Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomoc Řecku míří z celého světa, Češi nabídli vrtulník

Počet obětí požárů v Řecku se vyšplhal na 63 a zcela určitě ještě poroste. Ze zahraničí přichází pomoc, svým dílem chce přispět i Česko. Řecku nabídlo policejní vrtulník s vakem na hašení požárů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blejboy

Po tom, co jsem si precetl nektere clanky

v diskusi, se mi cela situace v Recku jevi takto: Sexxxxbommmba usporadala zajezd do Recka pro vsechny cleny jejich komunisticke bunky....Pote, co si tam uzili, zalozili pozary a odjeli...Je znamo, ze kam komunista slapne, zustane jen spalena zem a 40 let tam nic neroste...;-D(Y)

0/0
28.8.2007 1:04

blejboy

To by me zajimalo,

jestli tam taky hasi Turecko....Ony ty vztahy nejsou zrovna nejlepsi a mohli by to taky chtit hasit benzinem;-D;-D

0/0
28.8.2007 0:53

koga

A na tohle rozhodnutí

se muselo sejít celé  modré hnízdo? Fuj, kdyby  z chat zavolali vrátného do strakovky, tak ho napadne to samé a v neděli tam už mohl létat. Hnus velebnosti(Y)

0/0
27.8.2007 20:55

dislektik-idnes si na mě zasedla

půl ŘECKA hoří a mi pošlem jeden vrtulník

no doufám že to nebude jediná pomoc státu

0/0
27.8.2007 17:55

Jan Žižka z HK

ODSácká pomoc jako vždy poslední.

Rv

0/0
27.8.2007 16:21

Kokodák

než tam ten křáp doletí,

bude po požárech...a těch keců vokolo...obligátní ČEZská ostuda...:-/

0/0
27.8.2007 15:59

ellinas

Turecko už poslalo jedno letadlo a posílá další

jen by me zajímalo kam tu nabídku pomoci Cesko poslalo ,protože Turecko se telefonicky zeptalo,zda chce Recko pomoci a okamžitě vyslalo letadlo.

0/0
27.8.2007 15:56

fchrz

reprezentace

se divim ze jim nechtej (nekdy pristi tejden nebo lepe este pozdejc...) poslat kybl vody...ostuda!

0/0
27.8.2007 15:39

N.W.O

Češi nabídli vrtulník

TOMU RIKAM NABIDKAR^[>-] Hlavne ze mame na mise v Afghanistanu. Buh - Bush - nade vse;-O Priste nam Rekove po povodnich jiste opet radi pomohou;-D

0/0
27.8.2007 15:24

ellinas

Olympie

Byla zachráněnna nejen díky nasazení hasičů,ale především díky protipožárnímu systému,skládající se z mnoha vodních děl.Jinak to,že hasiči a letadla létají aby zachránili Olympii vyvolává u lidí u jiných požárů,kteří marně čekají na nějakou pomoc ze vzduchu pocity,že záchrana památek je přednější než záchrana jejich vesnice,domů a životů.

0/0
27.8.2007 15:15

bluetake

to je neskutecne

Nabidli jeden vrtulnik a ted ctu, ze cekaji na odpoved............obavam se, ze z recka zadna nedojde, tam se urcite lekli, ze jsme na tom hur bez pozaru, nez oni s pozary.....to je nskutecny trapas a hnus. To meli snad radeji drzet hubu......... je videt v realu , k cemu je slavna EU. Misto, aby poslali okamzite vsichni leteckou flotilu, ktera by hasila, tak kazda zeme neco malo cmrndne, v cele s Ceskem, ktere nabizi jeden vrtulnik a lide, chcipejte tam vesele dal. Az to tam uhasite, my se tam pak prijedeme podivat a budeme vam kondolovat.hnus, hnus , HNUS !!!!!!

0/0
27.8.2007 14:34

spalovac

Re: to je neskutecne

R^

0/0
27.8.2007 15:31

skeblicka

Re: to je neskutecne

Nemusime posilat letadla a vrtulniky, kdyz je nemame, ale kdyby nalozili letadlo hasicu...kazda ruka dobra, mistni nemuzou vydrzet non-stop. Vsdim se, ze by se tady dobrovolniku z rad nasich hsicu naslo dost!

0/0
28.8.2007 9:39

pepe999 from Manchester

Jestli dodrzujou pravidelne siestu, tak to neuhasi ani do vanoc...

