nemocné lidi. To jsou holt ti KLIENTI (proti)drogových center......

0/0
12.11.2007 16:49

opice_na_gume

hnus :(

ten hajzlik patri mezi nejvetsi odpad teto spolecnosti. Skoda ze zakon na ochranu osobnosti chrani i takovy povl - nezaslouzi si nic jineho, nez zavrit do pruhledne vytriny na namesti a kazdy kdo jde kolem by si mohl plivnout. Nastesti verim, ze se kazdemu jeho zlo jednou vrati.

0/0
12.11.2007 15:49

NoName1978

Re: hnus :(

To se mu vrati urcite. Jenomze to bude trosku jinak vis.?? V jinem zivote to muze byt tak, ze uslysis od druhych, takovej dobrak a tak nemocnej. chudinka. Jojo, kazdej jak si zaslouzi, me nevyjimaje. X

0/0
13.11.2007 0:12

Warhead_bia :P

a to muze bejt

rada ze si ji tam nekdo na rychlovku nenalozil ;-)

0/0
12.11.2007 15:12

fak

sekat ruce

Takovejm hajzlum bych sekal bez milosti ruce (a jiný části těla)!!!

0/0
12.11.2007 15:10

buttplug

Re: sekat ruce

prvne ruce, pak nohy a nakonec hlavu...;-DR^

0/0
12.11.2007 19:44

Kosta262

Re: Re: sekat ruce

Nejdřív přece šulina ty troubo ;-D

...ale fakt by si to zasloužili...

0/0
12.11.2007 20:19

REKINM

Re: sekat ruce

No jsou země kde to dělají a fakt se tam nekrade.

0/0
12.11.2007 20:23

Kosta262

Re: Re: sekat ruce

Hmm. A nějaký příklad? ...tipy jako Středozemě neberu...

0/0
12.11.2007 20:30

Tonník

Re: Re: Re: sekat ruce

Před pěti lety jsem znal borce tuším ze Sírie a ten tvrdil, že u nich ještě sekají ruce za krádež. Jestli se tam krade míň či víc, nevím.

0/0
14.11.2007 13:47

Bouše

Otázka je, proč takto vážně nemocná

dívka chodí venku sama bez doprovodu. Pokud takto nekontrolovatelně omdlévá, mohou se jí stát horší věci, než že ji nějaký zmetek okrade. :-/

0/0
12.11.2007 14:57

Martin Kostera

Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Lidi s prader-willi syndromem nejsou schopni zvládnout chuť k jídlu a udělají často cokoli, aby se k němu dostali. Nutně potřebují asistenta, nebo jednoho z rodičů pro celodenní dohled.

Podle dětské posudkové "lékařky" v Praze mají ale takoví lidé ohodnocení 0(slovy nula) pro příspěvek na péči.

Předpokládám, že nějaký takydoktor totéž určil u této ženy. Že by měla na svého asistenta, je docela nepravděpodobné.

0/0
12.11.2007 16:04

Moje lepší JÁ

Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Pokud budeme stále do kola přepočítávat na peníze (asistent není za darmo), tak naše společnost nebude patřit mezi vyspělou část. Ono je sice hezké, že "by měla" dle "našeho názoru" mít asistenta, ale ruku na srdce: "Bude s ní asistent chodit i na záchod?" Asi ne, že...

Lidi s prader-willi syndromem nejsou sice schopni zvládnout chuť k jídlu, ale rozhodně k tomu nepotřebují placeného asistenta nebo jednoho s rodičů. Potřebují jen někoho - kohokoliv, kdo na ně dohlédne a kdo bude mít na ně patřičný vliv. A může to být bratr, sestra, babička, soused!, kamarád!, známý!. Ono je lehké vyžadovat od státu či zdravotních pojišťoven peníze na cokoliv, ale pokud se takto budem stále chovat, nezbyde peněz na  skutečně potřebnější věci.

Takže asi takhle: Acylpyrin si v lékárně koupím sám, Paralen také, a asistenta budu požadovat teprve tehdy, pokud moje rodina spadne na dno lidské společnosti a nepomůže mi svými možnostmi a schopnostmi.

0/0
12.11.2007 16:40

Martin Kostera

Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

To je absolutní hovadina. Netušíte o čem píšete. Ta žena má zcela obecně 3 možnosti: 1. zaplatit si někoho, 2. sehnat si někoho zdarma(hlásíte se? Ne? Jak to?), anebo asistenta. Pravda, ještě čtvrtou - nemít nikoho.

Co se týče PWS, tak bych Vám doporučil přečíst si alespoň základní informace o PWS, protože vůbec netušíte, která bije. Můžete začít zde: www.prader-willi.cz. A potom Vás prosím o každodení vyzvedávání mé dcery ze školy a následné hlídání, dokud si ji nevyzvedne manželka. Děkuji.

