- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedu po městě 50tkou a předjíždí me kamión. Jedu mimo město 90 a na zadku mám nalepený kamión, který může jet jen 80. Vysypané náklady na cestě díky rychlé jízde a nezajištění nákladu již nevnímáme........ Už někdo viděl projíždět městem mezi baráky kamion 90tkou? jak se setmí tak to perou všici, přeci je to rovinka............ To jak se smysluplně vozí zboží taky nikoho nebere, zaplať a mi ti přivezeme plato vajec z anglie.........
potrefená husa zakejhala. A páni majitelé spedičních firem mají najednou starosti, že se jim jejich zisky začnou tenčit. Že totiž některé firmy začnou myslet ekologicky a své zboží nepodléhající zkáze začnou namísto kouřící ošuntělou Liazkou s upoceným 20 letým Jožou v pantoflích, cigárem v puse a mobilem u ucha posílat železnicí ?
Jejda, dalsi trouba co rozumi preprave zbozi... Kdyby nebyla kamionova doprava casove i financne vyhodna, tak by ji asi nikdo nepouzival. To ze je o ni zajem pomlouvani kamionu jako takovych nezmeni, vis? Ale nezlobim se na tebe, je tady takovych nazoru vic, takze nejsi jediny hlupacek...
Že kamiony nezpůsobují nehody? Na dálni D1 předjíždí, jak se jim zachce, kolikrát v obci jezdí daleko rychleji, než je povolená rychlost..Díky naším zákonodárcům přes republiku jezdí stále víc cizích kamionů.
a když už to dělá, proč to rozčililo autodopravce? Že by ČT použila špatnou barvu?
Kamiónová doprava, její intenzita a ekologická zátěž se mi taky nelíbí, ale hold se nedá nic dělat - všichni konzumují o sto šest, tak nějak se to zboží do obchodů dostat musí. A že jsou většinou přetížení? No aby ne, když tady není nikdo, kdo by to systematicka a pořádně hlídal. Je to stejné jako v osobní dopravě - všichni se chovají jako hovada, protože policii není vidět.
Jezdím pracovat z Mladé Boleslavi do Prahy a to co se mistává po cestě je horor. Kromě vyjetých kolejí po rychlostní silnici R10 je to i způsob jízdy těchto jedinců co mají nmoho železa před sebou i za sebou. Klidně předjíždí devadesátkou kamion jedoucí před ním a vůbec jim nevadí, že mají za sebou frontu osobních aut, která mohou jet rycleji. A to mají vzadu nejvyšší povolenou rychlost 80. Je to i chyba dopravní policie, která prostě není. Ministr vnitra je prostě lempl, který na to co dělá nemá. To by dopraváci museli makat více.
V nedalekém cukrovaru údajně řidiči fasují peníze na pokuty za přetížení. Přesto, že se jedná o veřejné tajemství, že žádný z těch kamionů neveze 24 tun (tak nějak ne tuším nosnost kamionu) řepy nic se neděje. Cukrovar údajně každý rok přispěje na opravu silnic tak do vzdálenosti 1 km od sídla, tam to nejvíc křičí, zbytek má smůlu.
Že jsou přetíženi to vidí každý laik, pokud si spočte objem a vyjde i z toho nejlepšího sypné objemu řepy (0,6) ale ono je to každému jasné krom policie kdo takové přeložené hovado se sajtanami o metry zvýšenými vidí.
Nebude dlouho trvat a kamióny zahubí samy sebe. Naše velice dobře udržované silnice se změní v oraniště a pokud se do mezírky mezi souvislou řadu kamiónů, které vezou rohlíky ke spotřebitelům, vecpe nějaký odvážlivec s osobáčkem, tak ho velice brzy převálcují. Pak teprve si možná někdo uvědomí, že ne všechno se musí vozit přes půl světa,. že výhodnější je vyrábět tam kde se spotřebovává, a pokud už se něco vozit musí, tak to jde i jinak po silnicích. Ony ty silnice při dnešní zátěži nákladní dopravou taky moc dlouho nevydrží.
vypadlo mi slovíčko....správně má být i jinak, než po silnicích