CR nabizi vrtulnik?? Kdyby byly svestky co k cemu, tak uz ten vrtulnik davno odletel a necekal, ze to tam uhasi, nez vubec odleti...:-©:-©

0/0
27.8.2007 14:25

blejboy

Re: Jestli dodrzujou pravidelne siestu, tak to neuhasi ani do vanoc...

CR sice nabidlo vrtulnik, ale zapomneli dodat, ze si Rekove prvne musi prijet ten vrtulnik spravit a pak ho tam odtahnout, protoze ten krap by tam urcite nedoletel a cestou by jeste mohl spadnout a zapalit dalsi staty....Takze Rekove se radsi zdrzeli odpovedi!

0/0
28.8.2007 0:49

bluetake

jeden vrtulnik ? TO JE VYSMECH !!!!

Tragicky vysmech cele smavne Evropske unie. Az se mi chce z toho zvracet.............:-©

0/0
27.8.2007 14:19

pakoss

To sexxxbomba,..................................

:-© z tvých stalinistických a úchylných levičáckých názorů je mně na zvracení, jsi vřed internetových diskusí a primitivní provokující ultralevičák....Rv

:-©:-©:-©!

0/0
27.8.2007 14:04

Sharkee

Re: To sexxxbomba,..................................

navic se jedna o velice rozpolcenou osobu, ktera jednou o sobe pise v muzskem a pak zase v zenskem rodu

0/0
27.8.2007 14:30

blejboy

Re: Re: To sexxxbomba,..................................

na to uz prej sou v soucasny dobe prasky;-D;-D

0/0
28.8.2007 0:51

ciankal

a co nase vlada ?

uz aspon koordinuje ?;-D

0/0
27.8.2007 13:26

ix.

Tragédie, ale neškodilo by

v průběhu roku trochu systematicky odstraňovat přehoustlé křoviny. To, že v létě vyschnou a jsou hořlavější než papír, platí v Řecku i v Chorvatsku. Ale je to pracné.

0/0
27.8.2007 12:33

Mlokman

Re: Tragédie, ale neškodilo by

Ty jsi ale blbounek. Nejdriv si o tom neco zjisti a pak kafrej. V techto statech hori kazdy rok, ale vzdy je to jen mirny pozar, kdy vyhori jen suche jehlici a krovi a nic vic se nestane. Bohuzel s prichodem lepsi pozarni ochrany a techniky se dari tyto male pozary zastavit hned v pocatku a nedojde k vyhoreni techto materialu. Lety se vrstva nasklada a kdyz je tak horke a suche leto jako letos, tak i kdyby kazdy Rek vysekal 2 krovicka, tak neni sila, ktera by zabranila vzniku velkeho pozaru. Zvlast pokud je nejaky dement zaklada umyslne (coz neni v tomto pripade potvrzene a ja to ani netvrdim).

0/0
27.8.2007 14:35

odborar

Na Řecku je vidět, že nová hrozba terorismu je na světě.

Nic jiného úmyslné zakládání požárů není. Mimochodem svádět požáry v Řecku na USA a jejich politiku, může opravdu již vyšinutý člověk, který se neliší od těch, co požáry zakládají. Nejde o nic jiného, než poškodit země EU, aby byl narušen v těchto zemích cizinecký ruch a občané dostali strach. Pokud EU neudělá rychlé protiopatření v tom, že se těmto teroistickým žhářům budou dávat rovnou tresty smrti a v případě požáru v jakékoli zemi nezorganizuje globální požární leteckou ochranu, aby v případě požáru okamžitě vystartovaly letadla ze všech okolních zemí, pak se bude vše změnou klimatu ještě umocňovat a také může dojít k tomu, že začne ubývat kyslík všem, protože nebude rostlin, které ho budou produkovat.;-(

0/0
27.8.2007 10:23

sexxxxbommmmba

USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Nevinné lidské životy má s největší pravděpodobností opět na svědomí rozbujelý rakovinový vřed planety Země=USA. Pokud by za požáry stáli náboženští fanatici z muslimských zemí, USA  je vycvičily, zafinancovaly... ještě v dobách, kdy USA byly posedlé svrhnout legitimní sekulární vládu Babraka Karmala a Nadžibuláha v Afghanistánu. Všemožně již v té době podporovaly Ládinovce, nakonec se jim to vymstilo 11.září. USA se neštítily ve svém antikomunistickém běsnění dokonce podporovat nejextrémnější ultralevičácký režim Polpotovců - Rudých Khmérů s miliony obětí - lidských životů. USA se neštítily dokonce tento zrůdný ultralevičácký režim dokonce podporovat VEŘEJNĚ v OSN, což lze  ověřit v dokumentech o hlasování. Chce se mi z politiky USA zvracet.Kambodžu nakonec osvobodil od této ultralevičácké tyranie, podporované USA , socialistický Vietnam s podporou SSSR. Mimochodem  kvůli levičáctví se SSSR rozešel i s Čínou. Chce se mi z politiky USA zvracet ! ....

