Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalou komunistku „vypískali“ exulanti

Představte si, že jste exulant, který odešel z Československa kvůli pronásledování komunistickým režimem. Sedmnáct let po revoluci pak pořádáte konferenci k odkazu Jana Palacha a Jana Zajíce. Pozvete i zástupce Senátu – a v čele delegace přijede bývalá komunistka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sid2007

lžikonzerva a 1. prez KSČM Klaus: Já s komunisty nemám a nikdy neměl problémy. Volí mě na Hrad, brání mě, nekrizizují. S KSČM jsem proti EU, restitucím, zrádným emigrantům

Milý národe, hlavně naivkové, co si myslí, že jsem liberál: Všimněte si, že s. Grebeníček, kterého táta-bachař ČSSR "správně" vychoval, národu před dosazením mě na Hrad jasně řekl: "Pro KSČM je V. Klaus nejlépe vyhovujícím kandidátem a náš klub jej podpoří". Vyhrál jsem o jeden hlas, díky hlavně KSČM, ikdyž (naoko) jsme si "ideologickými protipóly".  2) S KSČM mě pojí léta zásadních společných zájmů: Jen KSČM byla jako já vždy proti všem restitucím 3) Jen KSČM a já jsme společně proti EU, integraci, náhrazení naší dřungle evropským právním prostředím 4) já, KSČM, moje ODS, jsme byli důsledně vůči úprchlíkům před komunismem (které účelově nazýváme "emigranty"): viz www.psp.cz, debata a hlasování o zák 193 o vracení občanství, které jsme, KSČM a ODS, projeli, zákon přijat 5) KSČM a moje ODS projely boj proti volbám v zahraničí 6) Hlavně zase díky KSČM a mé ODS se blokuje korespondenční volba. Bohuužel Topolánek jde zrádné emigraci více na ruku.

0/0
20.9.2007 17:24

prorok.pravejj

Bývalý ... komunista je stejný protimluv jako bývalý vrah či bývalý fašoun........tento cejch už jim nikdo neodpáře....je jen s podivem kolik této bývalé pakáže se stále cpe nahoru.....bez svědomí!

0/0
19.8.2007 9:24

emmman

komanči jsou obrovské neštěstí této země

historie ukázala, že je to banda zrádců národa....justice je jimi pořád prolezlá, proto není česko právní stát...jako exulantovi by mi taky dost vadil, kdyby za mnou posílali z česka komančské delegace, je to výsměch:-©

0/0
19.8.2007 9:15

Imperial_Technocrat

Re: komanči jsou obrovské neštěstí této země

Nemci meli stesti. Byli okupovani amiky a o potrestani se postarali zahranicni tribunaly. Coz se melo provest po revoluci - najmout pravniky ze zahranici vcetne exilovych Cechu a zahajit procesy.

0/0
19.8.2007 9:20

Sid2007

lžikonzerva a 1. prez KSČM Klaus: Já s komunisty němám a nikdy neměl problémy. Volí mě na Hrad, brání ,e, nekrizizují. S KSČM jsem proti EU, restitucím, zrádným emigrantům

Milý národe, hlavně naivkové, co si myslí, že jsem liberál, konzervativec: Všimněte si, že s. Grebeníček, kterého táta-bachař ČSSR "správně" vychoval, národu před dosazením mě na Hrad jasně řekl: "Pro KSČM je V. Klaus nejlépe vyhovujícím kandidátem a náš klub jej podpoří". Vyhrál jsem o jeden hlas, díky hlavně KSČM, ikdyž (naoko) jsme si "ideologickými protipóly".  2) S KSČM mě pojí léta zásadních společných zájmů: Jen KSČM byla jako já vždy proti všem restitucím 3) Jen KSČM a já jsme společně proti EU, integraci, náhradu naší dřungle evropským právním prostředím 4) já a KSČM, moje ODS, jsme byli důsledně vůči )prchlíkům před komunismem (které účelově nazýváme "emigranty"): viz www.psp.cz, debata a hlasování o zák 193 o vracení občanství, které jsme, KSČM a ODS, projeli, zákon přijat 5) KSČM a moje ODS projely boj proti volbám v zahraničí 6) Hlavně zase díky KSČM a mé ODS se blokuje korespondenční volba. Bohuužel Topolánek jde zrádné emigraci více na ruku.