A už nepište ptákoviny.

0/0
12.11.2007 16:56

65c02

Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Jistě  je PWS vaší dcery pro vás těžkou životní komplikací, ale z jakého důvodu byste měl kvůli tomu od svých spoluobčanů dostávat nějaké extra dotace? 8-o

Každý musíme během svého života řešit různé životní problémy a třeba i ještě daleko těžší než je PWS vaší dcery (tím to nechce zlehčovat). přesto se s tím musíme prát sami.;-)

0/0
12.11.2007 17:43

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Existuje tu Příspěvek na péči. Pokud tu existuje, kdo jiný by ji měl využívat, než ten, kdo ji potřebuje?

Samozřejmě - situaci by řešilo, kdybych byl milionář. Pak by třeba manželka mohla zůstat doma. V současné situaci ale pomoc potřebujeme - hypotéku nějak splatit musím, že...

Teď to řešíme velmi krkolomným způsobem a momentálně nevíme, jak to budeme řešit od půlky prosince. Prostě nemáme řešení. Příbuzní nemohou, do práce musíme a do školky jedině s extra asistentem, který by nás stál cca 6500. Nemáme na to. Máte řešení? Sem s ním!

Kdepak sami. Od toho tu je solidární systém státu. Od totho tu je. Právě pro takové situace byl stvořen. Druhá věc je, jestli funguje a není třeba zneužíván, že...

0/0
13.11.2007 15:44

wildge

Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Hlavne ten bratr, sestra, babička, soused!, kamarád!, známý! nebude mit cas odvadet dane ve svem oboru, misto toho bude muset hlidat jednu holku, protoze nekomu se zda prilis humanni, aby stat prispel na asistenta.

Budte rad, ze se nemusite o nikoho denodenne starat. Neni to zadny med.

0/0
13.11.2007 9:14

wiki5

Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Ne, spis je otazka proc je v Cechach tolik kriminalniku. Div ze holku neobvinite, ze si to udelala sama.

0/0
12.11.2007 16:33

Moje lepší JÁ

Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Ne, otázka je skutečně na místě ve znění v původním podání. Já být takto nemocný, tak nevytáhnu nohy z baráku bez doprovodu. A tak by se měl zachovat každý rozumný člověk. Ona jsou i povolání, kde nesmí člověk dělat samostatně, prostě roto, že se může přihodit cokoliv, co člověk pak sám nezvládne...

Chodit ven bez doprovodu u takto nemocné dívky a obecně u kazdéhpo takového pacienta je prostě a jednoduše hazardování se svým (a někdy možná i s cizím) zdravím či dokonce životem.

0/0
12.11.2007 16:45

Martin Kostera

Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

A Vy zajistíte ten doprovod. Například mé dceři. Děkuji. Kontaktujte mě via email. Těším se na Vaši pomoc.

Nebo mám snad přestat posílat dceru do školy a zavřít ji pod zámek?

0/0
12.11.2007 16:58

65c02

Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

A co třeba zaangažovat ostatní rodinné příslušníky - babičky, dědečky, atd.... a pokud je nemáte, tak co třeba přizpůsobit potřebám vaší dcery vaši pracovní dobu, atd...? Možnosti řešení problému se vždy najdou pokud je najít opravdu chcete.

0/0
12.11.2007 17:45

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Maminka už není. Taťka zrovna pomáhá, ale v polovině prosince musí odjet. Tchýně se stará o svou matku(velmi pokročilý Alzheimer), navíc má zborcený kyčelní kloub, ta se u nás dlouho neobjeví. Tchán pracuje. Žádný příbuzný nebydlí blíž, než ve vzdálenosti 350km.

Ano, manželka by musela přestat pracovat. To je jediné v tuto chvíli možné řešení. Ovšem nevím, pod který most se pak přestěhovat. Neporadíte?

Aby to nevypadalo, že si jen stěžuji - škola Don Bosco je perfektní a neziskovky pomahající s asistenty taktéž. Hodně pomáhají. Stát ovšem nijak. Pak je otázka, proč si ho platit, že...

BTW, na mejlu čekám na Vaše nápady jak situaci řešit. Děkuji.

0/0
13.11.2007 15:50

65c02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Já vaši situaci neznám a tak vám nemohu radit jak ji šešit. Hledat řešení a nakonec ho najít, to je jen na vás. V tom vám nikdo nepomůže. Od toho jste chlap - otec, živitel rodiny!;-)

Zmínil jste, že tchán stále pracuje. No tak co kdyby v zájmu zdraví svojí vnučky pracovat přestal, odešel do důchodu (důchodový věk už nejspíš má) a na vnučku dohlížel? Třeba tohle by nebylo možné?