0/0
27.8.2007 10:08

sexxxxbommmmba

Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

...Pokud však plameny zažehli řečtí žháři, zase za to může zvrácený totalitní režim v USA a jejich úchylové z Hulí v údu, odkud zaplevelují svět filmy, kdy dvě třetiny "děje" tvoří VÝBUCHY, OHEŇ, krev, násilí a mrtvoly. PYROMANII, stejně jako sadismus a nekrofilii řadí sexuologové mezi sexuální úchylky. Tyto úchylácké scény zákonitě zvyšují počet i choutky takto ujetejch jedinců. Úchylové totiž musí bejt již samotní režiséři těchto filmů, hold maj prachy, tak točej. Ještě zvrácenější vliv na svět má však skrytý politický propagandistický podtext ve většině US filmů.Fašistické Německo by mohlo v mnohém závidět.Vlastenecká hudba (4 verze pro všechny filmy), zvukové efekty trhající uši, kdy dialog zaniká..., prostě filmy bez myšlenky, hnusnej brak, šířící malomyslnost u ostatních národů, jenž má za cíl udělat z lidí  slaboduchý dav křičící Amerika!Amerika ! , a ráno si "svobodně" oblékající tričko s nápisem US ARMY.

0/0
27.8.2007 10:09

bapchpytho

Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Tak brzo dopoledne a už tak slitej 8-o

0/0
27.8.2007 10:18

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Ukaž mi jediné slovo, které jsem napsala a není pravdivé :-)(Y)

0/0
27.8.2007 10:22

bapchpytho

Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Nic proti, ale svádět požáry na to, že USA před 20-30 lety podporovaly různé živly v islámském světě je trošku hodně paranoidní.Taky zrovna nejsem nadšen zahraniční politikou Křováka, ale všeho s mírou.Používat mozek není špatná věc.

0/0
27.8.2007 10:26

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

To, co píšu se jeví jako hodně nadsazené, mnohdy i úmyslně přeháním, ale zde nic nadsazené není, vše se tak stalo, je třeba hledat souvislosti, ano USA přímo nedrží v ruce zápalky, na to mají lidi, které předtím proti někomu tyto teroristické praktiky naučili, A ládin poté, co skončil studia  v Turecku se stal spolupracovníkem CIA, tyto živly z celého muslimského světa USA školily ve zpravodajskýc\h technikách, jak se vyhnout detekcím na letištích v praní špinavých peněz...Aurčitě SSSR a světský režim v Afghanistánu byl menším zlem, než "demokracie" alá USA - Talibán..., kdy ted nakonec s nimi musí bojovat a my jak pitomci po jejich boku. 

0/0
27.8.2007 10:37

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Je to totéž, jako bych si na Tebe, jako na svého souseda jen proto, že děláš doma po výplatě stojku (paralela s SSSR hospodářstvím), si najal zabijáka, který Ti zavraždí někoho s rodiny a podpálí chalupu a nakonec, to samé provede i tobě.(paralela s tím jak USA vycvičili tyto šílence a nakonec se jim to 11. září vratílo, ale bohužel celému západnímu světu a hlavně vlezdoprdelkům.) m.j. Řecko, pokud se nepletu má v Iráku nebo Afghanistánu také vojáky, pod ne, tak mě oprav.  

0/0
27.8.2007 10:43

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Ale, budiž  Afghanistán se USA vymstil a vojska jsou tam z požehnáním OSN, ale USA pokračují V Iráku (bez mandátu OSN) svrhly Sadáma, představitele opět sekulárního režimu, který náboženské fanatiky, nacionalismus..., byť krutě, držel na uzdě. A tyto národy demokracii nechtějí, ti, co prohrají volby je neuznaj, ozbrojí se a teče krev. Oni jsou spokojení pokud mají svého diktátora nebo monarchu, byť třeba tyrana . A pár tamních Havlů přece nestojí za to, aby svět byl kvůli tomu ve SRAČKÁCH. 

