Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pravicoví extremisté se chystají do Holešova

Na tři stovky pravicových radikálů z hnutí Národní korporativismus plánuje na příští sobotu demonstraci v Holešově. Policie se na místo chystá povolat i jízdní složku a těžkooděnce. Antifašisté však zřejmě důraznější protiakci nechystají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

007pet

Super clanek o organizatorovi na www.antifa.cz

Pokud je to pravda a na lez mi to prijde moc promakany, tak je to fakt vtip, organizator nacisticke akce je pologramotny uchylny blbec s zakrnelym deformovanym prirozenim, jehoz fotky rozesila cizim lidem po internetu:

http://www.antifa.cz/nclanky.php?id=120&tab=mzdomova

0/0
19.8.2007 7:44

YaTaky

Prosim prejedte taky k nam!

Mame tu premnozeno - tmavymi se to tu jen hemzi. Nemuzeme v noci spat jak tu rvou na namesti , kradou, rozbujeji , rodi, nepracuji,...co s nimi? (Y)

0/0
19.8.2007 6:17

Moravský Slovák

Re: Prosim prejedte taky k nam!

Tak to tedy máš smůlu,

Ti vygumovaní hrdinové jsou schopni svou slabomyslnost demonstrovat výhradně v místech, kde se téměř žádní romové nevyskytují a pokud tam nějací vůbec jsou, nejsou s nimi problémy.

Raději napš o radu Čunkovi

0/0
20.8.2007 10:10

johny blunt

DESTROY NAZI SCUM !!!

Už si připavuju munici.....až to příde spustim palbu do houfu náglíčků.[>-][>-]

0/0
20.8.2007 15:24

rbursik

pánové diskutéři.

Pár poznámek, kdo platil nástup NSDAP k moci, dělníci? Když píšete levicová strana proč jedním z prvních cílů Hitlera byl komunistický Sovětský svaz? Projevy Hitlerovi té doby znáte, on už Manifest dělnicé strany, která byl o pár let dřive hlásá"Evropou kráčí ........." zbytek si dočtěte, asi to znáte a pak se omlouvám, že jsem vás podcenil. Myslíte, že by dnes mohlo nastat podobné šílenství jak na začátku dvacátého století? Mluvíte víc než jen těmito Chat příspěvky i s lidma z jiných čádtí světa. Já se snažím a tak snad je u mne potlačen pokus dominance nad druhým. Již v jiných diskusích jsem psal a začněte podpisem, nevím, stydíte se za jméno, dejte tam třeba Vašek Rozumbrada, ale bude tam jméno. Věříte v demokracii ve svém státě?

Přeji Vám spravný směr v životě, nebojte se. 

Radim Buršík  

0/0
18.8.2007 22:44

pepe999 from Manchester

Re: pánové diskutéři.

Co to je za zvast?? Jakej prvni cil byl SSSR?? Pakt Ribbentrop/Molotov bylo co?? Prvni cil byla CSR, nebot potreboval zasoby a logistiku, ktere se mu v CSR bez boje dostalo...

0/0
20.8.2007 10:19

Chlupaty Knedlik

Proc ne

kdyz se muzou komousi schazet v parlamentu, proc ne ultrapavicaci v HolesoveR^

0/0
18.8.2007 22:29

johny blunt

Ty fašounej spíčenej

chcípneš

0/0
20.8.2007 15:01

trojuhelník

přijde vás povzbudit i pan Langer

ministerstvo se mu slušně sype pod rukama, potřebuje se odreagovat, náš milej a usměvavej ministr, Ivánku, ty náš svazáku!          :-)R^

0/0
18.8.2007 18:42

p.sp.

...

koukam zas tu jede mistni obsese - zda jsou nacismus event. fasismus pravicove nebo levicove. A zda jsou cesti nackove pravicaci nebo levicaci...

Holt okurkova sezona diskuze idnes...:-)

0/0
18.8.2007 18:37

p.sp.

Re: ...

jo, jeste bych k tomu chtel poznamenat, kolik asi tak z te particky omezenych hovadek, kterymi vetsinou soucasni, alespon cesti nackove, jsou, je vubec schopno dohlednout nejakych pojmu levice a pravice...

0/0
18.8.2007 18:49

pepe999 from Manchester

Re: Re: ...