0/0
20.9.2007 17:19

velky bratr

To ale bude dost tezke...

Komunisti maji v senatu i poslanecke snemovne 100% mandatu, tak nevim koho budou posilat...

0/0
18.8.2007 22:43

trdelnik

Ceska republika provokuje krajany

Ziji v Kanade, a asi pred pul rokem se stalo neco podobneho, mezi predstavitely vlady na setkani s krajany prijeli 2 komuniste. To je maximalni urazka pro exulanty a za tento akt plivam na celou ceskou republiku a vladu. Nechte si ty vase komunisty a provokace doma, a neexportujte je do zahranici !

0/0
18.8.2007 15:08

pepe999 from Manchester

Re: Ceska republika provokuje krajany

R^R^R^R^:-©

0/0
18.8.2007 15:09

fr-mottl

Re: Ceska republika provokuje krajany

Vase reakce mi prekvapuje. Ten kdo emigroval patri vetsinou k elite nejake spolecnosti, protoze si veri, ze dokaze obstat i v cizim prostredi. V populaci je to jen 10%, zbytek jsou manipulovatelni obcane, kteri maji z ciziho strach. To neni nich charakterove zavadneho, je to geneticke a rozvoj spolecnosti zenou dopredu vzdy emigranti. Neni to, ale jak receno kazdeho vec, predstavte si, ze by emigroval nekam Klaus. Proto, jako nekdo , kdo s velkou pravdepodobnosti patri k te geneticke elite lidstva me mate, proc reagujete tak podrazdene. Muze Vas urazet nejaky obcan, ktery Vam nesaha ani po kotniky. At uz je/byl  v jakekoliv strane?

0/0
18.8.2007 16:56

holkazdaleka

Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

kvuli komunistum jsme opustili republiku, a proto si neprejeme, aby nas navstevovali.:-(

0/0
18.8.2007 17:03

captain cook

Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

Podstatne je v jake funkci ten obcan s komunistickou minulosti do ciziny jede. Pokud jako soukroma osoba za turismem nebo na osobni navstevu k pratelum, predpokladam, ze zadny soudny clovek nebude proti takove ceste nic namitat.

Tady ale jde o to, ze soudruzka byla vyslana ven za exulanty jako oficielni osoba a zastupkyne ceske vlady. Poslat k lidem, kteri vesmes odjeli na Zapad aby se zbavili komunisticke bu*erace, byvalou komunistku v oficielni funkci, je pro ne ta nejvyssi urazka. Jenom bebec byrokrat, ignorant nebo clovek s uplne hrosi kuzi si tohle muze vymyslet. A jestli si to vymyslela sama soudruzka aby se nekam za vase penize take podivala, nejaky logicky uvazujici clovek ve vladni byrokracii mel jeji navrh zamitnout. 

0/0
18.8.2007 19:51

yxarinka

Re: Ceska republika provokuje krajany

takže pliveš na nás? Tak si trhni nohou a nechtěj ani volit. Nechápu, proč maj mít emigranti v ČR právo volit náš parlament - nežijou tady, nadávaj nám a rozhodovat by chtěli??? (Y)

PS: v životě jsem v ksč nebyla!

0/0
19.8.2007 8:58

yxarinka

Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

opravuji: emigranti Z ČR - prostě lidi, který ČSSR utekli (a přiznejme si, že většina spíš kvůli ekonomické situaci, protože tady se vydělat peníze moc nedaly). Skutečně perzekuovanejch bylo hodně málo, ale chudejch dost.

0/0
19.8.2007 9:02

Imperial_Technocrat

Re: Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

No, o penize nemuselo jit v prvni rade. Treba nekdo nechtel cely zivot delat urednici na ONV s pracovni naplni - hodku neco papirovat, hodku otevrit kancelar pro obcany a zbytek doby chlastat kafe a kecat s ostatnima zenskyma z uradu. Nebo si proste chtel zvolit povolani, jez by ho bavilo nez to, kam ho odkazala strana.

