Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Invaze politiků do Iráku: přijel Bush, Gates i Riceová

Americký prezident George W. Bush nečekaně přiletěl do Iráku. Jde o jeho třetí návštěvu země od invaze v březnu 2003. K prezidentovi se připojili i šéfka diplomacie Riceová a ministr obrany Gates. Bush mluvil s armádními veliteli i iráckým premiérem. Z Iráku odletěl do Austrálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pvl1

Gejc přijel

protože mu v kanclu nefunguje internet.

0/0
5.9.2007 9:50

morbidni_kreten

:-P

A co jim George Bush přivezl zase gumového?Krom svého mozku..;-D;-D;-D;-D

0/0
4.9.2007 17:30

pakoss

Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

R^ Prezident Bush jasně demonstroval svou podporu aliančím silám a globální válce proti terorismu....

Levičáci si tady mohou plivat jedové sliny, ale nic jim to není a nebude platné. Válka proti teroru bude pokračovat ať bude příštím prezidentem USA demokrat či republikán...R^

!Jsme v NATO, jsme považováni muslimskými fanatiky za dekadentní západ...i u nás může kdykoli dojít k překvapivému útoku....tak jako se do reality probudil Manhattan, Madrid, Londým, Bali atd. atd. Jen naprostý zaslepenec a ideově levičácký fanatik může kritizovat boj proti nepřítelům, kteří "milují svou mučednickou smrt", Euroatlantická civilizace si musí bránit svou demokracii a svobodu za jakoukoli cenu !

0/0
4.9.2007 12:51

Needle

Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

Fanatik je fanatik...jedno ať se s hadrem na hlavě odpaluje v autě...nebo ať tluče v Evropě do klávesnice ve snaze šířit nenávist ...a nazývá se PAKOSS;-D

Pako jako pako:-P

0/0
4.9.2007 14:35

berunel

Re: Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

A vyzývat k boji proti terorismu to je šíření nenávisti 8-o8-o

0/0
4.9.2007 14:40

rooman

Re: Re: Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

Svata prostoto

0/0
4.9.2007 14:58

berunel

Re: Re: Re: Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

???8-o8-oTeda tapetuje kde kdo ale tapetovat dvě slova to se jen tak nevidí. Zkus třeba stvořit nějaký jiný originál o dvou slovech :-)

0/0
4.9.2007 16:13

Needle

Re: Re: Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

Boj proti barbarům, nevěřícím psům, černým, bílým, rudým, kapitalistům, bolševikům, imperialistům, Židům, křesťanům, muslimům, teroristům....furt ta samá odrhovačka pro hloupoučké...Kupodivu stále to funguje...kupodivu nikdo se nepoučí...Asi proto, že těch hloupoučkých je stále nejvíc...:-/

0/0
4.9.2007 16:06

berunel

Re: Re: Re: Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

Doporučoval bych se pokusit tuhle pestrou směsici nějak roztřídit ono přirozené úmrtí a vražda v tom je také drobný rozdíl a ten asi také nevidíš.:-)

0/0
4.9.2007 16:11

Needle

Re: Spravedlivá válka proti teroru probíhá permanentně a nejen v Iráku.....

To třídění je přece od nepaměti stejné;-D:

MY jsme ti dobří, spravedliví, chránicí naše správné hodnoty  ONI jsou ti špatní, nebezpeční, ohrožující naše správné hodnoty

0/0
4.9.2007 16:42

Ruger

No, možná by místním soudruhům prospělo, pokud by vzali do rukou

nějaké standardní noviny,vydávané v Sírii,nebo třeba i "prozápadním" Egyptě, nebo dnes západu relativně vstřícnému Jemenu.