Me docela fascinuje, jak se ceskej povl necha obalamutit rokem a falmerem tak, ze jim da 50% podil v PS a pak se na netu, nebo jinde pohorsuje nad par chudakama, kteri si pri nemoznosti svobody projevu zarvou par zapomenutych frazi. Banda pokrytcu si pestuje komance a jakykoliv jiny nazor hned odsuzuje a dela extremne nebezpecnym. Pritom ten nejhorsi odpad si zvoli do PS...:-©:-©:-©:-©:-©(Y)

0/0
18.8.2007 19:56

Muslym

Nechápu ty diskuse, zda jsou náckové pravicoví či levicoví. Copak byl skinhead Lenin pravičák?

0/0
18.8.2007 18:04

Stein-X

Heil from Toronto

;-D

0/0
18.8.2007 15:09

pepe999 from Manchester

Re: Heil from Toronto

SH from UK...R^;-D

0/0
18.8.2007 15:15

Korsičan

Re: Re: Heil from Toronto

no jen si tam zůstaňte buzny:-P

0/0
18.8.2007 15:32

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Heil from Toronto

Piss off ruda buzno..:-P

0/0
18.8.2007 15:38

kareel

Re: Re: Re: Re: Heil from Toronto

ty musis byt opravdu veliky ubozak

0/0
18.8.2007 17:10

mike74

Re: Re: Re: Re: Heil from Toronto

pockej oni ti arabove a indove v manchesteru pekne nakopou tu tvoji smejdovou hubu a prdel:)

0/0
18.8.2007 17:46

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Heil from Toronto

Klidek soudruzi, vsak on se o vas jyrka s falmerem uz postaraji...;-D;-D:-©:-P(Y)Rv

0/0
18.8.2007 19:53

pan vomáčka

nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

The first half of the 20th century saw the rise of revolutionary right-wing populist and nationalist currents, notably fascism, that were distinct from the older right-wing political currents that continued to exist alongside them. Right is still used to refer to radical nationalist or racist politics; according to Stephen Tansey, "in the twentieth century...the forces that are generally seen as furthest to the right are not those of monarchism, but those of Nazism or fascism."

0/0
18.8.2007 13:49

pan vomáčka

Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

The terms extreme right or ultra right are used by some scholars to discuss only those right-wing political groups that step outside the boundaries of traditional electoral politics. This generally includes the revolutionary right, militant racial supremacists and religious extremists, fascists[1], neo-fascists, Nazis, and neo-Nazis. In this usage the terms are distinct from other forms of right wing politics such as the less-militant sectors of the Far Right and Right-Wing Populists, as well as from the more traditional conservatives

0/0
18.8.2007 13:52

pan vomáčka

Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

The term far right is used in different ways by different authors.It has been used by scholars in at least three somewhat conflicting ways:

1. Reform-oriented right-wing movements or rightist factions of conservative political parties.

2. Neo-fascists and Neo-Nazis are usually labeled extreme right or ultra right.

3. The whole range of right-wing politics from the borders of conservatism out to the far reaches of the extreme right.

0/0
18.8.2007 13:56

65c02

Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Blábol napsaný anglicky je stále  jen blábolem.:-)

0/0
18.8.2007 13:53

Cynyc

Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Takže jediná správná definice pravice a levice je ta, kterou uznáváte vy. Že to historicky definoval celý svět jinak (a dodnes se téhle definice polovina světa drží), to je jedno - všichni jsou to blbci, protože měli předpokládat, že se narodí mesiáš (Vy) a nadefinuej pravici a levici "správně". Bože můj, proč i lidé s nedodělanou zvláštní školou jako Vy mají takovou potřebu se ke všemu vyjadřovat?

0/0
18.8.2007 13:57

65c02

Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Podíváte-li se na oba politické proudy (nacismus a bolševismus - příp. socialismus) opravdu nezaujatě, tak zjistítě, že mají zaledko více společných parametrů než parametrů odlišných. Zjistíte, že mají prakticky stejný náhled na svět. Ale klidně tato hnutí nazývejte jak chcete. To je samozřejmě jen vaše soukromá věc. Přeji hezký den.