0/0
19.8.2007 9:24

captain cook

Re: Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

To mne vzdycky udela paf, kdyz nekdo s takovym prehledem zacne tvrdit, ze ven sla "většina spíš kvůli ekonomické situaci". To dokazuje, ze bud: 1) ten kdo to tvrdi nezazil totac na vlastni kuzi, vubec o duvodech nema paru, tak si proste domysli, ze to muselo byt z ekonomickych duvodu protoze ho nic jineho nenapadlo  2) je to nekdo, kdo rad kouka jinemu do talire a zavidi, kdyz se treba sousedovi zacne vest lepe nez jemu. Takovemu cloveku take zvlast vadi, ze se za nejaka leta po odchodu z republiky ruzni exulanti ekonomicky postavili na nohy. Proto zlobne tvrdi, ze sli ven za prachy jakoby to, ze se nekdo nekde slusne uzivil byla nejaka spatnost. Asi by exulanty uznaval jen kdyby venku zivorili.

Se sametem bohuzel lidska zavist v ceske kotline nevymrela

0/0
19.8.2007 21:36

captain cook

Re: Re: Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

Kydat na exulanty hnuj je dlouhodoba ceska specialita. Kdykoliv se nejaky Zapadoevropan za poslednich 60 let vystehoval do USA, Kanady, Australie, na Novy Zeland....atd, udelal to z ekononomickych duvodu. Nemeli k tomu politicke duvody, protoze v jejich statech nevladli komuniste.

Sli ekonomicky "za lepsim", zkusit jestli se jim v zamori povede lepe. Mnohym ano a nekterym ne. Nikdo z jejich spoluobcanu se ale na ne nedival zkrs prsty ze jsou nejaka ekonomicka emigrace. Na Zapade je totiz jednou ze samozrejmych zakladnich lidskych svobod, ze si clovek kouka polepsit. Kdo to dela poctive, je stejne vazeny svymi puvodnimi spoluobcany at nakonec zije kde zije.

Byvalo to takhle i v CSR za prvni republiky, kdy se prevazne stehovalo do USA. Nikdo tenkrat na nikoho za to neplival. To az komousi, kdyz se jim nejdriv podarilo ocernit "politicke emigranty" v ocich naroda, zacali ocernovat dalsi vlny jako "ekonomicke". Zku*vili tak mysleni naroda a sprosta lidska zavist udelala zbytek.

0/0
20.8.2007 3:12

Dominica

Re: Re: Re: Ceska republika provokuje krajany

O peníze nemuselo jít v první řadě. Je těžké dělat s VŠ práci, na kterou stačil učňák, ´být vzdělaný a podřizovat se kultuřa a rozhledu někoho, kdo niky žádné vzdělání neměl. A přijmout, že když vstoupím do strany a skloním se před nějakým panákem, bude to víc než inteligence, schopnosti, píle a vzdělání. Proto se odcházelo, peníze jsou pro tento národ prvořadé až nyní, komunisti ho to naučili, až "demokracie" však uvedla v praxi úzus, že čím víc peněz mám, tím lepší a hodnotnější jsem člověk - na inteligenci, schopnostech, píli a vzdělání zde stále nezáleží.

0/0
20.8.2007 4:38

babacek

„Komunismus plně prokázal, že je pro lidskou společnost naprosto nevhodný. Je uskutečnitelný pouze v nebi, kde jej nepotřebují, nebo v pekle, kde už ho mají.“

Hroší kůží oplývající soudruzi nikdy nebyli jiní a klidně půjdou na hrob své oběti dát věnec z nápisem : Od vraha !

Nikdy se nedočte,že by se za své neomluvitelné činy zastyděli nebo snad dokonce,že by byli schopni dát na jasnou otázku jasnou přímou odpověď.

Kde jinde na této planetě než v České Republice, kde stále v klidu pokoji a s dobrou penzí žije tisíce komunistických vrahů a zločinců si vybereme osmdesátiletou stařenku dokázat světu ze jsme vyspělý právní stát ! Rychle a bez milosti trestáme hrozné zločiny komunistu na které se nevztahuji presidentské amnestie z let 1960, 61, 62, 63, …70 …80…90….. 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007.

Známý lidumil navrhl kontinuitu komunistického práva a parlament po sametovém podfuku to odhlasoval .

Známý lidumil navrhl kontinuitu komunistického práva a parlament po sametovém podfuku to odhlasoval .