Přečetli byste si o  západní civilizaci a Evropě (a o sobě)tolik krásných věcí, a tolik krásných hodnocení svého způsobu života a hodnot, které bez ohledu na to,zda volíme levici,nebo pravici uznáváme. Že byste drazí přátelé jednak dělali vše proto,aby zde bylo naprosté minimum imigrantů z Blízkého  Východu a nejspíš byste založili i sbírku na účinnou munici a možná byste se  snažili koupit i nějaký zakonzervovaný bombardér B52 a sami byste měli přiložit ruku k dílu. To co je pro nás v politický korektní atmosféře naprosto nemyslytelné je v arabském světě denodenním brainwashingem  širokých lidových mas. A tak se třeba potkáte s velice milým arabským hostitelem (VŠ), který je milý až do okamžiku, kdy se začne hovořit o osvobození Iberského poloostrova od saracénů, a on na vás začne řvát (bylo to ve středověku!), že to patří arabům, a že se tam vrátí s mečem v ruce.

0/0
4.9.2007 11:20

Needle

Re: No, možná by místním soudruhům prospělo, pokud by vzali do rukou

A co my tady čteme o Iránu a Sýrii?? J

e to takové čtení, že slabší čtenáři by je hned nechali zbombardovat a zplynovat...Ty snad ne??;-D

0/0
4.9.2007 11:46

berunel

Re: Re: No, možná by místním soudruhům prospělo, pokud by vzali do rukou

Koukám, koukám na tu MF Dnes, že se nestydí takto šířit denodenně nenávist proti mírumilovnému Iránu a Sýrii. Tvrdit že byl nějaký holokaust když ti iránští mírumilovní to zpochybňují to je očividné šíření nenávisti ;-D

0/0
4.9.2007 14:44

rooman

Re: Re: Re: No, možná by místním soudruhům prospělo, pokud by vzali do rukou

Svata prostoto

0/0
4.9.2007 14:57

morbidni_kreten

Re: No, možná by místním soudruhům prospělo, pokud by vzali do rukou

hm, ale oni mají vesměs pravdu...

;-D;-D;-D

0/0
4.9.2007 17:31

Ruger

Je to smutné, jak zde mnozí diskutující ignorují fakt, že islám je státním náboženstvím

ve všech blízkovýchodních státech a že má charakter politického , fanatického hnutí. To by samo o sobě nebylo tak tragické, pokud by nebyl násilně šířen a exportován do dalších států. Dnes ani sami imánové v chudších arabských státech, ale i evropských státech, či Indonésii nepopírají (naopak chlubí se tím), že jejich činnost je kompletně placené ultrakonzervativními kruhy ze Saudské Arábie. A máme tady klasické PR, vývoz ideologie za masivní finanční podpory . A neí vidět žádný protitlak. Původně  velmi tolerantní regiony, kde vedle sebe žila nejrůznější náboženství v klidu se stávají místy radikálního pojetí islámu.

Řešní by bylo bohužel jenom(nereálné) odebrání zdrojů financí saudským  arabům. Seber imánům peníze a infrastrukturu a ztratí velkou část svého vlivu. Moderní, zdeformované pojetí zpolitizovaného islámu je reálnou hrozbou pro současný svět. 

0/0
4.9.2007 11:11

Fidel Castro v plne sile

Sionisti navštívili Irák

pardon US základnu...a co má jako být?;-D;-D

0/0
4.9.2007 11:09

gagaryn

***

A nebylo by lepší psát hezky česky?

Jiří Pochva, Vilda Šraňků a Vítězslava Rýžová.?R^

0/0
4.9.2007 11:06

pedol

paralely

To chcete tvrdit, že nacionální socializmus nebyl extrémismus?Vždyť islám je šovinistická a nesnášenlivá ideologie par-excellence. Je to totalitní ideologie dneška, zdaleka nebezpečnější a fanatičtější než byl komunizmus či nacismus. Zatímco křesťanství prošlo reformací a na jeho základech je dnes postavena demokratická Evropa, islám uváznul v 7.století-s celou svou brutalitou, surovostí a bestialitou. Islám je stavěn na faktické nerovnosti, kdy islamský věřící se staví nad nevěřícího, muž nad ženu. Jejich právní řád-šaria prokazatelně proklamuje bičování, sekání končetin, stínání, vraždy ze cti, krevní mstu, kamenování a jiné bestiality. Zřejmě trpíta sklony k přehlížení či bagatelizaci fatálního faktu, že islám se považuje vždy nadřazen čemukoliv (státu, jiným náboženstvím, jiným názorům, všemu) a jejich ústřední doktrínou je SVĚTOVLÁDA kdy nakonec vše má patřit a být podřízeno Alláhu. Pokud se to někomu nadnesené, ke zbavení iluzí může dopomoci pozorné polistování v Koránu.

