Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gore a mír? Ale kde, dostal cenu za politiku

Pokud tento svět spěje do záhuby, tak nikoli kvůli globálnímu oteplování, nýbrž proto, že uděluje Nobelovu cenu za mír lidem typu Ala Gorea. Čím se bývalý americký viceprezident zrovna o mír zasloužil? Podle Nobelova výboru tím, že se "silně zasazoval" o změnu v přístupu ke změnám klimatu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gogol_jl

Omyly nebo lzi pana Mjartanovice ?

Zacnu tim nejjednodusim - tedy tzv. legendární historkou o Gorovi. Jiz davno vysvetleno, TV stanice se Gorovi omluvila. Ale pan Mjartanovic stejne hodi spinou. Novinar ? Težko.

Ted to podstatnejsi. NC miru ... ze by zivotni prostredi nesouviselo z mirem ? Neni to nahodou o tom, ze uz 1/3 nema pristup k vode, ze az dojde ke stoupani hladiny mori, dojde ke stehovani narodu atp .. Ale asi nejlepe - at si pan TM zajede do Iranu, nebo Palestiny. O cem ze to hovori duchovni v techto zemich ? O tom, ze je potreba vymlatit tu krestanskou verbez a - ziskat pristup k vode a surovinam.

Reknu to lapidarne - zhorsovani zivotniho prostredi vede ke zvysovani pravdepodobnosti svetoveho konfliktu.

A jedno tema pro TM: 2 byvali prislusnici STB na Hrade. Panove Bárta Jan - 05.02.1947, Agent Filip 28590 Plzen ==== a === Hájek Petr, 25.07.1948,  Agent Novák 22840 Hradec Králové

0/0
15.10.2007 10:26

cervantes

Místo aby vyhledal třeba někoho v Rusku, kdo s nasazením života bojuje proti putinovské totalitě,

Jak to, že vás, pravé novináře s pravou vírou a pravou pravdou nechtějí poslouchat?

0/0
15.10.2007 8:44

Alein

komentář

Tady je dobrý komentář na konci článku. :

http://www.narodni-politika.estranky.cz/clanky/komentare/gore-a-mir_-ale-kde_-dostal-cenu-za-politiku

0/0
15.10.2007 1:07

fleret1

NP cena Miru

tomuhle typkovi patri - samotna tato cen uz o necem vypovida - Gore se konecne zacne pohybovat mezi pidivnymi a pochybnymi typky,jako je on sam - byl jsem pro,aby podobnou "medaili"  dali i cvachtovi Havlovi,ktery po ni tolik touzi - dajli nam tu medaily,nedajli nam tu medajli - at si priste komis hodi petikorunou. Rv

0/0
14.10.2007 22:55

cervantes

Re: NP cena Miru

 a zver,pane ? Zaver ? nebo jste jen tak chtel shrnout prdy,kecy,prdy - to uz udelali jini davno za vas 8-o

0/0
15.10.2007 8:46

Jesuslives

Divnej komentar

Souhlasim s tim, ze jsou urcite lide, kteri si nobelovku zaslouzi vice nez Al Gore. Je sice hezky, ze se venuje klimatu, bohuzel z nej mam pocit, ze si na tom masti (politicke) ego.

Bohuzel z nazoru autora clanku mam pocit, ze kazdej, kdo bojuje proti globalnimu oteplovani, je automaticky komunista odmitajici svobodnej trh.

Ja proti svobodnymu trhu rozhodne nejsem, bohuzel bez castecne (rozumne) regulace se neobejdeme. Napriklat nejsem ochoten tolerovat zasi.ani vzduchu apod. z ekonomickejch duvodu - externality nikdo neplati penezma, ale doplacime na to vsichni. A nepovazuju to za komunistickej nazor...

Na druhou stranu je pravda, ze ochrana zivotniho prostredi, "zelene" technologie apod. je posledni dobou taky dost zajimavej byznys...