0/0
18.8.2007 14:59

Feo

kpt. Kúkovi

Kapitáne,

diskuse s tebou je velmi náročná,protože pleteš deváté přes páté. Znovu proto opakuji,že na rozdíl od tebe hovořím z vlastní zkušenosti, zažil jsem jaký  postoj byl vůči emigrantům,který se od té doby neopakoval.Že se museli naučit jazyk nepovažuji z nic mimořádného.(Chytřejší ho už uměli, představ si, což není tvůj případ) Začátky s sebou přinášely normální problémy  Přestože jsi v zahraničí nežil zasvěceně o tom hovoříš, VUML jsi neabsolvoval,ale víš,co tam komu vtloukali do hlavy,volit jsi nechodil a ani tě nezavřeli,domovnice nazýváš koumoušskými mrchami,vyprávěl jsi politické  vtipy,dožadoval ses lidských práv (jsi Chartista?) ale  stal se z tebe zakomplexovaný, žlučovitý tvoreček osočující kdekoho.

Tím jsem tuto diskusi skončil, přeji ti hodně veselých dnů a "uvolni se" (nebo se alespoň upšoukni - ale nezapomeň se předem ohlídnout přes rameno,jak máš naučeno).

Zdrávas !V

0/0
18.8.2007 12:02

captain cook

Cook, captain Cook je muj nick

Vidis, moulo, ani tohle neumis napsat anglicky. Tve vytrubovane znalosti cizich jazyku jsou kde? V(Y). Tvoje "zahranicni zkusenosti", jimiz se tu vytahujes, jsou neuveritelne. Dokud budes takhle pindat, bude tezke verit, ze bys nejak moc do zahranici jezdil. Komplexy mas ty - velikasske.;-D

Na rozdil od tebe ja v zahranici ziji uz hodne let;  proto take jsem nebyl ani Chartista ani nikdy nevolil NF - to jsem byl uz davno za kopecky.

Netvrdim, ze naucit se cizi jazyk je mimoradne. Mnozi z nas jsme se venovali jazykum drive, nez jsme vyjeli ven. Je ale velky rozdil mezi jejich ceskou skolni verzi a cizimi jazyky na urovni jejich rodilych mluvcich. Kdo se chce uplatnit v cizine,  musi byt schopny uspesne konkurovat domacim. A to znamena komunikovat na jejich urovni. To se pres noc nenaucis.

0/0
18.8.2007 19:36

Feo

Re: Cook, captain Cook je muj nick

Tím jsem tuto diskusi skončil, přeji ti hodně veselých dnů a "uvolni

se" (nebo se alespoň upšoukni - ale nezapomeň se předem ohlídnout přes

rameno,jak máš naučeno).

Zdrávas !V

0/0
19.8.2007 9:37

captain cook

Re: Re: Cook, captain Cook je muj nick

Dosly ti argumenty;-D

0/0
19.8.2007 21:08

captain cook

Re: Re: Re: Cook, captain Cook je muj nick

...a zustala pod nimi jen ta sprosta lidska zavist...:-/Rv

0/0
20.8.2007 3:15

captain cook

Re: Re: Re: Re: Cook, captain Cook je muj nick

...ty p*dolo!:-P

0/0
20.8.2007 3:17

captain cook

Feo - furt pindas

Tvoje zahranicni zkusenosti a znalost cizich jazyku! Dovol abych se zasmal a zeptal se jak se tvoje vytrubovane znalosti a zkusenosti mohou porovnat treba s lidmi, kteri ziji trvale v zahranici od 68-70? Ja sam nikdy v ce-ese-ser nevolil, tak zadnou NF na svedomi nemam a na VUML by mne byli nikdy nevzali, pac jsem byl dite emigranta. Podle toho jak pises, vypada ze jsi nejspis zil za totace v rodine, ktera pevne verila bludum, kterym rezim vymyval lidem mozky a nevyrostl jsi z toho. Nebo jsi prilis mlady nez abys to zazil na vlastni kuzi a rozumel tomu. Tak se jenom domyslis z toho, co jsi  nekde pochytil. Ze 300 000 lidi neutikalo ven pred kriminalem, to z nich automaticky nedela ekonomicke exulanty. Drtiva vetsina sla ven, protoze meli plne zuby kazdodenni komousske  bu*erace, vecne doprosovani se uradu o zakladni lidske svobody, posudku psanych o nich kdejakou domovni duvernici a komousskou mrchou a ohlizeni se pres rameno jestli je nekdo neuda, ze vypraveli politicky for.