0/0
18.8.2007 14:02

Cynyc

Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Chcete-li vůbec smysluplně zařazovat politické proudy do škatulek (pravice x levice), musíte posuzovat ideologii, nikoli její realizaci. Ta je i u ideologicky zcela odlišných směrů velmi podobná, protože optimální model totalitního řízení společnosti je jen jeden. Nicméně souhlasím, že nacismus a bolševismus mají řadu společných znaků, už proto, že jsou to obě extrémně kolektivistické ideologie. To, co se vám snažím vysvětlit, je, že historicky neběžela hranice mezi pravicí a levicí mezi individualismem a kolektivismem, ale mezi konzervativismem a liberalismem (a dodnes by strana, která by např. chtěla všechno zprivatizovat a nastavit minimální daň, ale zároveň povolit sňatky homosexuálů, byla v Rakousku považována za ultralevicovou).

0/0
18.8.2007 14:16

65c02

Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Mimochodem, pěkně parametry pravice x levice popsal "Re: Re: Pravicaci??? (Imperial_Technocrat, mail, 18.08.2007 13:42 ) vlákno | reagovat"

0/0
18.8.2007 14:06

Imperial_Technocrat

Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Ne, definovani nacismu jako pravice je jedna z nejuzasnejsich PR akci levicovych intelektualu. Podarilo se jim presvedcit cely svet, ze nacismus a fasismus ma koreny v reakci, konzervatismu a kapitalismu. To, ze nacismus a fasismus je definovan jako pravice, je vysledkem toho, ze levicakum se podarilo ukazat, ze vysledkem zostrujiciho se tridniho boje - tedy boje proletu proti burzoazii doslo k finalnimu stadiu kapitalismu a rozkolu v kapitalistickem tabore na urovni mezinarodniho trhu (V Kapitale se totiz pise, ze kapital musi hledat nove trhy jako odbytiste, jinak se zhrouti tim, ze bude vyrabet, ale nikdo kupovat). Tyto dve priciny - prvni svetova valka a vzedmuti reakcnich sil splodilo nacismus. Toto podporil i vpad wehrmachtu do SSSR. Ve skutecnosti nacismus kraci ve stopach marxisticke tradice, coz neni tezke dokazat. Nacismus je levice, jen levice ji oznacila za pravici, aby ji diskreditovala, avsak fakta hovori jinak.

0/0
18.8.2007 14:15

Cynyc

Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Nepřípustně zjednodušujete. Bezprostřední příčinou vzniku nacismu byla nepochybně první světová válka a její důsledky (včetně rozmachu bolševismu), myšlenkově ale zcela nepochybně vyrůstá z konzervativismu (a to v takové míře, že za viníka holocaustu nepovažuji nacismus, ale právě konzervativismus). Naopak s kapitalismem jako ekonomickým systémem nacismus žádný kauzální vztah nespojuje. Zařazení nacismu na pravici tedy není výsledkem žádné "PR akce levicových intelektuálů", ale přirozené dobové definice pravice vycházející z rozdílu mezi konzervatismem a liberalismem. Dnes už rozfíl mezi pravicí a levicí chápeme spíše jako rozdíl mezi individualismem a kolektivismem, a podle této definice je nacismus skutečně levicovou ideologií. Nepovažuji však za potřebné ani praktické revidovat ustálené označení tohoto směru za ultrapravicový.

0/0
18.8.2007 14:29

Imperial_Technocrat

Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Tezko. Konzervatismus odmita revoluci a nacismus je bytostne revolucni - hodla znicit stary rad a vytvorit novy spolu s novym clovekem - coz je take v jasnem rozporu s konzervativni tradici odmitajici socialni inzenyrstvi. Nemluve o tom, ze konzervatismus nema zadne body, kdy by se s nim alespon castecne shodoval. Nemluve o tom, ze nacismus je dilem utilitaristicky hororu Benthama, rasistickych blabolu Chamberlaina a Marxovou dialektikou. Je evidentni, ze nacismus vyrusta z marxisticke tradice, protoze jeho casti jsou prevzate z fasismu, jez je nepochybne marxisticky. Benito Mussolliny se vzdy povazocal za marxistu, take byl odborovym predakem a odborovym pisalkem, sledoval cile korporativismu a take ob jevil uzasnou vec zvanou tripartita - oblibeny levicacky instrument.