0/0
14.11.2007 14:13

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemo

Samozřejmě, že neznáte. Ani neznáte takovou situaci. Proto mě udivují Vaše jednoduché "řešení"...

Tchán má do důchodu ještě pěkných pár let. Takže bohužel...

Stále to ale neřeší zásadní otázku - pokud tu existuje institut Příspěvku na péči, proč ji nedostávají ti, kteří musí hlídat PWS děti? A ony se hlídat musí. Onehdá to zjistila učitelka dcery, když přišla o pití, nebo spolužák, který přišel o svačinu. Není možné ji nechat o samotě, nechat ji, aby šla ze školy sama domů a tam sama počkala. Dohled potřebuje. A posudková "lékařka" to neví, nebo ignoruje. Proč už není na dlažbě?

0/0
15.11.2007 15:28

Kosta262

Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Ježišmarjá zkus si to! Přece nemůžeš člověka hlídat na každym kroku. Jasně že nepůjde sama do lesa aby tam omdlela, nikdo jí nepomohl a umřela, ale mezi lidmi se snad občas samostatně pohybovat může, ne? ...podle toho příspěvku by mě moc zajímalo, koho tím orhozí, když omdlí.

0/0
12.11.2007 20:41

Bouše

Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Na každém kroku ne. Doma nebo ve škole (v zaměstnání) ji určitě až takové nebezpečí nehrozí, ale pokud se pohybuje venku, měla by si zajistit doprovod.

0/0
12.11.2007 20:51

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

No pokud je dotyčná milionářkou, tak určitě na Vaše slova dá...Rv

0/0
13.11.2007 15:51

Bouše

Re: Re: Otázka je, proč takto vážně nemocná

Hloupá reakce. To, že ji někdo okradl, je jen jedno z možných neštěstí, které ji mohlo potkat. Také mohla spadnout pod jedoucí auto, nebo se skutálet se schodů a zlomit si vaz. :-/

0/0
12.11.2007 20:43

stowaway

kriminalita

Musíme se smířit s tím, že kriminalita poroste - a odnesou to jako první skupiny jako důchodci, postižení a podobně, jejichž možnost se fyzicky bránit je snížena...

Za příčinu této rostoucí kriminality považuji kombinaci Langer se svou reformou a dopad nového služebního zákona. Výsledkem je snižování počtu policistů celkově i v ulicích a přetíženost ostatních, kteří dostali sisyfovský úkol nahradit chybějící parťáky neplacenými přesčasy...

Nevidím to jinak, než že bude hůř - zatím žádné světýlko na konci tunelu...

0/0
12.11.2007 14:42

Heralik2

Re: kriminalita

Jo, zato Bublan a Gross tu zavedli raj na zemi....

0/0
12.11.2007 16:11

stowaway

Re: Re: kriminalita

Nikde nepíšu o nějakých politických stranách, to v této souvislosti nerozhoduje...vzhledem k době, po kterou se táhlo schvalování a upravování služebního zákona, mají máslo na hlavě všichni...

0/0
12.11.2007 17:58

Voyager999

Povlstan...

Pred 8mi lety jsem jel na kole. V Ol na moste o Hoteloveho domu na me zacala mavat nejaka decka z auta, tak jsem se otocil a trefil kolem obrubnik. Preletel jsem pres riditka a trefil sloup a nejakou ceduli. Mel jsem rozbitou hlavu, ale byl jsem pri smyslech. Zastavilo mi auto(taxi s pasazerama), pasazeri se hned prisli podivat co se stalo a zacali hulakat ze mi je videt do mozku. Poprosil jsem je, at mi schovaji kolo u kamarada, kterej bydlel 150 metru od nehody. Misto toho mi rekli, ze mi ho schovaji ve vchode u domu pobliz. Rekl jsem ze ne, ze chci aby ho odvezli ke kamaradovi a pak se vyrovname. Tak jak jsem lezel, chytli kolo a odesli s nim neznamo kam. Taxikar mi posleze rekl, ze prej byli agresivni, nic nezmohl a geSStapo ze sboru narodni bezpecnosti mi chtelo dat pokutu, kdyz jsem lezel na stole na pohotovosti za nehodu, kde jsem byl pouze ja a kolo, ktere v te dobe bylo uz ukradene, coz je vubec nezajimalo..

0/0
12.11.2007 14:38

clickman

Parchantovi uz se pripravuje varici voda

;-€

0/0
12.11.2007 14:28

bývalý volič ČSSD

Jojo, v prostředí voličů ČSSD se dějí věci...

Kdo chce kam, pomozme mu tam!

0/0
12.11.2007 13:55





Najdete na iDNES.cz