0/0
18.8.2007 8:30

captain cook

Re: Feo - furt pindas

To, co jsem popsal bylo to skutecne "lepsi", za kterym lide utikali ven.  Ze by lidi cekaly venku nejake docasne ekonomicke vyhody je totalni blbost. Jedina docasna vyhoda platila v 68. jeste doma, protoze na par mesicu policajti vydavali cestovni pasy celkem bez prekazek. Slysel jsem o par pripadech, kdy na konci srpna/ v zari 68 cs. pohranicnici na rakouske hranici zamavali odjizdejicim s pranim "nashledanou v lepsich casech".

Jakmile se ale lidi dostali ven, museli si nejake "ekonomicke vyhody" na tom Zapade setsakra zaslouzit. Brali kdejake podradne zamestnani, jen aby se nekde uchytli, zlepsili v jazyce a nasledkem toho pozdeji vylepsili postaveni. 

Vzdycky se najde mensina, ktera ocekava, ze o ne bude automaticky postarano. Starousedlici jim dali nazev "houplesaci" z angl. slova hopeless = beznadejny. Ti se pak museli bud tvrde probrat a prizpusobit, nebo se nakonec vratili zpet do ce-ese-ser

0/0
18.8.2007 8:51

babacek

Re: Re: Feo - furt pindas

...ekonomické výhody.

Máš naprostou pravdu, že každý neměl to štěstí aby se mu splnil,,americký sen´´.

Mnozí však i navzdory tomu,že neměli ideální podmínky se i nadále snažili pomáhat těm kteří zůstali a postavili se té rudé sani a po kterých ještě dnes někteří plivou.;-(

0/0
18.8.2007 15:06

36903690

Možná se dočkáme,

že čeští komunisti pojedou do Vatikánu vysvětit kostel:-©:-©:-©

0/0
17.8.2007 12:29

maroons

to se to ku*** rajzuje

za peníze daňových poplatníků... ;-O

Posílat komuše na takovéto výlety - typická ukázka fungování státní správy v tomto státě :-/:-©

0/0
17.8.2007 12:26

Dominica

Re: to se to ku*** rajzuje

Ti naši milí, věční komouši se přece nějak od toho komunismu distancovat musí. A kde lépe a radostněji, než na zahraniční cestě, jak jinak, než za státní peníze, jak byli zvyklí. Jsou už skoro svatí a někdo jim to zase nepřeje!

0/0
20.8.2007 4:46

Sagita

Neexistuje bývalý komunista!!!!

Už to že soudružka nechápe, co je na členství v KSČ špatného ukazuje, že neexistuje bývalý komunista, je to stejný nesmysl jako bývalý černoch. Kdo tu rudou kund. zvolil, ty voliči jsou stádo kret.nů.

0/0
17.8.2007 11:00

petacx

kouknete na socialismus s lidskou tvari v CINE - nebudete verit !!! to vam garantuji !!!

najdete si: Chines Communist Party Hardly Censorship all media 8-o

Communist Olympic Games 8-o

Chinese Tiananmen massacre - Tchien-an-men 8-o

Komunismus socialismus teror a bezpraví 8-o

Proč komunisté mají tolik hlasů 8-o VSE viz napr.: www jaknatoo.blogspot com (samozrejme misto mezery dejte tecku) nebo pouzijte treba www.google.com R^

0/0
17.8.2007 9:26

petacx

Re: kouknete na socialismus s lidskou tvari v CINE - nebudete verit !!! to vam garantuji !!!

KOMUNISMUS na vlastni kuzi moc nezname - i kdyz ho tu mame samozrejme pekne zazrany (mozna v cele EU)

ale kouknete na: www.flickr.com/OneWorldOneDream 8-o8-o8-o jsou tam pod fotkami perfektni vystizne ODKAZY

0/0
17.8.2007 9:32

36903690

Demokracie nastane až po popravě posledního komunistu.

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.8.2007 9:14

maroons

Re: Demokracie nastane až po popravě posledního komunistu.

;-DR^

0/0
17.8.2007 12:28

pepe999 from Manchester

Re: Demokracie nastane až po popravě posledního komunistu.