  

0/0
4.9.2007 8:47

Polemik

Re: paralely

Máš v tom guláš, hochu. Každé náboženství má své extrémní odnože a podoby. To, co píšeš platí pro křesťany také.

Mimochodem...i tvůj projev je výrazem extrémismuRv

0/0
4.9.2007 9:00

berunel

Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Porovnávat neporovnatelné to je principem tvé demagogie které zřejmě říkáš "polemika", ono zřejmě někde u křesťanů platí zřekneš se víry - je třeba tě zabít, ta nesnášenlivost to je principem toho náboženství, zrovna tak jako je principem toho náboženství dlouhodobý cíl ovládnout svět. Ty základní principy tedy tu náboženskou nesnášenlivost, ten princip nerovnosti a diskriminace, ten konečný cíl ovládnout v tohle "posvátné" věří prakticky všichni kteří chodí mlátit hlavou do té mešity, liší se jenom tím jak toho konečného řešení dosáhnout. Ještě jsem např. neslyšel muslima který by se smířil s existencí Izraele, tam je ten nejlepší test té "mírumilovnosti" toho náboženství. Zatímco my jsem byly tolerantní a vůbec nám nevadili ti muslimové u nás třeba v Evropě oni jsou plní nenávisti z toho že tam někde na malém území které oni považují za posvátnou islámskou půdu žijí nějací slušní Židé.

0/0
4.9.2007 9:46

Kentus

Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Chodíš do kostela? :-)

 

                                           :-) Kentus se zajímá :-)

0/0
4.9.2007 9:50

berunel

Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

No párkrát někde na dovolené jsem na nějaké té mši byl, s nějakým hlásáním nenávisti, to jsem tam nikde neslyšel, ta kázaní naváděla ovečky vždycky k tomu aby vedli slušný život. Občas nějaký exces se může vyskytnout, u toho Islámu to vypadá že exces je když se ta nenávist nehlásá. Např. nedávno jsem četl že při pravidelném náboženském obřadu v teheránské universitě kterého se zúčastňuje 10 tis lidí je součástí obřadu i skandování "Smrt Izraeli" "Smrt USA". Tohle je jaksi někde v evropském nebo americkém kostele dost nepředstavitelné.

0/0
4.9.2007 10:05

berunel

Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Osobně jako ateista nechválím žádné náboženství, to křesťanství to ale vidím dnes jako dost neškodné a pokud někdo neohrožuje ostatní nehlásá nenávist tam má podle Ústavy svoje práva.

0/0
4.9.2007 10:11

Polemik

Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Chybí ti schopnost náhledu pod povrch... I křesťané znají pojem "roucho beránčí";-)

0/0
4.9.2007 11:30

Polemik

Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Vrah nemusí mít jenom zjizvenou tvář, hrubý hlas a dýku v ruce.  Vraždí se také v bílých rukavičkách, s úsměvem a za zvuku vážné hudby. Myslíš snad, že křesťané zamordovali méně pohanských psů než islámisté?;-)

0/0
4.9.2007 11:01

berunel

Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Nevím proč furt zkoušíš to samé, známý trik demagogů od problémů dneška vyrazit do vzálené historie, nejlépe tak 5000 let před naším letopočtem;-D

0/0
4.9.2007 11:33

Polemik

Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Záleží jen na tobě, jestli zůstaneš slepý...nebo začneš chápat věci, jevy a události v souvislostech;-)

0/0
4.9.2007 11:39

Polemik

Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Od okamžiku, kdy křesťanství vstoupilo na scénu...vyznačovalo se svojí nesnášenlivostí vůči ostatním náboženstvím. I Římané respektovali různá náboženství na dobytých územích..a s křesťany se dostávali do konfliktu právě kvůli té křesťanské nesnášenlivosti... Svoji krutost měli možnost křesťané prokázat například během křížových výprav...A pokud jde o Židy...byli to také křesťané s nápisem "Gott mit uns" na přezce, kteří je posílali do plynu..