0/0
27.8.2007 10:52

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

hlavně to co píšeš je magořina, která ukazuje jen a pouze na tvoji hlubokou neznalost historie a historických souvislostí, respektive na snahu o jejich překroucení ad absurdum.

0/0
27.8.2007 10:56

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Nic nepřekrucuji, nepřekrucuji ani tehdy, když napíšu, že největším filozofem všech dob byl V.I.Lenin, který napsal, že náboženství je droga a to, že, kde dnes teče krev, tak se točí kolem náboženství (také nacionalismu, rasismu a nekontrolované moci peněz) je svatá PRAVDA !!! V žádném případě neobhajuji Stalina a ujetej reál. socialismus Stalinova typu. Jinak Lenin ve svém dopise, než zemřel před Stalinem varoval, Stalinova klika dopis ale zatajila.

0/0
27.8.2007 11:09

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Jinak kdo má aspoň trochu přehled o historii, tak i ví, že Lenin dokonce silně zavrhoval levičáctví i ve svém díle (např. Dětská nemoc levičáctví v komunismu) a prakticky to i uplatňoval např. při prosazování NEP.

0/0
27.8.2007 11:19

ldolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Ale ono nikdo neříká, že nemáš ve spoustě věcech pravdu, ale myslím si že požáry v řecku skutečně s hollywoodskou produkcí nic společného nemají. Trošku soudnosti. Jak se říká  - každý z nás má nějakou úchylku. To bys za to za chvíli mohla obviňovat rodiče pyromanů, že s dětmi kdysi opékali na ohni buřty a tím jejich úchylku podnítili.

Myslím, že celá ta tvoje litanie o USA do téhle diskuze moc nepatří. Podotýkám, že se mi politika USA také vůbec nelíbí.

0/0
27.8.2007 11:02

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Nejde jen o požáry, stačí, když už děti vraždí ve školách. A nejde jen o filmy, ale i o PC hry...

0/0
27.8.2007 11:14

ldolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

A co vlastně čekáš? Že budeme číst pouze čtyřlístek, v televizi se koukat na lotranda a zubejdu, počítače a internet zrušíme? To jestli sem magor nebo ne není na jaké filmy se dívám a jaké hry hraju. Taky sem jako mladší rád hrál střílečky, líbilo se mi když sem na počítači rozmlátil protihráče až z něj cucky lítali, ale to přece neznamená, že to udělám v reálu. Problémem je prostředí, kde jso děti vychovávány. V tomto teď s tebou budu souhlasit - velký vliv má náboženství, zvyklosti v danné lokalitě. Přece mi nechceš namluvit, že islámští teroristé jsou teroristy kvůli PC hrám a televizi. Tam kde si děti od malička hrají se samopalem, těžko vychovat mírumilovného člověka s úctou k životu. To když od malička ve společnosti, která mi mlátí do hlavy, žekdyž zabiju co nejvíc lidí jiné víry, tak se dostanu do nebe - tak asi taky nebudu pořádat filosofické multikulturní dýchánky u čaje. Promiň ale to co jsem nastínil není vina USA.

0/0
27.8.2007 11:27

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Dost si odporuješ, na jedné straně říkáš, že když si hraje od mala se samopalem..., ono ta hra na PC je mnohdy dost drastičtější, než hra se samopalem, proto říkám, že leccos je důmyslně skryto v určité fiktivní realitě, o to je to záludnější. A někdy ani skrytě, ve hrách (Vietkong...) jsou prezentován jako nepřítel konkrétní národ a ovlivňováno dokonce pol. myšlení a historie. Totéž hry a filmy, kde arabáči jsou prezentováni jako pitomci a odstřelováni, bombardováni...Jinak Amíci si 11. zaří sami natočili, v mnoha filmech s podobným dějem a vše zachranoval prezident. Bush měl být po 11. září sesazen a ne že se při svém bezprostředním projevu po 11. září usmíval a mrkal na svou manželku při tiskovce, cítil se jako ve filmu, kdy teď spasí Ameriku a svět. To je prostě to jejich tupé US myšlení, a v tom vyrůstá spousta generací....

0/0
27.8.2007 11:47

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Dokážu si představit, jaké představy a pohled na ostatní svět musí mít" logicky" už malej ami kluk. myslíš, že někdy v životě pochopí, že není jen Amerika ?  Muslimskej fanatik si také mohl říci, natočili si to, tak jim ty jejich úchylné fantasmagorie splníme...

