Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exdiktátor Suharto vyhrál soud s časopisem Time

Indonéský nejvyšší soud rozhodl, že americký časopis Time musí zaplatit odškodné 107 milionů dolarů někdejšímu indonéskému diktátorovi Suhartovi. Podle soudu časopis politika poškodil, když ho obvinil, že během své dvaatřicetileté vlády společně s rodinou nashromáždil 15 miliard dolarů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovnoval-

@@

to snad ne

0/0
10.9.2007 21:04

blejboy2

Nejlepsi je ten posledni odstavec...

Ten je na komouse jak usity....;-D;-D

0/0
10.9.2007 19:35

kritik69

Re: Nejlepsi je ten posledni odstavec...

presne to pasuje na Bilaka, Jakese, Stepana a dalsi komunistickou zver, ktera mela byt zastrelena jako Causescu......:-©:-©:-©;-€(Y)

0/0
10.9.2007 19:37

Bennu

Re: Re: Nejlepsi je ten posledni odstavec...

Nas rudo pred ocima.

0/0
10.9.2007 22:52





Najdete na iDNES.cz