0/0
18.8.2007 15:27

Cynyc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

V tomto se evidentně neshodneme a nemohu se zbavit dojmu, že Vaše závěry jsou podřízeny nějaké ideologii (můj osobní tip je, že jste libertarián). Styčné body mezi bolševismem a nacismem nepochybně existují, ale tvrdit, že nacismus je marxistická ideologie a dokládat to tak marginálními fakty, jako že se Mussolini se považoval za marxistu a "objevil" tripartitu, to je - promiňte mi - bizarní. S konzervativismem má nacismus společného mnohem víc - odmítnutí svobodné vůle člověka, pronásledování odlišností (homosexuálové, postižení atd.) nebo antisemitismus. Nikdo netvrdil, že nacismus je přímo konzervativní ideologie, takže namítat, že některé jeho charakteristiky jsou s konzervativismem v rozporu, je irelevantní.

0/0
18.8.2007 16:37

Imperial_Technocrat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Ovsemze to nejsou jedina hlediska ... Chtel jsem spise rici, ze nacismus ma blize k marxismu, protoze jeho ideovy souputnik a ucitel fasismus je marxisticka doktrina ... S konzervatismem nema nic spolecneho, mozna nektere konzervativni patrioty mohl nacismus v Nemecku nadchnout, ale to je tak vse. Konzervatismus nemuze zamitat svobodnou vuli, je na ni primo zalozen, konzervativci nepronasleduji homosexualy - odmitaji jen registrovana partnerstvi ... a antisemitismus, tak to je vrchol blouzneni. Nejenom napriklad Benjamin Disraeli byl Zid, ale take prave konzervativci prisli s tou ideou judaisticko-krestanskych korenech Evropy, potazmo Zapadni civilizace.

0/0
18.8.2007 17:13

zdeseny obcan

Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Snaha rozskatulkovat svet do dvou opozit (dobro a zlo, zamenitelne podle toho kam se postavite) je stara jako lidstvo samo.

Dokumentovana je uz od zoroastrismu a v dnesni dobe se pretavila do deleni na levici a pravici.

Neco co byla puvodne novinarska zkratka specificka pro Konvent je ted narazeno jako sevcovske kopyto na celou slozitost soucastneho sveta.

0/0
18.8.2007 14:35

Cynyc

Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Problém není v rozdělení na levici a pravici, ale v důležitosti, jakou mu přikládáte. Pokud si uvědomujete, že existence obou pólů je evolučně nevyhnutelná a prospěšná (bez ohledu na to, že vaše osobní sympatie patří jen jednomu z nich), jde o docela užitečné rozlišovací označení. Pokud si ale myslíte, že jedna ze stran má absolutní pravdu, zatímco druhá se zcela mýlí a její likvidace (ne nutně fyzická) by pro společnost byla pozitivní, stává se toto dělení stejně nebezpečným, jako dělení na věřící a nevěřící nebo na rasy a národy.

0/0
18.8.2007 14:45

Imperial_Technocrat

Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Tech sto milionu mrtvych, jez odpravil komunismus, si myslim, by melo namitky, ze je uzitecne mit oba poly.

0/0
18.8.2007 15:33

Cynyc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Zaprvé: směšovat bolševickou diktaturu s demokratickými levicovými stranami není korektní. Nyní už přesně chápu, proč se tak moc snažíte prohlásit nacismus za levicovou ideologii - ve Vašem primitivním vidění světa je skutečně jedna strana - pravice - ta objektivně správná a druhá - levice - špatná, proto je také třeba nalevo přiřadit všechny dejinně odmítnuté systémy jako nacismus. Zadruhé: naznačujete-li, že bylo dejinně možné se hrůzám komunismu vyhnout, pak Vám doporučuji víc studovat a především mnohem víc přemýšlet.

0/0
18.8.2007 16:45

65c02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

I nacističtí předáci sami o sobě naprosto veřejně a otevřeně hovořili jako o socialistech, o NSDAP jako o levicovém hnutí, atd.... Existuje na to celá řada dokladů.

Jistě znáte rčení "Po ovoci poznáte je....." Říkat si tedy můžete co chcete, dnes je politicky-korektní a jediné přípustné označení, že nacismus je hnutím pravicovým, ale realita je taková, že nacismus dle svých reálných projevů patří do té samé skupiny jako různé jiné socialismy a komunismus. A s tím prostě nic nenaděláte.