0/0
27.8.2007 11:47

ldolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Ano, jestliže mají špatné školství, pak malej "ami kluk" je asi trochu víc mimo mísu. Ano , taky se mi nelíbí velkohubost USA a to že o sobě říkají že jsou nejlepší na celém světě.  Ano muslimský fanatik by si toto bezesporu mohl říct. Ano určitě je na světě více muslimských fanatiků díky politice USA. Ne!! Není to vše vina pouze politiky USA, hollywoodu a celkově prozápadní společnosti. Nevím, nedokážu posoudit úroveň amerického školství.

Napadá mi, že za chvíli bys mohla napsat že vysoká nehodovost a úmrtnost na našich dálnicích je vinou toho, že mladí lidé hrají závodní hry na PC a koukají se na německý nesmysl Kobru 11.

0/0
27.8.2007 12:07

ldolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Já v tom nevidím že si odporuju. Říkám, že problém je ve výchově. Nevidím nic špatného na hraní počítačových (dobře v určité závislosti na věku), ale hrát si od mala se samopalem je asi něco trochu jiného, než klikat na myš, nemyslíš? Podstatou každé hry je nepřítel (soupeř), hra je vždy pouze fikce a alespoň dle mého názoru není moc podstatné jestli je pravdivá. Pravdivé informace musí podávat škola, ale ne hra vytvořená kvůli tomu, aby bavila.

Ano USA se cítí být pupkem světa a Bush je idiot, který (dle mého názoru) nebýt peněz a vlivného otce nemůže dělat ani ve vyšším managementu nějaké společnosti. Když poslouchám jeho projevy, tak mi to přijde podobné jako komentář fotbalových zápasů Václava Tittelbacha - nemá to ani hlavu ani patu. Máš pravdu i v tom, že Bush je asi největší zlo současného světa a že už dávno neměl prezidentovat, jenže ono se nakonec vše dá nějak koupit. Přesto nesouhlasím, že současná situace je zapříčiněna pouze USA a jejich politikou.

0/0
27.8.2007 11:57

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Chtěl jsem něco podobného napsat, inteligentní jedinec kvuli hře na PC nebude páchat zlo, ale jedinci Bushova kalibru se v tom mohou vzhlédnout. V každém příspěvku , co píšu, je určitá nadsázka, ono mnoho lidí bez té nadsázky se potom nad problémem ani nezamyslí, jdu papat a pak se koupat v moři, čau.:-P

0/0
27.8.2007 12:06

ldolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

O.K. s tímto názorem se mohu na 100% ztotožnit. Čau

0/0
27.8.2007 12:09

xxxiksiksiks

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

hele sexbomba, a co to ma spolecneho s tim, ze mozna shori bajna olympie?! ;-( hori tam kazdy rok, u aten, jen letos je to horsi. neni voda. ty sve uvahy pis k clanku kam patri, ne? ;-)

0/0
27.8.2007 12:00

sexxxxbommmmba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

190 požárů, hoří polovina řeckého území, 61 mrtvejch, ty jsi to ani nečetl , vyď, yntelygente ? Ale nic ve zlém V

0/0
27.8.2007 12:13

xxxiksiksiks

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

nevim o tom, ze bych psal neco, co popira 61 mrtvych. nepatri to sem. tecka. kolik plaati provokaterum idnes??? vyplaci se to? ;-D:-P PS nemam tam zadnou hrubku, kontroloval mi to cestinar ;-);-);-)

0/0
27.8.2007 12:47

xxxiksiksiks

Re: Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

kdeze slitej, i zhulenej :-P

0/0
27.8.2007 11:56

Heralik__

Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Rudej blazen... padej radsi do Ciny...

0/0
27.8.2007 10:18

tuccy

Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

Ládínovci moc té podpory nedostali protože byli celkem okrajová skupina která hlavně zajišťovala logistiku a bezpečná útočiště v Pákistánu a do bojů proti Sovětským jednotkám se moc nezapojovala. Drtivou většinu podpory dostaly skupiny které později bojovaly proti Talibanu a Ládínkovi a ještě později to byli povětšinou tyto skupiny které Taliban s pomocí USA a NATO (a Ruska) svrhly.

0/0
27.8.2007 10:29

sexxxxbommmmba

Re: Re: USA v posledním půlstoletí jsou rozbujelým rakovinovým vřadem planety Země.

To už bylo s křížkem po funusu (po 11. září)

0/0
27.8.2007 10:53





Najdete na iDNES.cz