Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putin srovnal plány na radar USA s kubánskou krizí

Ruský prezident Vladimir Putin srovnal současný plán americké vlády na zbudování protiraketové obrany v Evropě s kubánskou krizí v roce 1962. Sověti tehdy na Kubě umístili své rakety, což vyvolalo odpor USA. Svět byl tehdy na prahu jaderné války.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

Putin

ma v hlave brouky  ;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 20:59

karel60

Není radar jako Radar.

Dnes jsem jeden Radar posvačil ke kávičce. Dělá je sousedka, vypadá to jako Indiánek nebo Koňaková špička a nahoře to má bílou kouli z mandlového těsta. Něco tak sladkého jsem ještě neměl a jak pěkně potom pálí žáha. Už nikdy více, jsem proti Radaru!

0/0
27.10.2007 20:32

Pilát

dobre jitro

tady ve Vancouver je ted 7:34 hodin, pred chvili jsem vstaval  ;-)

0/0
27.10.2007 16:34

Voyager999

Re: dobre jitro

7:30 tak bude nejake casove pasmo o hodinu smerem od CR na vychod ty Vancouvere..;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 18:07

emanueldrozd

Putin a Rusko

Ten Putin to je fakt ultra vůl. Takhle to vypadá, když bandu alkoholiků vede abstinent. Hanba Rusku!!! Ať si nejdříve udělají pořádek u sebe.

0/0
27.10.2007 15:56

Pan Navratil

.

A což když bandu alkoholiků vede alkoholik? Bordel v Afghánistánu, bordel v Iráku...:-©;-D

0/0
27.10.2007 15:58

emanueldrozd

Re: .

Putin prý nepije. A v době invaze zavšivených rusáků do Afghanistánu či iránsko-írácké desetileté války sloužil někde v NDR. ;-)

0/0
27.10.2007 16:02

Pan Navratil

Re: Re: .

No to je legrace.

0/0
27.10.2007 16:08

karel60

Re: Re: Re: .

Každý není alkoholik jako Jelcin i když tuším, že vodka s názvem Putin také existuje, ale to jen aby ho mužici žrali, pardon chlastali a milovali.;-D

0/0
27.10.2007 20:06

Voyager999

Re: .

No a kdyz je to ozralej pingl, tak je to ultrabordel..;-D;-D;-DRv(Y)

0/0
27.10.2007 18:08

Voyager999

to putin.

shut up f@ck up, red motherfucker...:-©:-©:-©:-©Rv

0/0
27.10.2007 15:30

Pan Navratil

.

Myslíš, že čte diskuse na idnes? ;-D

0/0
27.10.2007 15:31

Pan Navratil

.

"Mírová" Amerika válčí po celém světě.;-D

0/0
27.10.2007 14:46

Pan Navratil

.

Ano, je to podobné. Stejně jako rakety na Kubě dávaly výhodu Rusům, tak radar v Brdech dává výhodu Američanům.;-D

0/0
27.10.2007 14:32

emanueldrozd

Re: .

Porovnávat radar a interceptory s jadernými raketami mi připadá trochu divné.

0/0
27.10.2007 16:10

Pan Navratil

Re: Re: .

Proč? Rusové se jimi chtěli pouze bránit! ;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 18:02

bývalý volič ČSSD

Putinovo území končí na česko-německé hranici. Tam už začíná Amerika.

Alespoň podle něj. Co také čekat od komunistického důstojníka z KGB.

:-©:-©:-©

0/0
27.10.2007 14:20

karel60

Podobnost?

Jistá analogie se antiami může mezi Kubánskou krizí a Raketovým deštníkem zdát správná. Jenže si neuvědomují, že na Kubě byly rakety s jadernými hlavicemi, tedy jednoznačně útočné zbraně. Radar a antirakety nejsou útočné, ale obranné systémy a nemohou přímo ohrozit Rusko tak, jak ono ohrožovalo USA. Putin zase šlápnul do něčeho smradlavého a je otázka, zda po tom uklouzne nebo to ustojí.

0/0
27.10.2007 13:29

=Raswan=

Re: Podobnost?

Tyhle ujeté bláboly jen ukazují, že jde Putinovi především o geopolitický dopad na Rusko,a pokusy zasahovat do politiky bývalých ruských dominií,nic víc.

0/0
27.10.2007 13:36

captain cook

Re: Re: Podobnost?