Nejsem zaujatý proti křesťanům, pouze upozorňuji na extrémismus..i ve vašem myšlení....a říkám, že záleží na úhlu pohledu.

0/0
4.9.2007 10:31

berunel

Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Zase stejný trik, :-)to obvyklé srovnávání nesrovnatelného tedy křesťanství před staletími a dnešního Islámu. Akorát si chlapče uvědom že křesťanství před staletími, dneska neohrožuje nikoho, to je pouhá historie po tomhle všem následovalo osvícenectví, ovšem ten dnešní Islám to je současnost, ten nás i v té naší Evropě ohrožuje všechny, tam to vypadá že to osvícenectví nepřijde ještě hodně dlouho. A ono když řádili křesťané tak se běhalo tak s cepy a se sudlicemi, ovšem ti dnešní středověcí šílenci se sápou k jaderným zbraním a nosičům, tedy chtějí vládnout něčím na co nemají ve svém středověkém tmářství dostatek rozumu.

0/0
4.9.2007 10:47

Polemik

Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Copak nevidíš, kdo rozpoutává dnešní sváry s islámem, tak aby to vygradovalo v konečné řešení "kdo z koho"? Jsou to nejkozervativnější křestanské kruhy v USA, které hodlají využít toho, že v současné etapě závodu civilizací vede technologicky civilizace křesťanská. Tak se toho snaží využít...Islám jen v ohrožení podrážděně reaguje ...tahá momentálně za kratší konec..

Ale před každou válkou je potřeba pořádně namasírovat hlavy ovečkám...dělají to vždy obě strany...A pak ti tupci těma hlavama do sebe buší...Stále stejný obrázekRv

0/0
4.9.2007 11:08

berunel

Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Koukám že ty zřejmě vycházíš z té úsměvné teorie že Bush se rozhodl stát největším zločincem USA všech dob aby mohl zahájit tažení na Afganistán a Irák. ;-D

A co se týče Izraele tak ten Izrael zahájil zřejmě v roce 1948 válku proti šesti musulmanským zemím s úmyslem je vyhladit do posledního a tyhle genocidní úmysly má určitě dodnes, jenom jaksi na to nemá vojenské kapacity. 8-o

0/0
4.9.2007 11:28

berunel

Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

A za vším stojí ropa, i do těch Brdů se ti satanáši cpou kvůli ropě, buď chtějí krást v Rusku nebo pod těmi Brdy vede ropovod Družba. ;-D;-D

0/0
4.9.2007 11:29

Polemik

Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Ne, Bush je jenom vzorný křesťan;-D: " Bůh mi řekl, abych udeřil na Al-Kajdu a já to učinil, pak mne pověřil tím, abych udeřil na Sadáma, což jsem také udělal, a nyní jsem rozhodnutý vyřešit problém Blízkého východu. ..."

0/0
4.9.2007 11:35

berunel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Bush postupoval zcela racionálně nějaká omáčka pro voliče kterou musí přidat každý republikán mě vůbec neiirituje. Po těch atentátech by udeřil na ten Afganistán každý USA president, to už se nedalo řešit několika Tomahawky jako po tom prvním atentát.

I ten Irák měl logiku, medvěd se probudil ze zimního spánku a uvědomil si že někde nějaký diktátor  10 let dělá dlouhý nos a neplní podmínky které dostal po prohrané válce, a že zavírání očí jako po tom prvním atentátu na tu jednu věž se určitě nevyplácí.

0/0
4.9.2007 12:05

Needle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

Racionálními kroky nemůžeš přece zabřednout do takové sračky. Irák byl pod permanentní kontrolou a dodržoval podmínky (neprokázalo se nic nepovoleného). Nyní pod kontrolou není a nedodržuje se vůbec nic. Svět je daleko nebezpečnější - a Bush je pako!Rv

0/0
4.9.2007 14:39

berunel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase náš známý Polemik - dogmatik :-)))

A když tak dodržoval ty podmínky proč tam vlastně byly celých 10 let ty sankce 8-o8-o OSN zřejmě uvaluje sankce za dodržování podmínek, podobně jako teď na ten Irán ;-D

0/0
4.9.2007 14:47

Majkyho_pupik

Re: paralely

eh to si cerpal z pravdy o islamu nebo odkud?:-)

0/0
4.9.2007 9:05

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: paralely

Růženko, odkud čerpáš naftu do svého traktoru nové generace?

