Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

Jeden mladík zahynul v noci při nehodě osobního auta na východě Slovenska. Další dva se zranili těžce a jeden lehce. Řidič vozu z místa utekl. Policie ho posléze nalezla mrtvého v zahradě u domu jeho rodičů, kde se zastřelil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lusee

bohužel

často opomíjené, že obětí nehody je i viník

0/0
2.9.2007 23:50

Aveva

Návod!

Pro předsedu druhého vítěze voleb. ;-)R^

0/0
29.8.2007 19:58

Pilat

charakter

:-/

0/0
29.8.2007 19:45

Si0

Na Slovensku jezdí prasácky víc řidičů než u nás.

Vrátil jsem se ze Slovenska a zhluboka jsem si oddechl, protože jsem mohl být jako řidič už několikrát mrtvý, naposledy kvůli tomu čuněti, co předjíždělo těsně před zatáčkou, do které jsem vjížděl z opačné strany a ubrzdil jsem to jen díky ABS.

0/0
29.8.2007 19:44

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

Re: Na Slovensku jezdí prasácky víc řidičů než u nás.

je to tak. Mám odtamtud tolik drsných zážitků,že bych mohl vyprávět celé hodiny. Třeba jsem si takhle jel v levém pruhu čtyřproudovky v Košicích, když se vyřítil nějaký týpek ve staré kraksně a napálil to do mě. Moc vyhýbat jsem se mu už nemohl, protože nalevo ode mě byly 2 pruhy v protisměru. Atd. atd. Největší prasata, co znám!

0/0
30.8.2007 20:15

Jan.Emil

Svědomitý řidič.

Vážím si ho.

Zabít někoho na silnici opravdu není jenom tak.

0/0
29.8.2007 19:15

Jan Tleskač

mno

oni sú tu u nás schopný teraz obviniť jeho otca...nakoľko použil otcovu zbraň...a tak ten charakterný sráč vlastne dostal pred súd niekoho, kto s nehodou nemal nič spoločné:-©

0/0
29.8.2007 15:26

Si0

Re: mno

Sice neměl nic společného s nehodou, ale patrně porušil zákony jinak (přinejmenším zbraň nezabezpečil před zneužitím, pokud ji měl vůbec legálně), takže patří i on potrestat.

0/0
29.8.2007 19:40

dj giovanni

Smutná událost

přesto si dovoluji aspoň zmínit další zvrácené ilustrační foto, je mi zle při představě jak si génius co jej vybral asi dal s kolegou panáka na oslavu toho, jak skvělou fotku našel

0/0
29.8.2007 14:46

Kokodák

Re: Smutná událost

přesně...je to tady žurnalistickej hnůjRvRv:-©

0/0
29.8.2007 16:28

cinsky_buh_srandy

tak tomu se říká přístup

0/0
29.8.2007 14:30

pepe999 from Manchester

Soudruzi pravdy a lasky tady opet

humanisticky onanuji!!! Asi jim nedochazi, ze jejich smysl zivota s pravdou a laskou uz davno nefunguje, respektive ani nezacal. Ono to asi nebude nic prijemneho se divat lidem, kterym zabil syna do oci, vcetne pribuznych. Kde je ten vas rudej charakter?? To se mozna nestane bezcharakterni rude svini, ale ten clovek v soucasne dobe udelal to nejlepsi, co v dane chvili slo. Ukoncil celou nehodu jednim vystrelem!!R^R^R^

0/0
29.8.2007 14:15

Templ

Re: Soudruzi pravdy a lasky tady opet

co to má společného s kabátkem?

0/0
29.8.2007 14:19

pepe999 from Manchester

Re: Re: Soudruzi pravdy a lasky tady opet

??

0/0
29.8.2007 14:28

dunil

škoda

Škoda takového charakteru, který byl zmařen z mladické nerozvážnosti...R^R^ a samozřejmě i škoda dalšího života a zranění.;-(

0/0
29.8.2007 13:57

Vifon

Banální nehoda ve Felvidéku

A IDNES o tom píše jako o události týádne!!!

0/0
29.8.2007 13:55

pokolgep

Re: Banální nehoda ve Felvidéku

Vem si mapu a studuj nejsi v obraze....