Putin se poucil z dejin, ze kdykoliv mezi 1945 a 1989 velky rusky bratr zadupal, mali slovansti braskove poslusne udelali, co jim bylo narizeno. A nejen to. Uz jen pri samotnem pomysleni na to, co by se stalo kdyby neposlechli, mnozi si po*rali kalhoty. Podle toho jak to tady ctu, porad jeste se v Cesku nachazi dost malych poseroutku, kteri si potrebuji jit umyt (Y) a prevlect kalhoty.

0/0
27.10.2007 14:39

Pan Navratil

Re: Re: Re: Podobnost?

No, to zní nejlíp od srabů, co stáhli ocas a zdrhli na Západ. ;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 14:45

captain cook

Re: Re: Re: Re: Podobnost?

Vocas meli stazeny ti, co drzeli hubu a krok. Ti co odesli, odesli ve velke vetsine za svobodou do zemi, kde si demokraticky volili  vlady, ktere podle piskani ruskeho muzika nikdy netancovaly a ani nenarizovali nejake tancovani svym obcanum..

0/0
27.10.2007 14:51

=Raswan=

Re: Re: Re: Re: Re: Podobnost?

Zvláště od rudých vlastizrádných hovad co podepsali souhlas s ruskou okupací to bylo neskutečné hrdinství ;-D

0/0
27.10.2007 14:57

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podobnost?

Já bych na Topolánka nebyl tak přísnej.;-D

0/0
27.10.2007 15:26

=Raswan=

Re: Re: Re: Podobnost?

Na ja,soudruh KGB Putin se tu má o co opřít,má tu jednotný šik užitečných idiotů,komunistů a neonacistů.;-D

0/0
27.10.2007 14:50

Pan Navratil

.

Zbraně jsou zbraně! Proč myslíš, že si demostrující chátra na MMF brala molitanové chrániče? Aby si mohli na policajty víc dovolovat!

0/0
27.10.2007 14:33

bubakbubak

"chudak" rusko

si ted vo sobe mysli ze sou na urovni ameriky a nas ted videj jako kubu . . .

:-© rusaci sou hrozna pakaz :-©

pratele, sousede a krajani, jestli ten radar s amikama nebude, tak rusaci nam zase prijdou na "pomoc" kdykoli se jim to hodi !IVAN musi vedet, ze na nej ser(Y)m, aby si naz vazil8-o

0/0
27.10.2007 12:26

akbarbuhs

??????

Současná vládní garnitura  tím že vyjednává s US o umístění radaru v Čechách byla postavena Gatesem do role kašparů a slouhů. Je to stejná situace jako v letech 1969 a později, kdy tu gazdovali CCCP. USA totiž jednají a naslouchají jen tomu, kdo je schopen je vymazat z povrchu zemského. Kocábovy hlouposti které pronesl v nedávném pořadu ČT jsou úsměvné.

0/0
27.10.2007 10:21

josef_spejbl

Putin

si občas přestává uvědomovat, že svět není Rusko.  Český radar ho musí fakt žrát, protože vyřešit tohle, jeho moc už dnes sahá až k Saarbrückenu......

0/0
27.10.2007 9:49

Pan Navratil

Re: Putin

Jaký český radar proboha? ;-D;-D;-D

0/0
27.10.2007 14:31

celtic

Putin a Klaus se předhánějí...

kdo řekne větší ptákovinu....;-D

0/0
27.10.2007 9:38

Vilém Hynek Jarmila

reakce Ruska jasně ukazují, že si na nás stále brousí zuby

a že radar tu má své místo. Rusové chtějí zapomenout, že prohráli studenou válku a chtějí zpátky získat svoje ztracená území. Copak to nikomu nedochází? V tuhle chvíli tu fakt budu mít radši 200 US vojáků, který budou sedět v lese za radarem než 200tis. šikmovokejch Rusáků. Lidi vzpamatujte se [>-]

0/0
27.10.2007 9:31

prorok.pravejj

Re: reakce Ruska jasně ukazují, že si na nás stále brousí zuby

SouhlasR^[>-]

0/0
27.10.2007 9:36

prorok.pravejj

Nabídka kontroly radaru rusům měla jediný důvod.....odhalit ,že ruské řičení proti radaru má jiný důvod než obavy z něj......

Ruský car Putin se sám v Moskvě obklopuje radary ,ale naše začlenění do systému obrany jde především proti zájmu jeho chamtivých pařátů......RADAR ANO !!