0/0
14.10.2007 21:14

fleret1

Re: Divnej komentar

 a zver,pane ? Zaver ? nebo jste jen tak chtel shrnout prdy,kecy,prdy - to uz udelali jini davno za vas 8-o

0/0
14.10.2007 22:57

bluewind

serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

Mladá fronta Dnes - to je podle vlastních slov „nejčtenější seriózní deník," a Idnes.cz  je zase „nejdůvěryhodnější internetové zpravodajství"  - jak je tomu ale doopravdy? to je pěkně rozebráno na http://www.blisty.cz/2007/10/12/art36652.html

0/0
14.10.2007 14:10

Ruger

Bluewinde! Nedělám si iluze o tom, že by MF byla dokonalá

Ale argumentovat  Britskými listy, hlásnou troubou blbosti a neobjektivity, to snad nemyslíš vážně..

To už nám tady  dej linky na KS Číny, nebo na Zvědavce...;-D;-D

0/0
14.10.2007 14:22

bluewind

Re: Bluewinde! Nedělám si iluze o tom, že by MF byla dokonalá

si to nejdřív přečti a pak dělej závěry

0/0
14.10.2007 14:31

Ruger

Ale Bluewinde! Já si ten blábol přečetl!

Pokud nejsi úplně naivní, a trochu čteš i cizí tiskoviny, zjistíš, že  tzv. seriózní periodika dnes  nabízí  cca 20.-30% prostoru  článkům ála bulvár, byť trochu vyleštěný. Je to nutné, pokud chceš, aby Tě četla i prachsprostá lůza, a abys byl masovým periodikem .

Skutečně pragmatickým a věcným listem jsou například HN, EURO, etc.ale ty mají nesrovnatelně nižší čtenost.

Neběduj jako stará bába. Navíc používáš jako argument skutečný, navíc ještě žlučovitě bolševický zdroj. Britské listy nejsou nic jiného než politická pornografie.

0/0
14.10.2007 15:03

bormannn

Re: Re: Bluewinde! Nedělám si iluze o tom, že by MF byla dokonalá

neco malo na tom je...hranolky a porno neni asi to nejdulezitejsi ale jinak je mf spicka,ctu ji uz 15 let a srovnatelne noviny jsem jeste nevidel,ale dobrej odkaz a snad si to nekdo z redakce precte.

0/0
14.10.2007 15:45

bluewind

Re: Re: Bluewinde! Nedělám si iluze o tom, že by MF byla dokonalá

děkuju za postřehy ... jeden z protiargumentů, že jde o čulíkovo komunistické spiknutí ale nesedí, protože ten článek psal nějaký blogger, kterému dal Čulík jen prostor k vyjádření

0/0
14.10.2007 17:11

ruleta_

Re: serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

Ano neserioznejsi jsou Blisty a jejich tandem Culik, Kotrba...napriklad z dnesniho clanku vybiram ... "Čeští novináři musejí platit drahé hypotéky za byty a domy a nemohou si dovolit myslet a psát svobodně." ... to Culik jiste ma podlozeno fakty, je jasne, ze narazka na korupci ... urcite neni tak myslena. ;-D MF Dnes ma mnoho chyb,ale amaterske Blisty (jak Culik rad poznamenava) sahaji  - cxo se tyce kvality -  nekde ke kotnikum MF Dnes. :-©

0/0
14.10.2007 15:18

Beetle01

Re: Re: serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

jenomže ty kotníky MFHeute jsou jediným, co čouhá ODS ze zadku.Zbytek je uvnitř

0/0
14.10.2007 17:29

=Raswan=

Re: serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

;-DBlisty patří mezi nejulhanější plátky , manipulace s fakty je u nich normoa.

0/0
14.10.2007 15:20

cervantes

Re: Re: serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

jen jestli nelžeš zrovna teď ty

0/0
15.10.2007 8:49

Yaroukh

Re: serióznost a důvěryhodnost Mladé Fronty Dnes

A něco ze Zvědavce by nebylo?;-D;-D

0/0
14.10.2007 16:12

Ruger

Gore je zkušený politik , který včas ohodnotil svůj politický potenciál a geniálně

nalezl jiné politické téma, ve kterém není konkurence a PR za něj dělají litanisté a tupý dav.