0/0
29.8.2007 14:49

Vifon

Re: Re: Banální nehoda ve Felvidéku

Cituji:"Jeden mladík zahynul v noci při nehodě osobního auta na východě Slovenska." To jsou historicky Horní Uhry, nee?;-D;-D;-D

0/0
29.8.2007 15:31

Rataslaw

Re: Re: Re: Banální nehoda ve Felvidéku

Mam celkom pochopenie pre cudakov ako ty - nosia obvykle stare ludove kroje, na Sv. Jana, alebo na 1. maja palia vatry a klanaju sa napodobeninam starych modiel, lebo ich prapraprapraprapra-predkovia to tak kedysi robili ;-D A historickemu sermu sa takto nahodou nevenujes?:-P Obcas by si sa mal ale z toho svojho davneho stredoveku vynorit s5 do dnesneho 21. storocia nech nie si okoliu na smiech ;-D

0/0
29.8.2007 18:59

Vifon

Re: Re: Re: Re: Banální nehoda ve Felvidéku

Nemtudom!

0/0
29.8.2007 22:57

Rataslaw

Re: Re: Re: Re: Re: Banální nehoda ve Felvidéku

Hned mi bolo jasne Rv;-D

0/0
29.8.2007 23:31

zachy_26

drsny

celkem drsny. asi se bal reakce vsech kamaradu a rodicu tech spolucestujicich. nadruhou stranu on je do toho aut lézt nenutil a oni se mu evidentne nesnazili zabranit v tom aby ridil. myslim ze kdyby se choval tak jak se chovat clovek v tu chvili ma,tak bych dostal podminku,kdyby mu to rodice mrtvyho i zraneny kamosi odpustili a primluvili se. holt to neunes,skoda.

0/0
29.8.2007 13:53

anžto

?

proč se tady mnozí chovaj jak kdyby to ten kluk udělal schválně? kdykoli se může během vteřiny něco stát a vše je v pr....Jasně, třeba byl ožralý, řídil rychle a kdoví co - ale byl to mladej puberťák (to není omluva) ale vy se tu chvoáte všichni jak kdyby jste byli dokonalí. jenže nejste. nikdo není.  

0/0
29.8.2007 13:31

medanek

je to hnus

ale asi nejlepsi co moh udelat

0/0
29.8.2007 13:30

Králík z klobouku

To jste všichni takový paka?

To tady jsou samý primitivní pomstychtiví srabácký paka, který sebevraždu považujou za charakterní?

Ten kluk by byl formát, kdyby se z nehody poučil, přestal chlastat a hazardovat a dokázal žít dál navzdory nenávistnejm kecům samospravedlivejch soudců jako jste vy. A třeba by se pokusil dělat něco i proto, aby další mladí lidé nebyli tak blbí, jako byl on.

Ale když to neunesl a utekl od problému, a to definitivně - dá se to pochopit, ale není to nic, čím by se on nebo jeho okolí měli chlubit.

A vy ostatní, co tu děláte chytré - ozvěte se, až si uděláte nějakej průser, ani nebudete vědět jak. Já si pak do vás taky kopnu.

0/0
29.8.2007 13:23

anžto

Re: To jste všichni takový paka?

souhlas, je to smutné. Akorát říct že kluk by byl formát kdyby žil dál...to je těžké. Já sama si vůbec neumím představit žít s tím že jsem někoho zabila...Udělal to hlavně ještě v době paniky...ale možná by to udělal i s odstupem..kdo ví  

0/0
29.8.2007 13:26

Králík z klobouku

Re: Re: To jste všichni takový paka?

Já mám kámoše, co málem zabil sebe a další tři kluky. Mikrospánek, a je to. Měl neuvěřitelný štěstí, že všichni přežili a nakonec snad úplně bez následků.

Svoje auto bych tomu klukovi asi dnes nepůjčil, ale vážím si toho, že si ty lidi kvůli tomu nezničili svoje vztahy. Nevím, jak by to bývalo dopadlo, kdyby někdo skončil doživotně na vozíku nebo mrtvej - asi by z toho bylo víc hořkosti. Ale co by tím kurňa kdo vyřešil, když by se viník zabil nebo když by ho všichni do smrti nenáviděli?

0/0
29.8.2007 13:31

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: To jste všichni takový paka?

jo mikrospanek to je svina , a tvrdacky natury si ho casto nepripoustej ;-)

0/0
29.8.2007 13:33

anžto

Re: Re: Re: To jste všichni takový paka?

nic....já zas mám známýho co v šestnácti blbli s klukama na motorkách, vysekali se a spolujezdec byl mrtvej, byl to jeho nejlepší kamarád. A rodina toho mrtvýho se ještě u soudu zasazovala pro nejmenší trest. Neměli mu to za zlé, protože věděli, že jejich syn ty kraviny dělal taky akorát zrovna neřídil...