;-D

0/0
4.9.2007 9:20

pepe999 from Manchester

Hmm, tak Bush, Riceova, Gates...

To maji mistni bolsevici o zabavu opet postarano...;-D;-D;-D(Y)Rv

0/0
4.9.2007 2:48

Pilat

flero,

mel by jses vykalit na politicke komentare a venovat se tomu co ti jde nejlip, treba lyzovani ;-D ... co takhle v decembru Salt Lake City?:-P

0/0
4.9.2007 2:40

Richard 1. Lví srdce

Re: flero,

Růženko, ty se chodíš převlíkat do šatny? Máš tam hodně šatiček?

;-D

0/0
4.9.2007 5:58

fleret1

uprimne receno,jsem proto,aby spojenci

z Iraku odesli - rekneme na rok - domnivam se,ze po roce by se vratili do vyprahle pouste s vybelelymi kostmi a na smrt vychrtlymi zviraty pozirajicimi zbytky irackych odbojaru - tak nejak pri tomto tempu musulmanskych ichtylu by dopadla tato zeme - vzhledem k tomu,ze tzv. "komunisticky svet",tedy systematicky otravujici formace blbcu z nejvetsich by se tam nahrnula okamzite( kseft pro komouse je preci jenom kseft  - na ztraty nehledme v jakemkoli smeru ),bylo  by zlehynka vykydano.

0/0
3.9.2007 22:50

Pan Navratil

.

Jasně, poté, co spojenci zapříčinili pod smyšlenou záminkou totální rozvrat Iráku, tak by se z toho vyvlíkli, to by se ti líbilo, jen ať si to hošani vyžerou (vyžereme) do dna.

0/0
3.9.2007 23:14

fleret1

Re: .

Pane Navratile,nevim co vy chcete vyzrat do dna,i kdyz chapu,ze jste ochoten sezrat to,co vam vasi dalsi Navratilove hodi do zlabu.Vubec se me zde nechce po stotisicatepate rozebirat valku v Iraku ( to uz tu bylo 2 roky zpatky po x - te ) - zajima me soucasny stav,max. pak jak tento stav neboheho trojslepnce resit - vubec pri tom nejde o to,co se me libi,nebo nelibi - nejsem si jist,rozumite mi,nebo bych mel podat nejaky obsirnejsi exkurs ?

0/0
4.9.2007 0:03

fleret1

Re: .

pozn. : do dna nepiji ani vino - to bych byl prase :-)

0/0
4.9.2007 0:06

Pilat

Re: Re: .

komunista nebo globalizator .... jina formastejny pakaz ;-D

0/0
4.9.2007 2:34

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Re: .

Růženko, ty jezdíš na traktoru jenom v kombiné a v holínkách?

;-D

0/0
4.9.2007 6:01

berunel

Re: .

Satanáši, rozvrátili mírumilovnou, stabilní zemi8-o, která vedla jednu agresivní válku za druhou a diktátor vraždil ve velkém kdykoliv se špatně vyspal. Ono soudruhu při těch dvou válkách přišli o život zřejmě miliony lidí, 10 let tam byly sankce, vy bolševici jste tehdá ječeli jak pominutí že tam ve velkém umírají děti na nedostatek, že jich už bylo cca 500 000 atd.. A teď tady budete něco mumlat o rozvratu po kterém jste toužili od samého počátku a kterému od samého počátku velmi a velmi fandíte. Lidé by přáli těm Iráncům aby využili šanci a uspořádali si záležitosti podle svého, bolševická hovada fandí zabíjení a rozvratu protože to sexuálně uspokojuje jejich šílenou antiami deviaci. :-©

0/0
4.9.2007 9:57

Filip II

Bush je idiot...

...a hlavně svině !

0/0
3.9.2007 21:24





Najdete na iDNES.cz