Je smutné, že Nobelova cena je  čím dál tím více politickou záležitostí- není tedy důležité něco výjimečného dokázat, stačí bučet s mainstreamem a komise akademiků své politické preference zohlední udělením ceny....

NC (zvlášť ta udělovaná "za mír") je již dlouhé roky šaškárnou, nepodobnou  volbě miss, nebo soutěži o nejdelší cokoliv....Nemá žádnou validitu a není argumentem PRO. Ale to je jasné snad komukoli, kdo si uvědomí , jakou roli má subjektivismus, politická korektnost a politický lobbynig pro její udělení.

0/0
14.10.2007 13:49

djrhedy

Kritika

Pan Marjanovič kritizuje Gora v mnoha věcech pravděpodobně oprávněně, nicméně jeho vlastní ideologie, jakou vnáší do celé kritiky nemá s objektivitou nic společného. Několik vyjádření je na hranici demagogie (např. trvrzení, že udělení NC Gorovi vede do záhuby!) a evidentně se neubrání pocitu dávat najevo, jak svou ideologii založenou probushovsky a proklausovsky, tak svou osobní antipatii vůči Gorovi.  Celý problém je v tom, že bohužel i Gore má v určitých věcech pravdu. A bohužel není to zdaleka tak černobílé, jak to autor vidí. Domníval jsem se, že tyhle čistě ideologické a neobjektivní názory, které se snaží jen pochlebovat svým příznivcům bez ohledu na skutečná fakta, jsou reliktem minulosti. Jak se ale zdá, mnozí se z minulosti nepoučili a tak nám pan Marjanovič jen předvedl článek, který je jak vystřižený z Rudého Práva let sedmdesátých. Smutný obraz žurnalistiky MFDnes Rv

0/0
14.10.2007 12:42

Ruger

Smutným obrazem práce médií je brainwashing

který se strhnul okolo uvedení Gorových "veleděl" (které pro flagrantní lži dnes mírně kritizují i zastánci oteplování). Nevybíravé umlčování oponnetních hlasů, zastrašovaní  a rétorika neúspěšného demokratického kandidáta z jeho aktivit jenom srší..

Reliktem minulosti je mumlání mainsteamové mantry . Gore je šikovný rétor. OK. Dobrý Bussinesman. OK. Pije moře vína a káže vodu. Ještě lépe!

Ale o to víc by měl přemýšlivý jedinec  vykazovat opatrnosti a maximálně aplikovat zásady  rozumu.

Al Gore je jenom lepší kolotočář ve značkovém obleku, navazuje na Barnumskou tradici. Jeho podnikání je úspěšné, ale nevidím důvod, proč přd ním zbožně sedět na zadku jenom proto, že provádí větším lunaparkem, než je Matějská pouť.

0/0
14.10.2007 13:56

Depek

Dobrý článek.

R^. Gore neuspěl ve volbách, tak si  našel novou parketu. Ono není až tak těžké poznat, že u těch zezelenalých levičáků se nějaké vlastní myšlení moc očekávat nedá.

0/0
14.10.2007 11:38

celtic

Re: Dobrý článek.

Gore pokud bude kandidovat na prezidenta, tak vyhraje...R^:-)

0/0
14.10.2007 11:39

Generál Ugarte

Re: Re: Dobrý článek.

... zase republikán. R^:-)

0/0
14.10.2007 11:40

Depek

Re: Re: Dobrý článek.

Haha. Celtíku. Prý jsi tady na netu prý horoval pro Spartu. Tak se ani nedivím, jak to ta tvoje Sparta válí.

0/0
14.10.2007 11:44

celtic

Re: Re: Re: Dobrý článek.

já spartě fandím od narození..:-)

0/0
14.10.2007 11:52

Depek

Re: Re: Re: Re: Dobrý článek.