0/0
27.10.2007 9:10

zimní okvětní lístek

RUSOVE RADAR NIKDY NEPRIPUSTI!

JSME STALE V JEJICH SFERE ZAJMU A NEBUDEME SE PRECE SVOBODNE ROZHODOVAT ZDA CHCEME BYT CHRANENI RADAREM CI NE! NEBUDE ROZHODOVAT VLADA CR ANI REFERENDUM! PROSTE CHRANENI NEBUDEM, TO RUS NEMUZE POTREBOVAT! UCTE SE RUSKY;-D

0/0
27.10.2007 8:37

zimní okvětní lístek

HE'S GOING SLIGHTLY MAD!!!!!!!

RvRv8-o8-o;-D[>-]

0/0
27.10.2007 8:24

dislektik-idnes si na mě zasedla

kdo by to čekal od plukovníka KGB

;-D

0/0
27.10.2007 6:35

bubakbubak

Dalsi slova Putina

jedna velka dutina (Y)

je to ruda k;-€rva

0/0
27.10.2007 4:35

phenomenon

Vsjo Putom

Joo, tak Putin opet jednou pobavil: bolsevikovy rakety stredniho doletu na Kube = radarova stanice v CR. Stejna mira ohrozeni bezpecnosti obou pripadu je zrejma na prvni pohled! :-©

0/0
27.10.2007 2:38

Pilat

Re: Vsjo Putom

uz ti nekdo rekl, ze jsi hlupacek?  asi ne ne to moc slabe slovo na tvoji diagnozu ;-D

0/0
27.10.2007 3:19

zimní okvětní lístek

Re: Re: Vsjo Putom

uz ti nekdo rekl ze ses ideeot???;-D

mel by, je na case!:-©

0/0
27.10.2007 8:28

venoch

Re: Vsjo Putom

Uz ti to rekl ten nade mnou, asi bych se opakoval, protoze mam stejny nazor, ale ty si vazne myslis, ze je mezi tim rozdil, nebo jen chces tak provokovat? Navic bych rekl, ze mira ohrozeni je jeste vyssi, protoze Kuba je jen jeden bod, jeden ostrov, ale Evropa, tedy Polsko a Cesko zabira vetsi uzemi pro moznosti napadeni Ruska. A nehrajme si tu na radar, nebo cokoliv jineho, je to uzemi cizi armady na nasem teritoriu a co si tady pozdeji daji, je pak uz jen jejich vec. Dodnes se tak spekuluje, jestli rusaci meli u nas atomovky, nebo ne. Stejnou merou budeme schopni kontrolovat americany. Mezi temito dvema velmocemi je jen maly rozdil. Ano, USA ma demokracii a Rusko asi ne, ale cesi neziji v USA a pokud to bude v zajmu USA, tak se na nas slavny statecek uplne vy... i kdyz v duchu demokracie  

0/0
27.10.2007 3:46

richdek

Re: Re: Vsjo Putom

kolik je ti let ze tak uvazujes . Moc toho rozimu nemas Rv

0/0
27.10.2007 4:01

venoch

Re: Re: Re: Vsjo Putom

je mi 45 mam VS hodne casu travim v cizine asie, arabie a neco jsem taky uz precetl a videl jsem taky na vlasni oci americkou politiku v praxi.Taky jsem se bavil s obycejnymi lidmi, ne se statniky, kteri maji plnou hubu kecu o miru. Amerika je dobra pro americany. OK,  s tim souhlasim, ale cokoliv je mimo americky zajem, to uz je jine kafe. Bojim se, ze pokud i CR bude "mimo" americky zajem, tak nas tato politika stejne semele jako mnoho jinych. 

0/0
27.10.2007 4:10

captain cook

Re: Re: Re: Re: Vsjo Putom

O "atomovkach" v Cesku se tady vubec nejedna. To zas nejaka JPP a ty z toho silis. Take radar se nerovna "atomovky". Rozdil chape vetsina malych Jardu. Ty ne? Ti "obycejni lide" s nimiz jsi mluvil, mozna nemeli nejpresnejsi znalosti o strategickem rozmisteni zbrani a jejich typu. Rozhodnuti spada pod NATO jako celek, ne jen pod Americany. Pochopitelne je, ze veleni NATO se obvykle nesveruje se strategickymi zalezitostmi vsem "obycejnym lidem" a to ze zcela dobre pochopitelnych duvodu.