0/0
29.8.2007 13:36

Warhead_bia :P

Re: To jste všichni takový paka?

rekl bych ze format ale nebyl ;-D

0/0
29.8.2007 13:26

medanek

Re: To jste všichni takový paka?

klidne kopej chytraku humanistickej:-©

0/0
29.8.2007 13:31

AnimalFemal

Re: Re: To jste všichni takový paka?

Mede, ono to není o humanismu, ale o životních zkušenostech. Já si taky více vážím těch, kteří se dokážou odrazit ode dna a jít dál, než těch, kteří se z toho bahna nikdy nedostanou a dokážou ho jen kolem sebe plivat.

0/0
29.8.2007 13:36

xempth

Re: Re: Re: To jste všichni takový paka?

Ani o životních zkušenostech to není. Pouze o životním postoji.

0/0
29.8.2007 14:14

pokolgep

Re: To jste všichni takový paka?

Jdi do pr...le az budes mit deti a nekdo ti je zabije zmrzaci chci videt Tvuj ksicht.....

0/0
29.8.2007 14:53

Barry Goldwater

Bohužel ojedinělý případ

Tak takhle chápu vyvození závěrů z osobní odpovědnosti. Vím, že zármutek pozůstalých nebude nižší, ale odpadne ten pocit bezmocného vzteku a tahání se po soudech. Pane řidiči, budiž vám země lehká.

0/0
29.8.2007 12:45

Sadie Mae Glutz

Re: Bohužel ojedinělý případ

nemůžu než souhlasit, všechna čest řidiči, pochybuju, že bych měla to svědomí a odvahu se zachovat stejně.

0/0
30.8.2007 23:12

vver440

Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

aspoň někdo s charakteremR^;-D

0/0
29.8.2007 12:10

pepe999 from Manchester

Re: Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

R^R^

0/0
29.8.2007 12:48

medanek

Re: Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

R^R^

0/0
29.8.2007 13:32

Rataslaw

Re: Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

skor niekto bez odvahy celit okolnostiam RvRv

0/0
29.8.2007 19:01

Sadie Mae Glutz

Re: Re: Při nehodě zemřel mladík, řidič se pak zastřelil

i kdyby jim čelil, komu by to pomohlo?

0/0
30.8.2007 23:14

Alena0077

Jako píšu vždycky,

o jednoho vraha míň. HURÁ!R^ Ještě by se mělo zastřelit to pako, které zabilo toho pána na srazu těch vytuněnejch krámů.

0/0
29.8.2007 11:40

mattonka

Re: Jako píšu vždycky,

měli ho policajti nechat rozvášněnému davu...

0/0
29.8.2007 11:50

Alena0077

Re: Re: Jako píšu vždycky,

Asi dav nebyl tak rozvášněný. Já bych ho do příjezdu polišů ztřískala tak, že by ho vlastní máma nepoznala. Je mi na :-© za toho hovada, z jeho rodičů (každé dítě je obraz svých rodičů) a ještě z našich zákonů. Hawk, domluvila jsem.

0/0
29.8.2007 11:58

honza158

Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

To jsou ale ubohe zvasty :-)

0/0
29.8.2007 12:03

mattonka

Re: Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

ne, to je jen projev max. nasrání... nedivím se. Po tom mrtvém pánovi zůstaly tři děti.

0/0
29.8.2007 12:05

bobcat

Re: Re: Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

A kdyby byl bezdětný, tak dobře mu tak???

0/0
29.8.2007 12:12

mattonka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

mělo by, pokud nějaký ožralý idiot zabije člověka, tak to fakt není dobře..

0/0
29.8.2007 12:50

honza158

Re: Re: Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

1. radovat se verejne nad tim, ze se nekdo zastrelil je ubohe i kdyby to byl Jiri Paroubek, navic nikdo tu nemuze vedet co jak a proc se stalo

2. obvinovat z takoveto veci rodice je ubohe. 3. lhat ze by slecna/pani tuzera ztriskala je ubohe

4. obecne je fyzicke nasili povazovano za ubohe 5. pokud by neplatil bod 2 co by to vypovidalo o rodicich slecny/pani Aleny ? 6. toto vse a mozna i neco dalsiho opravnuje k vyroku, ze to co slecna/pani napsala je ubohe

;-)

0/0
29.8.2007 12:21

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako píšu vždycky,

Je prostě ubohá.

To ale nic nemění na tom že:

1. Paroubka by nebylo škoda.

2. Toho blba taky ne.

3. Že děti jsou obrazem svých rodičů.

0/0
29.8.2007 12:57





Najdete na iDNES.cz