Pro koho ty začneš horovat, s tím to jde okamžitě z kopce. Je proto celkem jasné, že tenhle tvůj Gore prezidentem USA nikdy nebude. A kdo za to může? Ty. R^

0/0
14.10.2007 11:56

captain cook

Re: Dobrý článek.

Gore je asi takovy levicak jako Topolanek. Ty vis houno o Demokratech a vubec politice v USA.

0/0
14.10.2007 11:40

Generál Ugarte

Re: Re: Dobrý článek.

Ano, Gore je takový ten liberál...;-D

0/0
14.10.2007 11:41

captain cook

Re: Re: Re: Dobrý článek.

ty taky vis houno o politice v USA. Liberal je nazev, kteri davaji s vyrazem "shock horror!!!" ultrakonzervativni Republikani Demokratum, kteri se neboji si otevrit hubu a postavit se ultrakonzervativcum. V ramci globalni a tedy skutecne politicke skaly takovy "americky liberal" Demokrat stoji napravo od stredu, docela klidne porovnatelny s prumernym odesakem. Gore je pravicovejsi nez britsky Tony Blair nebo jeho nastupce Gordon Brown.

0/0
14.10.2007 11:50

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Re: Dobrý článek.

Ano, přesně tak, s liberalismem nemá jejich politika vůbec nic společného, je to takový socialismus light. A jestli Gore stojí na pravo od středu, tak na levo od středu už jsou jenom komunisti.

0/0
14.10.2007 12:26

Depek

Re: Re: Dobrý článek.

Ale Jistě. Gore je velký ekolog. Jeho ekologický barák má přece spotřebu elektřiny menší než jedna celá dědina. On to s bojem proti globálnímu oteplování myslí křišťálově čistě a upřímně.

0/0
14.10.2007 11:50

celtic

Gore to Klaunovi natřel...

R^:-)

0/0
14.10.2007 11:34

Generál Ugarte

Re: Gore to Klaunovi natřel...

..... a potom se probudil a měl mokro vmkalhotech.

0/0
14.10.2007 11:36

Generál Ugarte

Re: Re: Gore to Klaunovi natřel...

v kalhotech

0/0
14.10.2007 11:36

celtic

Re: Re: Re: Gore to Klaunovi natřel...

a Jakl ho proto břebalil....:-)

0/0
14.10.2007 11:38

celtic

Re: Re: Re: Re: Gore to Klaunovi natřel...

přebalil

0/0
14.10.2007 11:38

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Re: Gore to Klaunovi natřel...

Jakl musí Gora přebalovat? On nemá vlastní služebnictvo?

0/0
14.10.2007 11:38

Beetle01

oni

se ti Norové snad zapomněli zeptat u nás na Hradě, jak to s tím oteplováním doopravdy je. No dovolit si dát Nobelovku Al Gorovi, který tomu opravdu ale opravdu nerozumí, to je naprosto falešné! Mělo by se to dát k soudu, však Salichov by už to zařídil. :-) Ti Norové určitě zase něco sežrali Džordžínovi, to jinak není možné! Vždyť jedinou pravdu má náš jediný, nejlepší, nejchytřejší, všemi mastmi pomazaný narcis.

0/0
14.10.2007 11:22

Harry_sportsman

Re: oni

R^R^;-D

0/0
15.10.2007 17:32

Mustrum Ridcully

Koho by navrhl pan Marjanovič?

Zajímalo by mě, koho by na cenu navrhl pan Marjanovič, když se cítí být povolán k tomu, aby odsoudil zvolení Ala Gorea. Celý jeho názor je trapný a směšný.

0/0
14.10.2007 10:14

barbudo

El Chimpo říká ...

... že je správné přepadat země a drancovat jejich spalitelné energetické zdroje ...

... pokud někdo řekne opak, dostane Nobelovu cenu míru ...

... pochopitelné ...