R^R^Jeste bych bral nadpis, byvalou komunistku povesili na kandelabr...R^R^R^;-D

0/0
18.8.2007 15:06

zbytek

juřenčáková

na Hrad! Kdo neskáče není Čech! Hop, hop;-D

0/0
17.8.2007 8:39

opportunity

BTW byla v KSČ asi tak dlouho jako Tlustý...

toho vypískají taky?

0/0
17.8.2007 7:33

prorok.pravejj

Re: Nevšiml jsem si ,že by Tlustý objížděl emigranty......ono to není tak těžké pochopit pokud se vžiješ do krajánků......

..........pro levičáky obecně je velký problém......vžít se.....

0/0
17.8.2007 8:03

vymrzovac

no,že by to vadilo zrovna Švýcarům?

....celý švýcarský bankovní zázrak byl postaven na kšeftech s fašistickým Německem za války,a na nakradeném majetku,který byl ukraden převážně židům a okupovaným státům. O co jsou tedy švýcaři lepší než komunisti?

0/0
17.8.2007 5:15

pinguone

Re: no,že by to vadilo zrovna Švýcarům?

..  mam takovy matny pocit , ze tyhle uz jsou bud mrtvi ,nebo v altenheimu...Rv

0/0
17.8.2007 9:29

Thyronx1

Staci tu v USA zverejnit ze je byvala komunistka,

a do USA se nepodiva. Jsme tu na komunisty PONEKUD alergicti. A pravem. Toliko do kotliny, ktera jako jedna z velmi mala si pustila komunisty i do parlamentu misto toho aby je zakazala. Jste bolsevicka zeme, a ja se v zari chystam v CR vyporadat s komunistkou, ktera mne (politickeho azylanta) obzalovala v CS-FR u okresniho soudu v Jablonci. Ze dostane po tlame, nemusim zduraznovat.

0/0
17.8.2007 0:07

vymrzovac

Re: Staci tu v USA zverejnit ze je byvala komunistka,

jasně,hlavně že jste demokrati;-D

0/0
17.8.2007 5:17

opportunity

Re: Staci tu v USA zverejnit ze je byvala komunistka,

Dej vědět, jak dopadne. Pokud stačila vlézt do ODS, tak to máš marný. Koupila si odpustky. :-/

0/0
17.8.2007 7:30

sojkal

Re: Staci tu v USA zverejnit ze je byvala komunistka,

Na koho jste alergičtí se dá poznat z Vašich filmů resp.jejich záporných postav. Jsou to skoro všichni / neviděl jsem záporné Poláky a samozřejmě židy /.

0/0
17.8.2007 8:05

Feo

pokr

Volil jsi NF ?- Vidíš to já ne.Protože o VUMLu toho moc 

nevím, rád se nechám od tebe poučit, co ti tam do kebule komouši

nacpali. Musel to být stejně zázrak, že se tam vůbec něco vešlo.

Opravdu jsi absolventem?

Mimochodem kolik jazyků umíš?Zdrávas

0/0
16.8.2007 23:37

Feo

pokr

Když o něčem nic nevíš, tak se k tomu

nevyjadřuj a nebo se zeptej. Jinak nemáš jinou šanci než zůstat

ušlápnutým dodatečným, poněkud zpožděným  revolucionářem a bojovníkem

za svobodu.

0/0
16.8.2007 23:35

Feo

pokr.

Protože 300 tis lidí neutíkalo před kriminálem ale za "lepším" zcela logicky to nazývám ekonomickou emigrací.Přehlížím velkoryse urážku, protože bych musel dojít k závěru, že

máš velmi blízko k tomu  zakomplexovanýmu poseroutkovi z jezedáckého

kravína , protože kdybys měl moji zahraniční zkušenost tak bys podobné

bláboly vůbec nevyperlil.

0/0
16.8.2007 23:33

65c02

Ve "straně" nebyl každý druhý, soudružko!

V dobách nejtužší normalizace bylo ve "straně" něco kolem 8% občanů, což není "každý druhý"!

Možná jsme měla na mysli "na stranu" chodil každý druhý.... jenže i v tomto případě se mýlíte, protože na stranu musí občas zají úplně každý, kdo nemám vývod bokem - tj. téměř 100% občanů! ;-)

0/0
16.8.2007 22:04

český venkovan

...až pojede delegace na Kubu...

..nebo do KLDR....tam ať dělá osvětu....

0/0
16.8.2007 19:33





Najdete na iDNES.cz