0/0
18.8.2007 17:26

pan vomáčka

Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Zdroje:

Tansey, Stephen J., Politics: The Basics, 2000, London, ISBN 0-415-19199-8

"Fascism.", The American Heritage® New Dictionary of Cultural Literacy, Third Edition. Houghton Mifflin Company, 2005

"The Extreme Right in Europe", in Merkl, Peter H. & Leonard Weinberg

The Revival of Right-Wing Extremism in the Nineties, London: Peter Cass

0/0
18.8.2007 14:09

pan vomáčka

Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

The Ideology of the Extreme Right. Manchester, England: Manchester University Press.

Fascists and conservatives : the radical right and the establishment in twentieth-century Europe / Martin Blinkhorn., 1990

The extreme right : freedom and security at risk / Aurel Braun., 1997

Right-wing extremism in the twenty-first century / Peter Merkl., 2003

...

0/0
18.8.2007 14:10

65c02

Re: Re: Re: Re: nejlepší humor po poledni - prskající pravičák

Pro každou literaturu z oblastí "soft-science" samozřejmě platí, že "vědecké dílo" vypovídá pouze o názorovém postoji tvůrce tohoto díla, ale o ničem jiném. Tzn. dílo nepředstavuje žádnou objektivní hodnotu, ale pouze odhaluje stav autorovy mysly v době psaní díla. Takže sorry - vámi předložená literatura je silně tendenční, politicko-korektní, módně zabarvená a  tedy pro mě nemá žádnou váhu. :-)

0/0
18.8.2007 17:10

65c02

NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) - národně socialistická německá dělnická strana!

„Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti. Jsme rozhodnuti bezpodmínečně zničit tento systém,“ hřímal Adolf Hitler na prvomájovém projevu v roce 1927. O dvanáct let později se Führer vychloubal, že „nacionálně socialistické Německo vytvořilo novou ekonomickou doktrínu, která pohlíží na ekonomiku jako na služku pracujícího lidu.“

Hitler je znám svým ostře protikapitalistickým smýšlením a také svou touhou zlikvidovat německé kapitalisty a také šlechtu, hned jak mu pomohou vyhrát válku.

Uplatňoval úplně tu samou filosofii jako už před ním Lenin, který prohlásil - kapitalista pro vás rád vyrobí a prodá vám provaz na kterém my ho potom oběsíme!

Náckové jsou vážně pravičáci jako noha!;-D

0/0
18.8.2007 13:29

Jan.Emil

Re: NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) - národně socialistická německá dělnická strana!

Národně socialistická, sociálně demokratická dělnická strana Německa obdoba ČSSD Česká strana sociálně demokratická samý socialismus jděte už s tím do(Y). Časy socanů už aby končily. Socani jak Hitlerovi tak Paroubkovy nic dobrého nepřinesly.

0/0
18.8.2007 14:07

babacek

Re: NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) - národně socialistická německá dělnická strana!

Zodpovědnost a výkonnost = se i bohatství .:-)

0/0
18.8.2007 15:13

Generál Ugarte

,.,3

Jsme socialisté, protože vidíme sociální otázku jako záležitost potřebnosti a spravedlnosti z hlediska samotné existence lidového státu – nikoli jako otázku laciného soucitu nebo vtíravé sentimentality. Zaměstnanec má nárok na životní standard, který odpovídá jeho práci. Nemáme rozhodně v úmyslu o tato práva prosit. Zahrnout dělníka do státního organismu není kriticky důležité pouze pro něho, nýbrž pro celý národ. Jde o víc než jen o osmihodinový pracovní den. Jde o formování nového státního povědomí, což zahrnuje každého produktivního občana

0/0
18.8.2007 13:08

Generál Ugarte

Re: ,.,3

Goebbles

0/0
18.8.2007 13:12

Generál Ugarte

,.,2

nacionálně socialistické Německo vytvořilo novou ekonomickou doktrínu, která pohlíží na ekonomiku jako na služku pracujícího lidu

0/0
18.8.2007 13:07

Generál Ugarte

Re: ,.,2

Führer

0/0
18.8.2007 13:12

Generál Ugarte

,.,

Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti. Jsme rozhodnuti bezpodmínečně zničit tento systém

0/0
18.8.2007 13:07

Cynyc

Re: ,.,

Jo jo, člověk by řek, že se lidi poučej, ale evidentně jsou pořád tací, kteří tenhle Goebbelsův citát berou vážně. Holt není každému dáno narodit se inteligentní...

0/0
18.8.2007 13:12





Najdete na iDNES.cz