0/0
14.10.2007 9:53

Schei8e Katze

Já nevím proč dostal Gore Nobelovu cenu za mír.

Též mi to přijde postavené na hlavu, co se týče odůvodnění,že ekologii tak v tom může mít v lecčem pravdu, nicméně to je válečné tažení, které mírem těžko skončí. A  logika autora, že Gore udělal něco pro mír leda tím, že se stáhl z voleb, které byly dost možná podvod bych si dovolil spochybnit minimálně 2x a) tím umožnil vládnout magorovi který okamžitě rozpoutal defacto 3 světovou válku b) dle této logiky měla být udělena Nobelova cena míru Sadámovi za to že se stáhl z Kuwajtu, Hitlerovi za to, že prohrál 2. světovou nebo Kadáfímu za to, že sice nechal vyhodit do vzduchu civilní letadlo, ale slíbil, že to nikdy neudělá.... Rv

0/0
14.10.2007 4:45

vasekpasek

Re: Já nevím proč dostal Gore Nobelovu cenu za mír.

a) ten "magor" možná třetí světové válce zabránil, ale některé lamy holt nevidí za roh b) vaše logika je tedy dost silně zvrácená

0/0
14.10.2007 9:42

Huczín von Szinágl

Názor z opačné strany

"Pan Marjanovič může komentovat laureáty dle vlastních názorů. Arafat nastartoval jistě velmi komplikovaný proces. Jeho výsledky jsou prozatím parciální, ale jsou. Paradoxně význam jeho osobnosti ukázala až jeho smrt. Pohled na Blízký východ je přesvědčivý. Nazývat ho vrahem lze. Ale potom je nutno nazývat vrahy i mnoho dalších politiků. Jména si dosadí každý sám. Humanitární bombardování a instalace demokracie již se staly běžnou součástí newspeeku dnešních medií. Je mrzuté, že to nejsou čeští prezidenti, kdo dostal Nobelovu cenu. Ale nejsou to česká média, kdo Nobelovu cenu míru uděluje," říká P. Wagner na Britských listech. R^

0/0
13.10.2007 23:54

=Raswan=

Re: Názor z opačné strany

Ano výsledky Arafatovy demagogie a neschopnosti vidíme dnes naprosto dokonale,teroristický hamas se vyvražďuje s teroristickým fatahem ;-DStudent bývalého esesáka Arafat nenastartoval nic,naopak zcela torpédoval pokusy o urovnání situace.Fakta hovoří jasně,terorista,zločinec,vrah...Ale pochopitelně v propagandistickém levicovém plátku Blisty to vidí jinak.Ona levice vždycky tak nějak tíhla k extremistu,totalitě a terorismu ;-D  

0/0
14.10.2007 0:06

jorbl

Re: Názor z opačné strany

"Arafat nastartoval jistě velmi komplikovaný proces. Jeho výsledky jsou prozatím parciální, ale jsou. Paradoxně význam jeho osobnosti ukázala až jeho smrt. Pohled na Blízký východ je přesvědčivý."

Takhle vypada projev cloveka, ktery se nema o co oprit.

0/0
14.10.2007 0:09

=Raswan=

Re: Re: Názor z opačné strany

To je "Britských" listech standart,že se nemají o co opřít :-)Ale víra hory přenáší ;-D

0/0
14.10.2007 0:12

Usmolená štětina

Re: Re: Re: Názor z opačné strany

Co to tady meleš? Přečetl jsem si to na Britských listech celý. S tím Wagnerem se dá docela souhlasit. Skouknul jsem i další příspěvky. Docela dobrý server, který jsem neznal. Určitě je objektivnější než MF Dnes.

0/0
14.10.2007 9:25

vasekpasek

Re: Re: Re: Re: Názor z opačné strany

Zasmáli se zbrojnoši... Blisty jsou taková odnož (Rudého) Práva. Snad už jen Haló stojí ještě více vlevo

0/0
14.10.2007 9:44





Najdete na iDNES.cz