0/0
27.10.2007 6:18

venoch

Re: Re: Re: Re: Re: Vsjo Putom

ja se nebavil s lidmi u nas, ale v zahranici a o tom, co si mysli o pritomnosti americanu v jejich state. Moc lichotive to neni, to mi muzes verit. Je mi jedno, jestli nekdo nekam rozmistuje atomovky, protoze v pripade ze uz tam nekdo armadu ma, tak je to pro me totez.Stejne se na to divaji i ti silenci v arabii, kdyz klidne vezmou jako rukojmi lekare z vojenske nemocnice, ktery pomaha jejim obyvatelum, alespon se to teda oficialne tvrdi. Jednou je to zkraka ozbrojena slozka ciziho statu na cizim uzemi hajici cizi zajmy a tim to konci.

0/0
27.10.2007 7:10

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsjo Putom

160 Americanu = obsluha radaru, nebo i 200 jeste zdaleka neznamena "maji tam armadu". Prave tak jako "maji tam radar" neznamena "maji tam buhvijake zbrane utocneho typu,hromadneho niceni" atd. Soudni lide tyhle rozdily chapou.

Porad porovnavas s dobami clenstvi ve Varsavske smlouve, kdy se musela drzet huba a krok. NATO neni Varsavska smlouva a jednotlive staty maji slovo, ne jako staty VS. Porad to srovnani vychazi jako jablka a hrusky, zatimco ty se snazis prevtelit jablka do hrusek.

Co ti povedeli "obycejni lide" v jinych zemich, to porad spada pod bod, ktery jsem uvedl drive. Zadny z "obycejnych lidi" nema poneti o presnem typu a rozmisteni NATO zbrani na uzemi jejich statu; to zna jen veleni NATO a s tim se "obycejnym obcanum" nesveruje. Jediny zpusob jak se tehle vsech starosti  zbavit je vystoupit z NATO. Coz - jak vim s naprostou presnosti, si preje KSCM a jejich sympatizeri.

0/0
27.10.2007 14:12

venoch

Re: Re: Re: Vsjo Putom

je mi 45 mam VS hodne casu travim v cizine asie, arabie a neco jsem taky uz precetl a videl jsem taky na vlasni oci americkou politiku v praxi.Taky jsem se bavil s obycejnymi lidmi, ne se statniky, kteri maji plnou hubu kecu o miru. Amerika je dobra pro americany. OK,  s tim souhlasim, ale cokoliv je mimo americky zajem, to uz je jine kafe. Bojim se, ze pokud i CR bude "mimo" americky zajem, tak nas tato politika stejne semele jako mnoho jinych. 

0/0
27.10.2007 7:03

phenomenon

Re: Re: Vsjo Putom

vetsi uzemi pro napadeni ruska? Ty asi taky vidis za kazdym rohem krvelacneho amika, co se uz nemuze dockat, az sem vlitne se svou M16, ze?

Pokud za stavbou radaru vidis snahu na nekoho utocit, tak to bys mel ty diagnozy o dusevnim zdravi prehodnotit.

A tou nekontrolovatelnosti USA jsi taky trochu popustil uzdu sve paranoii. Na tak malem uzemi (odhaduje se myslim cca 7ha) se jaderne silo tezko vleze, nemluve o tom, ze by tam mel byt jeste ten radar.

0/0
27.10.2007 12:00

Kocourek69

Stručně a jasně:

O nás bez nás. Přesně jako v Mnichově v září 1938.

Amíci si domlouvají kšeftíky s Rusy a ani se předem nenamáhají zeptat co si o tom myslíme my. Národ, na kterém území má ten radar stát. Kašlou na nás úplně stejně jako se tenkrát na nás a naše názory vykašlala Anglie s Francií.

Dokonce jsou už tak oprsklí a berou nás jako svoji kolonii která jim vždy bude lízat zadek, že se ani nenamáhají dopředu zeptat naší politické reprezentace co si myslí o Rudé armádě a její opětovné přítomnosti na území ČR.

Topolánek se to dozví až na tiskové konferenci. To už je vrchol snobismu.

Díky pánové z Ameriky, ale tato lekce už nám stačila. Strčte si celý ten Váš slavný radar nejlépe sami sobě do zadnice.

0/0
27.10.2007 1:42





Najdete na iDNES.cz